MST CMX "Project Leftovers"
MST CMX "Project Leftovers"
Ratal mi je spucat delovišče in začet priprave za nov projekt. Tega upam da bom končal v enem.
MST CMX , nekateri mu pravijo Tamiya CC02 , mi bo omogočil, da porabim komponente, ki so ostale od prej in celotno vozilo bi moralo stati okoli 250 eur, hkrati pa me mal matra, da že eno leto nisem nič sestavil iz nule.
stari deli :
Hitec 5646 WP
Axial AE2 ESC
Castle 10 AMP BEC
Snow Leopard 35t motor
RC4wd 1.55 Dirtgrabers + stamped steel wheels
kardani od SCx10
Radio link sprejemnik.
novi deli:
MST CMX kit brez kabine
ležaji
skriti mounti za body.
Jutri se začne gradnja
MST CMX , nekateri mu pravijo Tamiya CC02 , mi bo omogočil, da porabim komponente, ki so ostale od prej in celotno vozilo bi moralo stati okoli 250 eur, hkrati pa me mal matra, da že eno leto nisem nič sestavil iz nule.
stari deli :
Hitec 5646 WP
Axial AE2 ESC
Castle 10 AMP BEC
Snow Leopard 35t motor
RC4wd 1.55 Dirtgrabers + stamped steel wheels
kardani od SCx10
Radio link sprejemnik.
novi deli:
MST CMX kit brez kabine
ležaji
skriti mounti za body.
Jutri se začne gradnja
Re: MST CMX "Project Leftovers"
MST je v drift sceni majka, kar se tiče izdelave in vožnje. So zorali ledino z RWD šasijami, sedaj pa so šli še v drugo skrajnost 'scale' scene in zelo verjetno je, da zadeva ne bo razočarala.
Upam tudi na kako primerjavo s šasijami, ki si jih že izdelal.
'Subscribed'
Upam tudi na kako primerjavo s šasijami, ki si jih že izdelal.
'Subscribed'
RC Addict!
Re: MST CMX "Project Leftovers"
ascenderja pa sawbacka nimam tukaj , ostalo pa bo , če še koga karkoli specifično zanima kar naprej s vprašanji.
Re: MST CMX "Project Leftovers"
Sem pričakoval da se bo nekoč pojavilo to podvozje tudi pri nas. Sam sem ga ogledoval po raznih reviewih in ponuja kar dosti za svoj denar. Mislim da so naredili kar dober vstop v Crawler/Scale sceno. Prilagodljivo je tudi glede karoserije katero se uporabnik odloči uporabiti. Bom spremljal tole, upam da bo preseglo tvoja pričakovanja .
lp
lp
*LOSi 8ight 2.0 EU - Novarossi*
*LOSi Tenacity DB PRO*
*HPi SavageX 4.6*
*AXiAL SCX10ii Trail Honcho*
*LOSi Mini T 2.0*
*Custom brushless whoop 65mm*
*TBS Source One*
*FlyFish Volador Vx3*
*LOSi Tenacity DB PRO*
*HPi SavageX 4.6*
*AXiAL SCX10ii Trail Honcho*
*LOSi Mini T 2.0*
*Custom brushless whoop 65mm*
*TBS Source One*
*FlyFish Volador Vx3*
Re: MST CMX "Project Leftovers"
Vidim, da so ležaji drsni (na RC Mart build blogu...)
Če prav razumem, si kupil kit, leftovers pa so motor, servo in druga elektronika?
Lp
Če prav razumem, si kupil kit, leftovers pa so motor, servo in druga elektronika?
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: MST CMX "Project Leftovers"
prav si razumelrc-ryder napisal/-a:Vidim, da so ležaji drsni (na RC Mart build blogu...)
Če prav razumem, si kupil kit, leftovers pa so motor, servo in druga elektronika?
Lp
kupil sem kit brez bodyja , ležaje in magnete za body.
ostalo pa že mam + Body + gume in feltne
Re: MST CMX "Project Leftovers"
In kolko je to "zapeklo" v žepu? Dostavljeno...atf300 napisal/-a:prav si razumelrc-ryder napisal/-a:Vidim, da so ležaji drsni (na RC Mart build blogu...)
Če prav razumem, si kupil kit, leftovers pa so motor, servo in druga elektronika?
Lp
kupil sem kit brez bodyja , ležaje in magnete za body.
ostalo pa že mam + Body + gume in feltne
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: MST CMX "Project Leftovers"
kit: 200 usd + države 63 eur
ležaji 18 eur
ležaji 18 eur
Re: MST CMX "Project Leftovers"
po intenzivnem pregledu glavnega Inšpektorja se je gradnja lahko začela.
linki so plastični, vendar trši kot RTR axialovi, glede na to, da bo avto bistveno lažji bi celo znali zdržat. Najdu majhno nejasnost z navodili, ker treba gledati dodatek za dolžine glede na medosno razdaljo.
tolk trdi kroglic še nisem videl, čeprav so iz plastike so tolerance res precizne. Zanimivo , da je pri linkih za krmiljenje potrebno pustiti prosto glede na design. Bom zapolnil z distančniki pozneje.
Šasija je podobna SCX10 , vendar je plastika trša, deluje tudi trpežneše. Celotna šasija je presentljivo trda .
vsi zobniki so plastični, vendar delujejo trdno, bomo videli kako se bojo odnesli pri 35t pri 3s . Drsne ležaje sem zamenjal s pravimi. Glede konstrukcije nobene revolucije , zelo podoben tranny kot vsi ostali .
glavni zobnik je 88z , motorni 17, ki sem ga imel v rezervi . naklon je 48dp. zanimivost da moraš prvo priviti motor, šele potem pa spur, tako da je nastavitev zobnikov rahlo tečno. Drsalne sklopke ni .
zaenkrat je model mešanica tamiye in SCX10 , filing nasploh zelo dober.
linki so plastični, vendar trši kot RTR axialovi, glede na to, da bo avto bistveno lažji bi celo znali zdržat. Najdu majhno nejasnost z navodili, ker treba gledati dodatek za dolžine glede na medosno razdaljo.
tolk trdi kroglic še nisem videl, čeprav so iz plastike so tolerance res precizne. Zanimivo , da je pri linkih za krmiljenje potrebno pustiti prosto glede na design. Bom zapolnil z distančniki pozneje.
Šasija je podobna SCX10 , vendar je plastika trša, deluje tudi trpežneše. Celotna šasija je presentljivo trda .
vsi zobniki so plastični, vendar delujejo trdno, bomo videli kako se bojo odnesli pri 35t pri 3s . Drsne ležaje sem zamenjal s pravimi. Glede konstrukcije nobene revolucije , zelo podoben tranny kot vsi ostali .
glavni zobnik je 88z , motorni 17, ki sem ga imel v rezervi . naklon je 48dp. zanimivost da moraš prvo priviti motor, šele potem pa spur, tako da je nastavitev zobnikov rahlo tečno. Drsalne sklopke ni .
zaenkrat je model mešanica tamiye in SCX10 , filing nasploh zelo dober.
Re: MST CMX "Project Leftovers"
zloglasna plastična zapora diferenciala, pomoje bo čist vredu na tamalih gumah, verjetno bo MST tudi kovinsko opcijo dodal v prihodnosti
pri sestavljanju je potrebno slediti zaporedju saj zapora uporablja pine .
vse lepo zamaščeno z TF2 mastjo ki jo uporabljam na vsemu
CVD ji majo malce čuden desing, pri katerem gre pin direktno notri brez kakšne koli kapice . za večjo varnost sem dal čez eno bužirko
servo gre gor lepo , nič dramatičnega , splošen občutek plastike je zelo dober, kot da ma še mal grafita notr.
kot zavijanja bo odličen, bistveno boljši kot osnoven SCX10
pri sestavljanju je potrebno slediti zaporedju saj zapora uporablja pine .
vse lepo zamaščeno z TF2 mastjo ki jo uporabljam na vsemu
CVD ji majo malce čuden desing, pri katerem gre pin direktno notri brez kakšne koli kapice . za večjo varnost sem dal čez eno bužirko
servo gre gor lepo , nič dramatičnega , splošen občutek plastike je zelo dober, kot da ma še mal grafita notr.
kot zavijanja bo odličen, bistveno boljši kot osnoven SCX10
Re: MST CMX "Project Leftovers"
Lep projekt.
Vzorno počiščena miza.
Simpatičen nadzorni.
Uspeh ne more izostati.
Vzorno počiščena miza.
Simpatičen nadzorni.
Uspeh ne more izostati.
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
Re: MST CMX "Project Leftovers"
Zdravo!
Si toile sestavil do konca? Si kaj uporabljal?
Lp
Si toile sestavil do konca? Si kaj uporabljal?
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: MST CMX "Project Leftovers"
Živjo! tudi mene zanima kako je ta model ali je se ga splača kupiti ..... kakšne so izkusnje????
Re: MST CMX "Project Leftovers"
po pravici povedano stoji v omari in čaka, da ga končam en dan
je pa kompetentna šasilja, dosti uporabljena zunaj, popularna je tudi CFW opcija ki premakne motor naprej , še posebej če mislite dodat kak hard body in se vam ga ne reže, poleg tega je dost ozko vse , tako da tudi "manjši" bodyji pašejo.
je pa kompetentna šasilja, dosti uporabljena zunaj, popularna je tudi CFW opcija ki premakne motor naprej , še posebej če mislite dodat kak hard body in se vam ga ne reže, poleg tega je dost ozko vse , tako da tudi "manjši" bodyji pašejo.
Re: MST CMX "Project Leftovers"
Če bi odrezal tisti ovirajoč kos plastike bi mogoče pridobil še 2mm pri zasuku kar bi zneslo okrog 44°.
Re: MST CMX "Project Leftovers"
Osovine so za 40 stopinj, tako da čist ok.
Original scx osi pa žal nimam
Original scx osi pa žal nimam