Axial SCX10 Jeep Wrangler Rubicon

Moderatorji: kurnt29, atf300

Odgovori
Uporabniški avatar
Rocher
Freak
Prispevkov: 511
Pridružen: 16 Sep 2013, 20:25
Kraj: Celje

Axial SCX10 Jeep Wrangler Rubicon

Odgovor Napisal/-a Rocher »

V tej temi želim predstaviti svoj model katerega izgled želim čimbolj približati pravi stvari. Model je bil kupljen iz druge roke in je od prejšnjega lastnika prišel že polno opremljen. Vgrajen je imel Axialov Bucket Kit za Jeep karoserijo v katerega je mogoče namestiti osvetlitev (glavne in dnevne luči) in rdeče pobarvani kovinski vlečni kljuki spredaj in zadaj. Dokupil sem Axialov Lens Kit, saj mi ni bil všeč prostor na odbijaču kjer je serijsko nameščena osvetlitev, pravtako pa leče pridodajo k dobremu izgledu. Na strehi je poleg prtljažnika Yeah Racing Light Bar.
Slika

Še leči spredaj pobližje.
Slika

In zadnji leči, na rezervni gumi je prevleka z elastiko ki jo drži na mestu.
Slika

Model je bil sestavljan kot Unlimited Kit zato je na sprednji strani kovinski zavijalni sistem in kovinski 4 Link Suspension. Za zavijanje je vgrajen HV Waterproof Hitecov servo z 12kg navora. Za način moje vožnje (trail) in lahko plezanje ga je več kot dovolj. Ker pa je najnižja točka sprednji in zadnji diferencial, je za zaščito plastičnih ohišij nameščen aluminijasti Skid Plate. Aluminijasta ohišja so "overpriced" in bi rajši denar namenil za kaj bolj koristnega ki pripomore k boljšemu rokovanju z modelom na terenu. Za togost krmilnega sistema skrbi aluminijasta rokica na servu.
Slika

Največ težav so mi povzročali ravno aluminijasti amortizerji, ki so kopija pravega licenčnega Icon II vzmetenja ki ga uporabljajo "taveliki". Ker je model pri prejšnjemu lastniku zadnje leto stal in nabiral prah, so že na prvi testni vožnji začeli konkretno puščati. Ob menjavi O-ring tesnil in mazanju z gosto mastjo, mi jih je le uspelo nekako ukrotiti in sedaj bolje služijo svojemu namenu. Ob priliki bodo nadgrajeni z "suhimi" RC4WD amortizerji. Verjetno bodo dobili tudi kovinski nosilec z nastavitvijo višine, a za začetek bo tudi plastičen dovolj.
Slika

Kolesa je obtežil že prejšnji lastnik in jim privoščil aluminijasta original Jeep platišča. Gume so ostale prvotne ki se jih dobi zraven Axial Maxxis Trepador 1.9. Zenkrat ponujajo dovolj oprijema za moj način vožnje, hkrati pa se z original penicami lepo oprimejo ovire. Gume niso nalepljene na platišča, zaradi možnosti izpuščanja vode, čeprav se vožnje po vodi zaradi drugih razlogov izogibam.
Slika

Razporeditev po podvozju je trenutno še tovarniška. Za začetek mi odgovarja. Na novo sem napravil le napeljavo za osvetlitev v odbijačih, ter namestil HXT konektor na ESC. Pogonski komplet je Sensorless, brezkrtačni motor Leopard Hobby LBH3650 1180kV, ESC pa HobbyWing EZrun 35A Crawler. Verjetno bom odstranil ventilator, saj ni tako obremenjen da bi ga potreboval. Sistem se obnese zelo dobro, zamenjati sem moral le pinion ker je originalni 20 zobi preveč cukal ob majhnih hitrostih.
Slika

Prejšnji lastnik je za celostni izgled, naredil celo tale uporaben del. Lopata, s katero se fiksirajo pini ki držijo karoserijo na nosilčkih.
Slika

Prtljažni prostor je narejen ročno, ročno je zašita tudi usnjena streha spodaj, ki se lahko z dvema ježkoma odstrani. Všeč mi je, da je prostor narejen čez celo streho, in ni majhen kot to kar ponujajo trgovine. V veliki črni potovalni škatli so skrite baterije preko katerih se napajajo lučke na karoseriji. Gumijaste vrvice z hakelčki so narejene ročno in so prepletene tako da se ob morebitni prevrnitvi ne snamejo. V prostoru je lastnik pustil nekaj dodatkov.
Slika

Pogled še iz zgornje strani. Ker sem pri prvi vožnji izgubil eno od gumic, sem v Muellerju dobil podobne gumice z hakelčki in te držita sprednji del florescentnega šotorskega krila. Komplet dveh gumic je prišel 1,54€, trikrat ceneje kot komplet novih gumic na Kayhobbies. Kako se bodo obnesle, bo pokazal čas in moja uporaba.
Slika

Odlepil sem tudi nekaj nalepk, saj jih je bilo preveč. Zdizajniral sem svoje, a ker je moj tiskar zaseden, bodo nalepljene kasneje. Kot dodatek k notranjosti je na nosilec preko dveh vezic nameščen gasilni aparat.
Slika

Osvetlitev sprednjega dela je narejena standardno, luči so belkaste barve, dnevne luči pa rumene. Rumenkaste leče tako dodajo svoj čar k izgledu sprednjega dela. Na sliki izgleda kot da svetijo premočno, a niso tako močne. To pa zaradi tega, ker ko plezaš čez oviro si kot voznik ponavadi spredaj in ker si osredotočen na spodnji del in morebitno spodrsavanje te lahko premočne luči zaslepijo.
Slika

Osvetlitev na zadnji strani je rdeča, z zasenčenimi dnevnimi lučmi zadaj. Tiste na odbijaču svetijo malenkost močneje. Zadaj sem uporabil prozorne leče.
Slika

Med prazniki sem dodelal zadnje luči. Vanje sem izvrtal luknjice in na namensko tiskano vezje naspajkal SMD led diode. Preko sem povesil leče ki se jih dobi v Axialovem Lens Kitu, vse skupaj pa zalil z pištolo za vročo plastiko. Menim da so izpadle kar dobro.
Slika

Za naprej imam trenutno željo dopolniti sprednji del z vitlom za katerega se še odločam, saj želim takšnega ki ima zraven elektroniko za vklop iz prostega kanala na daljincu. Morda čez čas najdem še kakšno stvar ko bom bolj vešč vožnje po brezpotjih :).

lp
*LOSi 8ight 2.0 EU - Novarossi*
*LOSi Tenacity DB PRO*
*HPi SavageX 4.6*
*AXiAL SCX10ii Trail Honcho*
*LOSi Mini T 2.0*
*Custom brushless whoop 65mm*
*TBS Source One*
*FlyFish Volador Vx3*
Uporabniški avatar
Rocher
Freak
Prispevkov: 511
Pridružen: 16 Sep 2013, 20:25
Kraj: Celje

Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Rubicon

Odgovor Napisal/-a Rocher »

Že pred časom sem pri čiščenju kleti naletel na staro skoraj odsluženo baterijo od notesnika. Ker sem vedel da so notri Litionske celice 18650 sem premislil kako bi z menjavo olajšal zgornji del karoserije kjer imam ločeno napajanje za luči.
Za napajanje je v škatlici doma narejen Buck-Boost napajalnik, ki dvigne napetost iz 3-4.2V na konstatnih 5,4V. Čip ki je del switch napajalnika je izbran na podlagi tega da ne povzroča visokofrekvenčnih motenj, katere bi motile sprejemnik ki je lociran nižje.
S tem ko sem za napajanje luči izbral Li-ion celico namesto 4xAA NiMh celic sem na ta račun privarčeval skoraj 90g, zaradi katerih se je karoserija nagibala v eno stran.

Slika

lp
*LOSi 8ight 2.0 EU - Novarossi*
*LOSi Tenacity DB PRO*
*HPi SavageX 4.6*
*AXiAL SCX10ii Trail Honcho*
*LOSi Mini T 2.0*
*Custom brushless whoop 65mm*
*TBS Source One*
*FlyFish Volador Vx3*
Uporabniški avatar
Rocher
Freak
Prispevkov: 511
Pridružen: 16 Sep 2013, 20:25
Kraj: Celje

Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Rubicon

Odgovor Napisal/-a Rocher »

Nekaj današnjih z terena, ko je vreme tudi crawlanju naklonjeno. Trenutno imam naročen Yeah Racing HD vitel in novi krtačni kombo. Na modelu ne morem doseči, da bi se čisto v celoti znebil cogginga pri sensorless pogonskemu sklopu. Verjetno bo z 35T Hakmoto krtačnikom bolje, a je še vedno na poti iz Kitajske.
Naj slike govorijo dalje.

Slika
Slika
Slika

lp
*LOSi 8ight 2.0 EU - Novarossi*
*LOSi Tenacity DB PRO*
*HPi SavageX 4.6*
*AXiAL SCX10ii Trail Honcho*
*LOSi Mini T 2.0*
*Custom brushless whoop 65mm*
*TBS Source One*
*FlyFish Volador Vx3*
neicheq
Razpravljalec
Prispevkov: 152
Pridružen: 01 Avg 2010, 11:45

Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Rubicon

Odgovor Napisal/-a neicheq »

Hudo dobro izgleda! Napiši kakšen bo vitelj od Yeah Racinga, sem jo že sam gledal, pa še nisem vzel. :D
Axial Deadbolt
Uporabniški avatar
Rocher
Freak
Prispevkov: 511
Pridružen: 16 Sep 2013, 20:25
Kraj: Celje

Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Rubicon

Odgovor Napisal/-a Rocher »

Pred parimi dnevi je prispel krtačni komplet. Naročil sem Yeah Racing Tritronic krtačni ESC in njihov 35T Hackmoto V2 motor. ESC je čista kopija Hobbywing Quicrun 1060 le rebrandan v Tritronic, izda se z napisom na zadnji strani plastičnega ohišja. Predvsem me je presenetila velikost, glede na prejšnji Hobbywing Ezrun je precej manjši.

Slika
Motor se lahko kosa z dragimi Tekin, Rc4wd in ostalimi. Izbral sem 35 ovojnega saj želim imeti dosti navora tudi pri nizkih hitrostih, hkrati pa ne želim končne hitrosti po "polžje". Kolikor sem prebiral rccrawler forume večina uporabnikov priporoča motorje okoli 35T za navadno trail in malo plezalno vožnjo. Obdržal pa sem enako prestavno razmerje kot sem ga imel z brezkrtačnim pogonom to je 87Z spur in 16Z pastorek. S tem razmerjem dosežem končno hitrost malenkost višjo kot je hitra hoja tistega ki je za daljincem :). Pred vgradnjo je bil deležen 20 minutnega utekanja v destilirani vodi pri minimalnih obratih z vmesnim povečanjem obratov na nekje prvo tretjino hoda plina na daljincu. Ščetke so se mi zdele dovolj dobro uležane na komutator, v vodi pa ni bilo dosti grafitnih ostankov ščetk. Vmes sem jo seveda zamenjal in z destilirano vodo spral tudi notranjost motorja. Ali je bilo utekanje uspešno bo povedal čas.

Slika
S tem setom sem izredno zadovoljen. Motor ponuja dosti navora v nizkih obratih, hkrati pa je proti brezkrtačniku prava pravljica za peljati. Najbolj mi je všeč veliko bolj zvezen dvig obratov ob obremenitvi in zaradi tega je tudi model bolje obvladljiv. Motor je bil z zgoraj omenjenim prestavnim razmerjem po 1 urnem pohodu mlačen. Pa je bil obremenjen z vleko modela v hrib, navzdol po hribu in nekaj malega plezanja preko korenin in manjšega kamenja. Izkazal se je tudi močnejši Drag Brake katerega ponuja ESC.

Imam pa še eno štorijo z Yeah Racing vitlom. Zanj sem izdelal kontroler s katerim ga lahko vklapljam in izklapljam z enim od kanalov na daljincu. Doma je delalo vse lepo in prav. Model se je dalo lepo in brez težav vleči iz zagat. Grem na teren da ga bolje preizkusim in po petih minutah navijanja po niti ne tako hudem hribu vitel preprosto neha navijati žico. Odklopim žico iz mesta kamor sem jo vsidral in poskušam navijati žico brez obremenitve, to deluje. Si rečem bom pač brez vitla končal pohod in doma pregledal kaj mu ne paše. Doma ga razderem in opazim da se je glavni zobnik na izhodni osi na tej pri obremenitvi zavrtel, tako je popustila vez z katero je bil nasajen na os. Ko stvar navijam brez obremenitve ni težav, ko stvar obremenim vitel ne navija več. Skratka to razložim Kitajcu, kar mi je vzelo več kot teden dni prerekanja z njihovim reakcijskim časom odgovarjanja. In seveda parkratno grožnjo z Paypal dispute opcijo, saj vitla niti v sanjah nisem preobremenil do tolikšne mere da bi uničil notranji prenos. No bo Kitajec poslal nadomestni prenos, do takrat pa sem brez vitla za preizkušanje novih tehnik vožnje.

lp
*LOSi 8ight 2.0 EU - Novarossi*
*LOSi Tenacity DB PRO*
*HPi SavageX 4.6*
*AXiAL SCX10ii Trail Honcho*
*LOSi Mini T 2.0*
*Custom brushless whoop 65mm*
*TBS Source One*
*FlyFish Volador Vx3*
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Rubicon

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

Ja, krtačniki so zakon ;-)


Veliko užitkov šecnaprej!

A imaš kake slike težav z vitlom?

Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
Uporabniški avatar
Rocher
Freak
Prispevkov: 511
Pridružen: 16 Sep 2013, 20:25
Kraj: Celje

Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Rubicon

Odgovor Napisal/-a Rocher »

Sem se tudi sam otepal, te malo pozabljene tehnologije. Verjetno mi bo še bolj prirasel k srcu, samo občasno mu bo treba malo ljubezni pokazati z čiščenjem :). Niti ne, posnel sem edino video za Kitajca. Sem se skušal lotiti popravila, pa je proizvajalec zaprešal skupaj ohišje prenosa. Nisem našel načina kako bi ga potem efektivno sestavil nazaj, saj za vijake ni prostora. Tudi os na katero je naprešan zobnik, je verjetno v tem delu obrabilo, verjetno pa je zgulilo tudi zobnik po notranji strani.

lp
Zadnjič spremenil Rocher, dne 07 Maj 2016, 15:42, skupaj popravljeno 1 krat.
*LOSi 8ight 2.0 EU - Novarossi*
*LOSi Tenacity DB PRO*
*HPi SavageX 4.6*
*AXiAL SCX10ii Trail Honcho*
*LOSi Mini T 2.0*
*Custom brushless whoop 65mm*
*TBS Source One*
*FlyFish Volador Vx3*
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Rubicon

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

To je standardni gear- motor, ki ga za par dolarjev dobiš free shipping iz e-bay, dx, banggood itd.

Samo drugega naroči. Preveri število vrtljajev ob naročilu...

Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
Uporabniški avatar
Rocher
Freak
Prispevkov: 511
Pridružen: 16 Sep 2013, 20:25
Kraj: Celje

Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Rubicon

Odgovor Napisal/-a Rocher »

Bom pogledal. Saj potrebujem ga ne tako nujno, to že lahko počakam Kitajca da mi pošlje nadomestni del. Sicer so cene teh prenosov astronomske. 10€ za nadomestni prenos, je pa res da je celoten del z motorčkom vred. Bom preiskal ebay za poceni robo :D!

lp
*LOSi 8ight 2.0 EU - Novarossi*
*LOSi Tenacity DB PRO*
*HPi SavageX 4.6*
*AXiAL SCX10ii Trail Honcho*
*LOSi Mini T 2.0*
*Custom brushless whoop 65mm*
*TBS Source One*
*FlyFish Volador Vx3*
Uporabniški avatar
Rocher
Freak
Prispevkov: 511
Pridružen: 16 Sep 2013, 20:25
Kraj: Celje

Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Rubicon

Odgovor Napisal/-a Rocher »

Danes sem prejel nadomestni prenos z motorjem vred. Vitel sem zato znova zmontiral na mesto, a sem tokrat uporabil drugačen način pritrditve.
Slika

Slika

Slika

Pod glavno ploščo sem tam kjer se nanjo privije ohišje vitla izvrtal luknje skozi odbijač. Ker imam Poison Spyder licencirane odbijače, ta vitel ne nasede najbolje, zato sem na vsak vijak s podložkami naredil neke vrste distančnike in vitel lepo nasede nanje. Hkrati pa ne pokvari izgleda odbijača.
Vitla nisem preizkusil, ker čakam na 10A mini krtačni ESC s katerim bom lepše nadziral vitel kot pa z doma predelanim servo vezjem.

lp
*LOSi 8ight 2.0 EU - Novarossi*
*LOSi Tenacity DB PRO*
*HPi SavageX 4.6*
*AXiAL SCX10ii Trail Honcho*
*LOSi Mini T 2.0*
*Custom brushless whoop 65mm*
*TBS Source One*
*FlyFish Volador Vx3*
Uporabniški avatar
Rocher
Freak
Prispevkov: 511
Pridružen: 16 Sep 2013, 20:25
Kraj: Celje

Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Rubicon

Odgovor Napisal/-a Rocher »

Zopet se je nekaj delalo na modelu. Po kar dolgem čakanju je med prvomajskimi prazniki prispel 10A mini krtačni regulator katerega sem naročil za upravljanje z vitlom. Kot sem napisal zgoraj mi je doma predelano servo vezje delalo težave, ta regulator nima tako ozkega deadbanda in ko je kanal na komandi na vrednosti 0, je vitel dejansko pri miru. Vgradnja ni bila težavna, regulator pa sem pripopal kar na žice ki gredo do pogonskega motorja.

Slika

Še iz drugega zornega kota.

Slika

Glede vodotesnosti elektronike regulatorja me ne skrbi, saj se že v osnovi z modelom izogibam vode in vlage.
Sledil je test na terenu. Ko sem kupil model iz druge roke sem zraven dobil dosti dodatkov. Med drugim tudi vlečno vrvico. Vitel sem preizkusil kar s to vrvico, le da sem jo zavil okoli korenine na hribu kjer sem testiral vleko modela. Izbral sem kar pošteno klančino, da vidim ali mi bo zopet odletel prenos v vitlu.

Slika

Slika

Vitel se je med testom dobro obnesel. A me je po nekje 5 minutah iz gozda pregnala nevihta. Kljub kratkemu času testiranja vitel dobro vleče model ki je težak skoraj blizu 3kg. Po parkratnem odvijanju in navijanju modela tudi regulator ni bil niti mlačen. Zaenkrat sem zadovoljen z vgradnjo in močjo Yeah Racing vitla.

Slika

Slika

lp
*LOSi 8ight 2.0 EU - Novarossi*
*LOSi Tenacity DB PRO*
*HPi SavageX 4.6*
*AXiAL SCX10ii Trail Honcho*
*LOSi Mini T 2.0*
*Custom brushless whoop 65mm*
*TBS Source One*
*FlyFish Volador Vx3*
Uporabniški avatar
Rocher
Freak
Prispevkov: 511
Pridružen: 16 Sep 2013, 20:25
Kraj: Celje

Re: Axial SCX10 Jeep Wrangler Rubicon

Odgovor Napisal/-a Rocher »

Po bolj zaspanem letu manjši update. Še vedno se nisem čisto odločil obupati nad Icon II vzmetenjem. Po tistem ko sem ga lani spomladi napolnil in zamenjal oringe, je iz njih spolzela minimalna količina olja. Iz vzmetenja niti ni slišati, da bi zaradi tega bilo notri kaj zraka. Ob prebijanju skozi ovire pa tudi ni pretiranega odbijanja. Za moj stil sproščene vožnje čisto super.
Hackmoto v povezavi z rebrandanim Yeah Racing ESC-jem je bila dobitna kombinacija v modelu. Res sem presenečen kako dober komplet se da dobiti za spodoben denar, motor pa sem komajda utekel glede na izrabljenost ščetk in komutatorja.

Sem pa po dolgem času gledanja za menjavo pletenice na vitlu v ustvarjalnem kotičku svoje drage našel vrvico ki bi lahko bila super menjava. Vrvica je pletena iz nečesa podobnega usnjenim nitkam, a je veliko bolj fleksibilna. Kolikor sem jo poskusil natrgati z vleko med rokami mi je ni uspelo, tako da bo zadostovala za reševanje modela iz zagat :). Poleg vsega zgleda zdaj sprednji del bolj scale, saj klin ne štrli tako grozno iz odbijača kot je prej s trdo pletenico.

Slika

lp
*LOSi 8ight 2.0 EU - Novarossi*
*LOSi Tenacity DB PRO*
*HPi SavageX 4.6*
*AXiAL SCX10ii Trail Honcho*
*LOSi Mini T 2.0*
*Custom brushless whoop 65mm*
*TBS Source One*
*FlyFish Volador Vx3*
Odgovori

Vrni se na Crawler/Scaler/Trail modeli