Tamiya CC-01 'TAM 110 T7'
Tamiya CC-01 'TAM 110 T7'
Ker ga vsi nekaj 'skalirate' in je ravnokar v tedenski ponudbi pri nemcu, sem se odločil nabaviti tole grdobijo. Trenutno je status 'versendet' vendar se mi zdi, da bom prej odšel na počitnikovanje, kot tole pride v nabiralnik.
Kaj točno bom naredil iz modela še ne vem. Je pa dejstvo, da se modeli na osnovi te šasije pojavljajo že od leta '93, in praktično ne obstajata dva enaka . Zato bo tudi ta projekt verjetno nonstop razvijajoč, vsaj kar se šasije tiče. Glede karoserije pa imam dve opciji. Pravzaprav sem karoserijo z vsemi pritiklinami (luči, nalepke...), v primeru da se komu dopade, pripravljen tudi prodati.
V vsakem primeru bom poskušal zadevo narediti čimbolj realistično - scale.
LP
Kaj točno bom naredil iz modela še ne vem. Je pa dejstvo, da se modeli na osnovi te šasije pojavljajo že od leta '93, in praktično ne obstajata dva enaka . Zato bo tudi ta projekt verjetno nonstop razvijajoč, vsaj kar se šasije tiče. Glede karoserije pa imam dve opciji. Pravzaprav sem karoserijo z vsemi pritiklinami (luči, nalepke...), v primeru da se komu dopade, pripravljen tudi prodati.
V vsakem primeru bom poskušal zadevo narediti čimbolj realistično - scale.
LP
Zadnjič spremenil Stanko P., dne 04 Jan 2015, 11:08, skupaj popravljeno 2 krat.
RC Addict!
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
Zgleda ĂĽber fajni pa cena?
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
http://tamico.de/Tamiya-Toyota-FJ-Cruis ... satz-58588maliboo napisal/-a:Zgleda ĂĽber fajni pa cena?
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
aha nisem videl ker sem prek telefona gledal.. kako pa to da je tak poceni?
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
Poceni je relativno. Ta stvar brez predelav ne zmore kaj veliko vec kot voznje po dvoriscu, da jo spravis na teren je potrebno ali veliko iznajdljivosti pri predelovanju ali pa vloziti dodaten denar za predelave, ki se jih da kupit. Ko imas enkrat model, ki je sposoben peljati tudi po terenu vse skupaj ni vec tako poceni. Na obcasne akcije vpliva se to, da marsikomu sama karoserija ni vsec in se model enostavno ne prodaja. Mislim, da je vec taksnih, ki bi na modelu raje videlo kaksno drugo karoserijo kot tole "moderno" Toyoto FJ kot pa tistih, ki si zelijo ravno te karoserije. Zato precej spustijo ceno in se ce je vse posreci znebijo stare zaloge..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
Taktično no ja čeprav je 160eur že kar denar danes... in ja, po predelavah bo pa cena kr narastla, verjamem..
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
Evo danes sem dvignil paket s pošte.
Neverjetno, ampak, karoserija + vsi deli za ledice in luči + nalepke, je v živo fantastična. Mi je kar malo milo, da gre, ampak tak je bil plan.
Cena modela je res relativna (v akciji je bil slabih 130€). Glede na izgled in trud vložen v to je model poceni. Glede na zmogljivosti pa niti ne. Da ga spraviš v solidno stanje s kupljenimi nadgradnjami se cena lahko hitro podvoji. To pa je že več kot je osnovni SCX (Dingo je bil en teden prej za slabih 220€). Da tega spraviš na cesto in ga malo prikrojiš pa si potem že na kakih 350. Tu pa se počasi začne HighLift takoj za tem pa še Bruiser/Mountainer in TF2/Gelande2. Tako da treba je postaviti mejo glede izdatkov, določiti kaj je pomembneje realizem ali performanse in nenazadnje pobožne želje malce umiriti. Čeprav se mi zdi da se TF2 (zame je to ultimate scale model) že nakak počasi začne kristalizirati v realnost .
Glede šasije vemo kako je, že samo dejstvo o njeni starosti pove vse. Vseeno pa je 'stock' zmogljiva glih tako kot če bi pomanjšali pravi avto. Gre recimo čez skalo ki je velikosti nekje do polovice premera kolesa. Nasede na podoben način. Se znajde na dveh kolesih diagonalno kot taveliki. Če malce pobrskate za posnetki pravih Cruiserjev ali Pajerotov ipd. boste videli kaj mislim. In zame je trenutno to dovolj. Če bi gledal na plezalne sposobnosti pol bi 'jadra' obrnil v drugo smer.
Tako da počasi bom prebrskal ključne dele in preučil navodila ter začel zadevo 'devat' skupaj. Poslikal in opisal bom samo ključne korake in modifikacije, ki pa jih bo v začetni fazi malo.
Da vas malo zrajcam. Karoserija bo pa 'Tovornjak'
Neverjetno, ampak, karoserija + vsi deli za ledice in luči + nalepke, je v živo fantastična. Mi je kar malo milo, da gre, ampak tak je bil plan.
Cena modela je res relativna (v akciji je bil slabih 130€). Glede na izgled in trud vložen v to je model poceni. Glede na zmogljivosti pa niti ne. Da ga spraviš v solidno stanje s kupljenimi nadgradnjami se cena lahko hitro podvoji. To pa je že več kot je osnovni SCX (Dingo je bil en teden prej za slabih 220€). Da tega spraviš na cesto in ga malo prikrojiš pa si potem že na kakih 350. Tu pa se počasi začne HighLift takoj za tem pa še Bruiser/Mountainer in TF2/Gelande2. Tako da treba je postaviti mejo glede izdatkov, določiti kaj je pomembneje realizem ali performanse in nenazadnje pobožne želje malce umiriti. Čeprav se mi zdi da se TF2 (zame je to ultimate scale model) že nakak počasi začne kristalizirati v realnost .
Glede šasije vemo kako je, že samo dejstvo o njeni starosti pove vse. Vseeno pa je 'stock' zmogljiva glih tako kot če bi pomanjšali pravi avto. Gre recimo čez skalo ki je velikosti nekje do polovice premera kolesa. Nasede na podoben način. Se znajde na dveh kolesih diagonalno kot taveliki. Če malce pobrskate za posnetki pravih Cruiserjev ali Pajerotov ipd. boste videli kaj mislim. In zame je trenutno to dovolj. Če bi gledal na plezalne sposobnosti pol bi 'jadra' obrnil v drugo smer.
Tako da počasi bom prebrskal ključne dele in preučil navodila ter začel zadevo 'devat' skupaj. Poslikal in opisal bom samo ključne korake in modifikacije, ki pa jih bo v začetni fazi malo.
Da vas malo zrajcam. Karoserija bo pa 'Tovornjak'
RC Addict!
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
TF2 je mal dražji kot 350, je pa res da dobiš dosti za denar saj so samo osi vredne 150 eur. sicer pa nočeš vedet kolk mam jaz v scxa vloženega trenutno. tako, da pozdravljam budget način modelarstva.
edin kar bi jaz zamenjal out of the box pri cc-01 je steering rack na aluminijast.
edin kar bi jaz zamenjal out of the box pri cc-01 je steering rack na aluminijast.
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
Povsem je jasno, da je stvar tudi "scale" zmogljiva. Torej, da lahko premaga ovire ki so v merilu 1:10 s tistimi, ki jih premaga pravi avtomobil. Vendar pri off-road modelih je malokdo zadovoljen s premagovanjem scale ovir, vsi rinemo v neke ogromne ovire glede na merilo modela..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
Ja js sem tudi razmišljal, naslednji projekt bo kakšen unimog al pa neki podobnega.. sam to je še vse v zraku.. po pregledanih 1000 posnetkih na youtubu, je odločitev padla.. še sploh ko sem gledal od RC Sparks, studio walkthrough..k pokaže vse svoje modele, od avtov onroad, offroad, motor, coln, tovornjake.. Čeprav so mi scale tovornjaki kot Scania naprimer, zelo všeč, mi vseeno bolj diši offroad tovornjak. a karoserijo boš kupil, ali sam delal??
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
TF2 je res prava stvar. Tudi mene drži in naslednji model bo mogoče prav ta.
Kar se financ tiče, se strinjam tudi sam z budget načinom modelarstva. Sprva te malo zanese in € kar letijo preko paypala. Ko začetna norost mine, se začneš zavedati, koliko zadeva košta in da je treba stvari delati z glavo. Tako celo mine tudi kakšen mesec, da kartica ostane nedotaknjena. Tako da ja. Rajši premišljeno z glavo in počasi. Je ravno toliko veselja, pa še dlje traja.
Komaj čakam predstavitev CC-01.
Kar se financ tiče, se strinjam tudi sam z budget načinom modelarstva. Sprva te malo zanese in € kar letijo preko paypala. Ko začetna norost mine, se začneš zavedati, koliko zadeva košta in da je treba stvari delati z glavo. Tako celo mine tudi kakšen mesec, da kartica ostane nedotaknjena. Tako da ja. Rajši premišljeno z glavo in počasi. Je ravno toliko veselja, pa še dlje traja.
Komaj čakam predstavitev CC-01.
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
@atf Tisti odstavek je bil mišljen kot stopnjevanje.
@kurnt Ja te popolnoma razumem.
@maliboo Bom naredil sam, če bo pa showroom ali rat finiš ali pa nekaj vmes pa še ne vem - odvisno od tega kako dobro mi bo stvar uspela.
@dacar Že v samem modelarstvu je treba sprejet neke kompromise, no saj če bi bilo samo to pol bi ga že zdavnaj sestavljala, TrailFinderja, ane. 'Te' pa je še tisoč drugih stvari
@kurnt Ja te popolnoma razumem.
@maliboo Bom naredil sam, če bo pa showroom ali rat finiš ali pa nekaj vmes pa še ne vem - odvisno od tega kako dobro mi bo stvar uspela.
@dacar Že v samem modelarstvu je treba sprejet neke kompromise, no saj če bi bilo samo to pol bi ga že zdavnaj sestavljala, TrailFinderja, ane. 'Te' pa je še tisoč drugih stvari
RC Addict!
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
Se opravičujem da smetim temo... ma ko je bila ravno debata o tem, koliko zmore CC-01 napram 1:1 vozilom, bi rekel, da zmore verjetno še več. Sem pa zadnjič tudi razmišljal o tem, da bi model 1:10 moral dejansko tehtati nekje 150 kg in imeti kar nekaj konjskih moči pod pokrovom, da bi lahko rekli, da je neka pomanjšana"scale" verzija 1:1 vozila. To bi bilo zanimivo voziti in servisirati. Si sploh ne predstavljam CC-01 ali pa SCX10 tako težkega.
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
hehehe 150 kg moj ima okol 4kg in je pravi težkokategornik! Če pa deliš razmerje 1:10 je pa res ja al pa tole heheh https://www.youtube.com/watch?v=_Jrj0Ge2vbY
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
Ko zmanjšuješ predmet na želeno merilo, manjšaš mere v treh dimenzijah in se tudi masa zmanjšuje v treh dimenzijah (oz. s 3 potenco). Recimo moj cc-01 unimog je napram pravemu nekje 1:11 in je težek okoli 3kg. Če bi maso pomnožil samo s faktorjem pomanjšanja bi seveda dobil premajhno vrednost zaradi upoštevanja le ene dimenzije 3D predmeta. Če pa faktor pomanjšanja ( 11 ) potenciram s 3jo potenco in šele nato pomnožim z maso modela, dobim zelo realnih malo manj kot 4t (kar ustreza srednje natovorjenemu u406). Pa po terenu se tudi ziba kot taprav (oz. kot tak z malo močnejšimi fedri).DACAR napisal/-a:Se opravičujem da smetim temo... ma ko je bila ravno debata o tem, koliko zmore CC-01 napram 1:1 vozilom, bi rekel, da zmore verjetno še več. Sem pa zadnjič tudi razmišljal o tem, da bi model 1:10 moral dejansko tehtati nekje 150 kg in imeti kar nekaj konjskih moči pod pokrovom, da bi lahko rekli, da je neka pomanjšana"scale" verzija 1:1 vozila. To bi bilo zanimivo voziti in servisirati. Si sploh ne predstavljam CC-01 ali pa SCX10 tako težkega.
Modelarstvo je droga ,ki škoduje predvsem finančnemu stanju odvisnika
lp Andrej
lp Andrej
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
Zanimive debate
Zadnje dneve je kar lepo vreme, začuda , zato večino prostega časa preživim ob delu okrog hiše...
Pa vendar sem nekaj malega naredil na modelu. Če koga zanimajo natančna navodila: KLIK.
Evo prvi korak pa ga že kvačkam. Montiral sem namreč 'upgrade' jeklen 'pinion' na Torque Tuned motor, kateri je dobil brezkrtačno zamenjavo v Neo Fighter Buggyu. Ko sem zapisal, da ne bom 'glih' dosti modificiral sem se zgleda malce uštel
Pri drugem koraku sem uporabil en dodatni planetarni zobnik iz zadnjega 'diffa'. Lahko bi rešil samo s tremi vendar sem hotel imeti nekaj malega 'kontra' sile. Dejansko sem hotel uporabiti vseh šest, kar bi mi najbolj ugajalo, vendar ni šanse, da bi tu notri spravil celi paket. Čeprav se mi zdi da sedaj zadeva ni čisto v centru. Mogoče bom v prihodnosti dal noter 500.000 ali 1.000.000 olje ali pa olje v zadnji diferencial v prednjega pa blokado iz zadnjega. To bo treba malo stestirati.
Kvačkanje se nadaljuje - brez krogljičnih ležajev pa res ne gre. 'Shame on you Mr. Tamiya!' Tu se vidi, da so po novem, v bistvu že od lanskega modela LandFreeder, zobniki črni namesto belih najlonskih, čeprav gre izgleda za precej podoben material.
Zadnje dneve je kar lepo vreme, začuda , zato večino prostega časa preživim ob delu okrog hiše...
Pa vendar sem nekaj malega naredil na modelu. Če koga zanimajo natančna navodila: KLIK.
Evo prvi korak pa ga že kvačkam. Montiral sem namreč 'upgrade' jeklen 'pinion' na Torque Tuned motor, kateri je dobil brezkrtačno zamenjavo v Neo Fighter Buggyu. Ko sem zapisal, da ne bom 'glih' dosti modificiral sem se zgleda malce uštel
Pri drugem koraku sem uporabil en dodatni planetarni zobnik iz zadnjega 'diffa'. Lahko bi rešil samo s tremi vendar sem hotel imeti nekaj malega 'kontra' sile. Dejansko sem hotel uporabiti vseh šest, kar bi mi najbolj ugajalo, vendar ni šanse, da bi tu notri spravil celi paket. Čeprav se mi zdi da sedaj zadeva ni čisto v centru. Mogoče bom v prihodnosti dal noter 500.000 ali 1.000.000 olje ali pa olje v zadnji diferencial v prednjega pa blokado iz zadnjega. To bo treba malo stestirati.
Kvačkanje se nadaljuje - brez krogljičnih ležajev pa res ne gre. 'Shame on you Mr. Tamiya!' Tu se vidi, da so po novem, v bistvu že od lanskega modela LandFreeder, zobniki črni namesto belih najlonskih, čeprav gre izgleda za precej podoben material.
RC Addict!
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
Tako daleč sem. Še dobro, da se v štartu nisem odločil odrezati 'cigla' - sprednjega dela šasije, ker potem bi nekaj po svoje 'klamoteril' pri vsakem koraku do sedaj . Dejansko po ena slika za vsak korak, čeprav tega nisem nameraval.
Se opravičujem za bolj uboge slike, sem imel izposojen fotoaparat pa ima neke svoje finte.
Nadaljevanje sledi, LP.
Se opravičujem za bolj uboge slike, sem imel izposojen fotoaparat pa ima neke svoje finte.
Nadaljevanje sledi, LP.
RC Addict!
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
Odlično 5! Ammm....a kroglični ležaji manjkajo al kaj???
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
Kake fore imajo... pr Tundri je pa blo vse zraven..rezervnih vijakov mi je ostalo še za pol avta menda a še kaj druga manjka razen ležajev?
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
Ležaji so zraven tisti plastični - drsni. Tako je pri večini njihovih 'navadnih' modelov še iz časov ko so bili kroglični ležaji res dragi. Sam se sicer tega ne spominjam, morda zna kdo od izkušenejših povedati kaj o tem.
RC Addict!
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
Aha torej je komplet budgetu primeren..zdaj ko pa boš hotel the real deal od avta, bo pa treba še vložit vanj dosti, da neboš imel 'navadne' igrače.. no vsaj to je dobra stran da lahko nadgradiš kolikor te je volja in opcijskih delov je verjetno malo morje ne?
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
Opcijskih delov je res malo morje, vendar kot receno, ce vsako stvar nadgradis raste tudi cena kompleta.
Vecina "entery level" Tamiyinih modelov se vedno uporablja puse, pa naj bodo plasticne ali pa kovinske, med tem ko prakticno vsi kitajci ze dolga leta vgrajujejo lezaje in s ceno modelov se vedno pridejo pod ceno Tamiyinih. A Tamiya si to pac lahko privosci..
Vecina "entery level" Tamiyinih modelov se vedno uporablja puse, pa naj bodo plasticne ali pa kovinske, med tem ko prakticno vsi kitajci ze dolga leta vgrajujejo lezaje in s ceno modelov se vedno pridejo pod ceno Tamiyinih. A Tamiya si to pac lahko privosci..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
Tako je, Scout od Maverick-a in podobni modeli HSP, Seben... so recimo v kompletu uležajen in rtr pa vendar cenovno v rangu CC-01 kita.
Je pa pri tem kitu užitek sestavljanja res enkraten saj deli pašejo v nulo prav tako so plastični deli iz materiala najprimernejšega za dano aplikacijo. 'Hardware' je tudi kvaliteten, vse osi, 'outdrive-e', 'dogbone-i', vijaki ter ostali material so fantastični. Tu ni bojazni, da bi se recimo glava vijaka poškodovala pri privijanju. Vse komplet, razen ohišij diferencialov, pastorka in glavne pogonske gredi, se 'šraufa' z enim samim izvijačem. Potrebna imbus ključa sta zraven. Vglavnem za tako 'star' design in orodja je kakovost presenetljiva.
No da ne bomo samo modrovali pa objavljam nekaj napredka.
'C hub-e' sem obdelal za nekoliko večji kot zavijanja in malce več giba gor in dol. Na levi je obdelan del na desni original. Da pa pri zavijanju ne bi prišlo do izpadanja osi pa sem poleg predlaganeg O-ringa v osi kolesa dodal še enega v izhodno os diferenciala. Le ta O-ring pozicionira samo os - 'dogbone' bolj v čašico na osi kolesa in s tem prepreči, da bi padla ven ob večjem kotu zavijanja.
Sledeča slika prikazuje dele za sestavo popolnoma zaprtega diferenciala. Elegantno
Sledi sestava zadnje osi. Kar sem dodelal je to da sem dodal en bronast in en plastičen ležaj (pa se je končno našla ena pametna funkcija za drsne ležaje ) na desni strani ohišja diferenciala. To preprečuje aksialni pomik celotnega diferenciala in zavaruje ozobljenje pred pretirano obrabo zaradi morebitne prevelike zračnosti (nekateri so na raznih forumih poročali o tem pojavu). Prav tako sem na notranji strani desnega zunanjega ležaja dodal eno podložko debeline 0,5 mm. Tako imam sedaj na obeh straneh enak 'luft', manj kot 0,5 mm. Komplet sestav prav lepo teče.
Je pa pri tem kitu užitek sestavljanja res enkraten saj deli pašejo v nulo prav tako so plastični deli iz materiala najprimernejšega za dano aplikacijo. 'Hardware' je tudi kvaliteten, vse osi, 'outdrive-e', 'dogbone-i', vijaki ter ostali material so fantastični. Tu ni bojazni, da bi se recimo glava vijaka poškodovala pri privijanju. Vse komplet, razen ohišij diferencialov, pastorka in glavne pogonske gredi, se 'šraufa' z enim samim izvijačem. Potrebna imbus ključa sta zraven. Vglavnem za tako 'star' design in orodja je kakovost presenetljiva.
No da ne bomo samo modrovali pa objavljam nekaj napredka.
'C hub-e' sem obdelal za nekoliko večji kot zavijanja in malce več giba gor in dol. Na levi je obdelan del na desni original. Da pa pri zavijanju ne bi prišlo do izpadanja osi pa sem poleg predlaganeg O-ringa v osi kolesa dodal še enega v izhodno os diferenciala. Le ta O-ring pozicionira samo os - 'dogbone' bolj v čašico na osi kolesa in s tem prepreči, da bi padla ven ob večjem kotu zavijanja.
Sledeča slika prikazuje dele za sestavo popolnoma zaprtega diferenciala. Elegantno
Sledi sestava zadnje osi. Kar sem dodelal je to da sem dodal en bronast in en plastičen ležaj (pa se je končno našla ena pametna funkcija za drsne ležaje ) na desni strani ohišja diferenciala. To preprečuje aksialni pomik celotnega diferenciala in zavaruje ozobljenje pred pretirano obrabo zaradi morebitne prevelike zračnosti (nekateri so na raznih forumih poročali o tem pojavu). Prav tako sem na notranji strani desnega zunanjega ležaja dodal eno podložko debeline 0,5 mm. Tako imam sedaj na obeh straneh enak 'luft', manj kot 0,5 mm. Komplet sestav prav lepo teče.
RC Addict!
Re: Tamiya CC-01 Toyota FJ Cruiser
1, 2, 3 in je šasija ovešena z vsemi pritiklinami s spodnje strani. Sledi še samo sestavljanje amortizerjev, potem pa na elektroniko.
LP
LP
RC Addict!