Bakreni Cherokee SCX10
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Svetovna predstavitev! Svetoven avto... Imaš žilico tapravo! Keep up the good work!
Re: Bakreni Cherokee SCX10
atf300, kdaj bo predstavljen novi skid?
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: Bakreni Cherokee SCX10
po relativno kratki pavzi gremo dalje , mam še par stvari za nazaj. se opravičujem za zamudo
Zaradi relativno nizkih gum in fedrov v droopu vmes avto ostane na sredinski plošči (t.i high centered). Večinoma se da z mal gasa podrajsat dalje , vendar obstaja tudi druga rešitev .
TSS Smooth skid ,
http://thescaleshop.webs.com/chassis.htm
izdelan je iz konkretnega kosa delrina , po občutko bistveno bolj gladek kot originalni kos, in hkrati tudi trši. Moral sem razdreti pol avta da sem ga spravil me šasijo.
vijakov ni bilo priloženih, tako da sem moral jih par porezat na pravo velikost. Mogoče edin minus je da nima urejenih lukenj za zgornje linke , kar pa popravijo doma narejeni aluminijasti distančniki
razlika proti orignalu je očitna , proizvajalec pravi da moraš spodnje linke narediti nove, vendar se pri moji mednosni razdalji ni poznalo neki dost, zato sem kar pustil stare.
Glede na to, da sem se prijavil na G6 ki bo v Avstriji Oktobra, se bo aktivnost bistveno povečala, nova runda delov že čaka na vgradnjo.
Zaradi relativno nizkih gum in fedrov v droopu vmes avto ostane na sredinski plošči (t.i high centered). Večinoma se da z mal gasa podrajsat dalje , vendar obstaja tudi druga rešitev .
TSS Smooth skid ,
http://thescaleshop.webs.com/chassis.htm
izdelan je iz konkretnega kosa delrina , po občutko bistveno bolj gladek kot originalni kos, in hkrati tudi trši. Moral sem razdreti pol avta da sem ga spravil me šasijo.
vijakov ni bilo priloženih, tako da sem moral jih par porezat na pravo velikost. Mogoče edin minus je da nima urejenih lukenj za zgornje linke , kar pa popravijo doma narejeni aluminijasti distančniki
razlika proti orignalu je očitna , proizvajalec pravi da moraš spodnje linke narediti nove, vendar se pri moji mednosni razdalji ni poznalo neki dost, zato sem kar pustil stare.
Glede na to, da sem se prijavil na G6 ki bo v Avstriji Oktobra, se bo aktivnost bistveno povečala, nova runda delov že čaka na vgradnjo.
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Odlično! Tu se lepo vidi da imaš ta sistem 4link al kak se rece, to kar sem si js umislil za naslednji projekt: https://www.google.si/search?q=tamiya+t ... B500%3B322 sam pravijo pjebi da ni to to, da se avto rad prevrne.. samo ti imas verjetno original tak model ane?
Re: Bakreni Cherokee SCX10
scx10 ma originalno 3link oz 4 link v tem primeru , jaz nebi sel na highliftu na 4 link ker zgubi karakter , oz vsaj pocakaj da bos ga vozil nekaj casa z listi ,ker je voznja cist drugacna .maliboo napisal/-a:Odlično! Tu se lepo vidi da imaš ta sistem 4link al kak se rece, to kar sem si js umislil za naslednji projekt: https://www.google.si/search?q=tamiya+t ... B500%3B322 sam pravijo pjebi da ni to to, da se avto rad prevrne.. samo ti imas verjetno original tak model ane?
Re: Bakreni Cherokee SCX10
danes prispel nov kontroler za Cherokeeja . Radiolink RC3S
glede na to da trenutno rabim samo 4 kanale je bil 6 kanalni Flysky mal preveč, pa še htel sem sprobat kako deluje ta nov kitajski produkt , 50$ z dvema high voltage sprejemnikom je zelo dobra cena.
testno vse zvezal vse dela, edino še en razdelilec za servo kable mi manjka da lahko vse povežem . Winch lahko zdaj kontroliram bolj precizno ker je 3 kanal proporcionalen, kolk se bo to odneslo v praksi na terenu pa se bo še pokazalo.
glede na to da trenutno rabim samo 4 kanale je bil 6 kanalni Flysky mal preveč, pa še htel sem sprobat kako deluje ta nov kitajski produkt , 50$ z dvema high voltage sprejemnikom je zelo dobra cena.
testno vse zvezal vse dela, edino še en razdelilec za servo kable mi manjka da lahko vse povežem . Winch lahko zdaj kontroliram bolj precizno ker je 3 kanal proporcionalen, kolk se bo to odneslo v praksi na terenu pa se bo še pokazalo.
Re: Bakreni Cherokee SCX10
še kratek update kaj se dogaja zadnji mesec (ne dost)
začeli so prihajati dodatki, nov manjši pulpal od R2j , sandboardi od ikketech in JCAD SCX10 RULR
[Imgur](http://i.imgur.com/qUfBv2Z)
ti dvignejo pritrditev zadnji zgordnjih linkov in s tem pripomorejo k boljši geometriji in plezanju.
tko pravi proizvajalec
moral sem narediti še nove zgornje linke , baje sicer dela z originalnimi, kar pa moji nikol niso bli.
kot priprave na G6 so prispeli tudi axial metalni zobniki in aluminijasto ohišje od jazriderja. To je ohišje je edino poleg tistega od Vanquish ki dovoljuje zrcaljen prenos.
na testnem trailu z rc-ryderjem je končno šel ta stari output, pa tudi elektronika od servo wincha.
po treh tednih čakanja na pošto s Koreje in ZDA prispe še ta mešanica stvari. Zdaj pa najdet čas da pospravim delavnico in vse to sestavim.
začeli so prihajati dodatki, nov manjši pulpal od R2j , sandboardi od ikketech in JCAD SCX10 RULR
[Imgur](http://i.imgur.com/qUfBv2Z)
ti dvignejo pritrditev zadnji zgordnjih linkov in s tem pripomorejo k boljši geometriji in plezanju.
tko pravi proizvajalec
moral sem narediti še nove zgornje linke , baje sicer dela z originalnimi, kar pa moji nikol niso bli.
kot priprave na G6 so prispeli tudi axial metalni zobniki in aluminijasto ohišje od jazriderja. To je ohišje je edino poleg tistega od Vanquish ki dovoljuje zrcaljen prenos.
na testnem trailu z rc-ryderjem je končno šel ta stari output, pa tudi elektronika od servo wincha.
po treh tednih čakanja na pošto s Koreje in ZDA prispe še ta mešanica stvari. Zdaj pa najdet čas da pospravim delavnico in vse to sestavim.
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Kratka predstavitev Korejskih pogonskih osi, ki naj bi bile druga najboljša opcija po trdnosti in prva po vrednosti za denar.
Pridejo seveda sestavljeni, vendar jih je pametno razstaviti in namazati.
problem se je pojavil na eni strani, ker se majhen vijak (set screw), ki drži pin ni hotel odviti. Verjetno so bili površni pri sestvljanju. Po malo preklinjanja in segrevanja mi ga je uspelo toliko odviti da sem spravil ven pin in tudi tulec kateri drži vijak, nato sem ga z druge strani prevrtal in vse je bilo ok saj nisem uničil navojev v tulcu.
CVDji so toliko močni kot so pini in baje znajo bit ti malo problematični , glede nato da so neke normalne dimenzije 2mm pa neki, jih bom zamenjal ko počijo. Mi je bilo pa priporočeno, da naj grem dvakrat čez s skrčkami, da jih ne zgubim na terenu.
potreben je bil tudi nakup Loctite-a v šminki, saj bi tekoči naredil svinjarijo, če se razlije po zglobu. Pomembno da ga uporabiš šele za tem ko so pini že prekriti, saj bi lahko segrevanje razlilo loctite.
končna verzija v primerjavi s Traxassovimi osmi. Zelo všeč mi je manjši premer,ki doda k scale izgledu, da o trdnosti ne govorimo.
Pridejo seveda sestavljeni, vendar jih je pametno razstaviti in namazati.
problem se je pojavil na eni strani, ker se majhen vijak (set screw), ki drži pin ni hotel odviti. Verjetno so bili površni pri sestvljanju. Po malo preklinjanja in segrevanja mi ga je uspelo toliko odviti da sem spravil ven pin in tudi tulec kateri drži vijak, nato sem ga z druge strani prevrtal in vse je bilo ok saj nisem uničil navojev v tulcu.
CVDji so toliko močni kot so pini in baje znajo bit ti malo problematični , glede nato da so neke normalne dimenzije 2mm pa neki, jih bom zamenjal ko počijo. Mi je bilo pa priporočeno, da naj grem dvakrat čez s skrčkami, da jih ne zgubim na terenu.
potreben je bil tudi nakup Loctite-a v šminki, saj bi tekoči naredil svinjarijo, če se razlije po zglobu. Pomembno da ga uporabiš šele za tem ko so pini že prekriti, saj bi lahko segrevanje razlilo loctite.
končna verzija v primerjavi s Traxassovimi osmi. Zelo všeč mi je manjši premer,ki doda k scale izgledu, da o trdnosti ne govorimo.
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Dobivam občutek, da ciljaš na zmago na G6.
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
Re: Bakreni Cherokee SCX10
G6 je zmaga če že preživiš, je pa res, da če že grem tja , bi ga rad končal
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Čim boljše zastopaj SLO! In komaj čakamo obširno poročilo, po možnosti s fotkami
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Jaa pokaži jim kaj znaš!
Re: Bakreni Cherokee SCX10
da pridem še tle malo na tekoče.
Po G6 in koncu sezone je sedil remont, ki nekako traja še zdaj .
nabiranje delo se je začelo. finance sem tudi uspešno razdelil na manjše koščke, kjer je šlo
razdiranje samega avta, je pokazalo posledice sezone , vmes kar kak vijak manjka.
osi niso bile niti toliko umazane od zunaj , vendar me je pravo delo čakalo znotraj.
za inštalacijo "beef tube" sem moral očistiti celotno notranjost osi masti, kar dosti razmaščevalca in drgnenja je bilo potrebno.
potrebno je bilo tudi pobrusiti robove na obeh straneh. ti robovi so prej držali ležaj, ki bo sedaj stal na beef tubu.
ker sem imel osi že rastavljene, sem zamenjal vse ležaje in lockerje .
zamenjal sem tudi tip masti, ki jo uporabljam .
Beef tubi dodajo rigidnost in moč osi, dodajo nekaj teže nižje in preprečijo krivljenje ohišja osi.
na zadnji osi sem zamenjal 4link priključek na kovinskega od GCM , pobrusil stran stare nosilce za servo, in zamenjal plastične lockoute z vanquish alu verzijo. zamenjal sem tudi gredi, saj so originali bili rahlo zviti.
tudi na prednji osi sem pobrusil stran stare servo nosilce v pričakovanju CMS (servo pritrjen na šasiji)
na šasiji sem zamenjal plastične dvignjenje pritrditve za zadnje linke s kovinskimi
na zadnji strani sem zamenjal prečni nosilec s aluminijasto verzijo od STRC
od spredaj je vgrajen Blue Monkey CMS nosilec.
Po G6 in koncu sezone je sedil remont, ki nekako traja še zdaj .
nabiranje delo se je začelo. finance sem tudi uspešno razdelil na manjše koščke, kjer je šlo
razdiranje samega avta, je pokazalo posledice sezone , vmes kar kak vijak manjka.
osi niso bile niti toliko umazane od zunaj , vendar me je pravo delo čakalo znotraj.
za inštalacijo "beef tube" sem moral očistiti celotno notranjost osi masti, kar dosti razmaščevalca in drgnenja je bilo potrebno.
potrebno je bilo tudi pobrusiti robove na obeh straneh. ti robovi so prej držali ležaj, ki bo sedaj stal na beef tubu.
ker sem imel osi že rastavljene, sem zamenjal vse ležaje in lockerje .
zamenjal sem tudi tip masti, ki jo uporabljam .
Beef tubi dodajo rigidnost in moč osi, dodajo nekaj teže nižje in preprečijo krivljenje ohišja osi.
na zadnji osi sem zamenjal 4link priključek na kovinskega od GCM , pobrusil stran stare nosilce za servo, in zamenjal plastične lockoute z vanquish alu verzijo. zamenjal sem tudi gredi, saj so originali bili rahlo zviti.
tudi na prednji osi sem pobrusil stran stare servo nosilce v pričakovanju CMS (servo pritrjen na šasiji)
na šasiji sem zamenjal plastične dvignjenje pritrditve za zadnje linke s kovinskimi
na zadnji strani sem zamenjal prečni nosilec s aluminijasto verzijo od STRC
od spredaj je vgrajen Blue Monkey CMS nosilec.
Re: Bakreni Cherokee SCX10
sledila je večdnevna zabava s panhard linkom
teorija pravi, da mora biti panhard :
- enake dolžine kot link za zavijanje
- pod enakim kotom kot link za zavijanje (ko avto stoji na ravnem)
- čim bolj vzporeden z linkom za zavijanje
edino na tak način se odpravi t.i bump steer, ki se zgodi pri 3 linku in servotu na šasiji
lep primer kaj je bump steer je tukaj
https://www.youtube.com/watch?v=CPLZY6gdBzs.
Mislim, da mi ga je uspelo odpraviti nekje 99%. Sem kar zadel geometrijo, kolikor se da na pamet.
Sam Blue Monkey CMS Kit ni slab,vendar bi priporočil, da ne kupujete samih nosilcev in si naredite svoje , priloženi niso optimalni.
ker sem zamenjal vrv za servo in tudi špulo sem moral narediti drugačne nosilce za pritrditev servo wincha, saj se je špula udarjala ob vijake, hkrati mora biti dvignjena, da ne moti panharda
enkrat vmes sem še enkrat naredil panhard in sem sedaj zadovoljen z njim , edino zamenjat ga treba eventuelno z celotno palico zaradi estetike. pri testiranju sem skuril tudi regler za servo winch, čaka se močnejša varianta.
zamenjal sem še pene v gumah na Crawler innovations Deuces wild pene z zaprtimi celicami.
so vodotesne in malce trše od prejšnjih, vendar ponujajo bistveno boljšo kontrolo pri mehkih gumah, saj ostane stranska stena trša in stem preprečuje zdrs na bočnih pozicijah na pobočju.
ker imam na feltnah uteži, sem moral vrezati v pene dodaten premer , saj se jih ne sme razstegovati. samo delo je bilo enostavno z dremlom in nastavkom za brusenje. poleg so za primerjavo stare 2.2 pene z zvezdastim vzorcem, ki so se kar malo sesedle pod težo vozila.
ker so pene vodotesne , je potrebno narediti dihalne luknje v gume , saj stare , ki so bile zvrtane v feltne ne pomagajo. malce čudno s psihološkega vidika je delati luknje v gume, vendar gre zelo enostavno z luknjačem. naredil sem 3x 2mm luknje na sredini profila.
še prikaz trdote gum. guma se ob pritisku ne sesede in tako dovoli profilu da bolje prime podlago.
za konec sem zamenjal še kapice za res lepe in redke od Rogue Elements (mislim da je tudi DACAR naročil take). Rogue Elements deluje na način , da dela male serije delov po naročilu, ki ga lahko oddaš samo v določenem časovnem oknu , sam sem čakal leto in pol, da so bili spet na voljo , morda tokrat zadnjič, ker naj bi opuščal RC dele.
takšno je trenutno stanje. čakam novi kontroler za Servo winch, ko pride bom končal vso elektroniko in avto bi moral biti vozen . mogoče, bom zamenjal še motor takrat. Pa še nove blatnike moram narediti za spredaj in zadaj.
teorija pravi, da mora biti panhard :
- enake dolžine kot link za zavijanje
- pod enakim kotom kot link za zavijanje (ko avto stoji na ravnem)
- čim bolj vzporeden z linkom za zavijanje
edino na tak način se odpravi t.i bump steer, ki se zgodi pri 3 linku in servotu na šasiji
lep primer kaj je bump steer je tukaj
https://www.youtube.com/watch?v=CPLZY6gdBzs.
Mislim, da mi ga je uspelo odpraviti nekje 99%. Sem kar zadel geometrijo, kolikor se da na pamet.
Sam Blue Monkey CMS Kit ni slab,vendar bi priporočil, da ne kupujete samih nosilcev in si naredite svoje , priloženi niso optimalni.
ker sem zamenjal vrv za servo in tudi špulo sem moral narediti drugačne nosilce za pritrditev servo wincha, saj se je špula udarjala ob vijake, hkrati mora biti dvignjena, da ne moti panharda
enkrat vmes sem še enkrat naredil panhard in sem sedaj zadovoljen z njim , edino zamenjat ga treba eventuelno z celotno palico zaradi estetike. pri testiranju sem skuril tudi regler za servo winch, čaka se močnejša varianta.
zamenjal sem še pene v gumah na Crawler innovations Deuces wild pene z zaprtimi celicami.
so vodotesne in malce trše od prejšnjih, vendar ponujajo bistveno boljšo kontrolo pri mehkih gumah, saj ostane stranska stena trša in stem preprečuje zdrs na bočnih pozicijah na pobočju.
ker imam na feltnah uteži, sem moral vrezati v pene dodaten premer , saj se jih ne sme razstegovati. samo delo je bilo enostavno z dremlom in nastavkom za brusenje. poleg so za primerjavo stare 2.2 pene z zvezdastim vzorcem, ki so se kar malo sesedle pod težo vozila.
ker so pene vodotesne , je potrebno narediti dihalne luknje v gume , saj stare , ki so bile zvrtane v feltne ne pomagajo. malce čudno s psihološkega vidika je delati luknje v gume, vendar gre zelo enostavno z luknjačem. naredil sem 3x 2mm luknje na sredini profila.
še prikaz trdote gum. guma se ob pritisku ne sesede in tako dovoli profilu da bolje prime podlago.
za konec sem zamenjal še kapice za res lepe in redke od Rogue Elements (mislim da je tudi DACAR naročil take). Rogue Elements deluje na način , da dela male serije delov po naročilu, ki ga lahko oddaš samo v določenem časovnem oknu , sam sem čakal leto in pol, da so bili spet na voljo , morda tokrat zadnjič, ker naj bi opuščal RC dele.
takšno je trenutno stanje. čakam novi kontroler za Servo winch, ko pride bom končal vso elektroniko in avto bi moral biti vozen . mogoče, bom zamenjal še motor takrat. Pa še nove blatnike moram narediti za spredaj in zadaj.
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Super predstavitev!
Imaš nov prednji bumper?
Ja, naročil iste kapice. Res so zelo lepe.
Imaš nov prednji bumper?
Ja, naročil iste kapice. Res so zelo lepe.
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Bumper je enak kot prej, mogoce zgleda drugace ker ni blatnikov trenutno
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Zelo inspirativno delo
Panhard link je pol ostal zvit? Matematično gledano je vseeno, ker se itak upošteva premica med eno in drugo točko, tako da bi lahko bil lepo raven in v stilu. Edino če bi se kje zadeval, pol pa res more bit malo okrog ovinka.
Od kod naročate te kapice in fancy vijake?
Panhard link je pol ostal zvit? Matematično gledano je vseeno, ker se itak upošteva premica med eno in drugo točko, tako da bi lahko bil lepo raven in v stilu. Edino če bi se kje zadeval, pol pa res more bit malo okrog ovinka.
Od kod naročate te kapice in fancy vijake?
RC Addict!
Re: Bakreni Cherokee SCX10
panhard ostaja zvit , da ne zadane ob pumpkin med kompresijo. kot si rekel , je važen kot med točkama .
evo še ena slikca
kapice se ne da dobit več, ker je bila omejena produkcija , vijaki so pa od lockedup rc. (tudi locked up rc ma lepe kapice )
evo še ena slikca
kapice se ne da dobit več, ker je bila omejena produkcija , vijaki so pa od lockedup rc. (tudi locked up rc ma lepe kapice )
Re: Bakreni Cherokee SCX10
v ponedeljek je prispela mala pošiljka iz kanade in zda.
ker je pogon zrcaljen, ne morem uporabljati originalnega coverja, tako da je Vanquishev edina možnost.izkoristil 15% popust pri CKRC , vendar ga je carina veselo prevzela nase . Ta črno čudo je kontroller za HEYOK 4amp Winch kontroller. malce drag , sam neuničljiv, ker je narejen iz releja. grdo nalotani konektorji so moje delo.
Sam cover je motorna plošča z 4 luknjami (ena dodatna kot v originalu), distančniki, vijaki in sam cover. kvaliteta kot vedno pri vanquishu visoka. Hkrati sem zamenjal motor na 35t iz Wraitha (ta čaka na drug pogon)
ker je pogon zrcaljen, ne morem uporabljati originalnega coverja, tako da je Vanquishev edina možnost.izkoristil 15% popust pri CKRC , vendar ga je carina veselo prevzela nase . Ta črno čudo je kontroller za HEYOK 4amp Winch kontroller. malce drag , sam neuničljiv, ker je narejen iz releja. grdo nalotani konektorji so moje delo.
Sam cover je motorna plošča z 4 luknjami (ena dodatna kot v originalu), distančniki, vijaki in sam cover. kvaliteta kot vedno pri vanquishu visoka. Hkrati sem zamenjal motor na 35t iz Wraitha (ta čaka na drug pogon)
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Zelo lepo, me mika da bi tudi tole probal.
Nekaj sem že samo v 1:1 velikosti
http://mallcrawlin.com/forum/showthread ... highlight=
Kaj bi priporočal kot prvi nakup za scale varinato?
Sicer me ful zanima tudi bugy varianta, sploh King of hammers varianta...
Spet 1:1 so sanje...
Nekaj sem že samo v 1:1 velikosti
http://mallcrawlin.com/forum/showthread ... highlight=
Kaj bi priporočal kot prvi nakup za scale varinato?
Sicer me ful zanima tudi bugy varianta, sploh King of hammers varianta...
Spet 1:1 so sanje...
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Bakreni Cherokee SCX10
kaj si mislil?atf300 napisal/-a:scorpioncek napisal/-a:Zelo lepo, me mika da bi tudi tole probal.
Nekaj sem že samo v 1:1 velikosti
http://mallcrawlin.com/forum/showthread ... highlight=
Kaj bi priporočal kot prvi nakup za scale varinato?
Sicer me ful zanima tudi bugy varianta, sploh King of hammers varianta...
Spet 1:1 so sanje...
Re: Bakreni Cherokee SCX10
Iz česa boš delal blatnike?
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com
Re: Bakreni Cherokee SCX10
sorry , napačno pritisnil.scorpioncek napisal/-a:kaj si mislil?atf300 napisal/-a:scorpioncek napisal/-a:Zelo lepo, me mika da bi tudi tole probal.
Nekaj sem že samo v 1:1 velikosti
http://mallcrawlin.com/forum/showthread ... highlight=
Kaj bi priporočal kot prvi nakup za scale varinato?
Sicer me ful zanima tudi bugy varianta, sploh King of hammers varianta...
Spet 1:1 so sanje...
lep 1:1 , všeč mi je kako ste rešili blatnike na koncu.
za buggy opcijo sta samo dve , ali Twin hammers (Rc Ryder lahko več pove o tem) ali Axial Yeti, s katerim jaz nimam izkušenj .
za scale vhod pa je trenutno najboljša vrednost za denar definitvno Axial Deadbolt
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Bakreni Cherokee SCX10
od axiala misliš scx10 ali ax10. Oba imata deadbolta...
Je pa to potem ista osnova pri vseh modelih -scx10, ali je kater bolj izboljšan od drugega. Cene so zelo blizu na axialovi strani.
Sicer mi je dolgi wrangler bolj ušeč...tudi v živo...en mi je ušel z dobro ceno
Buggy oziroma king of hammers pa se mi bolj dopade eep® Wrangler Wraith-Poison Spyder Rock Racer 1/10th Scale Electric 4WD - RTR
Je pa to potem ista osnova pri vseh modelih -scx10, ali je kater bolj izboljšan od drugega. Cene so zelo blizu na axialovi strani.
Sicer mi je dolgi wrangler bolj ušeč...tudi v živo...en mi je ušel z dobro ceno
Buggy oziroma king of hammers pa se mi bolj dopade eep® Wrangler Wraith-Poison Spyder Rock Racer 1/10th Scale Electric 4WD - RTR
Re: Bakreni Cherokee SCX10
za deadbolt sem mislil scx10 , najceneje sem najdu za 300 eur poslan .
odloči se kar ti je všeč. bolj ali manj je vse isto, deadbolt ma 32dp spur in še boljše pogonske osi.
Poison spyder je pa v bistvu Wraith z drugo karoserijo, znotraj je enak kot ostali wraithi.
odloči se kar ti je všeč. bolj ali manj je vse isto, deadbolt ma 32dp spur in še boljše pogonske osi.
Poison spyder je pa v bistvu Wraith z drugo karoserijo, znotraj je enak kot ostali wraithi.