Transformacije Wraitha

Moderatorji: kurnt29atf300

Odgovori
Uporabniški avatar
atf300
Tekmovalec
Prispevkov: 344
Pridružen: 03 Sep 2012, 18:31
Kraj: Ljubljana

Transformacije Wraitha

Odgovor Napisal/-a atf300 » 07 Apr 2014, 23:55

Že nekaj časa se spravljam napisat predstavitev mojega Wraitha, in njegovih sprememb skozi leta.

ironija je bila da mi Wraith na začetku sploh ni bil všeč, vendar sem po letu premišljanja rekel , ajde pa da probam tale scale crawling .

sledi kratki kronološki pregled:

Slika

poleg samega kita sem vzel se ansmann 21t motor in par zobnikov . Motor zato ker so ga nekateri priporočali in tudi RTR je imel 20t motor , zobnike zato, ker sem prebral da je osnovno prenosno razmerje previsoko za motor (80/20)

Slika

pri sestavljanju sem prestavil baterijo naprej pod pokrov

Slika

barvna shema je t.i leftover special , saj sem porabil vse barve ki sem jih imel še na zalogi. je zelo enostaven za barvat saj so vsi deli karoserije posamični.

Slika

zelo naivno sem uporabil servo kateri je imel delno polomljen nosilec, ne zavedajoš se kakšne sile so v igri.

Slika

sledila je menjava Serva na 1501mg in prvi pravi vzpon na Rožnik.

Slika

nekje vmes sem obrnil noslice za spodnje linke in tako rahlo znižal center gravitacije. pričel se je proces nižanja.

Slika

ugotovil sem da je 20t motor sicer fajn , vendar ga ubije crawlanje. enkrat poleti se je dokončno pregrel. sledil je nakup 84 in 87t zobnika. in menjava motorja na Tamiyin 25t GT Tuned.

Slika

rahlo me je živcirala postavitev baterije zato sem poizkal na ebayju ploščo za prednji in zadnji del, hkrati sem pri istem prodajalci naročil še t.i droop kit za višji zgornji mount za fedre.

Slika

hkrati so prispeli tudi Vanquish steering linki in dodatek za DIG (Blokada zadnje osi)

Slika

droop kit konkretno spusti sasijo , in tudi center gravitacije

Slika

ker sem nekje vmes uspel uničit tastari servo sem poleg steering linkov namestil še aluminijast servo horn in Savoxov SA-1283SG servo ki v kombinaciji s Caslovim BECjem pri 6.0 voltih daje 30kg.

Slika

s pomočjo dremla sem naredil nove zgornje linke, na sliki so sicer ravni, kar ni vredu ker se zadevajo ob vse in sem jih nato zvil na pravilen naklon.

Slika

iz amerike sem za res mal denar dobil set rabljenih axial rockstar beadlockov .

Slika

kaka minuta vretja in že sem lahko lepo odstranil gume z zalepljenih platišč

Slika

z novimi beadlocki pridobi Wratih tudi na širini, kar še dodatno pomaga pri vzponih

Slika

okoli novega leta najdem na ebayju rabljen set Mamba Max pro in Tekin Redline 13.5t , Regler sicer mal zajebava in nikako ne morem spravit da bi delal v senzorskem načinu brez cukanja. pragmatična rešitev : uporabljam regler dalje v brushed načinu , motor pa v shrambo za na boljše čase.

Slika

v istem času naredim tudi prednji pokrov premičen, ker je šraufanje 4 malih vijakov vsakič ko hočeš pridet do baterije rahlo tečno

Slika

stare luknje sem pobrusil in jih zafilal z ploskoglavimi vijaki

Slika

na pokrov sem zalepil magnete in zapolnil stare luknje z vijaki, sedaj se pokrov odpre z rahlo sile . menjava baterije je bistveno lažja.

Slika
Slika
Slika

sledi rahlo zatišje saj se več ukvarjam z SCX10 , edino kar vmes naredim je da pošprejam CVDje z WD40 , saj vmes začnejo škripat.

Slika
Slika

lansko leto na morju Wraith končno dočaka prve prave skale . sem zelo zadovoljen z vsemi modifikacijami do tedaj.

Slika

po morju mu zamenjam zobnik v prednjem diferencialu na HD zobnike in naredim rebuild fedrov , hkrati tudi podložim gred iz differenciala, da nima toliko lufta.

Slika

na zadnji strani mi gre na živce odprtina ,ki jo zafilam s mrežico, poleg tega prestavim vso elektroniko razen baterije nazaj.

Slika

zaradi elektronike sem moral prestavit prečno ojačitev ki sem jo imel višje , prej sem uporabil axialov link, zdaj pa neko svojo stvaritev. zadnji del šasije je sedaj super tog.

Slika

vgradil sem tudi notranje stene blatnikov , s tem sem skril žice in preprečil vstop blatu v šasijo. zamenjal sem tudi motor

Slika

vmes sem zamenjal motor na 27t iz RTR scx10a , zgleda je bil zdelan , in prvi pomladanski vspon na Rožnik ga je zdelal dokončno, skoraj sem že pozabil vonj dima.

Slika

prispel novi Holmes Hobbies Torqumaster 35t Expert . prenosno razmerje 84/18 , kot priporočen od Harleya.

Slika
Slika
Slika

Trenutno stanje: Wraith bolj ali manj sestavljen , trenutno odstanjene LEDice ker jih moram zamenjat, priključen tudi nov flyskyev 6 kanalni sprejemnik.

upam da ni bilo predolgo.

Uporabniški avatar
DACAR
Freak
Prispevkov: 482
Pridružen: 20 Jan 2014, 09:48
Kraj: LJ
Kontakt:

Re: Transformacije Wraitha

Odgovor Napisal/-a DACAR » 08 Apr 2014, 06:45

Super! Ne ni bilo predolgo. =D>
Zanimivo, koliko dela oz. veselja ob delu ti lahko da en tak model. Človek bi misli, da se ga sestavi in je to to. Pa ni, ne. Zapraviš lahko še ogromno ur in na žalost tudi $ #-o
Artikulacija je nora! :D
Iz česa si pa naredil notranje stene blatnikov?
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com

Uporabniški avatar
Stanko P.
Freak
Prispevkov: 826
Pridružen: 05 Dec 2007, 19:46
Kraj: Benedikt
Kontakt:

Re: Transformacije Wraitha

Odgovor Napisal/-a Stanko P. » 08 Apr 2014, 10:17

Carski model, motorjev je pa tudi že nekaj pokončal takda vsaka čast.

Škoda, da mamba noče sodelovat, a si povprašal okrog kaj glede tega.

LP
RC Addict!

Uporabniški avatar
atf300
Tekmovalec
Prispevkov: 344
Pridružen: 03 Sep 2012, 18:31
Kraj: Ljubljana

Re: Transformacije Wraitha

Odgovor Napisal/-a atf300 » 08 Apr 2014, 11:29

DACAR napisal/-a: Iz česa si pa naredil notranje stene blatnikov?
notranje stene so od rc4wd , so pa iz lexana.
Stanko P. napisal/-a:Carski model, motorjev je pa tudi že nekaj pokončal takda vsaka čast.

Škoda, da mamba noče sodelovat, a si povprašal okrog kaj glede tega.
pač pri krtačnih ne moreš imeti navora in hitrosti hkrati, Tamiya GT tuned je še cel .

za mambo je pa tako da se vmes zgodi , samo je izven garancije in mi ga ni za pošiljat gor da mi pošljejo novega nazaj z doplačilom, bom enkrat novega kupil ko bom pri denarju. je pa res, da pri brushless začnejo druge komponente trpet in je še tu cela serija izboljšav potrebna.

Uporabniški avatar
DACAR
Freak
Prispevkov: 482
Pridružen: 20 Jan 2014, 09:48
Kraj: LJ
Kontakt:

Re: Transformacije Wraitha

Odgovor Napisal/-a DACAR » 28 Jan 2015, 13:31

Da malo obudim temo...
Zakaj si se odločil za prestavitev elektronike spet nazaj v zadnji del?
Kako se obnese HH 35T motor?
GMADE GS01 - Toyota Hilux
MST CFX - Jeep Wrangler
Tamiya FF-03, TA-02SW, M-03, TT-02, CC-01, DT-02, DT-03, TT01E
www.stories-photography.com

Odgovori

Vrni se na