VATERRA ; twin hammers, ..

Moderatorji: kurnt29atf300

Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2867
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a rc-ryder » 23 Jul 2014, 17:14

Vaterra je dala na trg KIT izvedbo:
http://www.horizonhobby.co.uk/autoonlin ... s-kit.html

Malo nižja cena, nekaj nadgradenj in brez elektronike...

Popularne nadgradnje: (vključene v kit kompletu)
- Two-Stage Foam Tire Inserts
- Front Differential Locker
- Metal Wheel Hexes
- Metal Transmission Gears
- Heavy Duty Front Axle Outdrives
- Front and Rear Sway Bars
- Threaded Aluminium Shocks
- Clear Body Panels with GenRight™ Decals



LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 24 Jul 2014, 09:52

_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a tavzy » 27 Jul 2014, 16:27

Twin Hammers je dobil konkurenco-klon :-?

http://www.rccrawler.com/forum/axial-ye ... ssion.html

Slika

Glede na to da je od vseh mojih avtov najbol zanimiv za vožnjo prav brusshles Hammers se mi po tem že cedijo sline :o
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...

Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2867
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a rc-ryder » 16 Avg 2014, 11:00

Okužba z off-road avti je še vedno akutna :D

Preden sem šel na morje, je ravno prišlo obvestilo od CP, poslal "dokaze", ko sem prišel z morja, je paket čakal na pošti :jumpjump: :jumpjump:
Slika

Čas za RTFM, potem pa zadevo sestavit...

K sreči imam še en teden dopust :D

Lp
Zadnjič spremenil rc-ryder, dne 22 Okt 2017, 21:18, skupaj popravljeno 2 krat.
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)

Uporabniški avatar
atf300
Tekmovalec
Prispevkov: 344
Pridružen: 03 Sep 2012, 18:31
Kraj: Ljubljana

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a atf300 » 16 Avg 2014, 13:25

pohvalno !

Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2867
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a rc-ryder » 16 Avg 2014, 14:49

Pred dobavo sem se malo razgledoval okrog in našel eno smešno na temo dveh kladvov:

http://www.ultimaterc.com/forums/showth ... 67&page=10

Avto z zaskrbljenim pogledom:
Slika
:lol:

Grem naprej sestavljat. Zvečer pa kaka slika...

Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)

Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2867
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a rc-ryder » 16 Avg 2014, 22:05

Prvi vtisi ob odpiranju škatle in sestavljanju:

Made in Taiwan
Slika

Navodila, kot že večkrat omenjeno tudi za RTR verzijo - na zelo kakovostnem papirju, lepo natisnjeno. Žal včasih malo pomanjkljivo ali vsaj nejasno. A več o tem sproti ob vsakem koraku.

Kit kompletu je priložen set orodja, mast in lepilo za varovanje pred odvitjem (threadlock):
Slika

Večnamenski ključ je najboljši od vseh, ki sem jih kdaj dobil v kompletu, imbusi so talo tako, tisti ključ z napisom Vattera - vanj bom zvrtal luknjo, da bo obesek za ključe ;-)

Slika

Nato sem začel z vrečko A-1, v kateri se skriva tehnična poslastica tega avta: dvostopenjski menjalnik:
Slika

Zobniki so iz sintranega jekla. Na oko so zelo finozrnati in močno kompaktirani. Pri montaži kasneje se je izkazalo, da tudi zelo natančno izdelani kar se tiče toleranc:
Slika

Prvi korak predvideva delno montažo ohišja in tu sem prvič postal malo slabe volje. Eden od vijakov je namreč M2, kar se mi zdi za tak model kar precej preveč urarsko! Prav nobene potrebe ni po tako finem vijaku, ki bi lahko z lahkoto bil vsaj M2.5 ali M3 z malo iznajdljivosti. Problem je v zelo finem imbus ključu, ki je potreben za montažo. Priloženi bi zadoščal kvečjemu za eno vijačenje in bi postal okrogel... K sreči imam en set malo boljših mini imbus ključev (v temu primeru 1.3mm !)
Slika

Nato sem se lotil ležajev. V navodilih o kakem mazanju ni nič napisano, saj so ležaji tovarniško podmazani. Kljub temu sem jih s svojo pripravico natlačil z mastjo, tako da so popolnoma zapolnjeni. Tako upam, da bodo v blatu in vodi držali več kot eno sezono...
Slika

Kot sem že napisal - ležaji sedejo v zobnike ročno - tesno in ni čutiti kake zračnosti:
Slika

Sestavljen sklop:
Slika

Montaža je preliminarna in na predvidena mesta še nisem nanesel črne masti, ker me zanima, kako lepo teče sklop. Mast nepravilnosti lahko prikrije...

Pri montaži drugega seta je predvidena uporaba kemičnega varovala na skoraj vseh mestih...
Slika

Za začetek sem vlepil samo vskočko in zatič, ostalo sem pustil nezalepljeno in nepodmazano:
Slika

Tudi vzvod za premikanje sklopke naj bi bil podmazan s črno mastjo od TLR (del skupine Horizon Hobby), ki je verjetno kaka bolj fina grafitna mast.
Slika

Zložen sklop je prav paša za oči in ob malo previdnosti odlična priložnost za opazovanje principa delovanja menjalnika:
Slika

Ko sem položil čes drugo polovico ohišja, je srce zaigralo ;-) Zadeva tudi nepodmazana zelo lepo teče, ves čas enakomerno, brez regljanja in občutka, da bi se čutil tek zob. Lepo, res lepo...

A žal veselje ni dolgo trajalo...

Spet par urarskih vijakov, popolnoma brez potrebe!
Slika

Že v navodilih piše - zategniti nežno....
Slika

Kar pa je bilo še huje - M3 vijaki, ki imajo enako nalogo kot M2 - so slabe kakovosti. Plastika je namreč prvorazredna, vijaki pa zaostajajo za cel razred.

Pri privijanj se je pri enem od vijakov 3mm pred koncem posnel notranji rob :evil: . Šestrob je imel prvič preveliko zračnost, drugič pa je vijak pre mehek. Enak vijak v 12.9 kakovosti tesno sede na ključ, ta je pa os samega začetka imel občutno zračnost.
Slika

Da sem ga izvlekel, je bila cela jeba. S kleščami sem ga postopno odvijal, po 30° na preprijem. K "sreči" je bila glava tako mehka, da so se kombinirke lepo vžrle in niso zdrsovale.
Slika

Tako mehak je vijak:
Slika

Konico sem stisnil v primežu. Z lahkoto...

S tega vidika so me res razočarali... Ostalo izgleda super - a vijaki so res [-X

Žal je tudi pritrditev motorja tudi izvedena z M2 vijakom! Samo enim!
Slika

Verjetno bo to prva zadeva, ki jo bom prerihtal po svoje. Pokrova pa verjetno nikoli ne bom montiral....
Slika

Doslej še nisem imel težav s svinjarijo okrog odprtih zobnikov, druga reč pa je spet urarski M2...

Nastavek za premikanje vzvoda menjalnika je lepo izdelan, z nasedom, ki lepo definira lego ter luknjo proti zavrtitvi:
Slika

Slika

Nastavek, ki gre na servo motor je izveden z varovalom in v kitu se dobi verzija z 23, 24 in 25 zob:
Slika

Nato sem po predalih pobrskal in k sreči sem imel mini servo za menjalnik (30x15) ohišje. Nikjer v navodilih ne piše, da gre za to velikost.... Šele med brskanjem po spletni trgovini z rezervnimi deli sem dobil potrditev, da je ta velikost prava:
STD servo:
Slika

MINI servo:
Slika

Nato sem oba servota pripravil za vgradnjo. Oba sem odprl in zaščitil pred vdorom vode s silikonsko mastjo, premazal s plastidipom in pred vgradnjo dobita še oring...
Menjalnik:
Slika
Slika
Slika

Volan:
Slika
Slika
Slika

Oba servota sta 2BB in MG, sicer kitajca, a po mojih izkušnjah solidna.

Potem, ko sem dal servota sušit sem mizo kar pospravil, da se malo pomirim zaradi klinčevih vijakov! Tako dober avto pa tako sranje z malenkostmi. Še na 1/18 avtu, ki sem ga imel, ni bilo enega M2 vijaka....

Čez kak dan kaj več...

LP
Zadnjič spremenil rc-ryder, dne 25 Feb 2016, 22:50, skupaj popravljeno 1 krat.
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)

Uporabniški avatar
Stanko P.
Freak
Prispevkov: 827
Pridružen: 05 Dec 2007, 19:46
Kraj: Benedikt
Kontakt:

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a Stanko P. » 17 Avg 2014, 10:18

Ja tudi na netu je precej tarnanja o množici različnih vijakov, nisem pa še zasledil nič o 'trdoti'. Mogoče se da dobiti kaki upgrade set vijakov, ki bi bil dobrodošel predvsem za tiste, ki radi šraufajo. Drugače tudi mene privlači ta kit in po slikah sodeč je mehanika nareta res v nulo - menjalnik, stožčasti spiralni zobniki v diferencialih... Model (koncept) sam po sebi pa tudi zelo zanimiv. Bomo videli kaj boš nagruntal pri amortizerjih, sem zasledil, da se radi praznijo...

Drugače pa spet ena tema, ki se je veselimo =D>
RC Addict!

Uporabniški avatar
atf300
Tekmovalec
Prispevkov: 344
Pridružen: 03 Sep 2012, 18:31
Kraj: Ljubljana

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a atf300 » 17 Avg 2014, 12:13


Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2867
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a rc-ryder » 17 Avg 2014, 21:01

Malo huda, da je treba za kit, ki te pride čez 300€ daš za povrh še 45€ za šraube =D>

No, k sreči imam dobro zalogo iz Kamm-a, 12.9 večinoma, razen redkih izjem. Ena je ravno ta dolžina za ohišje, ki se je obnesla bolje, kot original...

No, danes sem šel malo naprej, predvsem je bil v delavnici popolni multitasking... Podrt čoln in izdelava delov zanj, Pangolin razkopan, da sem prišel do motorja in vgradnja motorja v menjalnik od DvehKladvov.

Začetek "šihta":
Slika


Aja, malega zobnička ni nobenega v kitu, "sold seperatley..." :-? Bom naročil ene tri iz HK... do 100g pride v 10 dneh...

Slika

Slika

Pritrjeno z urarskimi vijaki, M2 matica se je v ohišju zavrtela in bo treba nekaj pogruntat :-?

Na nov motor je bilo treba nalotat kable . Takole to naredim jaz:
kable lepo obtežim:
Slika

v konektorje natalim cin in še tople stisnem na kabel:
Slika

Spajkalnik - minimalno 60W (pri malo debelejših kablih in debelih konektorjih je že težko...

Orodjarski primež je moje multi orodje za lotanje:
Slika

elastike so odlična druga roka, ke so le kontakti ustrezno pripravljeni:
Slika

lotanje je enostavno, če imaš obe roki prosti ;-)
Slika

Pri ESC-ju gumica dobi novo nalogo, obtežba malo druga:
Slika

druga uporaba multi orodja:
Slika

in rezultat:
Slika

Ko sem že ravno prekladal Pangolina - primerjava velikosti koles:
Slika

Slika

Da bi lahko šel naprej, je bilo treba zadevo napackat s črno mastjo in zapret.

Pomagal sem si z dvema krpama (ena za odlaganje, druga za brisanje prstov) ter bombažno palčko za ušesa...
Slika

Pomični vzvod sem zalepil z Locktite 603, ker se je malo zibal in imam občutek, da se bo tako manj zatikal in kasneje obrabil... upam.
Slika

Na mesta, kamor se zagrize parkljasta sklopka sem nanesel izdatno količino masti:
Slika

in zadeve previdno zlagal po mizi:
Slika

Nato brez zapletov zložil v ohišje in zaprl. Si ne predstavljam kakšna packarija je to, če na tej točki ugotoviš, da je treba nekaj drugače ;-)
Slika

Konec "šihta":
Slika

LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)

Uporabniški avatar
atf300
Tekmovalec
Prispevkov: 344
Pridružen: 03 Sep 2012, 18:31
Kraj: Ljubljana

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a atf300 » 17 Avg 2014, 23:08

a hočeš rečt da pri vsej tvoji delavnici nimaš niti enega "grub" vijaka za zobnik ? ponavad so bli vedno zraven.

bo pa isti transmission v Ascenderju , tko da se tud jaz moram pripravit na menjavo vijakov.

Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2867
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a rc-ryder » 18 Avg 2014, 06:26

atf300 napisal/-a:a hočeš rečt da pri vsej tvoji delavnici nimaš niti enega "grub" vijaka za zobnik ? ponavad so bli vedno zraven.

bo pa isti transmission v Ascenderju , tko da se tud jaz moram pripravit na menjavo vijakov.
Zatičnih vijakov kot toče... Zobnika ni!
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)

Uporabniški avatar
atf300
Tekmovalec
Prispevkov: 344
Pridružen: 03 Sep 2012, 18:31
Kraj: Ljubljana

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a atf300 » 18 Avg 2014, 11:29

pa res

sram jih bilo. vidim da je na originalu 48dp 28t zobnik.

sicer ni najcenejši , je pa na zalogi v LJ

http://www.ebax.si/app/trg/product_info ... tch-p-4348

Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2867
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a rc-ryder » 18 Avg 2014, 16:37

atf300 napisal/-a: sram jih bilo
=D>

Tudi v navodilih nič ne piše o tem, kateri modul / pitch, ne kateri bi bil priporočljiv... skratka bula.

Zobje so isti kot na Pangolinu, tako da za probat imam, a trapasto do onemoglosti ja...

Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)

Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2867
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a rc-ryder » 18 Avg 2014, 18:34

Kot sem že napisal, v navodilih nič o zobnikih, samo ena nepregledna tabele za 35 velikosti pastorkov in 11 velikosti zobnikov. Pa nič ne poše, kaj cifre v tabeli pomenijo....

V Horizon Hobby spletni trgovini za RTR piše:
Battery: 7.4v 2200mah 2S Li-Po pack
Final Drive Ratio: Low: 32:1 High 18:1
Gear Pitch: 48
Motor Type: Brushed, 15t turn Dynamite (krakoli že to je..), rated 2.200kV
Pinion: 28t
Spur: 78t

Po tabeli, če jo približno prav razumem, so ustrezni pastorki za zobnik z 78 zobmi od 22 do 32 zob

V HK sem naročil zobnike 24, 28 in 32 zob in glede na to, da je pošiljka pod 50g bo tu verjetno v 10 dneh. Prej, kot bom vse sestavil..

LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)

Uporabniški avatar
atf300
Tekmovalec
Prispevkov: 344
Pridružen: 03 Sep 2012, 18:31
Kraj: Ljubljana

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a atf300 » 18 Avg 2014, 19:10

mogoče ti tole kaj pomaga,

Slika

jaz mam na wraithu razmerje cca: 39:1 , pri Scx10 pa okol 44:1 , je pa res da so tisto enoprestavni prenosi, tako da ne vem kolk ma redukcije tvoj getriebe.

tko od oka , k gledam tvojo tabelo bi rekele da je 23z ali 24z najbolj primeren.

Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2867
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a rc-ryder » 18 Avg 2014, 21:18

atf300 napisal/-a:mogoče ti tole kaj pomaga,

Slika

jaz mam na wraithu razmerje cca: 39:1 , pri Scx10 pa okol 44:1 , je pa res da so tisto enoprestavni prenosi, tako da ne vem kolk ma redukcije tvoj getriebe.

tko od oka , k gledam tvojo tabelo bi rekele da je 23z ali 24z najbolj primeren.
Ma ja, to okrog navora in hitrosti mi je itak jasno...

Z malo premetavanja cifer mi je ratalo dešifrirat tabelo:

NPR: Spur 78, pinion 28: tabela pravi 32.27 (final drive ratio)
Nato še piše:
Ring and pinion ratio: 2.86
Trans ratio: 4.05 Low Gear, 2.27 High Gear

Za RTR pa piše: low: 32:1, high 18:1

če poračunam: 78/28=2.78 (spur/pinion razmerje)
2.78*2.86*4.05=32.20 za Low in 2.78*2.86*2.27=18 za High - kar z upoštevanjem zaokroževanja približno ustreza tistim cifram iz tabele in RTR podatkov

Glede na tvoje cifre bo avto s stock setupom Trail /Bash konfigururan, torej nekaj hitrejši od tvojih dveh...

Kar mi odgovarja, saj je za resno plezanje predviden drug avto ;-)

Zobniki so na poti, počasi bom nadaljeval z montažo. Ko sem prelistaval navodila še enkrat mi je kar vroče ratalo, ko sem videl količino M2 vijakov :-?

LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)

Uporabniški avatar
atf300
Tekmovalec
Prispevkov: 344
Pridružen: 03 Sep 2012, 18:31
Kraj: Ljubljana

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a atf300 » 18 Avg 2014, 21:36

1:32, je mal premal na low za moj osebni okus, ampak bos sam ugotovil kaj ti najbolj pase.

upam da so vijaki kaj boljse kvalitete v kitu kot v rtr , ker v bistvu vsi bolj ali manj sam vijake kurcajo , vse ostalo (fedri) se da zrihtat.

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 19 Avg 2014, 00:17

Cestitike ob nakupu in veliko uzitkov ob sestavljanju. =D>

Dynamite 15T pa je originalni krtacni motor, nic posebnega skratka.
http://www.horizonhobby.com/products/dy ... or-DYN1172
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2867
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a rc-ryder » 21 Avg 2014, 10:37

kurnt29 napisal/-a:Cestitike ob nakupu in veliko uzitkov ob sestavljanju. =D>

Dynamite 15T pa je originalni krtacni motor, nic posebnega skratka.
http://www.horizonhobby.com/products/dy ... or-DYN1172
Ma ja, saj sem že poiskal, samo kje je tista explozivna moč, ki jo namiguje ime ;-) 2.200kV in par deset vatov - od tega kakega pokanja ne bo slišat :lol: :lol:

Torej naprej z montažo:
servo saver za pomik vzvoda menjalnika:
Slika

Priložen je vijak M3, na servotu pa navoj M2.5 :whistle:
Vzel nekaj iz lastne zaloge in zložil skup.

Položaj sem nastavil tako, da je bil vzvod v položaju, ko sojemalni obroč ni v oprijemu z nobenim zobnikom - torej v "ler"

Nato sem s servo testerjem tudi servo postavil v nevtralni položaj in namestil ročico:
Slika

Noto je bilo pri pogonskem sklopu treba sestaviti še zglob in odgonsko gred.
Tu mi je postalo jasno, zakaj je bil en vijak priložen v vrečko, posebej zapakairan. V vrečki z materialom za zglob je bil napačen.

In spet ena cvetka rekorderjev v zmešnjavi vijakov v setu:
Slika

A res ne bi šlo imeti v setu M3x3 zatičnega vijaka, ki je praktično identične velikosti?

Zadevo sem polimal kot je predvideno, namazal pa ne. Navodila predvidevajo mazanje zgloba s črno mastjo, ki pa vemo, da pospeši obrabo, ko se enkrat vanjo vmeša malo prahu... Zglob sem temeljito namočil s sprejem s suho mastjo (teflon v luskah)

Sledi naslednja vrečka...

LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)

Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2867
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a rc-ryder » 21 Avg 2014, 10:49

Nova vrečka, nova zabava:
Slika

Skladno s pričakovanji - plastični deli vrhunsko izdelani. Upam, da bo tudi trdnost in žilavost tam nekje :)

Seveda tisti, ki je plačan, da porabi vse vijake kar jih obstaja nekje v nekem zapuščenem skladišču tudi tokrat ostaja zvest sam sebi:
Slika

M3X 12, 14 in 16! Sem si moral vzeti čas, da sem jih lepo posortiral!

za pritrditev enega dela - dva različna vijaka ](*,)
Slika

Najbolje, da se neham ukvarjati s temi detajli in sprejmem, da bo zmešnjava z vijaki popolna... :lol: 8)

Za nylock matice, ki jih je tako težko prijeti in poriniti v malo tesno luknjo - Turnigy 2.5mm imbus:
Slika

Slika

Toliko od včeraj. Danes pa počasi naprej....

Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 21 Avg 2014, 21:03

rc-ryder napisal/-a:Ma ja, saj sem že poiskal, samo kje je tista explozivna moč, ki jo namiguje ime ;-)
Dynamite je pravzaprav znamka, ki trzi akumulatorje, polnilce, pogonske sklope ipd. Gre za hcerinsko druzbo Horizon Hobby.
http://www.dynamiterc.com/

Eksplozivne moci od 15T krtacnika zagotovo ni za pricakovati. Sicer pa v scalerja kaj veliko vec ze skoraj ne spada..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2867
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a rc-ryder » 23 Avg 2014, 19:24

Par dni nazaj sem spet malo sestavljal, a ni bilo ne časa ne volje za pisanje...

Zadnji korak montaže prvih dveh vrečk je pritrditev sklopa z manjalnikom in motorjem na šasijo, montaža servota za smer ter ESC in sprejemnik.

Z montažo sklopa ni bilo težav:
Slika

pri servotu pa se je zataknilo. Kitajškova izhodna gred je rahlo nad mero in sintran nastavek ni šel gor. Na Savox ali TowePro (pocenjkar) servo gre BP, torej je kriv Turnigy. Naročil drug servo... Začasno not poceni TowerPro, ki bo kasneje Winch servo ;-)

Nato sem se lotil tesnenja ESC-ja.

Tokrat malo drugače. Ker je ESC v dveh nivojih in je s Plasti Dipom kar nekaj dela (najprej vsak platka posebej, potem težave pri montaži zaradi tesnega ohišja itd...), sem tokrat zadevo rešil bolj banalno:
Slika

luknja v ohišje in 5 minutni Epoxi:
Slika

Pri konektorju za senzor se je malo preveč pocedio ven - a sem zadevo uspešno očistil z nitro razredčilom. Še enkrat bom zavrtal lunje na dveh mestih, kjer sta ostala mehurčka in cel ESC bo zalit. Forever :o 8) Jebiga, lenoba bo preprečila kakršne koli naknadne posege 8-[

Vrečka C: prednji diferencial in roke:
Slika

železnina: levo TwinHammers, desno Vandal:
Slika

Ena posebnost: ležaji s prirobnico. Spet ena po mojem mnenju nepotrebna komplikacija, ki zagotavlja bolj eksotične rezervne dele iz redkih virov... 14$ namesto običajnih 7$
Slika

Montaža diffa je potekala brez zapletov. Vsi deli res natančno izdelani, tolerance in ujemi pravšnji.
Diffa nisem blokiral temveč zalil s 500.000cst oljem:
Slika

Olje je bolj podobno lepilu kot olju:
Slika
Slika
Slika

Sestavljen diff v ohišju, s tenim nasedom prirobnic na plastično ohišje:
Slika

Nato še temeljito podmazan s črno mastjo in zaprt...
Slika

Moram reči, da teče IZJEMNO lepo, brez zračnosti in zatikanja! =D>

Sestavljena izhodna gred:
Slika

Izhodno gred in zglob sem ravno zložil skup in namazal s teflonm v spreju, ko se je na vratih pojavil kolega in ostal na obisku dve uri. Vmes sem zadevo vrtel po rokah... Bolj ko sem zglob vrte, lepše in lažje je tekel. Popolnoma suh!

Nato montaža rok.

Zadnji most ima v plastično ohišje vloženo ojačitev iz nerjavne pločevine:
Slika

Šalčke sem tudi lepo našprical s teflonom:
Slika

Roke so šle na mesto brez težav in tečjo zelo lepo, brez zračnosti.

Slika

Malo sem se lovil, ker enega od plastičnih delov na risbi nisem našel - in na koncu ugotovil, da gre za zeleno eleksiran ALU kos 8)

Odgonske gredi za kolesa so v CVD izvedbi, tako kot vsi zglobi in seveda spet s tistim colskim vijakom...
Kar moram pohvaliti je varovanje malega pina z zvzmetjo, ki zagotavlja, da bo pin ostal v zglobu, tudi, če se zgodi da tisti mali zatični vijak kljub lepilu izgine... Pri drugih nekaterih drugih modelih sem podobno rešitev videl z oringom, ki pa je sigurno manj zanesljiva rešitev.
Slika

Šestrobi nastavki so iz sintranega jekla in delujejo zelo robustno. Overkill!
Slika

Zatiči, ki služijo kot os vrtenja za zavijanje lepo tesno sedejo v plastiko in so varovani z M2.5 vijaki, v zarezo, tako da ni skrbi, da bi izpadli.
Slika

Nato druga poslastica, ki mi je bila všeč: "onboard" prednji amortizerji:
Slika

Povezave spet kakovostno izdelane in uležajane, brez kakih zračnosti.


Še zložen prednji sklop:
Slika
Slika

Toliko za to rundo.

Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 26 Avg 2014, 12:17

Ni kaj, zadeva lepo izgleda, ce je res vse narejeno tako kvalitetno kot pravis potem kapo dol, pa saj za taksno ceno bi to clovek pricakoval. Povsem nam je jasno zakaj uporabljajo nenavadne dele pri svojih modelih - ekskluzivnost pri dobavi novih. Obicajne lezaje lahko nakupujes na kile, bolj specificne kot so recimo ti, pa tezko dobis kje drugje kakor pri trgovcu z deli za Vaterro. S tem seveda sluzijo sami, kar je za njih dobro, za nas pa ne najbolj saj cene potem rastejo v nebo zaradi ekskluzivnosti.

Lahko pa se tolazimo s tem, da kakovostni deli ne bodo odpovedali.. :roll:
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2867
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: VATERRA ; twin hammers, ..

Odgovor Napisal/-a rc-ryder » 26 Avg 2014, 22:50

kurnt29 napisal/-a:Ni kaj, zadeva lepo izgleda, ce je res vse narejeno tako kvalitetno kot pravis potem kapo dol, pa saj za taksno ceno bi to clovek pricakoval. Povsem nam je jasno zakaj uporabljajo nenavadne dele pri svojih modelih - ekskluzivnost pri dobavi novih. Obicajne lezaje lahko nakupujes na kile, bolj specificne kot so recimo ti, pa tezko dobis kje drugje kakor pri trgovcu z deli za Vaterro. S tem seveda sluzijo sami, kar je za njih dobro, za nas pa ne najbolj saj cene potem rastejo v nebo zaradi ekskluzivnosti.

Lahko pa se tolazimo s tem, da kakovostni deli ne bodo odpovedali.. :roll:
Ni tako hudo s temi deli. Vattera je "premajhna", da bi si lahko privoščila ležaje po meri. Prvi zadetki na googlu dajo sadove po dolar ali dva na kos
http://www.avidrc.com/product/1/bearing ... rings.html
http://www.fasteddybearings.com/10x15x4 ... f6700-2rs/

Samo nepotrebna komplikacija / ali par recimo nekaj drugačnega, kot smo vajeni...

Razen par pretirano majhnih vijakov (namesto 2 bi lahko skorj vsi bili 3mm, morda sem ter tja kakšen 2.5mm) ni videti kakih drugih očitnih konstrukcijskih napak.

Predvsem pa je kot sem že omenil - je izdelava na zelo visokem nivoju. Kakšna je kakovost jekla v CVD zglobih, bo pa pokazal čas. Ampak ja, čeprav se tako ne sliši iz mojih prejšnjih tekstov - sem s tem čudom kar zadovoljen ;-)

Več pa v parih dneh, ko bo kaj več časa...

LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)

Odgovori

Vrni se na