Traxxas SUMMIT
Aha,komaj čakam da ga sprobam,dobim ga šele enkrat v juniju,pa upam da bo 2,4 ghz .
Po mojem mora ostati vodo odporen zato mi je všeč izvedba z dvema 775 motorjema,zato me zanima če se runtime pri tej varjanti prepolovi al le malo zmanjša?
Kako mislite kako bi se obnesle Mud slingers 4.0 gume?(rad bi ga mel za neko čim bol avtentično plezanje in pa za ''nažiganje'' po blatu,vodi,...)
Po mojem mora ostati vodo odporen zato mi je všeč izvedba z dvema 775 motorjema,zato me zanima če se runtime pri tej varjanti prepolovi al le malo zmanjša?
Kako mislite kako bi se obnesle Mud slingers 4.0 gume?(rad bi ga mel za neko čim bol avtentično plezanje in pa za ''nažiganje'' po blatu,vodi,...)
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...
Runtime z dvema 775 je praktično isti ali pa le malo manjši.tavzy napisal/-a:Aha,komaj čakam da ga sprobam,dobim ga šele enkrat v juniju,pa upam da bo 2,4 ghz .
Po mojem mora ostati vodo odporen zato mi je všeč izvedba z dvema 775 motorjema,zato me zanima če se runtime pri tej varjanti prepolovi al le malo zmanjša?
Kako mislite kako bi se obnesle Mud slingers 4.0 gume?(rad bi ga mel za neko čim bol avtentično plezanje in pa za ''nažiganje'' po blatu,vodi,...)
No,končno sem dočakal Summita.Klub temu da s takim modelom še nisem imel izkušenj (pred tem 3x 1:10 bugy,1x 1:8 metanolar),sem nad tem avtom veliko bol navdušen kot nad prejšnjimi.Moti me velika teža,ker se mi zdi da ne bo preživel kakšnega večjega prevračanja cel in pa brenčanje prednjih servov,ki sta po moje tudi preslaba.
A ve kdo za kakšno vodoodporno alternativo in pa kako se da odpravit brenčanje ?
Zanima me,če kdo z njim veliko vozi po blatu pa vodi,kako globoko ga dejansko potopi,če upošteva da po globoki vodi ne vozi z polnim gasom,kako ga po vožnji čisti in namaže pa s kakšnimi baterijami vozi po vodi?
Sam uporabljam Li-Po Turngy 5000,za katere pa nisem prepričan,če so vodoodporne...
Zanima me tudi če kdo ve če obstaja kakršna koli ATV šasija da je dosti velika za to medosno (sem gledal od proline pa KFX 700 pa sta obe malo premali)?
A ve kdo za kakšno vodoodporno alternativo in pa kako se da odpravit brenčanje ?
Zanima me,če kdo z njim veliko vozi po blatu pa vodi,kako globoko ga dejansko potopi,če upošteva da po globoki vodi ne vozi z polnim gasom,kako ga po vožnji čisti in namaže pa s kakšnimi baterijami vozi po vodi?
Sam uporabljam Li-Po Turngy 5000,za katere pa nisem prepričan,če so vodoodporne...
Zanima me tudi če kdo ve če obstaja kakršna koli ATV šasija da je dosti velika za to medosno (sem gledal od proline pa KFX 700 pa sta obe malo premali)?
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...
Te baterije jaz s pridom uporabljam v snegu, blatu in lužah.
Brenčanje odpraviš tako, da precizno naštelaš oba prednja servota (tako, da ne delata en proti drugemu - oz. da imata popolnoma usklajeno izhodiščno točko).
servoti so sicer res bolj ceneni, ker pa sta 2, delata prav solidno. Poleg tega sta vodotesna.
Večji problem sem imel s mikro servoti (komande za reduktor in zapore diff.)
Brenčanje odpraviš tako, da precizno naštelaš oba prednja servota (tako, da ne delata en proti drugemu - oz. da imata popolnoma usklajeno izhodiščno točko).
servoti so sicer res bolj ceneni, ker pa sta 2, delata prav solidno. Poleg tega sta vodotesna.
Večji problem sem imel s mikro servoti (komande za reduktor in zapore diff.)
Brenčanje servov sem odpravil,imam pa nekaj težav z gumami,ko je v njih malo vode.
Na eni gumi sta se mi naredila dva mehurja,tam pa se čuti da je guma na tem mestu res tanka,med odstranjevanjem vode pa mi je tisti mehur počil kot vodni balon in pustil cca 1cm2 veliko luknjo.(gume sem imel predhodno preluknjane na dveh mestih vendar skozi skozi štofelc na gumi da jih z luknjanjem nisem toliko oslabil )
Ena dobra tema glede Proline Trencher; http://monster.traxxas.com/showthread.php?t=526205
Z ožjimi off seti bi verjetno servoti pridobili nekaj moči,vendar me vseeno zanima,če mogoče kdo ve,če bi te gume pasale na katere druge felne,mogoče celo na originalne Summitove?
Na eni gumi sta se mi naredila dva mehurja,tam pa se čuti da je guma na tem mestu res tanka,med odstranjevanjem vode pa mi je tisti mehur počil kot vodni balon in pustil cca 1cm2 veliko luknjo.(gume sem imel predhodno preluknjane na dveh mestih vendar skozi skozi štofelc na gumi da jih z luknjanjem nisem toliko oslabil )
Ena dobra tema glede Proline Trencher; http://monster.traxxas.com/showthread.php?t=526205
Z ožjimi off seti bi verjetno servoti pridobili nekaj moči,vendar me vseeno zanima,če mogoče kdo ve,če bi te gume pasale na katere druge felne,mogoče celo na originalne Summitove?
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...
Gume sem tudi jaz preluknjal (da bi izcentrifugiral vodo) in so se mi tam strgale. Se jih da pa fantastično zalimat z sekundarcem. Se čisto zavulkanizirajo. Predlagam ti, da jih osušiš, zalimaš in notranje luknje na feltni zapreš z izolirbandom, tako da ne bo šla noter nobena voda več.
Ali si mu moč že kaj povečal? BL ali 2x motor? Za začetek lahko podaljšaš iberzecngo, ker tudi ta motor precej zdrži, samo pokonc ga ne bo postavljalo.
Gume grejo na tele feltne http://prolineracing.com/wheels/tech-5- ... mm-wheels/
A kej voziš? Če si iz Lj. bi me veselila kakšna vožnja.
Ali si mu moč že kaj povečal? BL ali 2x motor? Za začetek lahko podaljšaš iberzecngo, ker tudi ta motor precej zdrži, samo pokonc ga ne bo postavljalo.
Gume grejo na tele feltne http://prolineracing.com/wheels/tech-5- ... mm-wheels/
A kej voziš? Če si iz Lj. bi me veselila kakšna vožnja.
Ja,skoraj vsak dan ga vozim oz moram prej odpraviti nekaj težav.Nanix napisal/-a:Gume sem tudi jaz preluknjal (da bi izcentrifugiral vodo) in so se mi tam strgale. Se jih da pa fantastično zalimat z sekundarcem. Se čisto zavulkanizirajo. Predlagam ti, da jih osušiš, zalimaš in notranje luknje na feltni zapreš z izolirbandom, tako da ne bo šla noter nobena voda več.
Ali si mu moč že kaj povečal? BL ali 2x motor? Za začetek lahko podaljšaš iberzecngo, ker tudi ta motor precej zdrži, samo pokonc ga ne bo postavljalo.
Gume grejo na tele feltne http://prolineracing.com/wheels/tech-5- ... mm-wheels/
A kej voziš? Če si iz Lj. bi me veselila kakšna vožnja.
Zelo slabo namreč zavija-na asfaltu se kolesa skoraj ne premaknejo,če stoji na mestu,na makedamu,travi je bolše,med kakšnim plezanjem pa spet ne...,sem mislil da je težava v servih pa je bila na srečo v vzmeti v servo saver-ju.Vzmet je bila sesedena oz pol nižja kot bi mogla bit.
Uspelo mi je tudi zvit ta dolg del centralne gredi -tisto sem malo segrel poravnal,v notranjost pa ojačal z Alu cevjo-glavno da sedaj drži
Zgodilo pa se mi je tudi to kar sem pričakoval že v začetku-zlomila se mi je prednja pogonska gred in to takrat ko avto sploh ni bil tako zelo obremenjen
Nove enake se mi zdi brezveze naročat,ker so itak preslabe.Zlomljeno sem sem popravil z kosom 5mm prokroma (upam da se ga bo videlo na sliki) in za enkrat drži.
Iščem pa takšno zamenjavo za te pogonske gredi,do bodo dejansko držale(ne vem zakaj to ne naredi že proizvajalec ),žal to na trgu sam te od MIP http://www.miponline.com/MIP/Traxxas_Hop-Ups.html .
A mogoče kdo ve koliko bi te stale z vsemi stroški naročene v slo pa verjetno je treba naročiti 2 kompleta.
Za takšne gredi še čakam predračun koliko bi stalo,če bi jih dal sam delat -samo struženje ni problem,problem je v ripnah...
Glede moči pa imam naročen še en enak motor,nosilec,bolzen,zobnika sem naročil v Hobby kingu (21 zob,spur pa zaenkrat na 58zob)
Zamenjal bom še zadnje vzmeti z tršimi (enakimi kot so spredaj),ker me moti da avto z zadnjim delom tolče po tleh z še enim motorjem pa bo še nekoliko težji in pa centralni gredi.
Pihnil sem roll cage,z eno staro puščico pa sem oblekel push štange .
Zanimajo še vaše izkušnje z Alu nadomestnimi deli kot so npr rokice in podobno-zanima me če so namenjene bol poziranju ali so dejansko bolše,ker dvomim da so takšni togi deli namenjeni prevračanju in podobnemu,bol me zanimajo RPM deli kot npr; http://www.rpmrcproducts.com/products/t ... m#truetrak
Še vedno imam nagledane Trencher gume vendar me zanima če se dajo namotirat na Axial 8 hole owersized felne?
Dimenzije felne so 102x82 mm,imajo 17 hex pa 20mm off seta,še bol kot zaradi off seta pa so mi zanimive ker nanje pašejo še mud slingers oz vse ostale gume v tistem rangu le da jih ta felna malo razširi
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...
Ja bi blo treba v živo predebatirat,ker tudi sam ne vem kako mi je uspelo vse to skrivit,vozim pa v okolici Dravograda,uglavnem okoli hiše,mi je pa zelo zanimivo plezat po rečnih strugah še bolša pa je vožnja po gozdu.Nanix napisal/-a:Hecno, jaz sem v 2 letih na revotu in na summitu skupaj zlomil le en homokinetični zglob (spredaj levo), tako da se mi to ne zdi glih šibka točka.
Kje voziš, morala bi predebatirat v živo
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...
Zanima me,če mi lahko kdo svetuje kakšno dobro modelarsko trgovino znotraj EU,kjer bi se dalo najugodneje dobit Traxxas rezervne dele in pa razne dodatke od Integy,Axial,Proline?
Pred štirinajstimi dnevi sem naročal iz http://www.hpi-shop.at/index.html,pa še ni bilo ne duha ne sluha,v bližini imam Schweighofer,vendar so odkar so na novi lokaciji zelo slabo založen,edina trgovina kjer bi našel kar rabim pa je http://www.monster-hopups.de/ .Je kdo že kaj naročal pri njih?
Pred štirinajstimi dnevi sem naročal iz http://www.hpi-shop.at/index.html,pa še ni bilo ne duha ne sluha,v bližini imam Schweighofer,vendar so odkar so na novi lokaciji zelo slabo založen,edina trgovina kjer bi našel kar rabim pa je http://www.monster-hopups.de/ .Je kdo že kaj naročal pri njih?
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...
Končno sem dočakal 2 motorja
Preizkusil sem razmerje 2x 21/58,pa je bil avto tako hiter da si lahko polno peljal samo naravnost pa še tam je bilo kritično,pri tem pa sta se še močno grela motorja in pa regler.
Spur sem zamenjal nazaj na 68,hitrost pa še vedno ostaja dosti večja.
Sedaj pa še razlog zakaj sem hotel ohranit vodotestnost.
Spet sem imel težave z počeno pogonsko gredjo-tokrat z zadnjo in pa z praznjenjem Li-po celic.
Takrat ko začnejo led luči utripat je ponavadi na eni strani še cca 3,4V,na drugi srtrani pa še samo 2,8V
Na srečo se celice še niso sesedle.
Imam pa vprašanje glede zadnjih rok oz bi jih rad zamenjal z RPM http://www.rpmrcproducts.com/products/t ... m#truetrak
predvsem da se znebim zračnosti v zadnjih kolesih,ne vem pa,če pašejo,zato bi bil vesel vsakega odgovora.
Preizkusil sem razmerje 2x 21/58,pa je bil avto tako hiter da si lahko polno peljal samo naravnost pa še tam je bilo kritično,pri tem pa sta se še močno grela motorja in pa regler.
Spur sem zamenjal nazaj na 68,hitrost pa še vedno ostaja dosti večja.
Sedaj pa še razlog zakaj sem hotel ohranit vodotestnost.
Spet sem imel težave z počeno pogonsko gredjo-tokrat z zadnjo in pa z praznjenjem Li-po celic.
Takrat ko začnejo led luči utripat je ponavadi na eni strani še cca 3,4V,na drugi srtrani pa še samo 2,8V
Na srečo se celice še niso sesedle.
Imam pa vprašanje glede zadnjih rok oz bi jih rad zamenjal z RPM http://www.rpmrcproducts.com/products/t ... m#truetrak
predvsem da se znebim zračnosti v zadnjih kolesih,ne vem pa,če pašejo,zato bi bil vesel vsakega odgovora.
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...
- nori-modelar
- Profesor
- Prispevkov: 1075
- Pridružen: 07 Apr 2009, 10:08
- Kraj: Slovej Gradec
- Kontakt:
Prit v Slovenj Gradec kjer imaš progotavzy napisal/-a:Ja bi blo treba v živo predebatirat,ker tudi sam ne vem kako mi je uspelo vse to skrivit,vozim pa v okolici Dravograda,uglavnem okoli hiše,mi je pa zelo zanimivo plezat po rečnih strugah še bolša pa je vožnja po gozdu.Nanix napisal/-a:Hecno, jaz sem v 2 letih na revotu in na summitu skupaj zlomil le en homokinetični zglob (spredaj levo), tako da se mi to ne zdi glih šibka točka.
Kje voziš, morala bi predebatirat v živo
Ne gre se zato da bo avto hitrejši,pač pa bolj za to da ti konektorji se sčasoma razmajejo in je slabi stik in pol se konektor segreva tak dolgo dok ne stopi plastike pa še po možnosti kaj skuri...tavzy napisal/-a:Sem zamenjal z 4mm pozlačenimi konektorji,težko na ''oko'' rečem,koliko je dejansko hitrejši ampak malo pa je
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..