Traxxas SUMMIT

Moderatorji: kurnt29atf300

Odgovori
Uporabniški avatar
Nanix
Tekmovalec
Prispevkov: 344
Pridružen: 24 Okt 2006, 07:29
Kraj: Ljubljana

Traxxas SUMMIT

Odgovor Napisal/-a Nanix » 02 Sep 2009, 08:36

Z mulcem nabavil plezalno čudo SUMMIT (DELKO 520 EUR). Po prvi vožnji sem presenečen nad plezalnimi zmožnostmi. Sicer ni posebno hiter, pravi obraz kaže na reduktorju, ko je neustavljiv.
Moram prešraufat noter mambo iz Erevota, da vidim, kako bo izgledalo.
Sicer pa ga je škoda za kakšno posebno divjanje, ker je res lepo izdelan, ima lučke (super za vožnjo ponoči) itd.
Podvozje je od erevota, s tem da ima ta dolge odmikače za amortizerje in ogromna kolesa. Je ful mehak, gibi amortizerjjev imajo epske razsežnosti.
Poleg običajnih funkcij ima še daljinsko voden reduktor, daljinsko vodeno zaporo sprednjega diferenciala in daljinsko vodeno zaporo obeh diferencialov.
Motor je eden titan 775 z dvojnim navitjem (karkoli že to pomeni). Avto zmore vse, ni pa za divjat.

Nekaj porimerov zmogljivosti:

http://www.youtube.com/watch?v=V9cb8ipZ ... ature=fvwp

http://www.youtube.com/watch?v=I_OBtZe1F00

Sicer nima zdajle časa preveč razpredat, bom pa še kaj povedal sukcesivno. Globalna finta tega avta je pa (po mojem) neživčna vožnja, ko ne trepetaš venomer, kaj boš tokrat odtrgal in kakšne stroške boš imel. Rajši splezaš nekam, kar je lahko zelo zahtevno, pa neverjetno pomirjujoče. Nekako v skladu z geslom SLOW DOWN YOUR LIFE.

Uporabniški avatar
Nanix
Tekmovalec
Prispevkov: 344
Pridružen: 24 Okt 2006, 07:29
Kraj: Ljubljana

Nadaljni vtisi

Odgovor Napisal/-a Nanix » 03 Sep 2009, 08:11

Še po nekaj vožnjah lahko zatrdim, da tako dovršenega modela še nisem imel. Gre za spremembo filozofije.
Že pri DarkImpactu se mi je zdelo, da je avto nekaj izgubil, ko sem s 17 ovojev prešel na BL 5,5 ovojev. Sicer je šel kot hudič, po svoje je bil pa manj uporaben.
Hitrejši kot je avto, bolj ga nimaš kje vozit, pa skoz je razbit

Summit pa je lahko brez reduktorja približno tako hiter kot Erevo s titani, z reduktorjem pa povsod spleza. Ima ogromna kolesa, da lahko voziš po travi. Pravi užitek pa je z reduktorjem nekam splezat. Voziš ga lahko skratka na terenih kjer z običajnimi dirkalniki nimaš kaj početi.

Runtime je glede na krtačno preklo precej v redu, ne tako kot erevo. To gre verjetno pripisati tudi temu, da summitu ne priliči mučenje po asfaltu, ki požre ogromno štroma, ampak pametna vožnja po nekem zajebanem terenu, po možnosti z reduktorjem, kar ne obremenjuje motorja.

Seveda pa nebi škodilo, če bi avto še bolj letel. Samo z gasom bi bilo treba ravnati pametno, približno tako, kot pri pravem avtu, kjer z 200 konjsko mrcino tudi redko stisneš polni plin.

Moja vizija je takale Mamba BL sistem z motorjem 2200 in nekje 16 zob na pinionu in 68 na spur gearu. Tako bi bil avto relativno kratko iberzecan, kar bi šparalo elektriko in bi bilo ful primerno za vožnje po travnikih in snegu (tu z zaprtimi diferenciali), ki so znani kot težki in izčrpljujoči tereni. Hitrost bi bila na 4S enih 10 - 20% večja kot sedaj, na 6S, pa bi bilo precej živahno, z gasom bi bilo treba ravnati pametno. Vseeno pa nič ne škodi, če na kakšni ravnici pritegneš kot norec. Stranski efekt bi tudi bil, da bi z reduktorjem že ful letel, saj itak večino voziš z reduktorjem. Zadevo bom realiziral, ko dobim baterije, trenutno so mi vse crknile. Drug stranski efekt bi bil, da bi z normalno oziroma avtu primerno vožnjo in 6S lipoti dobil res dolg runtime.

Morda še napišem čisto po kmečko: Summit je neverjetna zabava in zaenkrat presega pričakovanja.

tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Odgovor Napisal/-a tavzy » 27 Sep 2009, 20:51

Zanima me kako poteka tvoja vizija brezkrtačnega Summita?
Zanima me še če dobiš zraven v kompletu še kakšne trše vzmeti,kako dolge runtime si delal z njim pa kolikšna je največja hitrost (če si mogoče sprobal na 4s Lipote),vsi pravijo da ni hiter pa me zanima,če doseže vsaj 25km/h?

Še mogoče ena off topic;kaj menite da je cenejše-Summita narediti brezkrtačnega ali brezkrtačnega E-Revota z šperami,reduktorjem in večjimi gumami?
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...

Uporabniški avatar
Nanix
Tekmovalec
Prispevkov: 344
Pridružen: 24 Okt 2006, 07:29
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Nanix » 05 Okt 2009, 09:02

tavzy napisal/-a:Zanima me kako poteka tvoja vizija brezkrtačnega Summita?
Zanima me še če dobiš zraven v kompletu še kakšne trše vzmeti,kako dolge runtime si delal z njim pa kolikšna je največja hitrost (če si mogoče sprobal na 4s Lipote),vsi pravijo da ni hiter pa me zanima,če doseže vsaj 25km/h?

Še mogoče ena off topic;kaj menite da je cenejše-Summita narediti brezkrtačnega ali brezkrtačnega E-Revota z šperami,reduktorjem in večjimi gumami?
Ja, enkrat bom prešraufal BL pogon iz revota, pa bo.

Trših vzmeti v kompletu ne dobiš, jih dobiš pa pri revotu. Ampak trši summit nebi imel nobenega smisla, ker sedaj genialno pobira luknje, korenine in vse ostalo.

Runtime je precej dober, ene pol ure in še več, če se bolj igraš z reduktorjem, iun to na lipote.

Vozim ga na 4S lipo, merila sva pa z vikyjem na GPS na 5S lipo, na kar mimogrede tudi dela. Takrat je šel 40, na 4S gre torej 32. Res ni posebno hitro, je pa glede na konfiguracijo avta skoraj zadovoljivo (izredno mehke in zvijajoče gume, pa mehko vzmetenje).

Je pa summit zanimiv, ker je glede na Revota razširjen in podaljšan. Tako da je že nekako 1:6. Zato je spet toliko boljši na travi in sigurno tudi snegu.

Tu pade ideja, da bi revota človek razširil in podaljšal z summitovimi sprednjimi in zadnjimi rokami. Nameto summitovih koles bi dal fluxove, ki so odporna na vse hitrosti, a večja od revotovih. Bila bi to zanimiva zverina...

Uporabniški avatar
Nanix
Tekmovalec
Prispevkov: 344
Pridružen: 24 Okt 2006, 07:29
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Nanix » 19 Okt 2009, 09:51

Že nekaj dni eksperimentiram z BL iz revota na samitu in na 4S baterije. Prenos 18/68. Samit gre prav fantastično, hitrost je neznana, je pa precej večja. Postavlja se tud pokonci.
Imam pa probleme s sklopko, ves čas drsi in se je ne da zrihtat. Pravzaprav mi je včeraj razpadla. Verjetno bom izstružil adapter namesto sklopke, ki bo direkno povezoval pogonsko os in spurgear.
Razen tega sta mi crknila že dva servota, in sicer za sprednji diferencial in za reduktor.

Fino je, da sel BL motor in regler zamenjaš iz enega avta v drug v kakih 5 minutah in lahko v bistvu oba uporabljaš na eno mambo.

Uporabniški avatar
Tilen321
Freak
Prispevkov: 485
Pridružen: 08 Sep 2008, 15:54
Kraj: Hrastnik

Odgovor Napisal/-a Tilen321 » 19 Okt 2009, 18:04

Boš kaj po snihu sprobal če bo letos? :) Jaz bom verjetno kupil evx2 + motorje za ereva, ker mam zdaj brushless, uporabljal bom pa lipote.

Lani sem Slasha vozil v Kranjski Gori pa se je poznalo da ma male gume in bolj malo oprijema.

Uporabniški avatar
Nanix
Tekmovalec
Prispevkov: 344
Pridružen: 24 Okt 2006, 07:29
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Nanix » 30 Okt 2009, 18:24

Zadnjič so se mi gume napolnile z vodo in sem jih preluknjal, kot piše na revotu, da moraš naredit. Te so pa tako tanke, da jih je na BL potem raztrgalo. Gor sem dal tiste od FLUXa, bom poslikal in priložil. So malo manjše, pa dosti bolj odporne. Podaljšal sem iberzecngo na 62/18 in dobil hudo zverino, ki je precej bolj stabilna in se da z njo tako plezat, kot divjat. Noro po blatu, samo bojim se, da mi zalije regler.

Uporabniški avatar
Nanix
Tekmovalec
Prispevkov: 344
Pridružen: 24 Okt 2006, 07:29
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Nanix » 04 Nov 2009, 09:53

Tilen321 napisal/-a:Boš kaj po snihu sprobal če bo letos? :) Jaz bom verjetno kupil evx2 + motorje za ereva, ker mam zdaj brushless, uporabljal bom pa lipote.

Lani sem Slasha vozil v Kranjski Gori pa se je poznalo da ma male gume in bolj malo oprijema.
Komaj čakam na sneg. Bom pa vozil kar z brašlesom, ker mu sneg čisto nič ne škoduje, pa na 4 lipo

Uporabniški avatar
Nanix
Tekmovalec
Prispevkov: 344
Pridružen: 24 Okt 2006, 07:29
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Nanix » 04 Nov 2009, 09:56

In sedaj (kot obljubljeno) slike summita z fluxovimi kolesi
Priponke
IMG_0005.jpg
IMG_0005.jpg (73.09 KiB) Pogledano 7745 krat
IMG_0004.jpg
IMG_0004.jpg (69.34 KiB) Pogledano 7745 krat
IMG_0003.jpg
IMG_0003.jpg (71.97 KiB) Pogledano 7745 krat

Uporabniški avatar
Nanix
Tekmovalec
Prispevkov: 344
Pridružen: 24 Okt 2006, 07:29
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Nanix » 04 Nov 2009, 10:02

In še (hokus - pokus) 5 minut dela: pogona ni - pogon je (originalni ali brašles), torej lahko en brašles setup menjaš na več avtov. Rabiš samo podaljšek iz škatle s sprejemnikom na regler, tako da ne odpiraš škatle, ko iztikaš regler.
Priponke
IMG_0002.jpg
IMG_0002.jpg (64.35 KiB) Pogledano 7738 krat
IMG_0001.jpg
IMG_0001.jpg (74.5 KiB) Pogledano 7738 krat

Uporabniški avatar
Nanix
Tekmovalec
Prispevkov: 344
Pridružen: 24 Okt 2006, 07:29
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Nanix » 13 Nov 2009, 12:11


Uporabniški avatar
Nanix
Tekmovalec
Prispevkov: 344
Pridružen: 24 Okt 2006, 07:29
Kraj: Ljubljana

2 X 775 motorja na SUMMITU

Odgovor Napisal/-a Nanix » 15 Dec 2009, 09:39

Tudi sam sem predelal sumita na dva motorja. Ker enega titana 775 že dobiš gor, sem preprosto pri delkotu naročil še enega, pa en tisti aluminij z rebri na katerega motor prišraufaš, pa en bolcen, na katerega motor natakneš. Predelava je bila razmeroma hitra in enostavna, uporabil sem tisto ploščo od revota, ki je pripravljena za 2 motorja, vendar sem drugi motor montiral tako, da gleda nazaj in se vrti v isto smer. Slike sledijo!

Če je avto na original setup malo anemičen in gre na brašles (kv 2200 in 4S lipo) ko hudič, potem gre z dvemi motorji malo slabše kot na brašles. Predvsem nima tako grozljivega navora (brašles mi je nonstop uničeval sklopko). Vse skupaj sem iberzecal malo daljše - 62 spur in 2 x 17 pinion gear (original 68/14). Zanimivo je, da se čisto nič ne greje - ne motorji (logično) in ne regler (izgleda da ima strašne potenciale).
Prenos bi lahko mirno še precej podaljšal.

Sem pa probal še eno stvar. Priklopil sem 5S lipo (2+3). To je pa že zelo živahno in čisto primerljivo z brašlesom ( na 4S).

Skratka s predelavo, ki te stane slabih 60 EUR dobiš prekleto soliden, robusten in vodoodporen setup, ki je samitu (ki ni dirkalen ampak plezalen avto) izredno pisan na kožo ter ne povzroča sivih las lastniku (reglerji in motorji se ne smodijo).

V bistvu priporočljivo tudi za lastnike Erevotov brushed, samo da morajo oni nabavit 2 in ne enega motorja.

Cena 775 motorja je okrog 35 EUR.

Uporabniški avatar
Nanix
Tekmovalec
Prispevkov: 344
Pridružen: 24 Okt 2006, 07:29
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Nanix » 15 Dec 2009, 11:28

Sedaj pa nekaj slikic predelave na 2 motorja:
Priponke
IMG_0043.jpg
IMG_0043.jpg (103.67 KiB) Pogledano 6085 krat
IMG_0042.jpg
IMG_0042.jpg (111.97 KiB) Pogledano 6085 krat

Uporabniški avatar
Nanix
Tekmovalec
Prispevkov: 344
Pridružen: 24 Okt 2006, 07:29
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Nanix » 15 Dec 2009, 11:30

In:
Priponke
IMG_0041.jpg
IMG_0041.jpg (106.28 KiB) Pogledano 6076 krat
IMG_0039.jpg
IMG_0039.jpg (115.41 KiB) Pogledano 6076 krat

Uporabniški avatar
Nanix
Tekmovalec
Prispevkov: 344
Pridružen: 24 Okt 2006, 07:29
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Nanix » 15 Dec 2009, 11:36

FANTJE! Pa ima sploh kdo na forumu Summita? Pa pejmo nekam vozit, to je poleg Emaxa idealen zimski avto.

Uporabniški avatar
Nanix
Tekmovalec
Prispevkov: 344
Pridružen: 24 Okt 2006, 07:29
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Nanix » 05 Jan 2010, 07:51

ZIMSKE RADOSTI!

Bolj kot pada sneg, bolj se veselim. Moj samit je odlična izbira za sneg, pravzaprav prvi avto, ki sem ga kdaj imel in resno vozi po snegu.

tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Odgovor Napisal/-a tavzy » 04 Mar 2010, 18:36

Kakšne velikosti so te nove gume (v videu) oz v kateri razred po velikosti spadajo?
Kje se da videt še kakšne drugačne profile in pa cene teh gum take velikosti?

http://www.youtube.com/watch?v=oCpM0K4S ... re=related
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...

Uporabniški avatar
shqwarch
Profesor
Prispevkov: 1482
Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a shqwarch » 04 Mar 2010, 20:11

Ja meni se zdi kar fajn ta model. Ja baterije in ogremenjeni reglerji gredo zmeraj na račun blokirnega toka, če bi se za to uporabljalo mehansko zavoro bi se avtonomija baterija podalšala in za reglar bi bilo potrebno man odšteti ker je lahko manj močan.
No uglavnem model naj bi bil za vse tiste ki radi plezajo in tiste, ki radi dirkajo po blatu no tudi drugja, kar je res inovacija. Do sedaj si lahko posebej kupil samo model kravlerja, od sedaj imaš pa vse na enem mestu.
Slika

megane
Freak
Prispevkov: 692
Pridružen: 20 Avg 2006, 18:08
Kraj: Bogu za hrbtom

Odgovor Napisal/-a megane » 04 Mar 2010, 21:25

Jaz mam enga Savaga FLUX z isto motorizacijo (EVX-2 + Titan 775) in zadeva gre kar dobro 4s lipo.

LP, Dejan

tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Odgovor Napisal/-a tavzy » 07 Mar 2010, 16:19

Mislim da so ti iste gume kot v videu.A kdo ve kje bi se dale dobit na tej strani luže ?

http://www.rc4wdstore.com/2/product_inf ... cts_id=525
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...

1nanix1
Začetnik
Prispevkov: 6
Pridružen: 11 Mar 2010, 11:15
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a 1nanix1 » 22 Mar 2010, 09:15

Jaz imam gor kolesa od savage fluxa - glej prvo stran. Velikost je med originalnimi summit in originalnimi revo.

Sicer pa moram reči, da sem podaljšal iberzecungo (prenos) na mojem 2 x 775 pogonu na 2 x 22 pinion in 58 spur. Summit leti čez 50 in ga od gasa dviguje. V bistvu tako leti, da je že nestabilen. Motorji se še vedno ne grejejo, regler pa nekaj, a ni problemov. Dalo bi se še dodatno podaljšati s spur 54 (najmanjši), je pa že vprašanje stabilnosti avta.

Poleg tega se da peljati tudi na 5 lipo, kar ga naredi še 25% bolj eksplozivnega in 25% hitrejšega. Deluje - preverjeno, je pa majka za sesut avto v prafaktorje.

Če povzamem - brašles je nepotreben, z dvemi 775 motorji dobimo podobne zmogljivosti za čisto majhen denar, pa še vodotesnost ostaja.

Obenem sem začel razmišljati, da bi bil to zelo primeren pogon tudi za Erevota, ki ima manjša klesa in je lažji, zato bi motorji še bolj prišli do izraza. Mislim da bi šel lahko 60+ in bi ga za šalo dvigovalo pokonci, to pa je pravzaprav ravno prava stvar za erevota.

In še to:
ali že ima kdo summita, da bi šli malo peljat. Tako bi si lahko v živo ogledali moj izstrelek.
V bistvu sem Nanix, pa se ne morem več logirat...

Uporabniški avatar
shqwarch
Profesor
Prispevkov: 1482
Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a shqwarch » 22 Mar 2010, 09:54

Nanix nekaj offtopic. Ali si preveril piškotke v brskalniku? Včasih samo te pobrišeš pa zadeva deluje.

No sedaj pa ontopic. Kakšen brezčetinar bi ustrezal namesto dveh 775? Seveda se potem zavedam, da bi zadevo podražilo, ker bi bilo potrebno tudi drug regler kupiti, ker očitno kot si napisal, da omenjeni privzeti regler zdrži dva omenjena motorja.
Slika

1nanix1
Začetnik
Prispevkov: 6
Pridružen: 11 Mar 2010, 11:15
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a 1nanix1 » 22 Mar 2010, 10:58

V bistvu sem Nanix, pa se ne morem več logirat...

Uporabniški avatar
shqwarch
Profesor
Prispevkov: 1482
Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a shqwarch » 01 Apr 2010, 12:18

Hh pri mambici mi je zelo zanimiv razpon cen med različico za traxxas in hpi savage, ker ta gre v prid savagetu. Če pa malo tako pogledam bi pa tisto iz HCja bilo še najbolj zanimivo posebej motor (tudi zunaj vrteč za probo) ter regler in programska kartica. Regler je menda kar vredu, če tako pogledaš za to ceno kar odličen. Motor pa hja če bi ustrezal zvonček od metanolarja bi bilo tudi vredu, drugače pa res nevem mogoče bi se dalo med vrtenjem motorja kako postružit zadevo.
Slika

Uporabniški avatar
Tilen321
Freak
Prispevkov: 485
Pridružen: 08 Sep 2008, 15:54
Kraj: Hrastnik

Odgovor Napisal/-a Tilen321 » 01 Apr 2010, 13:42

6mm zobnike imaš tu, sam ni preveč izbire:

http://www.centuryheli.com/products/ele ... rentid=219

Tu maš mal več:

http://kershawdesigns.com/index.htm

Odgovori

Vrni se na