Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Ker je bila aksa prekratka, mi ni ostalo drugega kot rezat in podaljševat. Za podaljšek sem porabil Merkurjev kvadrat 10x10 alu ror, aksa je po višini lih 8mm, po širini pa sem rabil odbrusit cca 1,5mm.
Na tazgorn slikc se vidi kolk sem podaljšal os...
puzabu slikat proces, pa tudi nisem mogel več sneti polovičk, k mi je kapnilo da nisem nič slikal ... zgleda kr žvauNa tazgorn slikc se vidi kolk sem podaljšal os...
- Priponke
-
- IMG_20220427_103443.jpg (71.27 KiB) Pogledano 796 krat
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Še mal tehnikalij, krmilno geometrijo je že kr en cajt nazaj naštudiral en gospod ki sliši na priimk Ackerman. Za kaj gre pri vsej stvari? Ko vozilo zavija, čist vsak kolo zavija po svojem radiusu. In kje je kle keč? Ackerman je nagruntal kako usmeriti krmilne ročke na prednji premi, da vse lepo teče... Se pravi potegneš črto iz vrtišča kolesa proti sredini zadnjega koloteka in to z obeh koles tako, da se obe črti srečata točno na sredini zadnje medosne razdalje. Na tej črti mora biti povezava med kolesi (una štangica, ki povezuje premi, pri volanih z zobato letvijo, pa tako umestiš letev). In kaj ima to veze z našimi igračami, bi kdo vprašal? Sam to, da kar sem videl do sedaj, so vse akse obrnjene naokol, tko da zunanje kolo zavija bolj, kot notranje...
slikca sicer sfaljena, k nisem slikal točno iznad avta ampak za predstavo bo dobro služila. Tu so krmilni vzvodi na pestih usmerjeni za piko preveč na noter (če pomislim da je to kamionska aksa, kjer znajo medosne bit mal manjše, kar v redu, čeprav na nekaterih slikah je montirana narobe) in se črte srečajo že pred zadnjo osjo. tkole si je Ackerman zamislil kako naj bi zgledalo
Zadnjič spremenil KamiKaza, dne 27 Apr 2022, 13:40, skupaj popravljeno 2 krat.
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Se prav vidi kako notranje kolo bolj zavije k zunajne
...in kaj se dobi, če bi to upoštevali? Lepše zavijanje, kar pa, sploh pri crawlerjih, verjetno niti ni tolk pomembno- potrebno, pač ena komplikacija več, ki pomaga da model po cesti lepše gre- zavija. Tu bom pač naredil tako, ker lahko, tudi pri morebitnih onaslednjih bom isto poskusil če le ne bo kaj napoti...__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Zadnjič, na trailu smo se pogovarjal, da bom grbo za sedežem izdelal iz steklenke, z epoksijem; ampak, cajta preveč, aluminija (še) dovolj in sem mu dal šanso, če s prve ne bi uspelo, bi pač zamešal smolo...
odrezal malce prevelik kos, to kar vidite, to je ves uporabljen orodje do tu sem prišel hitro...__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
...poj je pa kladučk pel (to so me bili veseli sosedje )
najhuj je bilo vzdrževati grbo obenem z ukrivljeno konturo, če pogledaš od zgoraj je blo že ene parkrat"dobr", pa sem zmer najdu kkšno nepravilno oblino__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
ko sem bil že dovolj blizu končni obliki, sem začel s pilo in kjer je ostajal nepiljen otoček, sem malo poklepal
ta fini "tuning" je kar potrajal, no, saj čisto u nulo nisem peglal in ko sem bil končno zadovoljen, sem porezal in obrusil odvečno pločevino- Priponke
-
- IMG_20220427_193716.jpg (56.7 KiB) Pogledano 754 krat
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
...poj sem si pa vzel ene pol ure...in samo občudoval končni izdelek
...mat, je hud__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
...je mal preveč kovinsk pel
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Mi je kristalno jasno kuko je tole poslušat ..
Že kar leta nazaj je en sosed u vas na vsake tolk cajta koso klepov po cel popolne... da se ti sfu*** to poslušat
p.s. sočustvujem s tvojimi sosedi ..pa še na praznk
Že kar leta nazaj je en sosed u vas na vsake tolk cajta koso klepov po cel popolne... da se ti sfu*** to poslušat
p.s. sočustvujem s tvojimi sosedi ..pa še na praznk
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
So se zvezde poklopile, sm bil lih v moodu, eno urco,je pokov, pa še to večino cajta blo bl božanje pleha, k je blo kuj preveč, če sem bil močan, jest morm pa ulikkrat musko poslušat tolk naglas da se niti pogovarjat ne morš, pa z vhodnimi vrati mi butajo, tut ponoč, pa sem uhka sam tih; tko da v dnevnem cajtu so loh sam tih, če tkole mal poropotam Klepane kos smo pa včas poslušal na dnevni bazi, mi sploh ni moteče... tko saj veš, da na vas žviš Se pa spomnem enga modlarskga kolega z Bovca, k je kurblal in navijal metanolca, je ena soseda prletela in nardila celo štalo in poj ni smu tega več početi doma, pa je v bajti doma
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Hja kokrkol uzameš..za vse nikol ne bo prov..
Tud jest sam čakam kdaj se bo kermu strgal k doma metanolce pa bencinarje nažigam..
Ampak ja,kokr praviš,čez dan je vse dovoljen,razn na "gospodov dan"
Jest pa morm soseda skor direkt pod oknam poslušat k kosilnco nažiga cel jutr,jest pa z nočne,pol smo pa tm ,ane
..
Btw,sam tale klepane pa teb res laufa,jest sm 1x votu fičkota narest,pa je tok na okrogl use, da sm obupov..
Če me kdaj zagrab spet,bi te pocukov za rokav za kšne inštrukcije
Tud jest sam čakam kdaj se bo kermu strgal k doma metanolce pa bencinarje nažigam..
Ampak ja,kokr praviš,čez dan je vse dovoljen,razn na "gospodov dan"
Jest pa morm soseda skor direkt pod oknam poslušat k kosilnco nažiga cel jutr,jest pa z nočne,pol smo pa tm ,ane
..
Btw,sam tale klepane pa teb res laufa,jest sm 1x votu fičkota narest,pa je tok na okrogl use, da sm obupov..
Če me kdaj zagrab spet,bi te pocukov za rokav za kšne inštrukcije
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Evo, volan, sem gruntal, kam bi del servo volana, na premo lih ne bi, pa še placa tam ni ravno na pretek... in sem se odločil, da bom poskusil narest tako kot ma original
čisto tako kot je imel taprav avto, tu skor ne gre, nimaš kam obesit vzvoda- lunce, kot jo ma original in sem se lotil malo po svoje vse v redu, sam zavit v levo ni šlo, ker sem notranjo krivino naredil preveč blizu premi in je v eni poziciji nisem mogel dovolj zbrusiti, pa še vzvod bi se vozil čez vijak vezne štange.__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
ja, tale reverse inženiring ni vedno najlažja pot, sem nato povečal oddaljenost vzvoda od vrtišča sornika in izrezal nov komad.
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Še vedno sem za levo zavijanje moral malce odbrusiti spodaj, sam verjetno potem na avtu niti ne bo potrebe po takem odklonu koles?
za kaj več bo pa potrebno počakati vzmeti in servo, in zmontirati pogon, da bom videl kako se bo vseskup pospravilo__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
so Kitajc prov tempiral... dobil motor in reduktor, vesel ku radio
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Malo s težkim srcem, ampak sem vseeno razdrl reduktor (vedno pogosteje se mi zgodi da se kaka finomehanska zadeva razleti in poj muke mučim da najdem in sestavim nazaj vse zablodele delčke , ne vem, aj to mal z emšom povezan al kaj)
lep izdelek, ni kaj razdreti je vsekakor treba, saj bi reduktor drugače malo težko privil na motor je bila pa prilika da sem malce podmazal zobnike, so sam mal mašinskga oljčka vidl...__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Priloženi vijaki, jasno, predolgi, ne vem če ne bi lih po navitju pajsali, smo kar krajšali, ziher je ziher
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Je blo treba kuj sprobat, kako bo na delovnem mestu...
ups, aj kej preveč...__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
...zej pa sam naštudirat kako ga opasat v odrejeno mu mesto
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Kuko lepo
not je tko fensi zgledov, poj pa sam kotni prenos not __od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Ampak, kukr sem poj gledov, zgleda da je v svetu crawlerjev to bolj kot ne norma, se prav, Bugatti te akse nea bo vidu
sem še malce pošajbal, prej je ena "polos" imlea kar nekaj lufta, os bo ša čakala na svojo zaposlitev __od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Zadnja prema od Tamiye CC01 ima delujoč diferencial Dobro ti gre klepanje
Modelarstvo je droga ,ki škoduje predvsem finančnemu stanju odvisnika
lp Andrej
lp Andrej
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Niso te nategnl. Vse crawlerske akse imajo "zaklenjen" dif oziroma samo kotni prenos. Razen TRX4 in Absime, ki jo maš.
Zaklenjen dif je boljs za plezanje, za po cesti pa
Kot je napisal Andrej - edino Tamiya CC-01 in CC-02 lahko sestaviš odprto ali zaprto verzijo.
Z velik googlanja boš mogoče našel katera je original aksa in morda original diff paše not. Ene 2.5% šanse da boš to najdu.
Zaklenjen dif je boljs za plezanje, za po cesti pa
Kot je napisal Andrej - edino Tamiya CC-01 in CC-02 lahko sestaviš odprto ali zaprto verzijo.
Z velik googlanja boš mogoče našel katera je original aksa in morda original diff paše not. Ene 2.5% šanse da boš to najdu.
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo