Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Tako, kocka je padla, sem se odločil da začnem v tem podforumu, če kateri od modsov misli, da tema paše kam drugam, naj jo tja premakne
Torej, ta avtek mi je že od nekdaj hud, imam tudi izdelano (skoraj do konca) verzijo za vozit, nekako v merilu 2/3 pravega.
Za začetek bi se spodobilo tudi nekaj tehnikalij, ane
Se pravi mere in teže:
-dolžina_____________3680mm
-širina______________1320mm
-medosna razdalja____2400mm
-teža________________750kg
-zavore mehanske, na zajlo, sam na zadnja kolesa (po slikcah sodeč, so kmalu dodali tudi zavore spredaj, isto mehanske)
Ettore je Type 35 začel izdelovati začetkom dvajsetih let, za tiste čase, zelo lahek, hiter, eleganten in sčasoma je postal tudi eden najuspešnejših dirkalnikov vseh časov (med letoma 1924 in 1930 so ti avtomobili dosegli več kot 2000 zmag).
Prvi model je bil predstavljen leta 1924 na dirki v Lyonu, gnal ga je 2.0 litrski vrstni 8 valjni triventilski motor, ki je razvil 90 konjev, glavna gred je bila, zanimivo, vležajena s krogličnimi ležaji, sposoben se je bil zavrteti tja do 6000 vrtljajev na minuto, kar je bilo sposobno pognati avto do okrog 145km/h.
Type 35A je bil cenejša verzija, manjši motor, cenejši za vzdrževanje...
Type 35C je dobil Rootsov kompresor, ki mu je pomagal do bogatih 128 konjev, z enim Zenithovim vplinjačem.
Type 35T je bil leta 1926 razvit namensko za dirko Targa Florio, z motorjem, povečanim na 2,3 litra, sam so jih zeznili, ker so ravno takrat enkrat sprejeli pravilo "ne več kot 2 litra gibne prostornine" za dirkalnike in so jih tudi izdelali zelo malo...
Zadnji model je bil pa Type 35B iz leta 1927, ki je pobral motor 2,3l iz 35B in kompresor iz 35C, kar je zneslo bogatih 138 konjev
Torej, ta avtek mi je že od nekdaj hud, imam tudi izdelano (skoraj do konca) verzijo za vozit, nekako v merilu 2/3 pravega.
Za začetek bi se spodobilo tudi nekaj tehnikalij, ane
Se pravi mere in teže:
-dolžina_____________3680mm
-širina______________1320mm
-medosna razdalja____2400mm
-teža________________750kg
-zavore mehanske, na zajlo, sam na zadnja kolesa (po slikcah sodeč, so kmalu dodali tudi zavore spredaj, isto mehanske)
Ettore je Type 35 začel izdelovati začetkom dvajsetih let, za tiste čase, zelo lahek, hiter, eleganten in sčasoma je postal tudi eden najuspešnejših dirkalnikov vseh časov (med letoma 1924 in 1930 so ti avtomobili dosegli več kot 2000 zmag).
Prvi model je bil predstavljen leta 1924 na dirki v Lyonu, gnal ga je 2.0 litrski vrstni 8 valjni triventilski motor, ki je razvil 90 konjev, glavna gred je bila, zanimivo, vležajena s krogličnimi ležaji, sposoben se je bil zavrteti tja do 6000 vrtljajev na minuto, kar je bilo sposobno pognati avto do okrog 145km/h.
Type 35A je bil cenejša verzija, manjši motor, cenejši za vzdrževanje...
Type 35C je dobil Rootsov kompresor, ki mu je pomagal do bogatih 128 konjev, z enim Zenithovim vplinjačem.
Type 35T je bil leta 1926 razvit namensko za dirko Targa Florio, z motorjem, povečanim na 2,3 litra, sam so jih zeznili, ker so ravno takrat enkrat sprejeli pravilo "ne več kot 2 litra gibne prostornine" za dirkalnike in so jih tudi izdelali zelo malo...
Zadnji model je bil pa Type 35B iz leta 1927, ki je pobral motor 2,3l iz 35B in kompresor iz 35C, kar je zneslo bogatih 138 konjev
Zadnjič spremenil KamiKaza, dne 19 Apr 2022, 19:25, skupaj popravljeno 1 krat.
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Ups, pozabil link od Wikija (ni to "z glave" )
https://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Type_35
...pri takih gradnjah predstavlja velik del iskanje podatkov, literature... ...našel celo tovarniške delavniške risbe, ki so zelo pomagale določiti proporce modela
https://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Type_35
...pri takih gradnjah predstavlja velik del iskanje podatkov, literature... ...našel celo tovarniške delavniške risbe, ki so zelo pomagale določiti proporce modela
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Še malo slikc, ki so mi zelo pomagale pri delu
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Tokle lohk še kej pametnga vidiš
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Še ena zanimivost, Pur Sang, Argentinska firma, izdeluje verne kopije tega tipa, po originalnih načrtih in specifikacijah, so šli celo tako daleč da so izdelali orodja za izdelavo gum s takratnim profilom, te slikce bi prav lahko bile iz te manufakture (ali kakega restavratorja, kdo bi vedu)
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
...zej se pa že enkat sprav delat , ane
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Kje smo že ostali? Aja, šasija
delal po tej predlogi in kmalu ni bilo nič jasno, ker, zastavil sem z merilom 1:10 in mi nekak širina osi ni šla skup z zahtevano širino avta __od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Kot ste verjetno opazili, ja, Merkurjevi profili ... in, kako sem potem rešil problem neskladnosti? Čist po golcarsk, meril dolžino osi in prilagodil mere avta, kar je na koncu zneslo merilo približno 1:8, in uporabo alu cevi 20/10, kateri sem odrezal daljšo stranico, tako da sem dobil C- profil 20/10. Na žalost se nisem preveč trudil s poustvarjanjem originalnih oblik vzdolžnih nosilcev, pa mal sem kiksnil z dolžino prednjega ravnega dela šasije (jbg, prvo reži, poj pa meri )
...poj je bla pa še ena neskladnost, fabrška risba naj bi bila referenca, ampak ko sem začel jemati mere iz ene trirazsežne risbe, mi nekaj ni šlo skupaj, po risbi, bi moral šasijo podaljšat skor za 8cm, pa še zej mi neki striže, bo treba mal pogolfat __od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
timat, pri objavljanju zadnjega prispevka mi je kapnilo...
...ni mi kapnilo, da zadnje kolo pod sedežem pomeni težave...
...ko preračunal medosje cca 4cm prekratko, in že je cajt za prvi redizajn
...ni mi kapnilo, da zadnje kolo pod sedežem pomeni težave...
...ko preračunal medosje cca 4cm prekratko, in že je cajt za prvi redizajn
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Aja, pa teli profili se zelo lepo dajo kriviti, primež pustiš odprt malo več, kot je profil po tisti stranici po kateri boš krivil, in potem z občutkom kriviš, popravljaš dokler nisi zadovoljen.
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Hvala za ta info Rupert!
Jest zadnje cajte kr velik tele alu profile iz merkurja uporabljam.
Vse prikole za čolne ,nosilci in priključki za freze,odbijače ,ogrodja ..etc je iz tega.
Da se pa da tud krivit pa nisem vedu oz. sploh še nisem sprobov
...
Sam tale tvoj zreducirani Bugati bo pa kr fajn zverinca,kokr je vidt kako si se ga polotu
Jest zadnje cajte kr velik tele alu profile iz merkurja uporabljam.
Vse prikole za čolne ,nosilci in priključki za freze,odbijače ,ogrodja ..etc je iz tega.
Da se pa da tud krivit pa nisem vedu oz. sploh še nisem sprobov
...
Sam tale tvoj zreducirani Bugati bo pa kr fajn zverinca,kokr je vidt kako si se ga polotu
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Opa bato. To pa nebo 'turk'.
No saj tudi sam za naslednji projekt s 'kolami' nekak mislim, da nebo 'turk'. Edino, če kaj pride vmes, potem pa bo
Spremljam z zanimanjem.
No saj tudi sam za naslednji projekt s 'kolami' nekak mislim, da nebo 'turk'. Edino, če kaj pride vmes, potem pa bo
Spremljam z zanimanjem.
RC Addict!
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
...kolele
...se vidi razliko v dimenzijah, čeprav, dons, k sem nekaj meril, bo res "odokativno" v merilu 1:8, ubena mera čist ne paše, sem dons popravljal umestitev zadnjega kolesa, ker mi nikako ni šlo imeti kolesa pod sedežem. Sprednji del me pa še čaka ...če še niste do zej, zej pa za gvišn veste, da bo ves plehnat (tam ene 0,8- 1mm aluminij, sem lih uletu, k so eno streho podiral in sem si ga malo narabutal) tale odprtina, od dons je ene 4cm bolj nazal, vam rečem, Ettore bi me načevljal, če bi bil pr njemu tolk šlampast __od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
...tanajbl fajn pa je, k tko fajn pomeriš, da odrežeš ene 2 cm prekratko in poj štukaš, kukr da ni že tko dost teh M2,5mm šraufkov (aja, najprej sem mislil oplate skup spravljat z gesipo neti bodisi 2,5 ali 3mm, ampak je zgledalo obupno )
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Ja, ja, šraufkov na maljon načinov, placa pa nobenga, je treba vedet, da sta v C profilu na višini 18mm dve vrsti vijakov
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Mater Bato, tis še huj k gun "Konstrukor" z videov
Pravš..od oka prbližn genau
Tišler,šlosar,etc...Res si talent,kapo dol
Pravš..od oka prbližn genau
Tišler,šlosar,etc...Res si talent,kapo dol
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Najbolj vesel pa
panel nad armaturko uspelo izdelati iz prve, samo šablono iz papirja sem moral narest dvakrat najhuj me pa še čaka, pokrova motorja bosta pa kar precej zabavna za ukrivit __od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
...za vsak slučaj
najprej je bilo mišljeno... brez servisnih odprtin, ampak vseeno nisem mogu iz svoje kože __od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Hladilnik....
Najprej je bilo mišljeno... pozikalup iz stirodura in laminacija, poj mi je pa potegnil, da mam doma en mali kos medeninaste pločevine in sem poskusil najprej seveda je bil poskusni izdelek iz papirja prvi polčas, izgleda zelo obetavno zlimano skup, smo kr en cajt lotali ampak rezultat pa všečen, delano pa po predlogi, na katero je položen.
Najprej je bilo mišljeno... pozikalup iz stirodura in laminacija, poj mi je pa potegnil, da mam doma en mali kos medeninaste pločevine in sem poskusil najprej seveda je bil poskusni izdelek iz papirja prvi polčas, izgleda zelo obetavno zlimano skup, smo kr en cajt lotali ampak rezultat pa všečen, delano pa po predlogi, na katero je položen.
__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
-
- Freak
- Prispevkov: 489
- Pridružen: 21 Mar 2004, 23:10
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Čist hudu!
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Potem... je bilo treba poskusiti kako bi zgledalo na avtu
, sem izdelal še nosilce hladilnika (pa ne vem če ga nisem mal "u kamen", ti nosilčki, ne vem če ne bi mogli biti potopljeni, nevidni n akončnem izdelku )__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Še mrežica, ki jo imam že kar nekaj časa, se je lepo vklopila v celotno sliko
...en tolk, da se vidi velikost __od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Evo, hladilnik, final touch
...še filler cap__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----
Re: Bugatti type 35____1:8 (odokativno)
Tisto popravljanje od zadnjič, k sem nekaj omenjal... evo vam
, poj pa preveč podaljšal mat, tale matematka, ne gre mi lih...__od oka, prbližn genau__
______________________
----lp Rupert----
______________________
----lp Rupert----