Živjo forumaši oziroma modelarji...
Sem nov na forumu, ne samo nov na forumu, ampak tudi v modelarskim hobijem...no da ne bom nakladal, bom raje nakladal na mojih vprašanjih hehhe
Moj off road avto ni odporen na vodo ne na nič, samo na suho, vseeeno sem naredil plug da pluži sneg hheheh in deluje, zanima me kaj sneg naredi podmazanim stvarim okol koles in to? je to varno?...? gre za tale avtomobilček: https://www.overdrive-racing.de/autos/m ... tr/a-3232/...
Kako naj avto pravilno vzdržujem? npr. z mazanjem? ali še s čim?...
Kupill bi tale komplet? se mi bo poznalo kaj? koliko km hitrej bo šel? bo treba kaj predelati? ali je težka inštalacija tega seta?
http://www.modelar.si/index.php?main_pa ... 92384b8ccc
Bi avto to zdržal? kje lahko kupim kakšno pametno karoserijo v sloveniji? iščem, iščem, pa ni nobene tako lepe?
Če bi znal sam mašinski komplet gor dati bi ga, pa ga neznam...je to zelo težko? koliko dela je? koliko bi potem avto šel? bi bila moč večja?
Hvala za vse odgovore, če imate preveč časa mi prosim odgovorite vsako vprašanje po vrsti, hvala, lp...ter srečno novo leto
Celi kup vprašanj...
Moderator: mihec87
Re: Celi kup vprašanj...
Čisto nobenega v malo krajšem času?
Re: Celi kup vprašanj...
Modeli in voda ne gredo najbolje skupaj saj kovinski deli in ležaji rjavijo, električni deli(sprejemnik,regulator,servomehanizem itd..) pa se lahko skurijo ob stiku z vodo...
Sedaj tisti ki ne morejo brez vožnje v mokrem se lotevajo zadev vsak malo po svoje..
Najbolje je ob koncu vožnje odstranit kolesa ter odstranit večje kose snega in spihat z kompresorjem(v poštev pride tudi puhalnik za listje) ter kovinske dele prešpricat z antikorozivnim sredstvom malo počakat in še enkrat spihat..
Elektronika je bolj težavna saj se nekaterih stvari ne sme nepredušno zapret zaradi hlajenja. Nekaj smernic je v tej temi viewtopic.php?f=79&t=85967
Vzdrževanje modela vsak izvaja malo po svoje nekateri vozijo dokler kaj ne crkne in takrat zamenjajo namažejo na novo. Sam 1x na leto model popolnoma razdrem in dam novo olje v amoortizerje in differencial ter podmažem zobnike, pomenjam dele ki so potrebni menjave(ponavadi kakšen ležaj ki ne teče več gladko itd..). Pogonskih gredi se ne maže(razen če imamo gor manšete da umazanija ne pride zraven) izjemoma se lahko uporabi mazilo ki je suho oz dry lube, ravno tako se ne maže zobnikov ki so odprti(ponavadi zobnik motorja in zobnik ki ga žene) saj se v mast primeša umazanija in zadeva deluje abrazivno in obrablja dele...
Glede predelave težko rečem saj modela ne poznam, ravno tako težko rečti kako bi prenesel..
Sedaj tisti ki ne morejo brez vožnje v mokrem se lotevajo zadev vsak malo po svoje..
Najbolje je ob koncu vožnje odstranit kolesa ter odstranit večje kose snega in spihat z kompresorjem(v poštev pride tudi puhalnik za listje) ter kovinske dele prešpricat z antikorozivnim sredstvom malo počakat in še enkrat spihat..
Elektronika je bolj težavna saj se nekaterih stvari ne sme nepredušno zapret zaradi hlajenja. Nekaj smernic je v tej temi viewtopic.php?f=79&t=85967
Vzdrževanje modela vsak izvaja malo po svoje nekateri vozijo dokler kaj ne crkne in takrat zamenjajo namažejo na novo. Sam 1x na leto model popolnoma razdrem in dam novo olje v amoortizerje in differencial ter podmažem zobnike, pomenjam dele ki so potrebni menjave(ponavadi kakšen ležaj ki ne teče več gladko itd..). Pogonskih gredi se ne maže(razen če imamo gor manšete da umazanija ne pride zraven) izjemoma se lahko uporabi mazilo ki je suho oz dry lube, ravno tako se ne maže zobnikov ki so odprti(ponavadi zobnik motorja in zobnik ki ga žene) saj se v mast primeša umazanija in zadeva deluje abrazivno in obrablja dele...
Glede predelave težko rečem saj modela ne poznam, ravno tako težko rečti kako bi prenesel..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..