Pozdravljeni,
Mene pa zanima kakšna je razlika pri menjavi puš za bat npr. z 10 luknjami proti puši z 5 lukenj ? Verjetno to ima nek pomen in me zanima kakšnega in če sploh lahko vstavim v motor pušo z manj luknjami oz. so luknje na drugi poziciji ?
Imam pa FX motor in moram menjati pušo + bat, ker mi bat "grabi".
Drugo vprašanje pa mi je neznanka kakšna je razlika pri frgazerjih ko majo plastično pušo pri vhodu zraka v motor z npr. fi 6, fi 8, fi10,...
Lp, Klemen
Puša v nitro motorju
Moderator: mihec87
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 64
- Pridružen: 04 Okt 2008, 11:14
- Kraj: Celje
Re: Puša v nitro motorju
klemen spes napisal/-a:Pozdravljeni,
Imam pa FX motor in moram menjati pušo + bat, ker mi bat "grabi".
Lp, Klemen
Kupi nadomestni komplet točno za tvoj motor in bo delalo.
Več "lukenj" pomeni več "portov". Več portov (kanalov) pomeni več mešanice v cilindru. Več mešanice-več moči.
Google: https://www.google.si/search?q=porting+ ... CAgQ_AUoAQ
Če te še zanima poglej v Wikipedijo (two stroke engine).
www.okarbon.eu
Re: Puša v nitro motorju
Koliko je star ta motor?klemen spes napisal/-a: Imam pa FX motor in moram menjati pušo + bat, ker mi bat "grabi".
Če z grabi misliš da gre bat v zgornji točki bolj na trdo oz ga celo prime(ko je mrzel) je v bistvu vredu saj ti motorji nimajo obročkov in se zanašajo na tesen ujem med batom in srajčko...Bat rad prime nov mrzel neutečen motor-motor prej malo pogrej..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 64
- Pridružen: 04 Okt 2008, 11:14
- Kraj: Celje
Re: Puša v nitro motorju
Hvala za odgovore. Res nisem vedu, da je to dobro da ga prime. Na roke na vztrajniku ga zelo težko obrnem. Nevem točno koliko je motor star. (po izgledu bi rekel da je puša ter bat in blajerca nova) Dobu sem ga zraven od prodajalca avtomobila (2. motor)
Pri letalskih motorjih nisem nikoli tega zasledil zato mi je bila to neznanka.
Lp, Klemen
Pri letalskih motorjih nisem nikoli tega zasledil zato mi je bila to neznanka.
Lp, Klemen