el.motor

Pomembne informacije, pomoč, vprašanja in odgovori začetnikom.

Moderator: mihec87

Odgovori
GKLURMAN
Tekmovalec
Prispevkov: 253
Pridružen: 20 Mar 2013, 19:51
Kraj: Polhov Gradec

el.motor

Odgovor Napisal/-a GKLURMAN » 19 Maj 2013, 22:28

Ali mi lahko kdo pove koliko lahko dam najmocnejsi motor ce mi na regulatorju pise motorlimit 8 turns na starem motorju imam pa napisano 13t tlele meni ni cisto jasno kako to poteka kaj je bolje manj navitij kako je s tem????

Uporabniški avatar
Modelko
Tekmovalec
Prispevkov: 291
Pridružen: 23 Nov 2012, 23:08
Kraj: Bled

Re: el.motor

Odgovor Napisal/-a Modelko » 19 Maj 2013, 22:35

Si mogoče malo pogledal po forumu. Ni nujno, da za vsako vprašanje odpreš novo temo.
Potem forum postane neurejen.
Mislim, da podobne teme že obstajajo.

Lp

Uporabniški avatar
Modelko
Tekmovalec
Prispevkov: 291
Pridružen: 23 Nov 2012, 23:08
Kraj: Bled

Re: el.motor

Odgovor Napisal/-a Modelko » 20 Maj 2013, 18:15

Malo sem preletel forum in našel tole temo.
Mogoče ti bo kaj pomagalo viewtopic.php?f=79&t=81407&p=490131&hilit=ovoji#p490131 .

Lp

GKLURMAN
Tekmovalec
Prispevkov: 253
Pridružen: 20 Mar 2013, 19:51
Kraj: Polhov Gradec

Re: el.motor

Odgovor Napisal/-a GKLURMAN » 20 Maj 2013, 21:43

hvala za linke sem iskal pa bolj malo nasel.Kot opazam so te lipo akumulatorji zame eno sranje za avtocek kjer teza ni pomenbna, ker ce gledam da moj navadni akumulator z 4200mah nafilam do konca ter do konca izpraznim zdrzim vec kot ce lipota prekinem na 60% ter moram vseskozi paziti na njo kot da je zlata je to beda. Glede na nekaj malo prednosti kot jo ponuja vsaj zame.Sem se odlocal da prestopim na lipota pa sem se premislil raje kupim se en navadni akumulator pa ga vedno izpraznim do konca in imam prisparano veliko zivcev...

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3847
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: el.motor

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 21 Maj 2013, 08:04

Zate bo res bolje #-o
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Uporabniški avatar
shqwarch
Profesor
Prispevkov: 1479
Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
Kontakt:

Re: el.motor

Odgovor Napisal/-a shqwarch » 21 Maj 2013, 12:24

GKLURMAN, a nimaš na ESCju nastavljeno, da ti odklopi pri treh voltih na celico?
Slika

GKLURMAN
Tekmovalec
Prispevkov: 253
Pridružen: 20 Mar 2013, 19:51
Kraj: Polhov Gradec

Re: el.motor

Odgovor Napisal/-a GKLURMAN » 21 Maj 2013, 18:47

shqwarch napisal/-a:GKLURMAN, a nimaš na ESCju nastavljeno, da ti odklopi pri treh voltih na celico?
ne da bi vedel!

GKLURMAN
Tekmovalec
Prispevkov: 253
Pridružen: 20 Mar 2013, 19:51
Kraj: Polhov Gradec

Re: el.motor

Odgovor Napisal/-a GKLURMAN » 21 Maj 2013, 18:55

ali mi lahko kdo nahitro pove ker nisem cisto razumel manj ovojev se motor hitreje vrti torej ima hitrejso koncno ima pa manjsi navor ce prov razumem. Navor pa rabim za pospesek meni gre predusem za dober pospesek da koplje.Jutri moram kupiti novi motrcek pa bi rad kupil se mocnejsega kot sem imel sedaj 13t zato prosim za kaksen nasvet!

Uporabniški avatar
MarERemA
Razpravljalec
Prispevkov: 199
Pridružen: 21 Apr 2007, 19:38
Kraj: Menges

Re: el.motor

Odgovor Napisal/-a MarERemA » 22 Maj 2013, 18:03

viewtopic.php?f=78&t=63296&hilit=Ovoji

Če ti na regulatorju piše, da je 8T limit, potem lahko s tem regulatorjem uporabljaš motorje z več kot 8 ovoji (torej 8,9,10...). Načeloma velja - več ovojev - manj obratov - nižja končna hitrost.

Seveda pa sta končna hitrost in pospešek odvisna tudi od prenosa oz. uporabljenih zobnikov... Manjši zobnik na osi motorja - manjša končna hitrost modela in večji pospešek.
Še vsak je prišel dol ;-)

GKLURMAN
Tekmovalec
Prispevkov: 253
Pridružen: 20 Mar 2013, 19:51
Kraj: Polhov Gradec

Re: el.motor

Odgovor Napisal/-a GKLURMAN » 22 Maj 2013, 19:57

MarERemA napisal/-a:viewtopic.php?f=78&t=63296&hilit=Ovoji

Če ti na regulatorju piše, da je 8T limit, potem lahko s tem regulatorjem uporabljaš motorje z več kot 8 ovoji (torej 8,9,10...). Načeloma velja - več ovojev - manj obratov - nižja končna hitrost.

Seveda pa sta končna hitrost in pospešek odvisna tudi od prenosa oz. uporabljenih zobnikov... Manjši zobnik na osi motorja - manjša končna hitrost modela in večji pospešek.
nikjer nisem zasledil krtacne motorje z 8t. Danes sem razdrel motorcek ter opazil da je ena krtacka cisto obrabljena in ze pade iz vodila verjetno je to problem....Da ne kopujem takoj novega motorja bom uprasal ce se dobijo kje v sloveniji krtacke ali so standerd velikosti ali ima vsak motor svoje krtacke????

Odgovori

Vrni se na