Stran 2 od 3

Objavljeno: 27 Nov 2011, 15:53
Napisal/-a Tilen321
Sam imam tud en problem. Ko stisnem gas traja da dobi obrate nato pa hitro pospeši, kasneje v visokih pa crkne. V prostem teku se tud dosti kadi iz izpuha. Imam pa 5B z 30.5 motorjem in WT-668 uplinjač. Če dam igle na stock laufa, vendar kasneje crkne nekje na pol gasa, kadi pa še vedno. Svečka je bolj črna, vendar jo bom tudi zamenjal da še to izločim. Sem pa opazil zadaj kjer se pritrdi izpuh da so packe okoli, morda tud tam kaj pušča.

Objavljeno: 27 Nov 2011, 16:46
Napisal/-a mihec87
Tilen321 napisal/-a:Sam imam tud en problem. Ko stisnem gas traja da dobi obrate nato pa hitro pospeši, kasneje v visokih pa crkne. V prostem teku se tud dosti kadi iz izpuha. Imam pa 5B z 30.5 motorjem in WT-668 uplinjač. Če dam igle na stock laufa, vendar kasneje crkne nekje na pol gasa, kadi pa še vedno. Svečka je bolj črna, vendar jo bom tudi zamenjal da še to izločim. Sem pa opazil zadaj kjer se pritrdi izpuh da so packe okoli, morda tud tam kaj pušča.
Bi bilo tole možno dat v 1:5 sekcijo(bp odpre nova isto kot tale..)?

Hec je da lahko hitro nastane zmeda saj se bencinske zadeve nastavljajo rahlo drugače kot metanol...
Pomoje bi bila zadeva bolj pregledna..
Glede na to da je tole večji motor na stock verjetno dobiva premalo goriva.Je pa nujno potrebno odpravit zadeve kot so puščajoča tesnila

Taprvo je potrebno nastavit L iglo nato pa H iglo(saj pri polnem gasu delujejo obe)
Če počasi pospešuje ter nato pospeši..Je težava v L igli sedaj kaj je na posluh če zadeva "grgra" med pospeševanjem je nastavljena bogato, če "boli" je presuha..Sedaj če nisi prepričan nastavi na bogatejšo šele nato revno.

Objavljeno: 04 Dec 2011, 20:50
Napisal/-a kurnt29
Zadeva resena. Dejansko tudi ce sem nastavil model po proizvajalcevih nasvetih ni spustil obratov.
Problem je resila igla za nizke vrtljaje z nastavitvijo na bolj bogato.
Zaenkrat gre lepo..

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 08 Mar 2012, 21:25
Napisal/-a kurnt29
Zdravo fantje.
Ze nekaj dni se mucim z nastavitvijo nekega 3,5ccm motorja.

Zopet vplinjac nastavil lepo na "tovarniske nastavitve", natocil novo gorivo, napolnil grelec svecke itd..
Skratka rezultat po vecdnevnem "mucenju" je sledec.

Nekajkrat izpraznjena 2000mAh akumulatorja preden je model sploh vzgal, pa se to le na starter (na roke ni sans).
Model vzge le, ce na starterju doseze precej visoke obrate in ce dovolj dodam gas. Takoj ko spustim gas motor zopet ugasne.
Ko lavfa, se lahko vrti zelo visoko - na "uc" okrog 35 000 o/min, vendar ob izpustu gasa takoj zamre in ugasne.

Torej, pri nizkih obratih ne deluje.

Preveril sem svecko - kot nova.
Preveril povezave od izpuha do rezervoarja in od rezervoarja do motorja - odlicne.
Preveril zatesnjenost rezervoarja - odlicna.
Preveril nastavitve - po priporocilih.
Preveril kompresijo - dobra.
Preveril lokacijo in stanje srajcke in bata - kot nova in na mestu.

Edino kar se lahko naredim je, da bolj odprem dovod zraka - sedaj je nekje med 0,5 in 1mm. To bom se povecal, venar se bojim, da bi model potem (ce slucajno zalavfa), imel previsoke vrtljaje in bi ze grabila sklopka.


Ce tudi to ne bi uspelo, vas prosim, ce ima se kdo kaksno idejo kaj bi lahko bilo narobe.

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 09 Mar 2012, 14:32
Napisal/-a mihec87
Avto vžigaš na kvadru da so kolesa v zraku tako ti ne more uiti če sklopka zagrabi/grabi...

Poskusi z privitjem idle vijaka(da imaš 1-1,5mm odprtino) če ti že grabi sklopka pa počasi odvijaj dokler ne grabi več,poigraj se tudi z iglo za nizke obrate...

Poglej tudi da ni filter zamazan ali pa preveč naoljen, filter ima kar velik vpliv na delovanje motorja.
Poglej tudi sklopko oz vzmeti...

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 09 Mar 2012, 18:49
Napisal/-a kurnt29
Sklopka je odlicno ohranjena, tako da to ni vzrok za nedelovanje.

Vzigam ga na Start-boxu tako da so kolesa v vsakem primeru v zraku.
Kot sem rekel, bom se poskusil nastavit, vendar ce tudi to ne bo slo mi bo pocasi zmanjkalo idej.

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 15 Apr 2012, 17:23
Napisal/-a Aleks
Lepo prosim, če ima kdo znanje za pomoč.
Nastavljamo motor in nikakor nam ne gre. Nekaj časa je že lepo deloval. Vrnili smo se tudi na tovarniške nastavitve.
Če počasi dodajamo gas deluje kolikor toliko normalno, če pa na hitro, potem pokašljuje, cuka, oziroma ne razvije polnega gasa.

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 15 Apr 2012, 18:55
Napisal/-a mihec87
Če ob tem še obilno kadi je nastavljen prebogato..Če je možno pripni video..

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 15 Apr 2012, 19:39
Napisal/-a Alex 76
Vse skupaj je sicer zelo slab opis situacije, bi se pa iz napisanega le dalo potegniti zaključek, kot ga je zapisal moj je predhodnik. Natančneje, najverjetneje bo potrebno nekoliko pripreti iglo za visoke vrtljaje.

Nastavljanje dvotaktnega metanolskega motorja je na prvi pogled morda resda nekoliko kaotično, v resnici pa ni, le natančno se je potrebno držati postopka in njegovega vrstnega reda.

LP
Alex

P.S.
»Če počasi dodajamo gas deluje kolikor...«
Motorjem dodajamo »plin«, ko želimo, da bi se vrteli hitreje.
»...oziroma ne razvije polnega gasa.«
Motor ne razvije polnih obratov, delavnih obratov, obratov prostega teka,...

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 15 Apr 2012, 20:42
Napisal/-a Aleks
Hvala obema za odgovora. Bom poskusil z vajinim nasvetom. Če ne bo bolje, posnamem še video.

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 29 Sep 2012, 19:35
Napisal/-a shqwarch
Mi zna kdo napisati kakšne so tovarniške nastavitve za 3,5 motor od Carson Force. Igla za visoke obrate je odprta na 3 polne obrate in 1/4(za utekanje pa 4 polne obrate). Pri nastavitvah za nizke obrate sem pa čisto zmeden. Omenjajo, da moraš iglo odpreti, do roba in jo potem zategniti za en poln obrat. Kateri rob so s tem imeli v mislih? Ali je to mogoče rob skupaj z roko, od servota, ki drži batek uplinjača (ta prinese še dodatem milimeter).

Saj nebi spraševal, vendar je bilo potrebno razdiranje ter čiščenje. Za zdaj sem iglo za nizke obrate upam, da naravnal na bogato. Če bo pa prebogato jo bom pa pač zategnil.

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 29 Sep 2012, 20:55
Napisal/-a mihec87
Mišljeno je ravno z robom ležišča igle..Če pogledaš tisti del od strani mora biti igla poravnana z njim..Rob označen z rdečo
Slika

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 29 Sep 2012, 23:12
Napisal/-a shqwarch
Aha torej moram to bolj otipat s kakšnim ravnilom in potem ko je igle ravno z robom ležišča moram s tem še en poln obrat zategniti.

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 30 Sep 2012, 10:03
Napisal/-a mihec87
Da se tudi z prstom..Sam uporabim kar sprednji del rezila olfa noža(ravno dovolj široko in pod kotom da se lažje pride zraven) in prislonim tja in se vidi koliko še manjka da se vijak dotakne..Je pa to tako ali tako groba nastavitev ki potrebuje potem še fino nastavljanje in če malo zgrešiš ni tak problem..

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 12 Jul 2013, 11:17
Napisal/-a savec
Pozdravljeni, da nebom odpiral nove teme, bom vprašal kar tukaj. Pred dnevi sem vozil svoj avto ( 1/8 nitro) na šodru blizu enega jezera. No po kaksnih 15 min, je avto crknil, in ni več želel vžgati. Potem sem doma motor rastavil, ker je bil avto celi v prahu,in sem posumil da je mogoče v njem kaj prahu. No motor je bil celotno očiščen, sem ga sestavil nazaj skupaj in sedaj sledeči problem. Avto vžge normalno, ampak deluje samo ko je gor grelnik svečke. Ko ga vzamem dol avto crkne. Vplinjač sem nastavil po navodilih ki so napisani v temi, zato več nevem kje bi iskal problem? Svečka deluje vredu. Ali je mogoče proglem v batu in cilundru da ni kompresije ? Ko sem ga sestavljal sem polozil prst na odprtino za svečko in je ustvaril vakum ko je bat potoval navzdol. NO prosil bi za nasvet, ker sem sam začetnik v tem, in se na stvar ne spoznam najbolje. Če rabite za rešitev problema kaksne slike oz. kaj drugo povejte pa vam povem bolj podrobno

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 12 Jul 2013, 11:26
Napisal/-a tornado
Prvo zamenjaj svečko!

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 29 Dec 2013, 11:53
Napisal/-a PRIMOŽ
lep pozdrav...
pri svojem bencinskem motorju imam težavico...ko motor zalaufa takoj po 2 sekundah ugasne...uplinjač je na tov. nastavitvah...kaj bi lahko bilo?

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 29 Dec 2013, 12:55
Napisal/-a mihec87
PRIMOŽ napisal/-a:lep pozdrav...
pri svojem bencinskem motorju imam težavico...ko motor zalaufa takoj po 2 sekundah ugasne...uplinjač je na tov. nastavitvah...kaj bi lahko bilo?
viewtopic.php?f=77&t=77164

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 10 Avg 2014, 10:13
Napisal/-a skorc
Malce iz konteksta, vendar vseeno spada k osnovam. Na kakšen način se pravilno ugaša motor, če ga po tem ugašanju nekaj časa ne bom več vozil (morda mesec-dva)?
Meni je bilo rečeno, da ga pustim prižganega dokler ne pokuri ves rezervuar goriva do konca in se ugasne sam.

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 10 Avg 2014, 20:57
Napisal/-a shqwarch
Ja to je v bistvu pravilno pri vseh vrstah motorjev. Če drugega ne se zaradi izhlapevanja goriva počasi kaj zasmoli in potem ne deluje tako kot bi moralo. Največkrat ga naseksa ravno uplinjač tak in drugačen.

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 28 Dec 2014, 10:24
Napisal/-a R4zeeY
Mene pa zanima kako nastavt uplinjač za mrzu zrk

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 28 Dec 2014, 11:00
Napisal/-a mihec87
Če imaš v mislih temperaturo zraka oz tole vreme..Je v drugem prispevku te teme zapisano "Na hitro še en plonkec ob prehodu iz toplega na hladnejše vreme je potrebno nastaviti na bogato.Povečini je največkrat treba nastavljati iglo za visoke obrate.
"

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 18 Sep 2015, 18:47
Napisal/-a marolt55
Potrebujem pomoč pri nastavitvi motorja. Najprej sem nastavljal LSN, dokler ni motor vžgal normalno. Ko si dodal več gasa je motor crknil in takrat sem šel nastavljat main speed needle. Ko malo obrneš vijak za main speed needle motor sploh ne vžge več. Zdi se kot da bi ga zalilo ker preden ugasne močno kadi.

Malo mi je čudno, ker obrati v prostem teku zelo nihajo. Vsa navodila imajo Low speed needle in High speed needle, v navodilih od avtomobila pa sta low speed in main speed. Nitrometanol je nov in svečka tudi. Zdaj me zanima če bi bil kdo pripravljen pomagat da se to nastavi ali pa predlagat kaj sploh lahko še poizkusim. Poizkusil sem že tudi nastavljati main speed needle najprej in šele nato low speed ampak takrat sploh ne vžge.

Motor je bil vsakič ogret pred nastavljanjem. Ko se ohladi zalaufa na tovarniških nastavitvah, ko pa je ogret pa ga zelo težko pripraviš do normalnega prostega teka.

Hvala in lep pozdrav
Marolt

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 18 Sep 2015, 19:40
Napisal/-a freak
Poizkusi šolsko varijanto.
Zapri obe do konca.
Nato odvij za obrat in pol

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Objavljeno: 18 Sep 2015, 20:28
Napisal/-a marolt55
Se pravi jih dam obe do konca na suho in potem odvijem.