Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovori

Pomembne informacije, pomoč, vprašanja in odgovori začetnikom.

Moderator: mihec87

Uporabniški avatar
Tilen321
Freak
Prispevkov: 485
Pridružen: 08 Sep 2008, 15:54
Kraj: Hrastnik

Odgovor Napisal/-a Tilen321 » 27 Nov 2011, 15:53

Sam imam tud en problem. Ko stisnem gas traja da dobi obrate nato pa hitro pospeši, kasneje v visokih pa crkne. V prostem teku se tud dosti kadi iz izpuha. Imam pa 5B z 30.5 motorjem in WT-668 uplinjač. Če dam igle na stock laufa, vendar kasneje crkne nekje na pol gasa, kadi pa še vedno. Svečka je bolj črna, vendar jo bom tudi zamenjal da še to izločim. Sem pa opazil zadaj kjer se pritrdi izpuh da so packe okoli, morda tud tam kaj pušča.

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3847
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 27 Nov 2011, 16:46

Tilen321 napisal/-a:Sam imam tud en problem. Ko stisnem gas traja da dobi obrate nato pa hitro pospeši, kasneje v visokih pa crkne. V prostem teku se tud dosti kadi iz izpuha. Imam pa 5B z 30.5 motorjem in WT-668 uplinjač. Če dam igle na stock laufa, vendar kasneje crkne nekje na pol gasa, kadi pa še vedno. Svečka je bolj črna, vendar jo bom tudi zamenjal da še to izločim. Sem pa opazil zadaj kjer se pritrdi izpuh da so packe okoli, morda tud tam kaj pušča.
Bi bilo tole možno dat v 1:5 sekcijo(bp odpre nova isto kot tale..)?

Hec je da lahko hitro nastane zmeda saj se bencinske zadeve nastavljajo rahlo drugače kot metanol...
Pomoje bi bila zadeva bolj pregledna..
Glede na to da je tole večji motor na stock verjetno dobiva premalo goriva.Je pa nujno potrebno odpravit zadeve kot so puščajoča tesnila

Taprvo je potrebno nastavit L iglo nato pa H iglo(saj pri polnem gasu delujejo obe)
Če počasi pospešuje ter nato pospeši..Je težava v L igli sedaj kaj je na posluh če zadeva "grgra" med pospeševanjem je nastavljena bogato, če "boli" je presuha..Sedaj če nisi prepričan nastavi na bogatejšo šele nato revno.
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 04 Dec 2011, 20:50

Zadeva resena. Dejansko tudi ce sem nastavil model po proizvajalcevih nasvetih ni spustil obratov.
Problem je resila igla za nizke vrtljaje z nastavitvijo na bolj bogato.
Zaenkrat gre lepo..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 08 Mar 2012, 21:25

Zdravo fantje.
Ze nekaj dni se mucim z nastavitvijo nekega 3,5ccm motorja.

Zopet vplinjac nastavil lepo na "tovarniske nastavitve", natocil novo gorivo, napolnil grelec svecke itd..
Skratka rezultat po vecdnevnem "mucenju" je sledec.

Nekajkrat izpraznjena 2000mAh akumulatorja preden je model sploh vzgal, pa se to le na starter (na roke ni sans).
Model vzge le, ce na starterju doseze precej visoke obrate in ce dovolj dodam gas. Takoj ko spustim gas motor zopet ugasne.
Ko lavfa, se lahko vrti zelo visoko - na "uc" okrog 35 000 o/min, vendar ob izpustu gasa takoj zamre in ugasne.

Torej, pri nizkih obratih ne deluje.

Preveril sem svecko - kot nova.
Preveril povezave od izpuha do rezervoarja in od rezervoarja do motorja - odlicne.
Preveril zatesnjenost rezervoarja - odlicna.
Preveril nastavitve - po priporocilih.
Preveril kompresijo - dobra.
Preveril lokacijo in stanje srajcke in bata - kot nova in na mestu.

Edino kar se lahko naredim je, da bolj odprem dovod zraka - sedaj je nekje med 0,5 in 1mm. To bom se povecal, venar se bojim, da bi model potem (ce slucajno zalavfa), imel previsoke vrtljaje in bi ze grabila sklopka.


Ce tudi to ne bi uspelo, vas prosim, ce ima se kdo kaksno idejo kaj bi lahko bilo narobe.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3847
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 09 Mar 2012, 14:32

Avto vžigaš na kvadru da so kolesa v zraku tako ti ne more uiti če sklopka zagrabi/grabi...

Poskusi z privitjem idle vijaka(da imaš 1-1,5mm odprtino) če ti že grabi sklopka pa počasi odvijaj dokler ne grabi več,poigraj se tudi z iglo za nizke obrate...

Poglej tudi da ni filter zamazan ali pa preveč naoljen, filter ima kar velik vpliv na delovanje motorja.
Poglej tudi sklopko oz vzmeti...
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 09 Mar 2012, 18:49

Sklopka je odlicno ohranjena, tako da to ni vzrok za nedelovanje.

Vzigam ga na Start-boxu tako da so kolesa v vsakem primeru v zraku.
Kot sem rekel, bom se poskusil nastavit, vendar ce tudi to ne bo slo mi bo pocasi zmanjkalo idej.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
Aleks
Tekmovalec
Prispevkov: 435
Pridružen: 27 Avg 2005, 19:09

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a Aleks » 15 Apr 2012, 17:23

Lepo prosim, če ima kdo znanje za pomoč.
Nastavljamo motor in nikakor nam ne gre. Nekaj časa je že lepo deloval. Vrnili smo se tudi na tovarniške nastavitve.
Če počasi dodajamo gas deluje kolikor toliko normalno, če pa na hitro, potem pokašljuje, cuka, oziroma ne razvije polnega gasa.

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3847
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 15 Apr 2012, 18:55

Če ob tem še obilno kadi je nastavljen prebogato..Če je možno pripni video..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Uporabniški avatar
Alex 76
Profesor
Prispevkov: 1189
Pridružen: 27 Okt 2006, 08:14
Kraj: Ljubljana

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a Alex 76 » 15 Apr 2012, 19:39

Vse skupaj je sicer zelo slab opis situacije, bi se pa iz napisanega le dalo potegniti zaključek, kot ga je zapisal moj je predhodnik. Natančneje, najverjetneje bo potrebno nekoliko pripreti iglo za visoke vrtljaje.

Nastavljanje dvotaktnega metanolskega motorja je na prvi pogled morda resda nekoliko kaotično, v resnici pa ni, le natančno se je potrebno držati postopka in njegovega vrstnega reda.

LP
Alex

P.S.
»Če počasi dodajamo gas deluje kolikor...«
Motorjem dodajamo »plin«, ko želimo, da bi se vrteli hitreje.
»...oziroma ne razvije polnega gasa.«
Motor ne razvije polnih obratov, delavnih obratov, obratov prostega teka,...

Uporabniški avatar
Aleks
Tekmovalec
Prispevkov: 435
Pridružen: 27 Avg 2005, 19:09

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a Aleks » 15 Apr 2012, 20:42

Hvala obema za odgovora. Bom poskusil z vajinim nasvetom. Če ne bo bolje, posnamem še video.

Uporabniški avatar
shqwarch
Profesor
Prispevkov: 1479
Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
Kontakt:

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a shqwarch » 29 Sep 2012, 19:35

Mi zna kdo napisati kakšne so tovarniške nastavitve za 3,5 motor od Carson Force. Igla za visoke obrate je odprta na 3 polne obrate in 1/4(za utekanje pa 4 polne obrate). Pri nastavitvah za nizke obrate sem pa čisto zmeden. Omenjajo, da moraš iglo odpreti, do roba in jo potem zategniti za en poln obrat. Kateri rob so s tem imeli v mislih? Ali je to mogoče rob skupaj z roko, od servota, ki drži batek uplinjača (ta prinese še dodatem milimeter).

Saj nebi spraševal, vendar je bilo potrebno razdiranje ter čiščenje. Za zdaj sem iglo za nizke obrate upam, da naravnal na bogato. Če bo pa prebogato jo bom pa pač zategnil.
Slika

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3847
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 29 Sep 2012, 20:55

Mišljeno je ravno z robom ležišča igle..Če pogledaš tisti del od strani mora biti igla poravnana z njim..Rob označen z rdečo
Slika
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Uporabniški avatar
shqwarch
Profesor
Prispevkov: 1479
Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
Kontakt:

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a shqwarch » 29 Sep 2012, 23:12

Aha torej moram to bolj otipat s kakšnim ravnilom in potem ko je igle ravno z robom ležišča moram s tem še en poln obrat zategniti.
Slika

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3847
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 30 Sep 2012, 10:03

Da se tudi z prstom..Sam uporabim kar sprednji del rezila olfa noža(ravno dovolj široko in pod kotom da se lažje pride zraven) in prislonim tja in se vidi koliko še manjka da se vijak dotakne..Je pa to tako ali tako groba nastavitev ki potrebuje potem še fino nastavljanje in če malo zgrešiš ni tak problem..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

savec
Začetnik
Prispevkov: 42
Pridružen: 03 Avg 2011, 20:29
Kraj: Dokležovje (Prekmurje)

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a savec » 12 Jul 2013, 11:17

Pozdravljeni, da nebom odpiral nove teme, bom vprašal kar tukaj. Pred dnevi sem vozil svoj avto ( 1/8 nitro) na šodru blizu enega jezera. No po kaksnih 15 min, je avto crknil, in ni več želel vžgati. Potem sem doma motor rastavil, ker je bil avto celi v prahu,in sem posumil da je mogoče v njem kaj prahu. No motor je bil celotno očiščen, sem ga sestavil nazaj skupaj in sedaj sledeči problem. Avto vžge normalno, ampak deluje samo ko je gor grelnik svečke. Ko ga vzamem dol avto crkne. Vplinjač sem nastavil po navodilih ki so napisani v temi, zato več nevem kje bi iskal problem? Svečka deluje vredu. Ali je mogoče proglem v batu in cilundru da ni kompresije ? Ko sem ga sestavljal sem polozil prst na odprtino za svečko in je ustvaril vakum ko je bat potoval navzdol. NO prosil bi za nasvet, ker sem sam začetnik v tem, in se na stvar ne spoznam najbolje. Če rabite za rešitev problema kaksne slike oz. kaj drugo povejte pa vam povem bolj podrobno

Uporabniški avatar
tornado
Dr. Modelar
Prispevkov: 2385
Pridružen: 17 Jan 2003, 01:00
Kraj: Maribor

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a tornado » 12 Jul 2013, 11:26

Prvo zamenjaj svečko!
Lp Rado


Slika
Slika


Skype: tornado2405

Uporabniški avatar
PRIMOŽ
Razpravljalec
Prispevkov: 131
Pridružen: 06 Maj 2005, 20:58
Kraj: Hrastnik

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a PRIMOŽ » 29 Dec 2013, 11:53

lep pozdrav...
pri svojem bencinskem motorju imam težavico...ko motor zalaufa takoj po 2 sekundah ugasne...uplinjač je na tov. nastavitvah...kaj bi lahko bilo?
LMD Kanja
Hrastnik

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3847
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 29 Dec 2013, 12:55

PRIMOŽ napisal/-a:lep pozdrav...
pri svojem bencinskem motorju imam težavico...ko motor zalaufa takoj po 2 sekundah ugasne...uplinjač je na tov. nastavitvah...kaj bi lahko bilo?
viewtopic.php?f=77&t=77164
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

skorc
Tekmovalec
Prispevkov: 269
Pridružen: 27 Jun 2007, 18:59
Kraj: Ljubljana

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a skorc » 10 Avg 2014, 10:13

Malce iz konteksta, vendar vseeno spada k osnovam. Na kakšen način se pravilno ugaša motor, če ga po tem ugašanju nekaj časa ne bom več vozil (morda mesec-dva)?
Meni je bilo rečeno, da ga pustim prižganega dokler ne pokuri ves rezervuar goriva do konca in se ugasne sam.
Menjam sobno svetilko, za dvosobno...

Uporabniški avatar
shqwarch
Profesor
Prispevkov: 1479
Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
Kontakt:

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a shqwarch » 10 Avg 2014, 20:57

Ja to je v bistvu pravilno pri vseh vrstah motorjev. Če drugega ne se zaradi izhlapevanja goriva počasi kaj zasmoli in potem ne deluje tako kot bi moralo. Največkrat ga naseksa ravno uplinjač tak in drugačen.
Slika

R4zeeY
Začetnik
Prispevkov: 14
Pridružen: 24 Dec 2014, 16:50

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a R4zeeY » 28 Dec 2014, 10:24

Mene pa zanima kako nastavt uplinjač za mrzu zrk

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3847
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 28 Dec 2014, 11:00

Če imaš v mislih temperaturo zraka oz tole vreme..Je v drugem prispevku te teme zapisano "Na hitro še en plonkec ob prehodu iz toplega na hladnejše vreme je potrebno nastaviti na bogato.Povečini je največkrat treba nastavljati iglo za visoke obrate.
"
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

marolt55
Tekmovalec
Prispevkov: 350
Pridružen: 29 Avg 2010, 14:49
Kraj: Preserje pri Radomljah

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a marolt55 » 18 Sep 2015, 18:47

Potrebujem pomoč pri nastavitvi motorja. Najprej sem nastavljal LSN, dokler ni motor vžgal normalno. Ko si dodal več gasa je motor crknil in takrat sem šel nastavljat main speed needle. Ko malo obrneš vijak za main speed needle motor sploh ne vžge več. Zdi se kot da bi ga zalilo ker preden ugasne močno kadi.

Malo mi je čudno, ker obrati v prostem teku zelo nihajo. Vsa navodila imajo Low speed needle in High speed needle, v navodilih od avtomobila pa sta low speed in main speed. Nitrometanol je nov in svečka tudi. Zdaj me zanima če bi bil kdo pripravljen pomagat da se to nastavi ali pa predlagat kaj sploh lahko še poizkusim. Poizkusil sem že tudi nastavljati main speed needle najprej in šele nato low speed ampak takrat sploh ne vžge.

Motor je bil vsakič ogret pred nastavljanjem. Ko se ohladi zalaufa na tovarniških nastavitvah, ko pa je ogret pa ga zelo težko pripraviš do normalnega prostega teka.

Hvala in lep pozdrav
Marolt

Uporabniški avatar
freak
Tekmovalec
Prispevkov: 216
Pridružen: 08 Jun 2015, 06:42
Kraj: Šmartno pri Litiji-zg.Jarše

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a freak » 18 Sep 2015, 19:40

Poizkusi šolsko varijanto.
Zapri obe do konca.
Nato odvij za obrat in pol

marolt55
Tekmovalec
Prispevkov: 350
Pridružen: 29 Avg 2010, 14:49
Kraj: Preserje pri Radomljah

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a marolt55 » 18 Sep 2015, 20:28

Se pravi jih dam obe do konca na suho in potem odvijem.

Odgovori

Vrni se na