Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovori

Pomembne informacije, pomoč, vprašanja in odgovori začetnikom.

Moderator: mihec87

Uporabniški avatar
freak
Tekmovalec
Prispevkov: 212
Pridružen: 08 Jun 2015, 06:42
Kraj: Šmartno pri Litiji-zg.Jarše

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a freak » 18 Sep 2015, 20:48

Jp

marolt55
Tekmovalec
Prispevkov: 349
Pridružen: 29 Avg 2010, 14:49
Kraj: Preserje pri Radomljah

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a marolt55 » 19 Sep 2015, 14:34

Tako sploh ne vzge.. vse sem ze probal, pa ne laufa, ce mi pa uspe da laufa lepo v prostem teku potem pa crkne ko dodas gas, in tudi v prostem teku nima enakomernih obratov..
Je kaksna moznost da je kaj na motroju zanic? Ima mogoce kdo kaksne izkusnje ali pa bi bil pripavljen pomagat nastavit, lahko pridem na kaksno progo ali pa kamorkoli v okolici lj?

Uporabniški avatar
freak
Tekmovalec
Prispevkov: 212
Pridružen: 08 Jun 2015, 06:42
Kraj: Šmartno pri Litiji-zg.Jarše

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a freak » 19 Sep 2015, 16:12

Povej, kateri motor imaš.

victoor
Začetnik
Prispevkov: 18
Pridružen: 29 Avg 2010, 08:54

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a victoor » 19 Sep 2015, 16:44

Bilo je pred leti z podobnimi težavami. Brez cevke iz izpuha na rezervoar motorček ni delal ... Aja plin dodajaj ko je glava motorja topla na otip

Uporabniški avatar
Rocher
Freak
Prispevkov: 492
Pridružen: 16 Sep 2013, 20:25
Kraj: Celje

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a Rocher » 19 Sep 2015, 17:37

marolt55 napisal/-a:Potrebujem pomoč pri nastavitvi motorja. Najprej sem nastavljal LSN, dokler ni motor vžgal normalno. Ko si dodal več gasa je motor crknil in takrat sem šel nastavljat main speed needle. Ko malo obrneš vijak za main speed needle motor sploh ne vžge več. Zdi se kot da bi ga zalilo ker preden ugasne močno kadi.

Malo mi je čudno, ker obrati v prostem teku zelo nihajo. Vsa navodila imajo Low speed needle in High speed needle, v navodilih od avtomobila pa sta low speed in main speed. Nitrometanol je nov in svečka tudi. Zdaj me zanima če bi bil kdo pripravljen pomagat da se to nastavi ali pa predlagat kaj sploh lahko še poizkusim. Poizkusil sem že tudi nastavljati main speed needle najprej in šele nato low speed ampak takrat sploh ne vžge.

Motor je bil vsakič ogret pred nastavljanjem. Ko se ohladi zalaufa na tovarniških nastavitvah, ko pa je ogret pa ga zelo težko pripraviš do normalnega prostega teka.

Hvala in lep pozdrav
Marolt
Tole kliče po premalo odprti LSN igli. Saj ko dodajaš gas in dokler motor ni v višjih obratih za mešanico skrbi LSN. Malo bolj jo odpri in poskusi znova. Odpiraj jo v četrtinskih obratih.

lp
*LOSi 8ight 2.0 EU - Novarossi*
*AXiAL SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon - Yeah Racing*
*ProBoat ShockWave 26 BL V3*
*KingKong ET100 - RunCam Nano*
*JK Stinger X210 - RunCam Swift 2*

victoor
Začetnik
Prispevkov: 18
Pridružen: 29 Avg 2010, 08:54

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a victoor » 20 Sep 2015, 06:46


marolt55
Tekmovalec
Prispevkov: 349
Pridružen: 29 Avg 2010, 14:49
Kraj: Preserje pri Radomljah

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a marolt55 » 20 Sep 2015, 09:57

Motor je Z.25R avtomobilcek pa LRP Rebel s8 BX. Nimam več idej kaj še lahko poizkusim. Kaj je sploh razlika med main speed needle in high speed needle. Ker nikjer ne najdem navodil za nastavljanje motorcka z main speed needle.

Uporabniški avatar
Rocher
Freak
Prispevkov: 492
Pridružen: 16 Sep 2013, 20:25
Kraj: Celje

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a Rocher » 20 Sep 2015, 10:30

Sem tudi sam najprej nastavljal ta motorček pri sebi potem ga je pa zamenjal močnejši brat. Navodila za stock nastavitve imaš na LRPjevi strani ali v navodilih od modelčka. Ti pa svetujem da poskusi takole:
- HSN to je tista igla kamor je nataknjena cevka za gorivo odvij čisto do roba ohišja v katerem je,
- LSN to je tista igla ki je pri uplinjaču tam kamor se natakne vzvod od servota za gas/bremzo privijači čisto notri, pazi da vijačiš nežno da ne uničiš sedišča potem pa odvijači 8 polnih ovojev ven,
- iglo za prosti tek nastavi tako da pri spuščenem gasu loputica ostane odprta 2-3 mm. Iztakni filter in poglej koliko prostora je med loputico.

S temi nastavitvami bi moral vžgati.

p.s: Kakšno gorivo uporabljaš ker so nastavitve dosti odvisne tudi od goriva.

lp
*LOSi 8ight 2.0 EU - Novarossi*
*AXiAL SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon - Yeah Racing*
*ProBoat ShockWave 26 BL V3*
*KingKong ET100 - RunCam Nano*
*JK Stinger X210 - RunCam Swift 2*

marolt55
Tekmovalec
Prispevkov: 349
Pridružen: 29 Avg 2010, 14:49
Kraj: Preserje pri Radomljah

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a marolt55 » 20 Sep 2015, 10:57

Bom probal še tako. Gorivo je tornado 25% novo

Uporabniški avatar
Rocher
Freak
Prispevkov: 492
Pridružen: 16 Sep 2013, 20:25
Kraj: Celje

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a Rocher » 20 Sep 2015, 21:06

Še Factory nastavitve uplinjača.

Slika

lp
*LOSi 8ight 2.0 EU - Novarossi*
*AXiAL SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon - Yeah Racing*
*ProBoat ShockWave 26 BL V3*
*KingKong ET100 - RunCam Nano*
*JK Stinger X210 - RunCam Swift 2*

gregas
Začetnik
Prispevkov: 13
Pridružen: 11 Sep 2016, 12:26

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a gregas » 22 Nov 2016, 13:33

Kupil sem motor sh m21-p3 in nikjer ne najdem default settings za vplinjač. Obstaja še kakšen način, kako bi ugotovil default nastavitve?

Uporabniški avatar
Rocher
Freak
Prispevkov: 492
Pridružen: 16 Sep 2013, 20:25
Kraj: Celje

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a Rocher » 22 Nov 2016, 17:10

V tem manualu jih imaš. 15s iskanja z googlom.

http://www.sylkamodell.hu/sylka_letolte ... manual.pdf

p.s: Še tema o iskanju stock nastavitev igel.

https://www.rcnitrotalk.com/forum/threa ... -28.77811/

lp
*LOSi 8ight 2.0 EU - Novarossi*
*AXiAL SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon - Yeah Racing*
*ProBoat ShockWave 26 BL V3*
*KingKong ET100 - RunCam Nano*
*JK Stinger X210 - RunCam Swift 2*

gregas
Začetnik
Prispevkov: 13
Pridružen: 11 Sep 2016, 12:26

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a gregas » 04 Dec 2016, 15:47

Še eno vprašanje, ki mogoče ni sploh povezano z nastavitvami vplinjača. Imam 2 motorja in sicer sh .21 in lrp z.28r.
Motor sh .21 je nov (skurjeno 3 tanki goriva). Pri obeh motorjih mi po eni vožnji drsi kurbl (pull start).
Sklepam da ni pri obeh motorjih kar naenkrat zanič enosmerni ležaj. Če starter vzamem dol in ga očistim je potem spet ok za 1 ali 2 vožnji. Je mogoče da sta oba motorja nastavljena prebogato in zato preveč olja steče do ležaja in zato začne drseti? Zadeva je zelo neprijetna, ker moram vsakič vzeti dol motor.

Uporabniški avatar
Rocher
Freak
Prispevkov: 492
Pridružen: 16 Sep 2013, 20:25
Kraj: Celje

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a Rocher » 06 Dec 2016, 13:33

Pobrusi os štarterja s ta finim brusnim papirjem (vodobrusni papir granulacije 800 za primer) ampak le tam kamor nasede enosmerni ležaj. Nato os fajn sčisti z alkoholom da slučajno ne bo kakšen delček kovine zašel na pušo ki je znotraj backplatea. Seveda brusi os štarterja ko jo imaš zunaj motorja!

Noben motor (puša) ne tesni tako dobro, da nebi nekaj neizgorjenega goriva prešlo do enosmernega ležaja. To vzameš v zakup pri vzdrževanju nitro motorjev.

lp
*LOSi 8ight 2.0 EU - Novarossi*
*AXiAL SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon - Yeah Racing*
*ProBoat ShockWave 26 BL V3*
*KingKong ET100 - RunCam Nano*
*JK Stinger X210 - RunCam Swift 2*

gregas
Začetnik
Prispevkov: 13
Pridružen: 11 Sep 2016, 12:26

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a gregas » 06 Dec 2016, 21:14

Ok, mi je čisto jasno da je treba zadeve čistit in vzdrževat, ampak po 2-3 vžigih se mi zdi pa malo ekstremno.
Bom poskusil pobrusit pa poročam o napredku.

Uporabniški avatar
Rocher
Freak
Prispevkov: 492
Pridružen: 16 Sep 2013, 20:25
Kraj: Celje

Re: Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovo

Odgovor Napisal/-a Rocher » 06 Dec 2016, 21:22

Pri vseh motorjih je tako. Pri enih bolj pogosto kot pri drugih. Jaz do sedaj še nikjer nisem imel težav z drsenjem enosmernega ležaja, pa sem imel LRP, GO Engine in HPI motorje. Nekatere z rotostart sistemom, ostale z vrvico na poteg. Vse je v vzdrževanju in pravilni nastavitvi uplinjača. Pomaga pa brušenje ta problem izničit, če rad poganjaš motor bolj bogato nastavljen.

Je pa za LRP motorje značilno da začne enosmerni ležaj prej spodrsavati. Seveda govorimo tukaj o hobby motorjih, ne dirkalnih ki imajo čisto svojstveno zasnovo in materiale.

lp
*LOSi 8ight 2.0 EU - Novarossi*
*AXiAL SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon - Yeah Racing*
*ProBoat ShockWave 26 BL V3*
*KingKong ET100 - RunCam Nano*
*JK Stinger X210 - RunCam Swift 2*

Odgovori

Vrni se na