Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovori

Pomembne informacije, pomoč, vprašanja in odgovori začetnikom.

Moderator: mihec87

Lynx
Razpravljalec
Prispevkov: 93
Pridružen: 07 Okt 2011, 13:53
Kraj: Celje - Center

Nastavitev vplinjača... Od A do Ž... Vprašanja in odgovori

Odgovor Napisal/-a Lynx » 25 Okt 2011, 15:22

Ker sem iskal in nisem našel podobne teme sem pa odprl novo in se naj tukaj piše vse na to temo...

Me pa zanima... Danes sem nastavljal mojega... Cilj kakor sem razumel je da se kadi rahlo v prostem teku in dokaj ko daš gas sploh pozimi? Motor mi ugasne ko stisnem cevko nekje med 3-4s, v tem času pa zviša obrate in nato ugasne... Dim je pa rahlo modrikast...
If it's worth doing, it's worth overdoing!

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3845
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 25 Okt 2011, 19:39

Še jaz dodam svojih par centov, bom poskusil napisati da tudi kakšen začetnik razume..

Na metanol motorčkih za modele avtomobilov imamo 3 igle nekateri 4(4-ta igla(igla za srednje obrate oz MSN-medium speed needle)je dokaj redka in sicer se nahaja na nasprotni strani igle za nizke obrate LSN-low speed nedle).Te igle ne tikamo oz pustimo na tovarniških nastavitvah..

Torej
1.Igla za prosti tek(idle needle)
2.Igla za visoke obrate(HSN-high speed needle)
3.Igla za nizke obrate(LSN-low speed needle)
4.Igla za srednje obrate((MSN-medium speed needle)velikokrat je ni,če je jo pustimo na tovarniških nastavitvah).
Slika

Z iglo za prosti tek nastavljamo obrate prostega teka motorja pravzaprav z njo samo nastavimo do kam se zapre batek v vplinjaču, če batek gre do konca prekine dovod zraka in motor se ugasne, pri avto modelarjih bi se brez te igle to zgodilo ob vsakem zaviranju saj si ponavadi motor ter zavore delita servomotor(letalski modelarji lahko vozijo brez oz če ga vzamejo ven/odvijejo dovolj, lahko motor ugasnejo z komando). Ta batek se ob dodajanju plina odpira, ter ob spuščanju plina zapira(to je vidno če se sname cev zračnega filtra ter pogleda v to odprtino). Začetna nastavitev je nekje 1mm luknja predno batek popolnoma zapre odprtino

Slika

Z iglo za visoke obrate nastavljamo dotok goriva motorju nekje od polovice pa do polnega plina. Z iglo za nizke obrate pa od prostega teka ter do nekje polovice oz dokler ne prevzame igla za visoke obrate.

Z privijanjem oz vrtenjem v smeri urinega kazalca igle zapiramo(manjšamo dotok goriva oz motor nastavljamo na bolj revno mešanico), z odvijanjem oz v obratni smeri urinega kazalca igle odpiramo(povečujemo dotok goriva oz motor nastavljamo na bolj bogato).To vršimo v malih korakih maksimalno 1/8 če pogledamo na uro so to približno 7min koraki, še bolje 1/12 kar je 5min na uri.

Slika

Pomembno je tudi vedeti tovarniške nastavitve vplinjača, saj vemo da na teh nastavitvah motor mora vžgati(so pa to nastavitve za bogato nastavljen motor).

Sedaj ko vemo kaj katera igla dela ter kje se nahajajo lahko pričnemo z finim nastavljanjem. Pravzaprav to počnemo kar dostikrat saj so ti motorji občutljivi na vremenske razlike toplo/mrzlo tudi nadmorska višina igra vlogo, potem ob raznih spremembah na motorju kot so menjava izpuha, zračnega filtra, goriva, svečke na koncu tudi od tega po kakšnem terenu ter kako vozimo(npr nastavitev za progo je ponavadi drugačna kot pa za dirkanje po parkirišču gor in dol). Iz tega tudi izhaja razlog zakaj ne moremo podati neke univerzalne nastavitve ki bi bila vedno ter za vsakogar dobra.Na hitro še en plonkec ob prehodu iz toplega na hladnejše vreme je potrebno nastaviti na bogato.Povečini je največkrat treba nastavljati iglo za visoke obrate.

Razlika med res dobro nastavljenim ter zanič motorjem je majhna zato po pameti malo po malo, ravno tako od prebogate nastavitve še nobeden motor ni bil zanič(zato je bolje bolj bogat kot pa prerevno nastavljen). Ravno tako mora motor v vseh režimih plina kaditi rahlo modro v nasprotnem je nastavljen prerevno.

Vedno začnemo z tovarniškimi nastavitvami motorja, če imamo vmes težave igle povrnemo na tovarniške nastavitve ter pričnemo od tam(nastavljanje motorja brez te informacije zna biti precej težavno).Preden začnemo fino nastavljati motor naj bo ta dobro utečen. Ravno tako mora biti ogret na delovno temperaturo.
Iglo za prosti tek nastavimo kot na sliki zgoraj ostali dve igli pa na tovarniške.


Do tukaj so bile splošne informacije oz osnove kje je kaj ter kaj počne katera stvar.

Tukaj bom napisal kako sem motor nastavljal jaz(postopek sem pobral čez lužo od nekega tunerja teh motorčkov), saj obstaja več načinov, zadnje čase je popularno nastavljanje z ir oz brezkontaktnim termometrom(avto peljemo z polnim plinom, nato pripeljemo z polnim do sebe ter hitro izmerimo temperaturo v predelu svečke, nato iglo za visoke privijamo dokler po vožnji nimamo želene temperature približno 120stopinj) to ima svoje prednosti ter slabosti ena je da pozimi motor kljub ustrezni temperaturi lahko deluje prerevno(okoliški zrak ga dosti bolj ohlaja in tako lahko dobimo napačne informacije).

Najprej nastavljamo iglo za visoke obrate(ravno obratno kot pri bencinskih modelih)
Sam sem naredil par dolžin tam kjer vozim z polnim plinom ter ob spustu plina na komandi poslušal kako padejo obrati na obrate prostega teka.
Če obrati padejo lepo brez obotavljanja tik pred obrati prostega teka je igla za visoke obrate nastavljena bogato ali optimalno, zato iglo privijem za 1/12 obrata in naredim vožnjo z polnim plinom to ponavljam dokler ob spustu plina obrati padejo ter se tik pred obrati prostega teka še malo zadržijo ter padejo na obrate prostega teka, na tej točki iglo za visoke obrate odvijem za 1/12 obrata.

Logika za tem je takšna da če je igla za visoke obrate nastavljena prerevno in ko spustimo plin, motor deluje prerevno in malenkost traja da igla za nizke obrate prevzame delovanje.

Če se zgodi nasprotno da obrati lepo padejo na obrate prostega teka ter se nato povzpnejo je igla za nizke obrate nastavljena prerevno.Za iglo za nizke obrate obstaja tudi trik ki nam približno pove kako je nastavljena in sicer stisnemo cevko za dovod goriva ter gledamo v kolikšnem času motor ugasne.
-če motor ugasne takoj je igla nastavljena revno
-če motorju narastejo obrati ter ugasne nekje med 3-4s je igla nastavljen dobro
-če motorju narastejo obrati ter ugasne po pretečenih 4s je igla nastavljena prebogato

V vseh režimih pa opazujemo da motor kadi lepo modro..

Sedaj tudi še po potrebi nastavimo iglo za prosti tek če se nam zdi previsok ali pa če so že obrati prostega teka tako visoki da sklopka že prijemlje..

Lahko si tudi pomagamo z ogledom barve svečke več na tej povezavi
http://www.rccar.fiberworld.nl/images/glowplug.jpg

Eto to je mojih par centov znanja oz info ki sem jih nabral z prebiranjem širnih planjav interneta ter dirkanjem za hišo…

Seveda to počnete na lastno odgovornost!


Malo bolj sem se razpisal, pa če komu pride v pomoč zakaj pa ne..
Zadnjič spremenil mihec87, dne 26 Okt 2011, 19:29, skupaj popravljeno 2 krat.
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 25 Okt 2011, 19:59

Mihec zelo lepo opisana in nazorna predstavitev. Kapo dol, vse pohvale. =D>
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Lynx
Razpravljalec
Prispevkov: 93
Pridružen: 07 Okt 2011, 13:53
Kraj: Celje - Center

Odgovor Napisal/-a Lynx » 26 Okt 2011, 08:21

To mi delaj!! Takšen članek sem pogrešal tu gor...! Kapo dol... 8)

Predlagam da se da tole med sticky.. [-o<
Zadnjič spremenil Lynx, dne 01 Nov 2011, 17:17, skupaj popravljeno 1 krat.
If it's worth doing, it's worth overdoing!

Lynx
Razpravljalec
Prispevkov: 93
Pridružen: 07 Okt 2011, 13:53
Kraj: Celje - Center

Odgovor Napisal/-a Lynx » 01 Nov 2011, 17:17

Danes sem se igral malo... Glavno piše da morem privit in za 2-3 odvit... Imam 3.75 obrata odvito... Za nizke obrate pa je pisalo 7.5 odvito... Meni sploh vžgal ni dokler ni blo 11 zavojev... Samo ga je še vedno morilo in tisti značilni MOOOOO zvok ob dodanju gasa...

Nato pa sem odvil še za 1 obrat... Ga je še malo morilo... Nato še en obrat pa sem bil v zalivanju oz. prebogati mešanici... Pol sem pa začel po 1/8 obrata zategovat... In sem prišel na 11 zavojev pa 4/8 da je delal kot more...

Ko sem potegnil gas zelo na hitro so obrati takoj skočili tako kot morejo... Brez oklevanja... Tudi ko stisnem cevko obrati zrastejo in potem padejo in ugasne...

Tako da to je to kar se tiče nastavljanja... Tudi zelo lepo modro zakadi ko stisnem gas do konca... =D>
If it's worth doing, it's worth overdoing!

Uporabniški avatar
HyperJack
Profesor
Prispevkov: 1229
Pridružen: 16 Maj 2004, 11:07
Kraj: Kočevje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a HyperJack » 03 Nov 2011, 17:30

Rabim pomoč..

Danes prvič vžigal nitro motor, po navodilih mi je uspelo zagnati motor, po nekaj sekundah prostega teka, je motor pričel sunkoviti nabirati vrtljaje. Iz preventivnega razloga sem ga raje ugasnil, ponovim zadevo in vse se dogaja na več ali manj isti način.
Nikoli še nisem imel posla z nitro motorji, vendar zdrava pamet mi da vedeti, kateri so optimalni obrati.

Ob dodajanju gasa, se motor odziva lepo...

V prostem teku predvidevam, da se ne kadi toliko iz izpuha kot pri dodajanju gasa?

Mogoče sem dokaj nerazumljiv, vendar sem nov v tem, vse skupaj mi je le iziv :)

Hvala in lp

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3845
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 03 Nov 2011, 18:07

Prerevno nastavljena igla za nizke obrate? Mogoče še kakšen luft kje vleče mimo(poglej vse dihtunge,cevke)..
Kako imaš nastavljene igle?

V prostem teku se kadi dokaj malo-bolj olje "špuka" kot pa kaj..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Uporabniški avatar
HyperJack
Profesor
Prispevkov: 1229
Pridružen: 16 Maj 2004, 11:07
Kraj: Kočevje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a HyperJack » 03 Nov 2011, 19:07

mihec87 napisal/-a:Prerevno nastavljena igla za nizke obrate? Mogoče še kakšen luft kje vleče mimo(poglej vse dihtunge,cevke)..
Kako imaš nastavljene igle?

V prostem teku se kadi dokaj malo-bolj olje "špuka" kot pa kaj..
Ščistil filter, ga ponovno fiksiral z vezico, tako, da tukaj ne bi smelo bit problema. Drugje nima kje vleči, vsaj tako se mi zdi.

Dovolil sem si premakniti vijak za nastavljanje nizkih obrato, odvijem v levo obrati ponorijo, odvijem desno se nekoliko zmanjšajo, vendar ob dodajanju gasa ponovno ponorijo. Vse je bilo delano po 1/8 zamika.

Si dovolim nekoliko bolj odvidi vijak in pridem do območja, kjer se motor kar relativno lepo umiri, dodam gas, odziv super, vendar ko spustim gas, cirka 5s drži malo bolj narasle obrate, potem se pa ponovno umirijo.

Zdaj edino me še moti, da pač ne padejo takoj na mirnejše območje..

Se opravičujem za moje neznanje iz te smeri modelarstvo.

Moram pa še omenit to, da je trenutno motor brez sklopke, vendar mislim, da to ne bi smel bit hud problem?


lp

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3845
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 03 Nov 2011, 19:54

Vpliv sklopke na vse skupaj ne vem rečt..drugače sklopka je del vztrajnika-oz tisti del kamor pridejo čevlji je vztrajnik kolikor vem...

Glede igel daj na tovarniške nastavitve, iglo prostega teka pa tako da fali cca 1mm pred zaprtjem vplinjača...

Poskusi iglo za nizke obrate še malo odviti,isto za visoke(na bogato mešanico)..

Če je človek v dvomu je bolje iglo najprej odviti oz nastaviti na bolj bogato mešanico ter če ni bolje šele nato priviti oz nastaviti na bolj revno..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Matejz90
Začetnik
Prispevkov: 24
Pridružen: 25 Sep 2011, 09:50

Odgovor Napisal/-a Matejz90 » 03 Nov 2011, 20:24

jaka napisal/-a:Rabim pomoč..

Danes prvič vžigal nitro motor, po navodilih mi je uspelo zagnati motor, po nekaj sekundah prostega teka, je motor pričel sunkoviti nabirati vrtljaje. Iz preventivnega razloga sem ga raje ugasnil, ponovim zadevo in vse se dogaja na več ali manj isti način.
Nikoli še nisem imel posla z nitro motorji, vendar zdrava pamet mi da vedeti, kateri so optimalni obrati.

Ob dodajanju gasa, se motor odziva lepo...

V prostem teku predvidevam, da se ne kadi toliko iz izpuha kot pri dodajanju gasa?

Mogoče sem dokaj nerazumljiv, vendar sem nov v tem, vse skupaj mi je le iziv :)

Hvala in lp
A je motor ulaufan?

Uporabniški avatar
HyperJack
Profesor
Prispevkov: 1229
Pridružen: 16 Maj 2004, 11:07
Kraj: Kočevje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a HyperJack » 03 Nov 2011, 20:29

Matejz90 napisal/-a:
jaka napisal/-a:Rabim pomoč..

Danes prvič vžigal nitro motor, po navodilih mi je uspelo zagnati motor, po nekaj sekundah prostega teka, je motor pričel sunkoviti nabirati vrtljaje. Iz preventivnega razloga sem ga raje ugasnil, ponovim zadevo in vse se dogaja na več ali manj isti način.
Nikoli še nisem imel posla z nitro motorji, vendar zdrava pamet mi da vedeti, kateri so optimalni obrati.

Ob dodajanju gasa, se motor odziva lepo...

V prostem teku predvidevam, da se ne kadi toliko iz izpuha kot pri dodajanju gasa?

Mogoče sem dokaj nerazumljiv, vendar sem nov v tem, vse skupaj mi je le iziv :)

Hvala in lp
A je motor ulaufan?
Je in tudi vožen je bil kar nekajkrat, naj bi bil pred menjavo sklopke čist nastavljen. Vendar mi je ob prvem štartu več kot očitno nagajal..

Lynx
Razpravljalec
Prispevkov: 93
Pridružen: 07 Okt 2011, 13:53
Kraj: Celje - Center

Odgovor Napisal/-a Lynx » 03 Nov 2011, 23:27

Meni tole na prerevno nastavljen motor liči... Kako pa se odziva ko stisneš cevko ko ga uasneš? Kaj počnejo obrati?
If it's worth doing, it's worth overdoing!

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3845
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 04 Nov 2011, 12:51

Sam bi na zadevo nataknil vsaj vztrajnik oz če je možno celo sklopko...
Je pa normalno da iste nastavitve vplinjača ne veljajo za motor z sklopko ali brez namreč vse te stvari doprinesejo k rotacijski masi..

Enostavno te zadeve se nastavljajo dejansko vsakič ko voziš,ter ob vsaki spremembi okoli motorja.
Zato to ne gre tako da ti en nastavi motor in bo dobro nastavljen vedno ko ga potegneš iz kota
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Uporabniški avatar
HyperJack
Profesor
Prispevkov: 1229
Pridružen: 16 Maj 2004, 11:07
Kraj: Kočevje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a HyperJack » 04 Nov 2011, 20:20

Sem se ravnal po navodilih, lepo vse iz začetka... je ratalo :), ne še 100% smo pa na dobri poti. Štant gas je nastavljen odzivnost odlična obrati nič ne nihajo, le po gasu se obrati ne vrnejo na štant gas, vendar nekoliko višje, kar predvidevam, da je kriva igla za nizke, jo bom še jutri malo nastavil.

Važno mi je zdaj toliko, da je avto v voznem stanju :).

Pa sledi že naslednja nadgradnja, med drugim sem naredil nov resonančni izpuh, ob menjavi le tega, pa me zanima, če se ob menjavi nastavlja le določeno iglo, ali kompletn frgazer na novo?..

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3845
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 04 Nov 2011, 21:02

Vse na novo potrebno nastavit, sploh ob drugem izpuhu,filtru itd..

Načeloma boš vsakič ko greš vozit moral nastavljati motor-sploh iglo za visoke obrate, z iglo za nizke ni toliko dela ponavadi..

Če iz gasa podrži obrate ter nato padejo na prosti tek je prerevna igla za visoke(to res za kratek čas zadeva se dogaja dokaj hitro),če padejo ter nato narastejo je igla za nizke.. Vseeno preizkusi še iglo za nizke tako da stisneš cevko..

Lahko tudi preizkusiš tako da špukneš/daš kapljo vode na glavo motorja in če počasi izpari je ok, če izpari takoj oz se naredi taka kuglica tekočine ter izpari takoj se motor pregreva-igla za visoke prerevna..

Če imaš možnost posnami posnetek..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Uporabniški avatar
HyperJack
Profesor
Prispevkov: 1229
Pridružen: 16 Maj 2004, 11:07
Kraj: Kočevje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a HyperJack » 05 Nov 2011, 12:26

Vtisi po treh skurjenih "kestlih" je povsem zadovoljiv, od tega mi je že pri drugem teku potrgalo tiste "šprikle" na osovinah, tako da je bil povsem nevozen, nekoli predelal na debelejše železne, vmes še vsem nihajkam postružil grafit teflonske drsne ležaje. Vse štiri gume, bodo kmalu ispustile duše, še to kar je bilo profila, ga zdaj ni več..:P

Za enkrat je to to, se javim, ko menjam izpuh :P

Uporabniški avatar
HyperJack
Profesor
Prispevkov: 1229
Pridružen: 16 Maj 2004, 11:07
Kraj: Kočevje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a HyperJack » 05 Nov 2011, 18:47


mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3845
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 05 Nov 2011, 19:03

Ni slabo..samo mi deluje nekam revno nastavljen,sploh v prostem teku je sumljiv ter po daljši ravnici avto zaboli namesto da bi speljal..sam bi poskusil dat tako zgornjo kot spodnjo(tole celo več) na bolj bogato..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Uporabniški avatar
HyperJack
Profesor
Prispevkov: 1229
Pridružen: 16 Maj 2004, 11:07
Kraj: Kočevje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a HyperJack » 05 Nov 2011, 19:11

mihec87 napisal/-a:Ni slabo..samo mi deluje nekam revno nastavljen,sploh v prostem teku je sumljiv ter po daljši ravnici avto zaboli namesto da bi speljal..sam bi poskusil dat tako zgornjo kot spodnjo(tole celo več) na bolj bogato..
Hvala za mnenje, preizkusim jutri po tvojih navodilih.
Lp

Uporabniški avatar
Jaro
Freak
Prispevkov: 692
Pridružen: 20 Maj 2003, 10:48
Kraj: Izlake

Odgovor Napisal/-a Jaro » 08 Nov 2011, 11:07

jaka napisal/-a:Celovečerec :P..

http://www.youtube.com/watch?v=iRyDJyIhDFg
Vidim, da tudi z avtom hydro progo voziš... :lol:
Lep pozdrav,

Jaro

___________________________________
"Zeit ist weg! Letzte Runde!" (Ivan Kneys)

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 26 Nov 2011, 16:20

Danes sem prvic pognal mojega cestaka z Picco EVO3 motorjem..

Sicer mi ga je uspelo nekako nastavit, tako, da je vozen itd..
Imam pa sledec problem - ki je sicer podoben Jakovemu.

Ko model lavfa pri miru, lepo tece. Ko se pelje prav tako. Problem se pojavi, ko dodam plin, da zadeva pospesi, potem pa spustim toliko, da ne pospesuje, temvec drzi isto hitrost. Obrati podivjajo v visave (vendar ne vedno). Ko nato zopet dodam plin in ga spustim do konca, do stantgas-a pa se bolj ali manj spustijo na normalno raven. Vcasih tudi to ne pomaga in malenkostno zadusim izpuh, da se vrne na normalne obrate.

V cem bi tical vzrok temu?
Sam sem prvo pomislil na prerevno nastavitev, vendar zadeva lepo kadi modro, pa tudi iz izpuha izpljuva vec kot je v navadi.

Posnel sem tudi video, pa se verjetno zelo slabo vidi. Upam da se vsaj slisi priblizno..

http://www.youtube.com/watch?v=kEV7jhdIWvY

Proti koncu videa, se lepo slisi kako padejo obrati in na tem ostane, ko zadusim izpuh.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3845
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 26 Nov 2011, 16:35

Zgolj ugibam..
Da bi lahko bila težava pri nadtlaku iz izpuha, saj ob zamašitvi le tega naraste pritisk in pomaga gorivo potisniti v vplinjač.

Preglej cevko iz izpuha do tanka(če so stare je dobro zamenjat saj imajo lahko kje kako luknjico).
Preveri tudi tank če bi kje uhajal zrak ven(okoli pokrova ter priključkov cevi).To narediš tako da eno cevko zamašiš, drugo daš v usta ter močno pihaš medtem pa z čopičem okoli teh delov nanašaš milnico in gledaš če so kje kakšni mehurčki..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 26 Nov 2011, 23:32

Malenkostno pusca le tam kjer se tank odpira in zapira, pa se to moras res mocno pihniti, da zacne. Se enkrat sem nastavil motor priblizno po navodilih, pa bomo videli jutri kako bo..

Poleg tega, se motor mocno greje.. :roll:
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3845
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 27 Nov 2011, 11:56

Kaj je sedaj močno segreva zate?

En tak domač test je da če špukneš na glavo more počasi shlapet,če se pa naredi tak mehurček ki podivja in shlapi je prevroče(če si imel gdaj možnost dat kapljico vode na razgret "šporhet" si videl to)..

Tam okoli 120C je dokaj normalno...

Če se segreva daj iglo za visoke na bolj bogato..

Motor je utečen?
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 27 Nov 2011, 15:44

Je utecen,ja.
Danes sem ga ponovno nastavil in se ne segreva vec toliko. Majhna kapljica sline rabi kar nekaj casa da izpari.

Se vedno pa se obrati nocejo spustiti. Tudi ce pritisnem zavoro, obrati ostanejo.. Drugace se na plin lepo odziva.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Odgovori

Vrni se na