Merjenje hitrosti
Objavljeno: 23 Apr 2012, 14:48
Uauuuu, dobili smo lasten pododdelek
Ker se ne znajdem preveč in vidim da novopečeni moderator pridno cepi staro temo, sem odprl kar novo, pa naj jo moderator prestavi, če se mu tako zdi bolje.
Po dolgem času sem našel dovolj časa, da sem izpopolnil merilne pripomočke. Nabavil sem nov GPS modul, ki deluje občutno bolje, kot stari. Stari se je izgubil najkasneje v drugem krogu, če je bila hitrost nad 150km/h - novi je v 3 urah letenja v petek in soboto nad Strmco deloval perfektno.
Poleg tega sem dokončal senzor za merjenje hitrosti preko pitojeve cevi. Tu se bom sicer verjetno moral še malo učiti, da ugotovim vse podrobnosti.
Spodaj je priložen graf enega izmed DS kroženj (24 krogov). Model je ojačan Piko, hitrost vetra je bila ~10m/s. Na Y osi je hitrost v km/h, na X je čas v sekundah.
Zanimivo je, da kjub temu, da GPS meri hitrost nad tlemi, pitojeva cev pa hitrost skozi zrak, so končne meritve med DSanjem zelo podobne. Razen nekateri maksi so z GPS višji (do 205km/h), kot s pitojevo cevjo (do 193km/h). Trenutno to pripisujem bočnemu drsenju letala, saj (posredno) pitojeva cev meri hitrost pravilno samo, če je pravokotno na zračni tok, v vseh odstopanjih so izmerjene hitrosti nižje od dejanskih.
Še pogled iz ptičje perspektive (Bolj je barva proti modri, nižja je (GPS) hitrost, bolj je proti rdeči, višja je hitrost): Poleg tega sem Lojzo na dlančniku naučil, da mi vsak krog pove najvišjo doseženo hitrost v zadnjem krogu.
Zdaj samo še čakam na primerno Burjo, da zadevo preizkusim še na Vremščici in končno vem, pri čem sem.
Ker se ne znajdem preveč in vidim da novopečeni moderator pridno cepi staro temo, sem odprl kar novo, pa naj jo moderator prestavi, če se mu tako zdi bolje.
Po dolgem času sem našel dovolj časa, da sem izpopolnil merilne pripomočke. Nabavil sem nov GPS modul, ki deluje občutno bolje, kot stari. Stari se je izgubil najkasneje v drugem krogu, če je bila hitrost nad 150km/h - novi je v 3 urah letenja v petek in soboto nad Strmco deloval perfektno.
Poleg tega sem dokončal senzor za merjenje hitrosti preko pitojeve cevi. Tu se bom sicer verjetno moral še malo učiti, da ugotovim vse podrobnosti.
Spodaj je priložen graf enega izmed DS kroženj (24 krogov). Model je ojačan Piko, hitrost vetra je bila ~10m/s. Na Y osi je hitrost v km/h, na X je čas v sekundah.
Zanimivo je, da kjub temu, da GPS meri hitrost nad tlemi, pitojeva cev pa hitrost skozi zrak, so končne meritve med DSanjem zelo podobne. Razen nekateri maksi so z GPS višji (do 205km/h), kot s pitojevo cevjo (do 193km/h). Trenutno to pripisujem bočnemu drsenju letala, saj (posredno) pitojeva cev meri hitrost pravilno samo, če je pravokotno na zračni tok, v vseh odstopanjih so izmerjene hitrosti nižje od dejanskih.
Še pogled iz ptičje perspektive (Bolj je barva proti modri, nižja je (GPS) hitrost, bolj je proti rdeči, višja je hitrost): Poleg tega sem Lojzo na dlančniku naučil, da mi vsak krog pove najvišjo doseženo hitrost v zadnjem krogu.
Zdaj samo še čakam na primerno Burjo, da zadevo preizkusim še na Vremščici in končno vem, pri čem sem.