Najprej kako sem prišel do imena:
Oblika modela je leteče krilo.Crash-tendancy name:
Woodpecker - puts holes in tree trunks
In ima en meter čez krila. Tako majhno krilo pa zaradi tega, ker nisem imel materiala za kaj večjega
Začelo se je pri izdelavi trupa iz Stirodura:
Trup sem prelepil z lepilnim trakom in na kritične točke zlaminiral dvosmerni karbon:
Po tem sem nanj nalepil še 6 rovingov po dolžini in vse skupaj oblekel v KevlarKarbonsko tkanino.
Iz Balse sem izrezal repni stabilizator v katerega sem na obeh straneh zbrusil utor za roving. Dodal sem še malo Karbona in vse skupaj zaprl v stekleno tkanino in folio za vakumiranje. Vse skupaj sem sprešal med dve EPP plati in obtežil. S tem sem dosegel, da se je folia (in steklena tkanina) lepo prilegala zbrušeni obliki stabilizatorja. Drugič bom, dal na prvi rob še en roving.
Prileganje na trup.
Sprejemniške celice (1900mAh NiCd) :
Krilo ima profil PW51.
Stojina narejena iz 10mm široke Balse in rezana pokončno.
Narejen prostor za roving:
Rovingi (na koncu sem dodal še enega čez celo dožino stojine, ker sem opazil, da jih je 7 premalo za predvideno višino utora):
Višek sem zbrusil. Kar je bilo premalo sem pokital.
MirkoVakumirko:
*Eleroni so zaprti z Balsino 10x10letvico, katero sem s skobljičem oblikoval v obliko profila.
Na krilo sem položil eno plast 400gramskega Karbona in eno plast 150g steklene tkanine:
Leplenje servomehanizma in Vitroplast ročke:
RTD (Ready To Drill) teža znaša 1200g.
Krilna obremenitev je 63 g/dm2
Preizkušeno leti pri vetru nad 7m/s. Če piha manj, scuri.
Dinamično je pojadral zelo malo tako, da kaj več o tem kdaj drugič.
Se pa že pripravljam na izdelavo večjih kril za "termal" verzijo letala.
LP iz Kamnika