DS - Dynamic soaring (No.1)

Gradnja in letenje DS modelov

Moderator: brejker

Zaklenjeno
Uporabniški avatar
muha
Freak
Prispevkov: 700
Pridružen: 05 Feb 2006, 18:59
Kraj: nekje vmes

Odgovor Napisal/-a muha » 31 Okt 2009, 19:02


Uporabniški avatar
spiky
Tekmovalec
Prispevkov: 436
Pridružen: 31 Mar 2008, 12:46
Kraj: Mengeš

Odgovor Napisal/-a spiky » 31 Okt 2009, 19:47

Zanimivo ja; ampak ubistvu gre za dva različna modela...


Birdy http://www.aff-cnc.de/de/Model/Segler%10HLG/Birdy-DS/

in

Bird http://www.nesail.com/detail.php?productID=3430


Že imeni sami kar najbolje opišeta razlike med njima :wink:



Lp Izi

Uporabniški avatar
Matjaž_Černivc
Profesor
Prispevkov: 1258
Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04

Odgovor Napisal/-a Matjaž_Černivc » 31 Okt 2009, 19:53

...hi hi hi,

pa Birdy je derca iz rebrc...

Bird DS je zelo znan ds model...

lp

Krist
Dr. Modelar
Prispevkov: 6857
Pridružen: 09 Jul 2005, 05:22

Odgovor Napisal/-a Krist » 31 Okt 2009, 20:15

Matjaž_Černivc napisal/-a:...hi hi hi,

pa Birdy je derca iz rebrc...

Bird DS je zelo znan ds model...

lp
Žge pa še zmer konkretno :lol:
LP Kristjan

This sentence does not have a sense...
http://kads-world.com/KADS_World/Welcome.html

Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4021
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker » 09 Nov 2009, 22:47

Matjaž_Černivc napisal/-a:Pozdravljeni,

@Miha,

Mi je všeč ta Dynamic Opus samozavest serijsko :D

Vendar tukaj je treba biti realen...to so za začetek povsem neprimerni modeli! Vrjamem, da so pri višjih hitrostih zelo stabilni in lepo prebijajo rotor. A do teh hitosti in velikih radijev je po primernni tajektoriji potrebno priti. Mislim in upam, da ne kvasim bučk...
Se pa rade volje pustim presenetiti( ne prvič!!!)...z primerno strpnostjo bi sigurno šlo...zavoj in zavoj pa zopet na jug...

Kak model iz družine Alex (Mibo Spider, Lindiger Limit) je za začetek definitivno optimum...ko za modelom zaslišiš drobni frrr, lepo pristaneš in greš po bolši model...
Mogoče čisto brezvezen monolog, če še kaj skrivaš v delavnici :roll:

@ Coli, brajker

Na Sorici sem po Blizzardovem krešu na glas razmišlal, da je mogoče vzrok zvitje trupa ob vstopu v rotor...se je zdelo dokaj vrjetno, pa smo dobili razlago...
Vendar ko se je zadeva skoraj identično ponovila še z JW-jem je vsaj zame ta trenutek zadeva dokaj jasna...

To je moje mnenje, sprejemam mnenja drugih, a resnica je zame ena...
Zgornji vstop v pobočnik je potrebno narediti malo višje na južni strani, saj se tako izognemo situacijo na spodnji skici.
Model je narisan posebaj in sicer je vodoravna os modela kot puščica loka. Ta puščica je na skici hriba prikazana od zadaj in sicer leti vzporedno z slemenom(v delu zavoja "na nož"). Če se zgornji zavoj dela prenizko na severni strani, ti rotor model preprosto zavrti v smeri urinega kazalca. To navadno ravno toliko da model obrne na hrbet...če takrat potegneš višino si delno do pretežno pečen v krtevi deželi, nekaj deset metrov na severnm pobočju!
p.s. Rotorji na sliki bi morali biti mnogo manjši in razporejeni ob toku pobočnika...
Slika

Takole ga je, meni se zdi, da razbil Jure :roll:
@Černivc:
Kako se je tebi zvijal, ne bi vedel :lol:
Kolikor sem jaz krožil sem krožil toliko časa, dokler se niso na easy starju začeli zvijati bovdni (zalepljeni z Silver tejpom) 8) :lol:

p.s. Meni je DS teorija nezanimiva, dokler ne občutim andrenalina drvet po nogah navzgor :ratata:
www.okarbon.eu

Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2819
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: http://jure.pecar.org/prodam/index.html
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a pegasus » 09 Nov 2009, 22:56

brejker napisal/-a:Takole ga je, meni se zdi, da razbil Jure :roll:
Hm, zna bit. Model je bil iznenada na hrbtu in ker so bile smreke relativno blizu,v naslednjem trenutku med njimi. Je pa že poflikan in ojačan (hvala Tone!) in čaka prvi primeren veter :)

Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4021
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker » 09 Nov 2009, 23:00

=D> če nisi ti, je pa model na masi pridobil :P
Kje bo test? Če greš na kakšno lokalno poličko, me pokliči.
www.okarbon.eu

Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2819
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: http://jure.pecar.org/prodam/index.html
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a pegasus » 09 Nov 2009, 23:16

Letos gotovo ne ... bo pa kar na soriški ;)

Uporabniški avatar
Matjaž_Černivc
Profesor
Prispevkov: 1258
Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04

Odgovor Napisal/-a Matjaž_Černivc » 09 Nov 2009, 23:39

...ne se hecat no; easy star :D

Še temle videu bi se kak američan slatko nasmehnu in si mislil svoje...
http://www.youtube.com/watch?v=ca7swDDLbeU

Tam pri 2:30 in 3:30 pa se res začne adrenalin...tisti preskoki na dnu niso napaka kamere...ampak izredni pogoji tistega dne...

lp

p.s. Sicer enkratno posneto, vendar se zaradi oddaljenosti snemalca zelo zabriše realna hitrost; to se lepo vidi ko model nekajkrat z praktično minimalko prileti bliže pa zglea, kot da je nevrjetno pospešil; v krogu se praktično ne spreminja velikost modela (zoom se ne spreminja)...

Uporabniški avatar
MELO
Profesor
Prispevkov: 1008
Pridružen: 16 Dec 2004, 11:47
Kraj: RADOVLJICA

Odgovor Napisal/-a MELO » 10 Nov 2009, 12:49

Helou!

Tale video smo pa že tolkrat vidl, da je smešno že slovencem in ne samo američanom! :D


lp.
Newton laže!!!
Bjonde padajo hitreje!

Uporabniški avatar
ssikuc
Freak
Prispevkov: 675
Pridružen: 10 Sep 2005, 21:02
Kraj: Zagorje

Odgovor Napisal/-a ssikuc » 10 Nov 2009, 14:18

308mph :o

Pri 6min 40sec naprej pa trga... :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=m4_yqX4L ... ded#at=170


Se opravičujem če je ta posnetek že kje objavljen, zdel se mi je zanimiv :D


Lep pozdrav!
Simon

Uporabniški avatar
bray
Freak
Prispevkov: 928
Pridružen: 04 Maj 2006, 20:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a bray » 10 Nov 2009, 14:29

A je to raktivec? :D
I didn't know it was impossible when i did it!
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com

Uporabniški avatar
Matjaž_Černivc
Profesor
Prispevkov: 1258
Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04

Odgovor Napisal/-a Matjaž_Černivc » 10 Nov 2009, 15:59

Helou Melo;

Lepo, da tako redno spremlaš moje podvige...in to celo večkrat...true fan?

lp

Uporabniški avatar
MELO
Profesor
Prispevkov: 1008
Pridružen: 16 Dec 2004, 11:47
Kraj: RADOVLJICA

Odgovor Napisal/-a MELO » 10 Nov 2009, 17:29

Matjaž_Černivc napisal/-a:Helou Melo;

Lepo, da tako redno spremlaš moje podvige...in to celo večkrat...true fan?

lp

Helou!

veš da me zanima če ste že kej novga pogruntal! :lol: :^o





lp.
Newton laže!!!
Bjonde padajo hitreje!

razkent
Freak
Prispevkov: 893
Pridružen: 21 Mar 2006, 19:11
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a razkent » 10 Nov 2009, 18:20

Na ameriškem videu so daljši krogi. V povprečju slabe 4 sekunde na krog, na slovenskem pa slabe 3 sekunde.

Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4021
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker » 10 Nov 2009, 18:34

Matjaž_Černivc napisal/-a:...ne se hecat no; easy star :D
8) Ali nisi opazil podobnosti?!
:lol:
Slika
Zadnjič spremenil brejker, dne 10 Nov 2009, 19:32, skupaj popravljeno 1 krat.
www.okarbon.eu

Uporabniški avatar
muha
Freak
Prispevkov: 700
Pridružen: 05 Feb 2006, 18:59
Kraj: nekje vmes

Odgovor Napisal/-a muha » 10 Nov 2009, 19:13

brejker napisal/-a: 8) Ali nisi opazil podobnosti?!
Podobnost je gromozanska, vsak opazi iste značilnice da sta modela iz STIROPORA!!!!!!!!!!!!

Pa lepo te prosim no, malo bolj podrobno poglej kje večinoma pokajo penasti modeli, najhitreje na trupu za krilom (največji moment prenešen iz krila), ter večinoma je vzrok poka stik z tlemi.
Kar se tiča kreša blizzarda, je šel v enem konsu proti tlom!!!!! V zraku je bil še cel, pač je zaradi krilnega flatra izgubil vodljivost.

Kako se je izi zlomil ne vem, vsekakor pa to ni letalo za DSanje, da ne govorim o tem koliko izkušenj lahko pridobiš z parimi krogi (po možnosti izkoriščanje pridobljene kinetične energije od 'pikeranja') #-o

Uporabniški avatar
brejker
Dr. Modelar
Prispevkov: 4021
Pridružen: 20 Feb 2006, 21:38
Kraj: Kamnik
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a brejker » 10 Nov 2009, 19:30

DS was allright
Sicer hobi varjanta ampak bilo je pospeševanje iz ovinka v ovinek.
Počil je tako: da servomehanizmi niso bili več zmožni dvignit krmilnih povezav in posledično je šel v krtovo deželo.

Sem letalo kasneje zrihtal in zopet krožil, dokler ni bil slišati zvoka stiroporja pred zlomom krila (kakšne 5-6kroge) Je pa prejšnji crash pustil letalu dolgotrajne posledice :D
www.okarbon.eu

Uporabniški avatar
Matjaž_Černivc
Profesor
Prispevkov: 1258
Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04

Odgovor Napisal/-a Matjaž_Černivc » 10 Nov 2009, 19:34

razkent napisal/-a:Na ameriškem videu so daljši krogi. V povprečju slabe 4 sekunde na krog, na slovenskem pa slabe 3 sekunde.
Na prvi uč povsem brezvezen podatek...vendar če ga primerjamo z gibanjem planetov dobimo dobro primerjavo...Dlje kot je planet od sonca, večja je krožnica, obhodni čas je dalši, a planet se hitreje giblje!

So pa teil Amiši norci...trije na kupu; en komando, drug pištolo in tretji kamero; pa gase čez buče brisat... Merjenje z radarskimi pištolami se bo hitro končalo, ko se zgodi prva nesreča...

lp

Uporabniški avatar
MELO
Profesor
Prispevkov: 1008
Pridružen: 16 Dec 2004, 11:47
Kraj: RADOVLJICA

Odgovor Napisal/-a MELO » 11 Nov 2009, 07:53

helou!

Glede na izkušnje še vedno nobenega pametnega komentarja!

masturbiranje po ameriško! :D :D :D :D




lp.
Newton laže!!!
Bjonde padajo hitreje!

Uporabniški avatar
no_name
Profesor
Prispevkov: 1134
Pridružen: 18 Nov 2004, 13:25
Kraj: Lesce
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a no_name » 11 Nov 2009, 08:00

@melo

Ne pametuj! Če bi midva imela karkol za povedat/pokazat bi ves forum zasrala, ne sam 20 iztrebkov!
Babooni so ponovno med nami !

Uporabniški avatar
Matjaž_Černivc
Profesor
Prispevkov: 1258
Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04

Odgovor Napisal/-a Matjaž_Černivc » 23 Nov 2009, 10:14

Matjaž_Černivc napisal/-a:
To je moje mnenje, sprejemam mnenja drugih, a resnica je zame ena...
Zgornji vstop v pobočnik je potrebno narediti malo višje na južni strani, saj se tako izognemo situacijo na spodnji skici.
Model je narisan posebaj in sicer je vodoravna os modela kot puščica loka. Ta puščica je na skici hriba prikazana od zadaj in sicer leti vzporedno z slemenom(v delu zavoja "na nož"). Če se zgornji zavoj dela prenizko na severni strani, ti rotor model preprosto zavrti v smeri urinega kazalca. To navadno ravno toliko da model obrne na hrbet...če takrat potegneš višino si delno do pretežno pečen v krtevi deželi, nekaj deset metrov na severnm pobočju!
Evo fantje teorijo preizkusil še v praksi...pa lepo počasi...

Včeraj na Sorici razmere resnično brutalna. Pihal je JZZ veter in iz primorske prinašal meglo, ki se je vile čez sedlo med ds-placom in smučiščem. Le-ta se je nekajkrt dvignila skoraj do mesta kjer sem stal. Zgledalo je kot v vetrovniku, ko spustijo meglo...zelo lepo se je videl spodnji rotor in predvsem vsak mali rotorček na mejni plasti...in seveda morje iz oblakov, ki je letenju dalo še poseben čar...

DS-anje z mojo povsem prelahko "jotico" Laser je bilo, vsaj sedaj vem nemogoče...model je bil mnogo prelahek, da bi se lahko učinkovito prebijal iz zavetrja nazaj v tok vetra...no, v primeru pa, da si pravilno ujel katerega od vrtincev, pa je zgledalo huje kot bi model streljel z lastiko...

Evo sedaj pa nazaj k citatu... takole zgleda, ko imaš to nesrečo, da zapelješ po celi dolžini grebena skozi plast malih rotorjev...korigiranje kaj dosti ne pomaga...

http://www.youtube.com/watch?v=p6sYRrlnYJY
Priponke
ds_rotor.jpg
ds_rotor.jpg (26.58 KiB) Pogledano 4233 krat

Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13454
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt » 23 Nov 2009, 10:38

Matjaž_Černivc napisal/-a: takole zgleda, ko imaš to nesrečo, da zapelješ po celi dolžini grebena skozi plast malih rotorjev...korigiranje kaj dosti ne pomaga...
http://www.youtube.com/watch?v=p6sYRrlnYJY
Meni je videti kot "pilot error".... je pa res, da nimam nobenih izkušenj z letenjem s takimi modeli na takih terenih v takih vremenskih pogojih, tako da je to samo mnenje (beri moj podpis)

Ful sem, ful tja, ful za greben... adijo v milisekundah....

RIP, model!

Uporabniški avatar
Matjaž_Černivc
Profesor
Prispevkov: 1258
Pridružen: 15 Nov 2004, 14:04

Odgovor Napisal/-a Matjaž_Černivc » 23 Nov 2009, 11:03

...to je vedno napaka pilota!

Se pa dobro sliši kdaj sem korigeral model(piski) in celo v kero smer (dva različna tona)...sicer je kar nekaj zamika, saj je oče z kamero vsaj kakih 100m stran...

...malo bol podrobno kaj se je zgogilo:

-pri zgornjem vstopu mi je na začetku malo zasukalo model...še ok za nadaljevanje kroga, vendar bo pač šlo malo nižje...100x že odpeljal tako situacijo!

-NAPAKA: nisem uspel prebiti vetra (le-ta je botrovala za nadalnje sranje)

-nižje na grebenu sem bil še vedno na S strani kjer je bilo malo bolj pošteno zrotirano...

-model ima ponovno spet večjo tendenco po rotaciji...od tukaj naprej pa nisem več 100% siguren...

-mislim pa, da sem preveč korigiral, in v trenutku ko je rotor spustil me je izstrelilo v konta rotacijo...

-poizkušal še "kontra" korigirati vendar je bilo vse prepoznno...

lp

Uporabniški avatar
Boško
Tekmovalec
Prispevkov: 226
Pridružen: 02 Okt 2006, 10:22
Kraj: Rakek

Odgovor Napisal/-a Boško » 23 Nov 2009, 11:28

1.Preveliki hodi(jih tudi sam rad uporabljam,da rešiš če je treba, v tem primeru preveč)

2.panika(prehitra reakcija na ročki)

Vem sem bil že v podobnih situacijah! :D

Pismo če bi vedel da bo tako vreme gor včeraj bi tudi jaz šel gor!

LP Boštjan

p.s. Na napakah se učimo! :D
LP Boštjan

Vsako tele ima svoje veselje!

Zaklenjeno

Vrni se na