nove pridobitve

Moderator: tomazslo

Odgovori
Uporabniški avatar
Klemen P
Dr. Modelar
Prispevkov: 2369
Pridružen: 25 Feb 2011, 15:14
Kraj: na vasi ..

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a Klemen P » 26 Avg 2014, 01:05

Pomoje je mislil na bovdne-povezave,ki so na pogled za 4 metrsko mrcino zares švohcane..

Uporabniški avatar
tomazslo
Profesor
Prispevkov: 1357
Pridružen: 22 Jun 2010, 19:07
Kraj: Kranjska Gora
Kontakt:

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a tomazslo » 26 Avg 2014, 08:56

Klemen P napisal/-a:Pomoje je mislil na bovdne-povezave,ki so na pogled za 4 metrsko mrcino zares švohcane..
Ja to m je že Rado omenu, sem dal potem močnejše, na sliki so res miceni, ker je krilo veliko, drugače sem pa obtežil eleron z dvemi kilogrami in je čist ok potiskalo in vzdigovalo. Imam 20 kg serve, samo če bo kaj crknilo, bodo preje ročice na servu, ki so plastične, kot pa ostalo. Na repu in višini imam dvojne povezave, razmišljal sem tudi da bi za elerone dal po dva 14 kg serva, vendar mi je kar nekaj "starih mačkov" svetovalo, da za to ni potrebe, ker ni 3D model in, da so pritiski manjši. Tudi če na potisk nebi glih delovalo najbolje (na primer), bo še vedo na drugem krilu poteg deloval. Je pa res, da so najbolj kritične le ročice, ki bi morale biti za tako močne serve kovinske in ne plasrtične. Ne vem no, meni ni noben problem te 2.5 mm jeklene palce zamenjati za debelejše, samo po moji logiki je šibki člen drugje. Zaradi morebitnega nedelovanja eleronov mora še vedno letet, saj imam še smer. V primeru, da nebi funkcioniralo, bi blo treba prav vse predelat, predvsem pa dobit nekje take serve, ki bi ne imele le kovinske zobnike, ampak tudi kovinsko ročico. Mi je pa nekako bilo nelogično, da bi ročico ojačal s alu ploščico, ker še vedno vpetje na os serva ostane plastično, čeprav sem tudi o tem razmišljal. Tako da res ne vem, bomo videli kako bo, čeprav spoštujem mnenja izkušenih modelarjev, jaz z tako velikimi modeli do tega nisem imel opravka, največji do sedaj je bil Piper nekaj čez 3,2m razpona. Kar se pa flapov tiče, me pa sploh ne skrbi, ker tam pa dejansko samo vleče in ne potiska. Drugače pa sprejemam vsak nasvet in nočem biti najpametnejši, ker to tudi nisem.

Uporabniški avatar
URAN8
Freak
Prispevkov: 524
Pridružen: 23 Nov 2004, 22:29
Kraj: Radeče

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a URAN8 » 26 Avg 2014, 10:49

Še vedno ne razumeš. Ne gre se za moč servotov pod statično obremenitvijo, ampak za elastičnost povezav med letom. Takšne "žičke" ti bodo delovale pri počasnem letu, mogoče boš preživel krstni let in še kakega kasneje, samo enkrat ti jih bo pa potrgalo zaradi flatra. Še enkrat ti svetujem, poglej modele podobne velikosti in se uči iz njih! 20kg avijon ne bo samo zabolel ampak ubil! Ne me narobe razumet, mislim da imaš ja..a , da se spraviš na tak model glede na dosedanje, samo po pameti naprej.
Drugače:
https://www.youtube.com/watch?v=Lrq6Ir1qEtg
https://www.youtube.com/watch?v=aZQlmxrmjXQ
LP Andrej

Uporabniški avatar
tomazslo
Profesor
Prispevkov: 1357
Pridružen: 22 Jun 2010, 19:07
Kraj: Kranjska Gora
Kontakt:

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a tomazslo » 26 Avg 2014, 12:21

URAN8 napisal/-a:Še vedno ne razumeš. Ne gre se za moč servotov pod statično obremenitvijo, ampak za elastičnost povezav med letom. Takšne "žičke" ti bodo delovale pri počasnem letu, mogoče boš preživel krstni let in še kakega kasneje, samo enkrat ti jih bo pa potrgalo zaradi flatra. Še enkrat ti svetujem, poglej modele podobne velikosti in se uči iz njih! 20kg avijon ne bo samo zabolel ampak ubil! Ne me narobe razumet, mislim da imaš ja..a , da se spraviš na tak model glede na dosedanje, samo po pameti naprej.
Drugače:
https://www.youtube.com/watch?v=Lrq6Ir1qEtg
https://www.youtube.com/watch?v=aZQlmxrmjXQ
To j zame nekaj novega...o tem nisem premišljeval, niti na misel mi ni prišlo. Samo potem moram vse na novo narest, ne sam vodila, tud močnejše ročice, ker če pride do "flatra", nekaj od tega tud odneslo, ne sam "žičke". Sedaj so 2.5 mm debele. Če dam 4 mm, moram vse ostalo tud ojačat. A prav razumem?

anderson
Začetnik
Prispevkov: 22
Pridružen: 01 Feb 2014, 07:53

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a anderson » 26 Avg 2014, 14:33

pozdravljen!
res da nisem kakšen specialist za to ampak vseeno letalo ima manj kot 5 kg in smer ni tako velika, pa je tako narejeno...
samo moje mnenje.
lp. andrej
Priponke
20140826_150144.jpg
20140826_150144.jpg (46.65 KiB) Pogledano 5246 krat

Uporabniški avatar
tomazslo
Profesor
Prispevkov: 1357
Pridružen: 22 Jun 2010, 19:07
Kraj: Kranjska Gora
Kontakt:

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a tomazslo » 26 Avg 2014, 20:58

anderson napisal/-a:pozdravljen!
res da nisem kakšen specialist za to ampak vseeno letalo ima manj kot 5 kg in smer ni tako velika, pa je tako narejeno...
samo moje mnenje.
lp. andrej
Pozdravljen, saj na repu in višini imam dvojne palice, tako da tam ni problem, pogovarjamo se predvsem o tem, da so palice za elerone prešvoh..sem se odločil, bom ojačal vse skupaj, da ne bo moglo vibrirat, kot URANB predvideva, da bi lahko. Se mi je že naredilo dvakrat pri Xenonu, da so zaradi prevelike hitrosti krilla zavibrilala, če sem ga pre hitro spuščal da sem znižal višino jadranja. Samo dvomim, da je bilo to zaradi eleronov, bolj zaradi prevelike hitrosti, če se prav spomnim je tudi Anžetu "zafrfetalo" na istem modelu in je bila najvišja zapisana hitrost 147 km/h.
Za vsak slučaj bom zamenjal palice, drugo pa ne morem storiti, brez večjega posega v notranjost, pač bo kot bo.

Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13454
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a Ultralajt » 27 Avg 2014, 07:49

Vsekakor je med letenjem manj skrbi o vzdržljivosti letala, da se lahko bolje osredotočimo na samo letenje, kadar poskrbimo, da mehanski deli niso vprašljivi.

Pri povezavah servomotorjev s krmilnimi površinami je pomembno:

- da servomotor z lahkoto zmore premagovati obremenitve v zraku, ter da je odporen na morebitne tresljaje nastale v določenih režimih letenja ali pri taksiranju z nizkimi vrtljaji motorja, kjer pride do povečanega vibriranja nekaterih gibljivih delov letala. Te vibracije povzročajo utrujenost materiala, ki lahko kasneje odpove povsem nenadno pri normalni obremenitvi.

- da servomotorju omogočimo, oziroma pomagamo po mehanski poti, da bo lažje premikal krmilne površine ali jih držal v določenem odklonu. To storimo s pravilno izbiro dolžine krmilnih ročic tako na servomotorju, kot na krmilni površini in s tem izkoristimo čim večji razpon hoda servomotorja za potreben odklon krmilne površine. Tako obdržimo višjo "resolucijo" serva ter najmanjši možni moment ki se prenaša od krmilne površine (od zračnih sil) na njegovo ročico.

- da se smeri hodov ročice servomotorja ujemajo z osjo tečaja krmilne površine v smislu, da ne pride do večosnih odklonov med njimi. Tako zagotovimo, da se vsa sila iz ročice servomotorja prenese na ročico krmilne ploskve. Če temu ni tako, pride do zmanjšanja pogonske sile na krmilu, do bočnih sil na ročici servomotorja in krmila (ki uvajajo vanje nepotrebne dodatne obremenitve) in je v takem primeru potrebna uporaba krogelnih zglobov, ki omogočajo te bočne odklone povezave med obema ročicama.

- da so ročice v krmilno površino pritrjene zanesljivo, ter da se na njihovem mestu v sami krmilni površini nahaja zadosti velika opora, ki prenese sile na preostali del krmilne površine.

- da so servomotorji zanesljivo pritrjeni v svoje ležišče, ter njihovo ohišje ni zaradi vpetja pod kakšnimi dodatnimi obremenitvami (stisnjeno, zvito, upognjeno, utesnjeno..)

- da so tečaji na krmilnih površinah ustrezne moči, da omogočajo neovirano gibanje, ter da se vsaj eden nahaja v neposredni bližini krmilne ročice.

- da krmilno površino odklanjamo največ toliko, kolikor ji omogoča konstrukcija, saj lahko pri siljenju v večji odklon preobremenimo servomotor (ter akumulator) in njegovo povezavo s krmilno površino.

- da je omogočena fina nastavitev dolžine povezave med obema ročicama, ter njeno fiksiranje v želeni nastavitvi.

- da je morebitna zračnost zmanjšana na največji možni minimum, oziroma, da je ni. Zračnost pusti proste roke krmilni površini, da "plapola" v zračnem toku in s tem povzroči zgodnji flater, torej pri veliko nižji hitrosti letenjam, kot pa bi bilo "normalno" za tovrstni model, če bi bile povezave brezhibne.

Na mojem do sedaj največjem modelu, katerega krilce ima dimenzijo 115 x 5,5cm je narejena povezava z navojno palico M3 in vilicami M3.
Povezava ima najkrajšo možno dolžino, zato da se ne more pri tlačni obremenitvi zvijati.
Hodi so soosni tako, da ni nobenih stranskih odklanjanj med gibanjem, zato sem lahko uporabil "navadne" vilice.
Vilice sem pred razprtjem zaščitil še s kratkim kosom silikonske cevke, ki jih tišči zaprte (na sliki še niso bile nameščene)
Pa ti povem, da me tista špranja na navojnem delu vilice M3 kar majčkeno skrbi, zato tega modela (merilo 1:3,5) nikoli ne "nažigavam".
Priponke
povezava.jpg
povezava.jpg (226.64 KiB) Pogledano 5174 krat
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 27 Avg 2014, 10:09, skupaj popravljeno 1 krat.

LangusJ
Tekmovalec
Prispevkov: 440
Pridružen: 28 Jun 2011, 06:30
Kraj: Križe

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a LangusJ » 27 Avg 2014, 08:22

Ultralajt napisal/-a:Pa ti povem, da me tista špranja na navojnem delu vilice M3 kar majčkeno skrbi
Jaz po končanih finih nastavitvah spoj med vilico in navojno palico zalotam.
LP
Janez

Uporabniški avatar
tomazslo
Profesor
Prispevkov: 1357
Pridružen: 22 Jun 2010, 19:07
Kraj: Kranjska Gora
Kontakt:

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a tomazslo » 27 Avg 2014, 09:20

Obema se najlepše zahbaljujem za nasvete. Kar se dolžine tiče sem sam malo "zaj", ker sem se držal načrta in bi bilo sedaj treba vse podreti, da bi ponovno drugače naredil. Odločil sem se, da vodila ojačam, tko k je Rado napisal. samo več k 3 mm ne morem uporabit, ker nimam vilic z 4 mm navojem, razmišljam pa, da bi same palice ojačal tako, da bi preko njih od matice do matice vlimal karbonsko cevko.

Uporabniški avatar
tomazslo
Profesor
Prispevkov: 1357
Pridružen: 22 Jun 2010, 19:07
Kraj: Kranjska Gora
Kontakt:

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a tomazslo » 28 Avg 2014, 13:10

Torej upam, da sem rešil, preko palčk sem vlimal še karbonsko cevko i sedaj je možnost vibriranje zmanjšana....

Uporabniški avatar
miskolin
Dr. Modelar
Prispevkov: 2751
Pridružen: 02 Feb 2004, 22:52
Kraj: VESOLJE

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a miskolin » 28 Avg 2014, 13:59

...
Zadnjič spremenil miskolin, dne 07 Avg 2017, 22:03, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
tomazslo
Profesor
Prispevkov: 1357
Pridružen: 22 Jun 2010, 19:07
Kraj: Kranjska Gora
Kontakt:

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a tomazslo » 28 Avg 2014, 15:18

Klemen tega se še kako zavedam (kar si napisal se je pomotoma izbrisalo in napiši ponovno)..servi so 20kg za elerone in 14,5 kg za flape, 20kg za višino in 20kg za smer, za prvo kolo 14kg, za gas pa 10kg....sploh ni torej problem v moči, sam sem obtežil elerone s 2 kg kvihtom in normalno mi je delovalo. Zobniki so kovindski, edin problem bi bil lahko to, ker so ročice serva plastične. Sam sem že gruntal, da bi jih ojačal z aluminijastoimi ploščicami, a še vedno ostane občutljiv del pritrditev na os, ki bi pa ostal plastični. Takih zobčkov, kot jih rabim za servo ne znam izreskati. Pa nenazadnje, tud če bi kak eleron odpovedal, letalo zaradi tega nebi smelo pasti, saj ima še vedno smer in višino . Bolj problematično bi bilo, če bi višina odpovedala, le to pa imam povezano z 4mm palico na kovinsko vpetje v samem giblivem delu višinca. Zagotovo model ne bo šel v luft, če ne bo najprej naredil vsaj nekaj100 m po travi na tleh. Če bo vse funkcioniralo kot je treba, gre pa v Kranj na pisto. Tud slučajno ne reskiram tu v Martuljku, tu bi bilo pa res nevarno in izzivanje usode, če pa tam v kako njivo rukne, bomo pa že pospravili za sabo..
Golden Era Aircraft

Uporabniški avatar
Klemen P
Dr. Modelar

Prispevkov: 2270
Pridružen: Pe Feb 25, 2011 3:14 pm
Kraj: na vasi ..

Uporabniški avatar
Kremy
Razpravljalec
Prispevkov: 65
Pridružen: 04 Jan 2011, 20:43
Kraj: Škofja Loka

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a Kremy » 28 Avg 2014, 15:42

Evo tukaj imaš veliko izbiro ročk za servote:http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _Arms.html,
ali pa dražja varianta:https://www.engelmt.de/index.php/katalo ... -arms.html,
Te iz prvega linka imam v 2,20 acro modelu in so za enkrat bp.

Lp

Uporabniški avatar
tomazslo
Profesor
Prispevkov: 1357
Pridružen: 22 Jun 2010, 19:07
Kraj: Kranjska Gora
Kontakt:

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a tomazslo » 28 Avg 2014, 18:50

Kremy napisal/-a:Evo tukaj imaš veliko izbiro ročk za servote:http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... _Arms.html,
ali pa dražja varianta:https://www.engelmt.de/index.php/katalo ... -arms.html,
Te iz prvega linka imam v 2,20 acro modelu in so za enkrat bp.

Lp
Servi so kitajski in nobena od teh ročic ne paše gor...sej ročico sploh ni problem iz alu izreskat, problem je narediti pravi utor in razpored zob..za enkrat bo kar tako ostalo verjetno..saj če so izdelali servo za določeno težo, potem naj bi verjetno tudi priložena ročica zdržala moč, za katerega je narejen.

Uporabniški avatar
tomazslo
Profesor
Prispevkov: 1357
Pridružen: 22 Jun 2010, 19:07
Kraj: Kranjska Gora
Kontakt:

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a tomazslo » 13 Okt 2014, 15:47

Jadralec "STARFLY E-Segler" je v glavnem fertik in čaka da mu "napeglam" folijo..
Priponke
STARFLY E-Segler_1.jpg
STARFLY E-Segler_1.jpg (278.75 KiB) Pogledano 4787 krat
STARFLY E-Segler_2.jpg
STARFLY E-Segler_2.jpg (277.37 KiB) Pogledano 4787 krat
STARFLY E-Segler_3.jpg
STARFLY E-Segler_3.jpg (271.99 KiB) Pogledano 4787 krat

Uporabniški avatar
tomazslo
Profesor
Prispevkov: 1357
Pridružen: 22 Jun 2010, 19:07
Kraj: Kranjska Gora
Kontakt:

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a tomazslo » 17 Okt 2014, 14:25

Takole pa izgleda jadralec "STARFLY E-Segler" sedaj, ko je "oblečen" in sestavljen...še fine nastavitve in v "luft"....
Priponke
S1.jpg
S1.jpg (245.33 KiB) Pogledano 4710 krat
S2.jpg
S2.jpg (253.01 KiB) Pogledano 4710 krat
S3.jpg
S3.jpg (243.87 KiB) Pogledano 4710 krat

Uporabniški avatar
tomazslo
Profesor
Prispevkov: 1357
Pridružen: 22 Jun 2010, 19:07
Kraj: Kranjska Gora
Kontakt:

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a tomazslo » 21 Okt 2014, 13:32

Jadralec je fertik in preizkušen, sedaj je pa AIRBUS 320 na vrsti...
Priponke
A320_1.jpg
A320_1.jpg (242.23 KiB) Pogledano 4628 krat
A320_2.jpg
A320_2.jpg (266.42 KiB) Pogledano 4628 krat

Uporabniški avatar
tomazslo
Profesor
Prispevkov: 1357
Pridružen: 22 Jun 2010, 19:07
Kraj: Kranjska Gora
Kontakt:

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a tomazslo » 12 Nov 2014, 16:05

Projekt AIRBUS 320 se nadaljuje, trup je fertik, še motorje čakam, pol bo pa kmal za v "luft".
Priponke
2014-11-12 15.50.jpg
2014-11-12 15.50.jpg (127.76 KiB) Pogledano 4517 krat

tmrt
Razpravljalec
Prispevkov: 79
Pridružen: 03 Jul 2009, 13:53
Kraj: Ljubljana

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a tmrt » 20 Nov 2014, 19:17

Kaj ga bo poganjalo?

Uporabniški avatar
tomazslo
Profesor
Prispevkov: 1357
Pridružen: 22 Jun 2010, 19:07
Kraj: Kranjska Gora
Kontakt:

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a tomazslo » 21 Nov 2014, 11:01

tmrt napisal/-a:Kaj ga bo poganjalo?
Elektro-Impeller 70mm 3000KV 2x
Priponke
!CDw4H0g!mk~$(KGrHqQOKokE0fwI--jjBNPtrcYKTw~~_12.JPG
!CDw4H0g!mk~$(KGrHqQOKokE0fwI--jjBNPtrcYKTw~~_12.JPG (14.82 KiB) Pogledano 4351 krat

Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13454
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a Ultralajt » 21 Nov 2014, 12:46

Vedno, ko v tej temi opazim nove poste, takoj pogledam, ker sem radoveden, ali si končno v zrak spravil tistega velikega Piperja ali pa morda še večjo Cessno... potem pa razočaran ugotovim, da gre (spet) za nekaj manjšega.. :) 8-[
LP Mitja

Uporabniški avatar
tomazslo
Profesor
Prispevkov: 1357
Pridružen: 22 Jun 2010, 19:07
Kraj: Kranjska Gora
Kontakt:

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a tomazslo » 21 Nov 2014, 14:06

Ultralajt napisal/-a:Vedno, ko v tej temi opazim nove poste, takoj pogledam, ker sem radoveden, ali si končno v zrak spravil tistega velikega Piperja ali pa morda še večjo Cessno... potem pa razočaran ugotovim, da gre (spet) za nekaj manjšega.. :) 8-[
LP Mitja
He he Mitja..lep pozdravček...oboje je še na tleh..nekaj se je pripravljalo, da bi poleg naše piste naredili vzletno pristajalno točko za ta zaresne manjše avione, pa sem čakal, če bo kaj iz tega..tam b lahko probal oba, tu na naši j pa vsaj zame preveč ajsi, sem omejen s hišami in na drugi strani z elektro vodom. Drugače pa tko celo poletje ni blo štiri dni vnaprej planiranega ustreznega vremena, da b lahko nekje en kombi dobu in planiral odhod do Kranja. Tako da bo tudi letos to prezimilo v garaži.

Vreme nam pa letos res ni služilo, če ni dol padalo, je pa pihalo (čeprav smo navajeni da vsaj 3m/s pr nas skoz piha in je to za nas normalno stanje)..Zemlja se ni pregrela in ni bilo stabilnega ozračja, skoz se je nekaj rolalo, vse skupaj je bilo še za jadrat samo ene parkat nekaj malega pogojev.

Uporabniški avatar
tomazslo
Profesor
Prispevkov: 1357
Pridružen: 22 Jun 2010, 19:07
Kraj: Kranjska Gora
Kontakt:

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a tomazslo » 21 Nov 2014, 20:02

Takole je videt sedaj motorja k sta pritrjena na krila...
Priponke
A320_m.jpg
A320_m.jpg (118.26 KiB) Pogledano 4279 krat

tmrt
Razpravljalec
Prispevkov: 79
Pridružen: 03 Jul 2009, 13:53
Kraj: Ljubljana

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a tmrt » 22 Nov 2014, 13:45

tomazslo napisal/-a:Takole je videt sedaj motorja k sta pritrjena na krila...
Kolesa se zdijo premajhna za v Rute. Kaj pa ostali podatki o pogonu? Vidim, da bodo regulatorji v trupu. A bo kaj hlajenja? Koliko bo celotna masa modela?

Jaz skupaj pacam S3 Viking
IMG_20141122_133556~01~01.jpg
IMG_20141122_133556~01~01.jpg (67.28 KiB) Pogledano 4228 krat
IMG_20141122_133642~01~01.jpg
IMG_20141122_133642~01~01.jpg (97.2 KiB) Pogledano 4228 krat
(http://complex.ijs.si/tmertelj/rc2.htm) pa razmišljam, da bi dal regulatorje v krila z režami za hlajenje. Tudi moja kolesa bodo majhna za travo.

Uporabniški avatar
tomazslo
Profesor
Prispevkov: 1357
Pridružen: 22 Jun 2010, 19:07
Kraj: Kranjska Gora
Kontakt:

Re: nove pridobitve

Odgovor Napisal/-a tomazslo » 22 Nov 2014, 14:08

Celontna teža z baterijo bo okoli 1,7 kg. Ja regulatorji bodo v trupu, oziroma v v nosilcu kril, kjer je dovolj prostora za hlajenje. Glede na to, da poleti s predvideno 2200 mAh /4S baterijo ne bodo daljši od kakih 6-7- minut, se bo pa kaj hitro pokazalo kako in kaj, ni noben problem še kje kake luknje narest v kolikor bo potrebno.

Kolesa bodo dvojne izvedbe, tako da bodo za travo večja, za asfalt pa ta, ki so na sliki. V bistvu so nataknjena na jekleni palici in jih zamenjaš samo z odvitjem imbus vijakov, natakneš druge in to je to.

S3 Viking je tudi meni lep...mrbit še pride na vrsto..

Odgovori

Vrni se na