Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridnega MK
Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridnega MK
Lep pozdrav,
Sem nov pri tem forumu in mi oprostite v naprej za kakršnokoli napako.
Iščem modelarja ali več za skupno sodelovanje pri projektu.
Projektni team, ki bi ga ustanovili pa bi razvil hibridni multikopter.
Sam imam ideje, zagon in bi tudi financiral izgradnjo prototipa.
Potrebujem pa nekoga z znanjem in izkušnjami z multikopterji.
Če ste zainteresirani mi pišite na mail : [email protected] .
Hvala
Sem nov pri tem forumu in mi oprostite v naprej za kakršnokoli napako.
Iščem modelarja ali več za skupno sodelovanje pri projektu.
Projektni team, ki bi ga ustanovili pa bi razvil hibridni multikopter.
Sam imam ideje, zagon in bi tudi financiral izgradnjo prototipa.
Potrebujem pa nekoga z znanjem in izkušnjami z multikopterji.
Če ste zainteresirani mi pišite na mail : [email protected] .
Hvala
Re: Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridneg
Pod hibridni sem milsil da so vir napajanja baterije + genset (motor+alternator). Tako lahko leti tudi več kot 2 uri.
Sicer so jih ze naredili ampak mislim da bi lahko to bolje naredili v Sloveniji, tudi večje in zmogljivejše.
Poglej tu : http://www.tflighttech.com/
Sicer so jih ze naredili ampak mislim da bi lahko to bolje naredili v Sloveniji, tudi večje in zmogljivejše.
Poglej tu : http://www.tflighttech.com/
Re: Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridneg
Če prav razumem, ta stvar najprej iz fosilnih goriv naredi elektriko in potem s to elektriko poganja motorje. Izkoristek pa je nekje 10%.
e.pavlin.si
Re: Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridneg
A je energijska gostota bencina dovolj velika, da se taka računica izzide.
Bolj me zanima, kako se v tem primeru znebit vibracij ...
Bolj me zanima, kako se v tem primeru znebit vibracij ...
Re: Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridneg
Mislim da je izkoristek zavajajoč. Izkoristek avtomobila je tudi nizek pa se vsi z njim vozimo. Važno da je uporabno.galp napisal/-a:Če prav razumem, ta stvar najprej iz fosilnih goriv naredi elektriko in potem s to elektriko poganja motorje. Izkoristek pa je nekje 10%.
Pri letenju pa je bolj pomemben faktor teža/energija...
Re: Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridneg
Pegasus, mislim da ja. Glede vibracij, ki bodo vsekakor prisotne pa bomo videli. Mislim pa da ne bi smele vibracije vplivati na let, poleg tega pa se jih tudi lahko precej zmanjša.pegasus napisal/-a:A je energijska gostota bencina dovolj velika, da se taka računica izzide.
Bolj me zanima, kako se v tem primeru znebit vibracij ...
Re: Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridneg
Če prav razberem iz opisa na strani..
Ima zadeva 5kw motor na gorivo ter 16,000 mAh LiPo.
Ima zadeva 5kw motor na gorivo ter 16,000 mAh LiPo.
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridneg
Dobra ideja!
Sam nimam dovolj znanja na tem področju, da bi ti pomagal. Na žalost...
Kar pogumno!
Sam nimam dovolj znanja na tem področju, da bi ti pomagal. Na žalost...
Kar pogumno!
Re: Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridneg
Raje kot na mail ti bom odgovoril tu, da lahko še kdo komentira in da boljši predlog.
Jaz bi na tvojem mestu vzel en outrunner motorček, ki bi delal kot agregat. So majhni in lahki. Vsaj za testiranje bo čisto OK.
Kakšen dober polnilec LiIon akumulatorjev, pa bomo že spravili skupaj.
Jaz bi na tvojem mestu vzel en outrunner motorček, ki bi delal kot agregat. So majhni in lahki. Vsaj za testiranje bo čisto OK.
Kakšen dober polnilec LiIon akumulatorjev, pa bomo že spravili skupaj.
Re: Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridneg
Hvala S56JSC,
Vsak predlog je dobrodošel. V bistvu iščem team, ki bi delal na projektu in bi tudi ustanovili start up. Glede generatorja- pogonski motor sem našel že izvajalce. 6KW motor + alternator.
Nimam pa izkušenj kje in po kakšni ceni dobiti močne motorje, propelerje, krmilje, itd.
Manuel
Vsak predlog je dobrodošel. V bistvu iščem team, ki bi delal na projektu in bi tudi ustanovili start up. Glede generatorja- pogonski motor sem našel že izvajalce. 6KW motor + alternator.
Nimam pa izkušenj kje in po kakšni ceni dobiti močne motorje, propelerje, krmilje, itd.
Manuel
Re: Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridneg
Šempeterska Letrika je v svetovnem vrhu glede močnih el.motorjev. Morda ti lahko kaj pomagajo.
Re: Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridneg
Gorazd,
Hvala , bom preveril.
Hvala , bom preveril.
Re: Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridneg
Za startup poleg ideje rabiš še business plan, ki je bistvenega pomena, če želiš, da te kdo sponzorira. Tehnika in tehnologija je drugotnega pomena.
Re: Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridneg
Pegasus,
Se strinjam da rabiš business plan, ampak ne v takem vrstnem redu. Mislim da je prvo ideja, potem prototip, potem pa business plan.
Poleg tega je vsak business plan malo iz trte izvlečen, kar se zaveda vsak resen potencialni investitor. Nikoli se še noben bussiness plan ni uresničil, kot je bilo napovedano.
Sam BP pa pokaže da ti je jasno, kaj in kako boš delal.
Se strinjam da rabiš business plan, ampak ne v takem vrstnem redu. Mislim da je prvo ideja, potem prototip, potem pa business plan.
Poleg tega je vsak business plan malo iz trte izvlečen, kar se zaveda vsak resen potencialni investitor. Nikoli se še noben bussiness plan ni uresničil, kot je bilo napovedano.
Sam BP pa pokaže da ti je jasno, kaj in kako boš delal.
Re: Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridneg
Dvomim da bo šlo z rešitvami "off the shelf" saj znajo bit zadeve teške(motor+generator...) ker pač ni potrebe da je super lahko in se uporabi material ki je ustrezen ter cenovno primeren..npr.. lito iz kovine namesto rezkano iz aluminija z lajševalnim luknjam ali pa celo iz karbona itd..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridneg
http://en.wikipedia.org/wiki/Energy_densitygalp napisal/-a:Če prav razumem, ta stvar najprej iz fosilnih goriv naredi elektriko in potem s to elektriko poganja motorje. Izkoristek pa je nekje 10%.
Gasoline (petrol) 44.4MJ/kg
Lithium-ion battery 0.36-0.875 MJ/kg
Torej cca 50-100kg baterij za 1kg goriva, izkoristek je 7x manjši, torej je čas letenja lahko cca 10x daljši kot pri elektro pogonu ob isti teži.
Delat karkoli brez biznisplana je igranje lota... z majhno verjetnostjo uspeha.
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridneg
Pojavi se vprašanje kaj so prednosti električnega prenosa energije na rotorje? Verjetno bi bil mehanski prenos z jermeni lažji znal pa bi biti dražji. Ena od prednosti električnega bi bila, da je bencinski motor lahko manj elastičen in pretežno teče v področju maksimalnega izkoristka.
Re: Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridneg
RC-Ryder,rc-ryder napisal/-a:http://en.wikipedia.org/wiki/Energy_densitygalp napisal/-a:Če prav razumem, ta stvar najprej iz fosilnih goriv naredi elektriko in potem s to elektriko poganja motorje. Izkoristek pa je nekje 10%.
Gasoline (petrol) 44.4MJ/kg
Lithium-ion battery 0.36-0.875 MJ/kg
Torej cca 50-100kg baterij za 1kg goriva, izkoristek je 7x manjši, torej je čas letenja lahko cca 10x daljši kot pri elektro pogonu ob isti teži.
Delat karkoli brez biznisplana je igranje lota... z majhno verjetnostjo uspeha.
LP
Se strinjam glede zgoraj navedenega . Glede biznisplana pa ne . Sam imam že iskušnje z podjetji, izdelal sem že biznisplane, imam povezave z investitorji ,....
Za biznisplan moraš navesti stroške izdelave, stroške materijala, podjetja,.......potem pa lahko izračunaš dobiček.
Biznisplan, brez prototipa nima nobenega smisla. Vsak si lahko takoj zamisli kako veliko je področje uporabe multikopterja, ki lahko leti več ur in nosi več teže. Lahko pa tudi leti brez pilota in mu nastaviš GPS ruto. ZA to se že zanimajo DHL in ostali prevozniki, amazon,..., da ne omenjam offshore industrije, kjer imajo veliko poletov do platforme z helikopterjem in pilotom za manjše teže...
Osebno mislim da je hibridni multikopter revolucionaren, ker z 10x večjo zmogljivostjo naredi velik preskok in poveča uporabo in aplikacije, kjer se lahko uporablja.
Da ne omenjam naslednje korake, ki jih imam v mislih.
Prvi korak je prototip hibridnega multikopterja , ki bo boljši kot izdelek TOP FLights. Tukaj mislim da ne bo težko, potrebno bo nekaj časa in optimizacije. Genset za multikopter je razvit in ga je možno kupiti v več izvedbah in močeh. Da bi šel sam se učiti, kje nabaviti motorčke, katero krmilje naj uporabim, arduino ali kaj drugega bom igubil najmanj 2 leti da bom naredil prototip.
Zato iščem ljudi z izkušnjami, ki so pripravljeni sodelovati na projektu, so pripravljeni uložiti svoj čas in znanje. Jaz bi pokril materijalne stroške izdelave.
Mislim da imamo v Sloveniji dovolj znanja, da izpeljemo ta projekt. Cilj je tudi seveda, da hibridni multikopter preseže čas letenja Top Flight prototipa in se vpiše v Guiness records. Tukaj je reklama že zagotovljena in mnoga vrata se odpirajo. V primeru, pa da ne uspemo podreti najdaljši čas leta HMK pa imam plan B, drugi segment kjer se bomo vpisali v guinessovo knjigo.
Imam razdelano vizijo in ne morem vsega kar napisati in deliti v forumu. Ravno pred 14 dnevi sem se pogovarjal z največjimi investirorji in vsak od njih vam bo potrdil, da njih ne zanima biznis plan ampak ideja in največ TEAM.
Iščem team, nekoga, ki je vešč v 3d designu, konstruiranju elektronike, motorjev in krmilja. Nekoga, ki ima izkušnje z modeli, letenjem, propelerji in carbonom...
Večina elementov je z "off the shelf" , teorija je razdelana in jasna.
Rad bi formiral team največ 3-4 ljudi. Sam delam večinoma v tujini in ne poznam ljudi, ki bi mi lahko pomagali oziroma bili člani ekipe. Če menite, da vam je zanimivo in ste resni kandidat se mi javite na mail : [email protected] . Če pa morda nimate časa ali niste zainteresirani, bi vas prosil če poveste znancu ali komu, ki mislite da bi bil odličen na tem področju.
Manuel B.
Re: Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridneg
Sem pokazal tole mojemu staremu atu, pa je rekel tako, po kmečko: "S te moke ne bo kruha." Jaz bi mu najraje verjel.
Kolikor imam izkušenj, se naveza med "idejnim vodjem projekta", ki ne obvlada tehnologije, niti nima znanja potrebnega za realizacijo tehničnega dela projekta, z nekom, ki to znanje ima, ne obnese, ker pride do navzkrižnih mnenj pri pomembnih segmentih projekta. Eden gleda skozi finance, drugi skozi tehniko in pride slej ko prej do razkola. Če pa eden popusti drugemu, nastane izdelek s hibo.... Kdo bo popustil ali se uklonil ideju drugega, je pa odvisno od tega kakšna je zastavljena hirearhija odločanja... zadeva lahko hitro propade, sploh pa v fazi, ko bi bilo treba podeliti dobiček, ali pa pokriti izgubo....
Idealno bi bilo najti sodelavca, ki ima popolnoma enak pogled na zadevo kot "vodja" projekta. To bo pa težko....
Skratka, sem zelo skeptičen... sploh če je cilj zapis v Guinesovi knjigi rekordov....
Namig! Zakaj komplicirat zadevo, če bi lahko en bencinski motor poganjal prek kardanov vse štiri propelerje? Namesto mase generatorja in štirih elektromotorjev s krmilniki, bi lahko nosil več goriva. Pa še to? Zakaj multikopter? Kaj navaden helikopter ni dovolj dober?
Kolikor imam izkušenj, se naveza med "idejnim vodjem projekta", ki ne obvlada tehnologije, niti nima znanja potrebnega za realizacijo tehničnega dela projekta, z nekom, ki to znanje ima, ne obnese, ker pride do navzkrižnih mnenj pri pomembnih segmentih projekta. Eden gleda skozi finance, drugi skozi tehniko in pride slej ko prej do razkola. Če pa eden popusti drugemu, nastane izdelek s hibo.... Kdo bo popustil ali se uklonil ideju drugega, je pa odvisno od tega kakšna je zastavljena hirearhija odločanja... zadeva lahko hitro propade, sploh pa v fazi, ko bi bilo treba podeliti dobiček, ali pa pokriti izgubo....
Idealno bi bilo najti sodelavca, ki ima popolnoma enak pogled na zadevo kot "vodja" projekta. To bo pa težko....
Skratka, sem zelo skeptičen... sploh če je cilj zapis v Guinesovi knjigi rekordov....
Namig! Zakaj komplicirat zadevo, če bi lahko en bencinski motor poganjal prek kardanov vse štiri propelerje? Namesto mase generatorja in štirih elektromotorjev s krmilniki, bi lahko nosil več goriva. Pa še to? Zakaj multikopter? Kaj navaden helikopter ni dovolj dober?
Zadnjič spremenil Ultralajt, dne 23 Maj 2015, 10:45, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridneg
Kolikor so mi znani startup procesi, moraš najprej zreducirati tvojo idejo na minimalni ključni del. Multikopter je že znana zgodba in imamo domače proizvajalce, ki so sposobni izdelat kvalitetne izdelke. V tvoji zgodbi kot ključni element vidim za težo zoptimiziran hibridni del, torej toplotni stroj, generator, krmilna elektronika in gorivo. Tega ne moreš vzet iz "off-the-shelf" agregata iz trgovine, pač pa moraš razviti sam. In nadaljevanje zgodbe bo ključno odvisno od tega, kako ti to uspe.
Poleg tega bi bil tak lahek sklop zanimivi še marsikje drugje, ne samo v aviaciji. Povežeš nekaj strojnikov in nekaj štromarjev ter sestavite po masi optimiziran sklop, ki bo ogljikovodike pretvarjal v elektriko.
Poleg tega bi bil tak lahek sklop zanimivi še marsikje drugje, ne samo v aviaciji. Povežeš nekaj strojnikov in nekaj štromarjev ter sestavite po masi optimiziran sklop, ki bo ogljikovodike pretvarjal v elektriko.
Re: Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridneg
Hoj
Na Šempeterski Elektri poznam nekaj ljudi, tako da je to samo en +. Sam poznam elektroniko kar dobro, da bi spravili skupaj en regulator z polnilcem z visokim izkoristkom.
Sam osebno nebi šel v 6+kW. Le kaj ti pomenijo ti kW?
Osebno bi strmel po čim manjši teži in posledično manjši porabi. To kar bom sedaj pisal je čisto iz glave in je potrebno vse preračunati, ampak osnova je.
Predpostavljam, da bi bil tvoj quad namenjen le letenju in nebi nosil dodatnega bremena.
Samo ohišje + motorji bi tehtali tam okoli 1kg. Na to težo računaš še mali bencinski agregat (kakšen močnejši modelarski motor) + 2kg z outrunerčkom.
Ajde smo na 3kg. takšno težo bi pa brez težav dvignil moj quad, ki pri polni obremenitvi 60A (3S accu). Se pravi poraba je 750W.
Torej za tvoj quad bi bil popolnoma dovolj 1kW agregat, ki je bistveno lažji od 6kW, kar potegne s seboj bistveno večjo, močnejšo, težjo konstrukcijo in večji močnejši, bolj požrešni motorji in regulatorji. Iz tega sledi večji agregat. Začaran krog.
Skratka preračun je tu zelo važen. Tega ti jaz nebi znal napraviti.
Moje mnenje čim manjša teža in čim manjši agregat. Trenutne potrebe po tokovih se itak črpa iz (manjšega) accu.
Poslovni načrt. Važen je za investitorje, da vedo kaj bodo imeli od tega. Jaz ti bom (kolikor znam) rad pomagal iz veselja in enega modela, ki bi ga imel na testu Da prepričaš mene za sodelovanje mi pošlji preračun teže in porabe.
edit:
Aha sedaj vidim kaj tebe zanima. Na vso silo napravit model, ki bi bil boljši od predhodnikov. Brez vizije zakaj bi ta model uporabil. To pa ni dobro!
Imej konkretni cilj! Imej vizijo, kje bo tvoj multirotor uporaben. Ali za amaterje, ali za točno določeno področje. Ne imeti lažnega upanja, da boš tvoj izdelek prodal DHL, amazon ali podobnim družbam. V tak biznis nimaš (predpostavljam) dovolj poznanstva. Samo kvaliteta ti ne pomaga kaj dosti...
Na Šempeterski Elektri poznam nekaj ljudi, tako da je to samo en +. Sam poznam elektroniko kar dobro, da bi spravili skupaj en regulator z polnilcem z visokim izkoristkom.
Sam osebno nebi šel v 6+kW. Le kaj ti pomenijo ti kW?
Osebno bi strmel po čim manjši teži in posledično manjši porabi. To kar bom sedaj pisal je čisto iz glave in je potrebno vse preračunati, ampak osnova je.
Predpostavljam, da bi bil tvoj quad namenjen le letenju in nebi nosil dodatnega bremena.
Samo ohišje + motorji bi tehtali tam okoli 1kg. Na to težo računaš še mali bencinski agregat (kakšen močnejši modelarski motor) + 2kg z outrunerčkom.
Ajde smo na 3kg. takšno težo bi pa brez težav dvignil moj quad, ki pri polni obremenitvi 60A (3S accu). Se pravi poraba je 750W.
Torej za tvoj quad bi bil popolnoma dovolj 1kW agregat, ki je bistveno lažji od 6kW, kar potegne s seboj bistveno večjo, močnejšo, težjo konstrukcijo in večji močnejši, bolj požrešni motorji in regulatorji. Iz tega sledi večji agregat. Začaran krog.
Skratka preračun je tu zelo važen. Tega ti jaz nebi znal napraviti.
Moje mnenje čim manjša teža in čim manjši agregat. Trenutne potrebe po tokovih se itak črpa iz (manjšega) accu.
Poslovni načrt. Važen je za investitorje, da vedo kaj bodo imeli od tega. Jaz ti bom (kolikor znam) rad pomagal iz veselja in enega modela, ki bi ga imel na testu Da prepričaš mene za sodelovanje mi pošlji preračun teže in porabe.
edit:
Aha sedaj vidim kaj tebe zanima. Na vso silo napravit model, ki bi bil boljši od predhodnikov. Brez vizije zakaj bi ta model uporabil. To pa ni dobro!
Imej konkretni cilj! Imej vizijo, kje bo tvoj multirotor uporaben. Ali za amaterje, ali za točno določeno področje. Ne imeti lažnega upanja, da boš tvoj izdelek prodal DHL, amazon ali podobnim družbam. V tak biznis nimaš (predpostavljam) dovolj poznanstva. Samo kvaliteta ti ne pomaga kaj dosti...
Re: Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridneg
Hvala vsem za komentarje.
Sprva nisem samo idejni vodja brez vizije ;= . Sam sem elektronik in se dokaj spoznam na tehnologijo. Vsak, ki ima nekaj vizije bo videl področje uporabe.
Moj namen ni bil da laskam o svojih uspehih in znanjih pa tudi vizije ne morem kar tako prosto deliti po forumu, ki je javno dostopen.
Skepticizem pa je normalen odziv na nepoznano, kar pa ni tako zaželjeno v teamu . Se sprašujem kako bi komentirali Forda, ko je želel narediti motor iz enega dela (se pa niti malo ne primerjam z njim).
Kar se tiče začaranega kroga in energije pa je ravno obratno. Ker imajo Genseti večji izkoristek (KW/Kg) pri večjih močeh je lažje narediti večje multikopterje, ki nosijo tudi večjo težo.
Moj cilj ni narediti nič na silo . Idejo sem imel že dolgo časa prej, ko lahki genseti niso bili na voljo, nisem imel časa in denarja, da bi jih šel razvijati. Sedaj pa so na voljo (OFF the SHELF).
Več kot toliko ne morem deliti vizije in ideje, kot to da vam povem, da je prvi cilj izdelati hibridni multikopter , ki bi nosil 10 kg in letel več kot 2 uri.
Za naprej pa imam vizijo, ki jo bom delil z teamom. Če želite, da vam povem, da bomo zaslužili miljon evrov v prvih 3 letih, vam tega ne morem povedati.
Vprašajte se kaj imate za zgubiti? Svoj čas? Ves čas, ki ga boste porabili bo učenje in možnost sodelovati in izdelati prvi hybridni multikopter v Evropi. Naslednji korak pa bomo sli korak dlje in bili prvi v svetu. Sam bom financiral izgradnjo prvega prototipa. Jaz sem pripravljen vložiti svoj čas in denar. Iščem (JA Ljudi in ne NE ljudi ) , ki se ne bojijo neuspeha ali uspeha.
Pa še dodatno za skeptike : Ne potrebujem nobenemu nič dokazovati , Top flights je izdelal hybridni multikopter z gensetom in baterijami. To ni space shuttle tehnolohgija....
Sprva nisem samo idejni vodja brez vizije ;= . Sam sem elektronik in se dokaj spoznam na tehnologijo. Vsak, ki ima nekaj vizije bo videl področje uporabe.
Moj namen ni bil da laskam o svojih uspehih in znanjih pa tudi vizije ne morem kar tako prosto deliti po forumu, ki je javno dostopen.
Skepticizem pa je normalen odziv na nepoznano, kar pa ni tako zaželjeno v teamu . Se sprašujem kako bi komentirali Forda, ko je želel narediti motor iz enega dela (se pa niti malo ne primerjam z njim).
Kar se tiče začaranega kroga in energije pa je ravno obratno. Ker imajo Genseti večji izkoristek (KW/Kg) pri večjih močeh je lažje narediti večje multikopterje, ki nosijo tudi večjo težo.
Moj cilj ni narediti nič na silo . Idejo sem imel že dolgo časa prej, ko lahki genseti niso bili na voljo, nisem imel časa in denarja, da bi jih šel razvijati. Sedaj pa so na voljo (OFF the SHELF).
Več kot toliko ne morem deliti vizije in ideje, kot to da vam povem, da je prvi cilj izdelati hibridni multikopter , ki bi nosil 10 kg in letel več kot 2 uri.
Za naprej pa imam vizijo, ki jo bom delil z teamom. Če želite, da vam povem, da bomo zaslužili miljon evrov v prvih 3 letih, vam tega ne morem povedati.
Vprašajte se kaj imate za zgubiti? Svoj čas? Ves čas, ki ga boste porabili bo učenje in možnost sodelovati in izdelati prvi hybridni multikopter v Evropi. Naslednji korak pa bomo sli korak dlje in bili prvi v svetu. Sam bom financiral izgradnjo prvega prototipa. Jaz sem pripravljen vložiti svoj čas in denar. Iščem (JA Ljudi in ne NE ljudi ) , ki se ne bojijo neuspeha ali uspeha.
Pa še dodatno za skeptike : Ne potrebujem nobenemu nič dokazovati , Top flights je izdelal hybridni multikopter z gensetom in baterijami. To ni space shuttle tehnolohgija....
Re: Iščem modelarja/e za sodelovanje pri izgradnji hibridneg
Tole sem imel v mislih:tmrt napisal/-a:Pojavi se vprašanje kaj so prednosti električnega prenosa energije na rotorje? Verjetno bi bil mehanski prenos z jermeni lažji znal pa bi biti dražji. Ena od prednosti električnega bi bila, da je bencinski motor lahko manj elastičen in pretežno teče v področju maksimalnega izkoristka.