DJI NAZA
Re: DJI NAZA
Evo, dobil problem pri nastavitvi failsafe...Na Futabi T10 moras imeti nastavljeno na 10 kanalni sprejemnik da ti potem ponudi failsafe za vse kanale v nasprotnem primeru( pri nastavljenemu 7kanalnemu sprejemu) ti ponudi failsafe le za 3. kanal(gas).
Tako, da tudi failsafe deluje. Zvečer grem provat kako failsafe deluje.
Lp
Tako, da tudi failsafe deluje. Zvečer grem provat kako failsafe deluje.
Lp
Re: DJI NAZA
Res pazi, da je gas pod polovico. Priporočam, da probaš zmanjševati gas iz lebdenja toliko časa, dokler se ti model ne začne počasi spuščat. Potem si samo zapomni položaj in ga uporabi pri nastavljanju fail safe funkcije.
Re: DJI NAZA
Če imaš GPS in RTH, potem itaq Naza sama uravnava gas, gas malo pod polovico je važen, če imaš v trenutku vklopa na manual. Zato svetujejo da se ga nastavi malo pod polovico.
Mi smo probali na štirih, pa na vseh dela odlično, RTH pristane v radiju enega metra od mesta vzleta.
Mi smo probali na štirih, pa na vseh dela odlično, RTH pristane v radiju enega metra od mesta vzleta.
Re: DJI NAZA
ok, potem moram prvo it poizkusit koliko gasa bi bilo primernega ob vklopu failsefa. Trenutno je na 45%.
Bom čez vikend proval porihtat, da bo funkcioniralo kot je treba.
Če bo tako lepo delala si bo treba tudi gps modul omislit.
lp
Bom čez vikend proval porihtat, da bo funkcioniralo kot je treba.
Če bo tako lepo delala si bo treba tudi gps modul omislit.
lp
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 160
- Pridružen: 20 Avg 2007, 21:24
Re: DJI NAZA
Živjo,
Prejšnji teden sem nadgradil NAZA F450 še z GPS-jem in moram reči da sem zelo zadovoljen.
Edino kar sem opazil je to,da se ob vklopu GPS mode-a pojavi drifting v levo,kar potem spompenziram s trimanjem.
Ali je to ok ali moram kaj popraviti položaj senzorja? Kako pa imate nastavljene GAIN vrednosti na F450?
NAZA je montirana na spodnji plati na sredini,GPS pa na zadnji levi roki.
LP
Žiga
Prejšnji teden sem nadgradil NAZA F450 še z GPS-jem in moram reči da sem zelo zadovoljen.
Edino kar sem opazil je to,da se ob vklopu GPS mode-a pojavi drifting v levo,kar potem spompenziram s trimanjem.
Ali je to ok ali moram kaj popraviti položaj senzorja? Kako pa imate nastavljene GAIN vrednosti na F450?
NAZA je montirana na spodnji plati na sredini,GPS pa na zadnji levi roki.
LP
Žiga
Re: DJI NAZA
Si vnesel položaj GPS-a v nastavitvah?zigasoncek napisal/-a:Živjo,
Prejšnji teden sem nadgradil NAZA F450 še z GPS-jem in moram reči da sem zelo zadovoljen.
Edino kar sem opazil je to,da se ob vklopu GPS mode-a pojavi drifting v levo,kar potem spompenziram s trimanjem.
Ali je to ok ali moram kaj popraviti položaj senzorja? Kako pa imate nastavljene GAIN vrednosti na F450?
NAZA je montirana na spodnji plati na sredini,GPS pa na zadnji levi roki.
LP
Žiga
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 160
- Pridružen: 20 Avg 2007, 21:24
Re: DJI NAZA
Sem ja..se pravi meril sem od CG-ja do mesta postavitve.
LP
Žiga
LP
Žiga
Re: DJI NAZA
GPS zarotiraj v kontra smer od vrtenja.
Postopno, najprej zelo malo, pa potem preizkusi.
Zdajle bolj točno prebral. Če prav razumem, se ne vrti (yaw) ampak drifta?
Potem to zgoraj ne bo odpravilo napake.
Postopno, najprej zelo malo, pa potem preizkusi.
Zdajle bolj točno prebral. Če prav razumem, se ne vrti (yaw) ampak drifta?
Potem to zgoraj ne bo odpravilo napake.
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 160
- Pridružen: 20 Avg 2007, 21:24
Re: DJI NAZA
Ja,drifta ja.
Bom danes še enkrat skalibriral komande če bo kaj pomagalo.
Lp
Žiga
Bom danes še enkrat skalibriral komande če bo kaj pomagalo.
Lp
Žiga
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 160
- Pridružen: 20 Avg 2007, 21:24
Re: DJI NAZA
Komande sem skalibriral a vendar je isto..drifta v levo,tako da je bilo potrebno kar precej trimanja desno da se je stvar umirila...raziskujem naprej
LP
Žiga
LP
Žiga
Re: DJI NAZA
Lahko poslikaš?zigasoncek napisal/-a:Živjo,
Prejšnji teden sem nadgradil NAZA F450 še z GPS-jem in moram reči da sem zelo zadovoljen.
Edino kar sem opazil je to,da se ob vklopu GPS mode-a pojavi drifting v levo,kar potem spompenziram s trimanjem.
Ali je to ok ali moram kaj popraviti položaj senzorja? Kako pa imate nastavljene GAIN vrednosti na F450?
NAZA je montirana na spodnji plati na sredini,GPS pa na zadnji levi roki.
LP
Žiga
Elektromotorji imajo zelo močne magnete, GPS modul pa ni sam, ampak je v temu ohišju še Kompas...
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 160
- Pridružen: 20 Avg 2007, 21:24
Re: DJI NAZA
Živjo,
Evo slika:
LP,
Žiga
Evo slika:
LP,
Žiga
Re: DJI NAZA
Malo poglej na rcgroups pa boš videl kako zadeve naredijo in jim deluje BP. Pomoje imaš malo preveč vibracij zato ti drifta.
Re: DJI NAZA
NAZA ga res rula.
Stvar dela. To je to. Kolikol sem letel z nazo zdaj v 1 mesecu nisem prej 1 leto z open pilot.
Res, zelo sem navdusen. Tako, da vrjetno bo kmalu tudi gps modul doma.
Stvar dela. To je to. Kolikol sem letel z nazo zdaj v 1 mesecu nisem prej 1 leto z open pilot.
Res, zelo sem navdusen. Tako, da vrjetno bo kmalu tudi gps modul doma.
Re: DJI NAZA
Evo po spremembi podnožja zadeva počasi dobiva svojo končno podobo. Manjka še video oddajnik, prav tako pa, ker ima Sony samo hdmi izhod, sem se odločil, da bom namsto hdmi/s-video konverterja raje dodal še eno kamero za direkten prenos slike.
Sedaj so na vrsti testiranja zajema slike, ker sam multikopter je bil že stestiran in se naza lepo obnese za tisto kar je tukaj predvidena. Za podaljšanje časa letenja in predvsem praktišnosti, bom verjetno spremenil napajanja zadeve iz 4s na 4x 3s 2200mah ( ker za druge modele doma v večini primerov uporabljam 2200mah baterije in jih imam na zalogi) in pa posledično velikost propelerjev iz 10x5 na 12x3.8.
Sedaj so na vrsti testiranja zajema slike, ker sam multikopter je bil že stestiran in se naza lepo obnese za tisto kar je tukaj predvidena. Za podaljšanje časa letenja in predvsem praktišnosti, bom verjetno spremenil napajanja zadeve iz 4s na 4x 3s 2200mah ( ker za druge modele doma v večini primerov uporabljam 2200mah baterije in jih imam na zalogi) in pa posledično velikost propelerjev iz 10x5 na 12x3.8.
- Priponke
-
- ostalo 001 (Small).jpg (32.8 KiB) Pogledano 9701 krat
-
- ostalo 379 (Small).jpg (28.85 KiB) Pogledano 9701 krat
-
- ostalo 380 (Small).jpg (37.07 KiB) Pogledano 9701 krat
Re: DJI NAZA
Pozdravljeni!
Sem novi lastnik naze f450 (mislim da tale na zgornji sliki) stvar je res super ugotovil sem že par stvari vendar pa mi nekaj ne da miru, to je skrb da bi se mi v zraku med spuščanjem ugasnili motorji zaradi premajhnega odklona gasa.
Ali je možno da bi se v zreku če model spuščam in imam ročko za gas na 0% motorji ugasnili?
V navodilih sicer piše:
During normal flight, only pull throttle stick under 10% will not stop motors in any control mode.
Ampak če model držim v roki in spustim gas pod 10% in model "rukam" se motorji pravtako ugasnejo.
Zanima me še kako se modelu zaklene pozicijo? ali je potrebno imeti samo v "GPS att mode" in ročko za gas na 50%.
LP Tine
Sem novi lastnik naze f450 (mislim da tale na zgornji sliki) stvar je res super ugotovil sem že par stvari vendar pa mi nekaj ne da miru, to je skrb da bi se mi v zraku med spuščanjem ugasnili motorji zaradi premajhnega odklona gasa.
Ali je možno da bi se v zreku če model spuščam in imam ročko za gas na 0% motorji ugasnili?
V navodilih sicer piše:
During normal flight, only pull throttle stick under 10% will not stop motors in any control mode.
Ampak če model držim v roki in spustim gas pod 10% in model "rukam" se motorji pravtako ugasnejo.
Zanima me še kako se modelu zaklene pozicijo? ali je potrebno imeti samo v "GPS att mode" in ročko za gas na 50%.
LP Tine
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim
Re: DJI NAZA
Ja, med letom ne sme plin nikoli pod 10%, drugače pade kot mušica z neba. Ko letiš, si nastavi trimer ali fazo leta, kjer imaš spodnjo mejo višjo od 10% pa ne bo težav. Drugače pa med letenjem nikoli ne zmanjšuj toliko plina. Prav tako se motorji ugasnejo nekaj sekund po pristanku. Ja, daš v atti gps in da lebdi.tintek napisal/-a:Pozdravljeni!
Sem novi lastnik naze f450 (mislim da tale na zgornji sliki) stvar je res super ugotovil sem že par stvari vendar pa mi nekaj ne da miru, to je skrb da bi se mi v zraku med spuščanjem ugasnili motorji zaradi premajhnega odklona gasa.
Ali je možno da bi se v zreku če model spuščam in imam ročko za gas na 0% motorji ugasnili?
V navodilih sicer piše:
During normal flight, only pull throttle stick under 10% will not stop motors in any control mode.
Ampak če model držim v roki in spustim gas pod 10% in model "rukam" se motorji pravtako ugasnejo.
Zanima me še kako se modelu zaklene pozicijo? ali je potrebno imeti samo v "GPS att mode" in ročko za gas na 50%.
LP Tine
Tudi moja naza dobi GPS.
Re: DJI NAZA
hvala za odgovor, ja gps je kar fajn zadeva ampak meni včasih (zima deževno, megleno vreme) ne polovi dovolj satelitov da bi bila stvar uporabna.
Sem pa na svojem razbil frame zaradi neznanja, sem ga vozil malo hitreje in šele potem ugotovil da rabi kar precej časa da spremeni smer naprej/nazaj najbrž je to odvisno od GAINA, imam prav?
Nov frame že naročen iz NL hk in upam da pride čimprej da se vrnemo v zrak.
LP
Sem pa na svojem razbil frame zaradi neznanja, sem ga vozil malo hitreje in šele potem ugotovil da rabi kar precej časa da spremeni smer naprej/nazaj najbrž je to odvisno od GAINA, imam prav?
Nov frame že naročen iz NL hk in upam da pride čimprej da se vrnemo v zrak.
LP
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim
Re: DJI NAZA
Od gaina je odvisno (da je pravilno občutljiv) vendar tudi od občutljivosti premika ročk. Tx Rate, če imaš to za nastavljat v programu.
Re: DJI NAZA
Nima. V atti načinu moraš kar pogumno povleči palico nase. V manual pa malenkost manj, ker je toliko bolj občutljiva faza.
Re: DJI NAZA
Tudi moj quad je končno poletel
Moram edino še sprobati z propelerji 11Ă—5. Sedaj so 10Ă—5. Potem bom naročil karbonske.
Sedaj me čaka edino še izdelava pravega podvozja in gimbala za gopro.
Moram edino še sprobati z propelerji 11Ă—5. Sedaj so 10Ă—5. Potem bom naročil karbonske.
Sedaj me čaka edino še izdelava pravega podvozja in gimbala za gopro.
- Priponke
-
- quad1.jpg (293.55 KiB) Pogledano 9262 krat
-
- zlozen.jpg (160.93 KiB) Pogledano 9262 krat
Re: DJI NAZA
Tisto VU enoto (Z LED) daj na spodnjo stran, da boš bolje videl stanje akumulatorja in krmilnika.
Moj GPS prispel, tako da bo polahko nastal nov model.
Moj GPS prispel, tako da bo polahko nastal nov model.
Re: DJI NAZA
Odstrani rdeče žice z regulatorjev (konektor, ki gre v nazo), drugače boš imel še kak dim!stranaboy napisal/-a:Tudi moj quad je končno poletel
Moram edino še sprobati z propelerji 11Ă—5. Sedaj so 10Ă—5. Potem bom naročil karbonske.
Sedaj me čaka edino še izdelava pravega podvozja in gimbala za gopro.
DJI NAZO pritrdi s originalno penico ali pa z dvostranskim lepilnim trakom, ki ima vmes peno. Tudi tista pena iz hobbykinga za žiroskope je primerna.
Re: DJI NAZA
Zdaj pa ne razumem....sam imam Nazo na quadrokopterju,letim cca 7mesecev priklopljene imam vse tri žice v Nazo pa še nisem imel dima ne ognja....v čem je fora ?
Prosim za odgovor
lp iz mb
Prosim za odgovor
lp iz mb
v "luftu" še nobeden ni ostal....
Re: DJI NAZA
Fora? Je ni, le potencialno tehnične težave.
Za lažje razumevanje si najprej oglejmo kako napetostni regulator v krmilniku obratov deluje.To je stikalni regulator, ki deluje na principu stikala in z njegovim hitrim vklapljanjem in izklapljanjem se doseže želena izhodna napetost. Elektronika za krmiljenje stikala istočasno spremlja trenutno izhodno napetost ter na podlagi te informacije določa čas in trajanje, ko je stikalo vklopljeno oziroma izklopljeno.
V primeru, ko so vsi štirje krmilniki obratov in s tem tudi njihovi napetostni regulatorji, priklopljeni v krmilnik multikopterja pa nastane težava, saj izhodna napetost ni odvisna le od enega vira napajanja, temveč od štirih, saj so ti v porabniku dejansko povezani.
Obstaja sicer možnost, da bodo kljub temu delovali pravilno, izkušnje pa nam kažejo, da pri takšni vezavi lahko prihaja do nihanja v napetosti, navzgor ali navzdol, lahko prihaja do tega, da napajanje v celoti odpove, v skrajnem primeru pa se lahko iz katerega od njih tudi pokadi, čeprav je za to nekoliko manj možnosti. Upoštevajoč dejstvo, da je to vir napajanja tako za krmilnik multikopterja, kot tudi za sprejemnik, torej izredno pomembno periferno premo, je lahko vsako resnejše nihanje napetosti za letalnik pogubno, kaj šele popolna odpoved.
Problem se da rešiti na dva načina; prvi je odklop srednje žile na podatkovno-energijskih kablih treh krmilnikov obratov, kar je običajna praksa o kateri je pisal Krist, ali namestitev diode zadostne moči na vse štiri izmed njih, ta rešitev pa ima nekaj dobrih ter žal tudi slabih posledic.
LP
Alex
P.S.
Kabel - žila kabla - žica; ni isto!
P.P.S.
Naknadno ugotovljeno; NAZA ima lastno napajanje (VU), zato je potrebno odklopiti vse napetostne regulatorje v krmilnikih obratov, torej že omenjene srednje žile.
V kolikor se uporabljajo krmilni obratov brez le teh (OPTO), potem morajo vse tri žile ostati povezane, saj sam krmilnik obratov nima lastnega napajanja in se napaja preko ostale periferne opreme, zato le ta potrebuje tudi obe energijski žili podatkovno-energijskega kabla krmilnika obratov.
Za lažje razumevanje si najprej oglejmo kako napetostni regulator v krmilniku obratov deluje.To je stikalni regulator, ki deluje na principu stikala in z njegovim hitrim vklapljanjem in izklapljanjem se doseže želena izhodna napetost. Elektronika za krmiljenje stikala istočasno spremlja trenutno izhodno napetost ter na podlagi te informacije določa čas in trajanje, ko je stikalo vklopljeno oziroma izklopljeno.
V primeru, ko so vsi štirje krmilniki obratov in s tem tudi njihovi napetostni regulatorji, priklopljeni v krmilnik multikopterja pa nastane težava, saj izhodna napetost ni odvisna le od enega vira napajanja, temveč od štirih, saj so ti v porabniku dejansko povezani.
Obstaja sicer možnost, da bodo kljub temu delovali pravilno, izkušnje pa nam kažejo, da pri takšni vezavi lahko prihaja do nihanja v napetosti, navzgor ali navzdol, lahko prihaja do tega, da napajanje v celoti odpove, v skrajnem primeru pa se lahko iz katerega od njih tudi pokadi, čeprav je za to nekoliko manj možnosti. Upoštevajoč dejstvo, da je to vir napajanja tako za krmilnik multikopterja, kot tudi za sprejemnik, torej izredno pomembno periferno premo, je lahko vsako resnejše nihanje napetosti za letalnik pogubno, kaj šele popolna odpoved.
Problem se da rešiti na dva načina; prvi je odklop srednje žile na podatkovno-energijskih kablih treh krmilnikov obratov, kar je običajna praksa o kateri je pisal Krist, ali namestitev diode zadostne moči na vse štiri izmed njih, ta rešitev pa ima nekaj dobrih ter žal tudi slabih posledic.
LP
Alex
P.S.
Kabel - žila kabla - žica; ni isto!
P.P.S.
Naknadno ugotovljeno; NAZA ima lastno napajanje (VU), zato je potrebno odklopiti vse napetostne regulatorje v krmilnikih obratov, torej že omenjene srednje žile.
V kolikor se uporabljajo krmilni obratov brez le teh (OPTO), potem morajo vse tri žile ostati povezane, saj sam krmilnik obratov nima lastnega napajanja in se napaja preko ostale periferne opreme, zato le ta potrebuje tudi obe energijski žili podatkovno-energijskega kabla krmilnika obratov.
Zadnjič spremenil Alex 76, dne 04 Jan 2013, 20:14, skupaj popravljeno 1 krat.