Top of the top
Top of the top
Pozdravljeni!!
z kolegi se menimo o izdelavi multikopterja ki bi bil namenjen prevažanju kamere višjega cenovnega razreda!!
zato razmišlajo o elektroniki ki je reeeesss zeeeloo kvalitetna... torej kaj priporočate od:
motorjev
regulatorjev
glavne krmilne plošče
zadeva bo namenjena samogradnji... in ne že narejinih zadev!!
p.s.: cena ni pomembna!!
LP
z kolegi se menimo o izdelavi multikopterja ki bi bil namenjen prevažanju kamere višjega cenovnega razreda!!
zato razmišlajo o elektroniki ki je reeeesss zeeeloo kvalitetna... torej kaj priporočate od:
motorjev
regulatorjev
glavne krmilne plošče
zadeva bo namenjena samogradnji... in ne že narejinih zadev!!
p.s.: cena ni pomembna!!
LP
Re: Top of the top
Premakni temo v multirotorji
Re: Top of the top
mk:
http://www.mikrokopter.de/ucwiki/en/HexaKopter
ali pa
DJI wookong m:
http://www.dji-innovations.com/minisite/index_en.html
oboj lahko kupiš v slo trgovini:
http://www.kopterworx.com/
http://www.mikrokopter.de/ucwiki/en/HexaKopter
ali pa
DJI wookong m:
http://www.dji-innovations.com/minisite/index_en.html
oboj lahko kupiš v slo trgovini:
http://www.kopterworx.com/
Re: Top of the top
gre se v tem da me zanima samo elektronika.. kar se tiče že narejeni kopterji me ne zanimajo..
se pravim rabim samo kaeri regulatorji, baterije, motorji in kontrolerji.. so zakon ozeroma reeees the best kvaliteta..
se pravim rabim samo kaeri regulatorji, baterije, motorji in kontrolerji.. so zakon ozeroma reeees the best kvaliteta..
Re: Top of the top
dinko napisal/-a:gre se v tem da me zanima samo elektronika.. kar se tiče že narejeni kopterji me ne zanimajo..
se pravim rabim samo kaeri regulatorji, baterije, motorji in kontrolerji.. so zakon ozeroma reeees the best kvaliteta..
dji elektornika:
http://www.kopterworx.com/Fc-/-Navi-/-G ... ler-+-F450
reglerji tukaj pašejo navadni
MK elektronika:
http://www.kopterworx.com/Fc-/-Navi-/-G ... trl-V21-ME
+ tole
http://www.kopterworx.com/Fc-/-Navi-/-Gps/Navi-Ctrl-V20
+ tole
http://www.kopterworx.com/Fc-/-Navi-/-Gps/MK-GPS-V21
+ tile reglerji
http://www.kopterworx.com/Fc-/-Navi-/-Gps/BL-Ctrl-V20
gled motorjev je pa potrebnih malo več podatkov:koliko velik multirotor, quad ali hexa ali okto, koliko teže želiš z njim vzdigovati (teža fotoaparta), kako velike propelerj želiš uporabljati....
preberi teme tukaj pa bo:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1336561
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1486386
Re: Top of the top
@dinko bolje bo da poveš do koliko keša si pripravljen seči v žep, ker cene gredo lahko res v višave, kot vidiš
_____a.k.a @ Moderator Modeli iz penastih materialov____
Re: Top of the top
jah glede na to da naj bib il octa copter varen bolj od quadrota ali pač...
teža prtlage oz kamere bo nekje 6 kg al pa tam nekje.. kaj pa od reglerjev ki bi pasalai na DIJ??
kaj priporčati JETI al ....
pa motorji AXI ??
al se motim
stvar more bit res top of top... ker če pade takale kamera dol je skode cca 30.000 eur... tko da...
@carcar: cena ni omejitev
teža prtlage oz kamere bo nekje 6 kg al pa tam nekje.. kaj pa od reglerjev ki bi pasalai na DIJ??
kaj priporčati JETI al ....
pa motorji AXI ??
al se motim
stvar more bit res top of top... ker če pade takale kamera dol je skode cca 30.000 eur... tko da...
@carcar: cena ni omejitev
Re: Top of the top
če denar ni omejitev si tukaj: http://www.kopterworx.com/RTF-ready-to- ... l-products ali pa na kakšni drugi strani poglej kakšne otorje uporabljajo na že sestavljenih zadevah in mislim da nimaš kaj faliti
kakor sem gledal na tej strani so na oktocopterju za 15.ooo eur nameščeni tile :
http://www.kopterworx.com/Motor-Servo-a ... mm-adapter
na tistm za 25.000 eur pa tile:
http://www.kopterworx.com/Motor-Servo-a ... ib-edition
drugače pa n rc-ju odpri temo s tem vprašanjem in boš dobil še več odgovorov
kakor sem gledal na tej strani so na oktocopterju za 15.ooo eur nameščeni tile :
http://www.kopterworx.com/Motor-Servo-a ... mm-adapter
na tistm za 25.000 eur pa tile:
http://www.kopterworx.com/Motor-Servo-a ... ib-edition
drugače pa n rc-ju odpri temo s tem vprašanjem in boš dobil še več odgovorov
Re: Top of the top
Varnost v sistemu, bilo katerem, se zagotavlja s protokolom. V mislih imam protokol pred poletom in po njem, začetne kontrole, vzdrževanje, preventiva... Najenostavneje je to s pomočjo čekliste, oglej si to pri pravih letalcih. V kolikor dvomimo v eno od komponent, potem se poslužimo redundance ipd.dinko napisal/-a: stvar more bit res top of top... ker če pade takale kamera dol je skode cca 30.000 eur... tko da...
Draga oprema še ne zagotavlja varnosti!! K temu pa spada tudi vzdrževanje s preventivnimi menjavami ključnih elementov.
Ko govoriš o kameri za 30000€ imaš v mislih RED? Po mojem mnenju kaj več od 5d2 na kopter dajat ni smiselno. Ne glede na to, kako je izvedena montaža, prihaja do vibracij, ki jih je zelo težko odstranit...
Re: Top of the top
borisk napisal/-a: Ko govoriš o kameri za 30000€ imaš v mislih RED? Po mojem mnenju kaj več od 5d2 na kopter dajat ni smiselno. Ne glede na to, kako je izvedena montaža, prihaja do vibracij, ki jih je zelo težko odstranit...
ja imaš prav.. razmislamo o preozu take kamere.. in seveda čeklista bo seveda potrebna... vendar pa mislim da ze za tako stvar ne moreš zanesti na kak regulator ki je potencjalni kandidat ki bo zdržal mogoče en let ali pa še to ne.. na primer sem imel pred kratkim izkušnji z nekimi C-maxi ali kako.. ki so crkovali še predn sem zalaval motorje... sedaj ma imam regulatorje od hobbywinga in delujejo kot je treba...
trenutno zberam podatke o kvalitetnih komponentah.. da bomo vsaj videli pri čem smo..
kar se tiče vibracij.. bo treba pa še naknadno razmišljat kako in kaj..
trenutno smo samo na razmišljanju... in skupni ceni... potem pa bomo videli kako in kaj...
Re: Top of the top
Če greš na top of the top, potem bi jaz imel nekaj kar dvosmerno komunicira z regulatorji, senzorji na vsakem motorju če se dejansko vrti, itd. Če boš dal 30k€ za kamero naj te ne bo strah dat 10k€ za kopter. se pa zna zgodit, da boste morali stopit v kontakt z kakšnim elektronikom, ker te boljše zadeve se delajo prototipno, nekaj malega za snemanje, večina pa po raziskovalnih ustanovah, z €€ od admiralov...
Re: Top of the top
S predhodnikom, ki je zapisal, da niti najdražja oprema ne zagotavlja absolutne varnosti se nedvomno strinjam. Zavedati se je potrebno, da absolutne varnosti ni mogoče zagotoviti, zato bi se prvo pravilo glasilo, da se naj na takšno napravo ne obeša nič, če se že predhodno nismo sprijaznili, da se lahko pri uporabi uniči. Vsaka drugačna filozofija bo najverjetneje prej ali slej pripeljala do hudega razočaranja.
Drugo pravilo je, da je ne glede na vse, vedno potrebno poskrbeti za varnost ljudi. Letenje nad množico, nad cesto in ostalimi podobnimi mesti je skrajno neodgovorno početje, še toliko bolj, če govorimo o nekaj kilogramskem letalniku. Uničenje uporabljene opreme je v takšnem primeru še najmanjši problem.
Tretje priporočilo pa je princip KIS. Vsak dodatno vgrajen sistem povečuje potencial za odpoved, dviga pa se tudi kompleksnost izdelka ter njegova cena. Mnogokrat dokazano je, da minimalistično zasnovan in dobro vzdrževan sistem skorajda vedno prednjači pred kompleksnimi rešitvami z veliko vgrajene redundance.
Naslednje priporočilo je že omenjeno vzdrževanje. Če so sistemi pravilno zasnovani in dobro vzdrževani običajno delujejo.
Zadnje priporočilo bi šlo v smeri človeškega faktorja. Tu mislim predvsem na bližnjice in domneve, ki velikokrat privedejo do neželenih posledic, prav tako pa igra pomembno vlogo usposobljenost operaterja. Ne le, da le ta mora poznati sistem v podrobnosti, njegova usposobljenost oziroma uletenost mora biti zadostna, da je sposoben prejemati pomembne odločitve v kar najkrajšem možnem času.
LP
Alex
Drugo pravilo je, da je ne glede na vse, vedno potrebno poskrbeti za varnost ljudi. Letenje nad množico, nad cesto in ostalimi podobnimi mesti je skrajno neodgovorno početje, še toliko bolj, če govorimo o nekaj kilogramskem letalniku. Uničenje uporabljene opreme je v takšnem primeru še najmanjši problem.
Tretje priporočilo pa je princip KIS. Vsak dodatno vgrajen sistem povečuje potencial za odpoved, dviga pa se tudi kompleksnost izdelka ter njegova cena. Mnogokrat dokazano je, da minimalistično zasnovan in dobro vzdrževan sistem skorajda vedno prednjači pred kompleksnimi rešitvami z veliko vgrajene redundance.
Naslednje priporočilo je že omenjeno vzdrževanje. Če so sistemi pravilno zasnovani in dobro vzdrževani običajno delujejo.
Zadnje priporočilo bi šlo v smeri človeškega faktorja. Tu mislim predvsem na bližnjice in domneve, ki velikokrat privedejo do neželenih posledic, prav tako pa igra pomembno vlogo usposobljenost operaterja. Ne le, da le ta mora poznati sistem v podrobnosti, njegova usposobljenost oziroma uletenost mora biti zadostna, da je sposoben prejemati pomembne odločitve v kar najkrajšem možnem času.
LP
Alex
Re: Top of the top
se podpišem pod to.Alex 76 napisal/-a:S predhodnikom, ki je zapisal, da niti najdražja oprema ne zagotavlja absolutne varnosti se nedvomno strinjam. Zavedati se je potrebno, da absolutne varnosti ni mogoče zagotoviti, zato bi se prvo pravilo glasilo, da se naj na takšno napravo ne obeša nič, če se že predhodno nismo sprijaznili, da se lahko pri uporabi uniči. Vsaka drugačna filozofija bo najverjetneje prej ali slej pripeljala do hudega razočaranja.
Drugo pravilo je, da je ne glede na vse, vedno potrebno poskrbeti za varnost ljudi. Letenje nad množico, nad cesto in ostalimi podobnimi mesti je skrajno neodgovorno početje, še toliko bolj, če govorimo o nekaj kilogramskem letalniku. Uničenje uporabljene opreme je v takšnem primeru še najmanjši problem.
Tretje priporočilo pa je princip KIS. Vsak dodatno vgrajen sistem povečuje potencial za odpoved, dviga pa se tudi kompleksnost izdelka ter njegova cena. Mnogokrat dokazano je, da minimalistično zasnovan in dobro vzdrževan sistem skorajda vedno prednjači pred kompleksnimi rešitvami z veliko vgrajene redundance.
Naslednje priporočilo je že omenjeno vzdrževanje. Če so sistemi pravilno zasnovani in dobro vzdrževani običajno delujejo.
Zadnje priporočilo bi šlo v smeri človeškega faktorja. Tu mislim predvsem na bližnjice in domneve, ki velikokrat privedejo do neželenih posledic, prav tako pa igra pomembno vlogo usposobljenost operaterja. Ne le, da le ta mora poznati sistem v podrobnosti, njegova usposobljenost oziroma uletenost mora biti zadostna, da je sposoben prejemati pomembne odločitve v kar najkrajšem možnem času.
LP
Alex
Re: Top of the top
Dinko, RED prevažajo z Cinestarji 8 in MK ali DJ elektroniko brez težav. Če ga boš pravilno sestavil in vzdrževal mu nima bit kaj. Vzameš Graupner HoTT in imaš vso telemetrijo na enem dalincu.
Verjami pa da boš moral s tako kamero letet vse na manual mode. Torej bi ti tudi Multiwii plata čisto lepo delala
Verjami pa da boš moral s tako kamero letet vse na manual mode. Torej bi ti tudi Multiwii plata čisto lepo delala
Re: Top of the top
malce sem si ze ustvaril sliko... no samo se kaj bi priporočali kot reglerje... da ne bo kot se mi je dogjalo z nekimi noname reglerji... ki so se kurili brez da bi jih sploh kaj obremenil... no to sem tudi mislil... pa tudi glede na to da že imam komado z telemetrijo... bi uporabil Jetija..
Re: Top of the top
Če praviš da ti denar ni problem vzami Aerodrive ali pa Herkules II (upto 200amps). To se ti zih ne bo skurlo
Če že imaš Jeti potem vzami MK. DJI rabiš posebej njihovo telemetrijo.
http://www.kopterworx.com/PowerBoards/View-all-products
Če že imaš Jeti potem vzami MK. DJI rabiš posebej njihovo telemetrijo.
http://www.kopterworx.com/PowerBoards/View-all-products
Re: Top of the top
Sam definitivno ne bi dal 1500€ za 8 regulatorjev...Pa če bi bil hladilniki iz zlata na njih. Tistih 200A je nerealna številka, ker bi se pri takem toku konektor stopil v zelo kratkem času. Še sam kabel komaj zadosti taki obremenitvi.[psyho] napisal/-a:Če praviš da ti denar ni problem vzami Aerodrive ali pa Herkules II (upto 200amps). To se ti zih ne bo skurlo
Če že imaš Jeti potem vzami MK. DJI rabiš posebej njihovo telemetrijo.
http://www.kopterworx.com/PowerBoards/View-all-products
V glavnem pretiravajo s ceno, na tisti plati ni niti za 150€ materiala (govorim za veleprodajo). Še najdražji so feti...
Na RCG je kar nekaj uspešnih predelav klasičnih regulatorjev na I2C.
Kolikor sem bral, se pri regulatorjih povezanih na I2C vodilo v primeru odpovedi enega, lahko sesujejo vsi.
Sam letim skoraj vse modele s Hobbywing regulatorji ( turnigy plush), pa v 5 letih ni niti eden odpovedal.
Moj glas gre DJI WOOKONGU. Z dokupom njihovega sw pa omogoča marsikaj. Velika prednost pa je uporaba klasičnih regulatorjev.
Glede pogona pa opažam, da je AXI prisoten pri večjih modelih. Imaš pa na voljo kar nekaj motorjev z nižjim KV, ki vrtijo 15" in večje prope. Sam bi gledal malce tudi na samo učinkovitost sistema.
Re: Top of the top
Sam si trenutno lastim MK vendar bo naslednji tudi najbrš kar DJI, Wookong zgleda res obetavno.
Še en video prihajajočega DJI produkta (gimbal + frame)
http://www.youtube.com/watch?v=BFOn3_pjKiQ
Še en video prihajajočega DJI produkta (gimbal + frame)
http://www.youtube.com/watch?v=BFOn3_pjKiQ
Re: Top of the top
pod video piše:
je pa res impresivnowell it wil come in a few versions
one special for the RED Epic
one for the Sony FS-100
and another one for the D5,D7 or equivalent