Splošna debata o multikopterjih
Re: Splošna debata o multikopterjih
Res je... niti prebral nisem. Sicer bi me pa Marko lahko poklical, če je imel problem
LP!
Jure
LP!
Jure
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Re: Splošna debata o multikopterjih
Ne ma če bolj izkušeni vmes napišejo 5 objav bi si lahko vzeli tudi čas napisati odgovor kakšnemu začetniku. Saj zato je forum ne, da se tudi začetnikom pomaga ali je samo da se lahko ogleduje kaj profiji znajo in sestavljajo ?SiByte napisal/-a:Kaj mislite da eni sedijo pred računalnikom in čakajo da bo kdo kaj vprašal? Če bi minil dan ali več bi razumel ne pa da eni hočete odgovor še preden ga napišete.
Ni pa letelo na nobenga ampak na vse ki lahko kaj pomagajo, če bi znal jaz odgovor bi ga napisal ker neznam ga nisem.
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Re: Splošna debata o multikopterjih
Vprašanje, ker ne razumem še čisto vsega pri teh quadrotih.
V zavoju pri visoki hitrosti včasih kot da en propeler izgubi vzgon. Je to zato ker pride v downwash od sosednjega propelerja ali se da kaj s PIDi to porihtat.
Vi videu ki sem posnel danes se vidi v 28. sekundi.
https://drive.google.com/file/d/0B9LbFu ... sp=sharing
V zavoju pri visoki hitrosti včasih kot da en propeler izgubi vzgon. Je to zato ker pride v downwash od sosednjega propelerja ali se da kaj s PIDi to porihtat.
Vi videu ki sem posnel danes se vidi v 28. sekundi.
https://drive.google.com/file/d/0B9LbFu ... sp=sharing
Re: Splošna debata o multikopterjih
Živjo,
Ker sem na zadnjem poletu malo nerodno pristal, se mi je na eni strani en motor malo zamazal. Nato se m ga previdno razdrl, da bi ga očistil, in nato vidim to :
S čim je to najboljše zalepit ? Al kar novi motor ?
Ker sem na zadnjem poletu malo nerodno pristal, se mi je na eni strani en motor malo zamazal. Nato se m ga previdno razdrl, da bi ga očistil, in nato vidim to :
S čim je to najboljše zalepit ? Al kar novi motor ?
Messerschmitt Bf 109
Lp Mario44
Re: Splošna debata o multikopterjih
Locktite zelen bo za zmeraj prijel tole skupaj. Očisti površini in namaži.Mario44 napisal/-a:Živjo,
Ker sem na zadnjem poletu malo nerodno pristal, se mi je na eni strani en motor malo zamazal. Nato se m ga previdno razdrl, da bi ga očistil, in nato vidim to :
S čim je to najboljše zalepit ? Al kar novi motor ?
Re: Splošna debata o multikopterjih
Hvala za hiter odgovor, to mislite verjetno sekundno lepilo ali tisto kaj se uporablja v industriji za matice vijake...?Krist napisal/-a:Locktite zelen bo za zmeraj prijel tole skupaj. Očisti površini in namaži.Mario44 napisal/-a:Živjo,
Ker sem na zadnjem poletu malo nerodno pristal, se mi je na eni strani en motor malo zamazal. Nato se m ga previdno razdrl, da bi ga očistil, in nato vidim to :
S čim je to najboljše zalepit ? Al kar novi motor ?
Messerschmitt Bf 109
Lp Mario44
Re: Splošna debata o multikopterjih
Evo ga, takle. Maš različne, ki različno primejo. Pri enih se še da recimo matico odšraufat, pri enih pa prej odlomiš šrauf. Razišči malo po spletu.
e.pavlin.si
Re: Splošna debata o multikopterjih
galp napisal/-a:Evo ga, takle. Maš različne, ki različno primejo. Pri enih se še da recimo matico odšraufat, pri enih pa prej odlomiš šrauf. Razišči malo po spletu.
Hvala, cene pa so tudi dobre bomo že porihtali .
Messerschmitt Bf 109
Lp Mario44
Re: Splošna debata o multikopterjih
To greš do kakega orodjarja, pa prosiš, ce ti lahko namaže rotor, pa mu daš za pivo. Za en motor se ti res ne izplača kupovat.
Re: Splošna debata o multikopterjih
Tako tudi bo, na firmi na kateri dela oče imajo tako da se to danes zalepi.Krist napisal/-a:To greš do kakega orodjarja, pa prosiš, ce ti lahko namaže rotor, pa mu daš za pivo. Za en motor se ti res ne izplača kupovat.
Messerschmitt Bf 109
Lp Mario44
Re: Splošna debata o multikopterjih
Nikjer nisem našel ničesar glede kalibracije za regulatorje DJI OPTO 30A. Do zdaj sem vedno uporabljal regulatorje z bec-om HK F30A ali F10A in nikoli nisem imel problemov z kalibracijo preko sprejemnika ali direktno preko KK2.1 krmilnika. Gre za ustaljen in znan postopek.
Sestavil sem original DJI 450 frame z DJI motorji in DJI 30A Opto regulatorji, za krmilnik pa vzel prizkušen KK2.1 krmilnik. Na KK2.1 je naložen najnovejši flash in napajanje imam ločeno preko zunanjega BEC-a vezanega na napajanje.
Poizkusil sem naslednje :
>>> z kalibracijo vsakega posebaj preko sprejemnika :
- postaja vklopljena, gas no konca naprej
- priklopim regulator vezan na motor
- MOTOR PISKA KOT NOR ... ... ... ti ti ti ti ti ti ti ti ti ti
- gas nazaj in motor zapiska kot da bi bil kalibriran in pri ponovnem dodajnju gasa normalno dela
>>> z kalibracijo preko KK2.1
- postaja vklopljena, gas do konca naprej
- priklopim napajanje
- VSI 4 MOTORJI PISKAJO KOT NORI ... ... ... ti ti ti ti ti ti ti ti ti ti
- gas nazaj in motorji zapiskajo kot da bi bili kalibrirani
Ko priklopim napajanje in grem v calibracijo ploščice je vse OK, testiram sprejemnik in tudi tu je vse OK ... vsi hodi krmilnih palic gredo krepko preko 100% in so v začetnem položaju vsi na nič - 0.
Ko armam ploščico in dodajam gas pa nastane problem saj levi in zadnji desni motor vidno zamujata.
Testnega leta zaradi tega še nisem naredil, ker mi ni da bi se kaj polomil ali kako drugače naredil škodo.
Prosim za kakršenkoli predlog ali nasvet glede kalibracije.
V naprej hvala za odgovore.
Sestavil sem original DJI 450 frame z DJI motorji in DJI 30A Opto regulatorji, za krmilnik pa vzel prizkušen KK2.1 krmilnik. Na KK2.1 je naložen najnovejši flash in napajanje imam ločeno preko zunanjega BEC-a vezanega na napajanje.
Poizkusil sem naslednje :
>>> z kalibracijo vsakega posebaj preko sprejemnika :
- postaja vklopljena, gas no konca naprej
- priklopim regulator vezan na motor
- MOTOR PISKA KOT NOR ... ... ... ti ti ti ti ti ti ti ti ti ti
- gas nazaj in motor zapiska kot da bi bil kalibriran in pri ponovnem dodajnju gasa normalno dela
>>> z kalibracijo preko KK2.1
- postaja vklopljena, gas do konca naprej
- priklopim napajanje
- VSI 4 MOTORJI PISKAJO KOT NORI ... ... ... ti ti ti ti ti ti ti ti ti ti
- gas nazaj in motorji zapiskajo kot da bi bili kalibrirani
Ko priklopim napajanje in grem v calibracijo ploščice je vse OK, testiram sprejemnik in tudi tu je vse OK ... vsi hodi krmilnih palic gredo krepko preko 100% in so v začetnem položaju vsi na nič - 0.
Ko armam ploščico in dodajam gas pa nastane problem saj levi in zadnji desni motor vidno zamujata.
Testnega leta zaradi tega še nisem naredil, ker mi ni da bi se kaj polomil ali kako drugače naredil škodo.
Prosim za kakršenkoli predlog ali nasvet glede kalibracije.
V naprej hvala za odgovore.
Ma saj gre ... če ne po luftu pa po tleh.
- Freakazoid
- Začetnik
- Prispevkov: 22
- Pridružen: 28 Okt 2014, 07:03
- Kraj: Metlika
Re: Splošna debata o multikopterjih
>>> z kalibracijo preko KK2.1
- postaja vklopljena, gas do konca naprej
- priklopim napajanje
- VSI 4 MOTORJI PISKAJO KOT NORI ... ... ... ti ti ti ti ti ti ti ti ti ti
- gas nazaj in motorji zapiskajo kot da bi bili kalibrirani
Sam tukaj sm dal še enkrat gas do konca ( brez propelerjev ) in vsi motorji se zavrtijo. Probaj še to. Drugače so pa na forumu večji mastri od mene
- postaja vklopljena, gas do konca naprej
- priklopim napajanje
- VSI 4 MOTORJI PISKAJO KOT NORI ... ... ... ti ti ti ti ti ti ti ti ti ti
- gas nazaj in motorji zapiskajo kot da bi bili kalibrirani
Sam tukaj sm dal še enkrat gas do konca ( brez propelerjev ) in vsi motorji se zavrtijo. Probaj še to. Drugače so pa na forumu večji mastri od mene
Re: Splošna debata o multikopterjih
Tvoji simptomi mi dišijo po neskalibriranih ACC+GYRO senzorjih. Mogoče če poskusiš še pred verjetno ponovno kalibracijo teh senzorjev med tem pojavom dvigniti multikopter iz tiste strani kjer motorja zaostajata. Če se bo na teh dveh motorjih slišno povečalo število obratov, potem bi znalo bit to krivo, saj menim da multikopterjevi možgani (kk board) mislijo da le ta ni poravnan?
lp
lp
*LOSi 8ight 2.0 EU - Novarossi*
*LOSi Tenacity DB PRO*
*HPi SavageX 4.6*
*AXiAL SCX10ii Trail Honcho*
*LOSi Mini T 2.0*
*Custom brushless whoop 65mm*
*TBS Source One*
*FlyFish Volador Vx3*
*LOSi Tenacity DB PRO*
*HPi SavageX 4.6*
*AXiAL SCX10ii Trail Honcho*
*LOSi Mini T 2.0*
*Custom brushless whoop 65mm*
*TBS Source One*
*FlyFish Volador Vx3*
Re: Splošna debata o multikopterjih
KK ploščica je 100% skalibrirana in sensor test na ploščici je OK. To zagotovo ni razlog za problem.Rocher napisal/-a:Tvoji simptomi mi dišijo po neskalibriranih ACC+GYRO senzorjih. Mogoče če poskusiš še pred verjetno ponovno kalibracijo teh senzorjev med tem pojavom dvigniti multikopter iz tiste strani kjer motorja zaostajata. Če se bo na teh dveh motorjih slišno povečalo število obratov, potem bi znalo bit to krivo, saj menim da multikopterjevi možgani (kk board) mislijo da le ta ni poravnan?
lp
Zanimivo je to da jih ne morem kalibrirat niti direktno preko sprejemnika, niti vsakega posebaj ali vse skupaj vezane na Y kabel. Je pa res, da se motorji pri miganju - nagibanju le tega odzivajo dokaj neenakomerno.
Nič ... bom naredil testni let tik nad tlemi, pa da vidim kako bo
Ma saj gre ... če ne po luftu pa po tleh.
Re: Splošna debata o multikopterjih
Kako pa se obnaša, če ga držiš v roki in ga poskušaš zvrniti naprej/nazaj/levo/desno? Ali se upira temu gibanju ali ga želi še pospešiti v katero smer. Z vključeno self-level funkcijo jasno.
LP
Janez
Janez
Re: Splošna debata o multikopterjih
Kot rečeno par postov nazaj sem se odločil za testni let. Kako dobro da imam tik pred vhodom zelo močno ulično razsvetljavo, ki lepo osvetljuje majhen kos zelince ob ograji.
Pred samim poletom še enkrat naredim kalibracijo KK2.1, prekontroliram da je res vklopljena self level funkcija in počasi dodajam gas ...
Najprej se vklopita dva motoja ... spredaj desno in zadaj levo, nato še zadnji desni in ko ga že malo dvigne zadaj se vklopi še prvi levi motor. Quad se takoj umiri in se res zelo lepo in mirno dvigne s tal
Najprej ga držim pol metra nad travo in ga začnem počasi dvigat na cca 5 metrov in ga spuščat proti tlem ... vse lepo mirno in brez problemov. Nato pristanem ga izklopim za pol minute, vklopim nazaj ( samo s komando ) in ko hočem ponovno poletet se vsi 4 motorji zasučejo v eno in quad spet lepo mirno poleti. Kot da bi se sami nastavili !?
To še nakajkrat ponovim in vedno znova se motorji lepo sinhronizirano zavrtijo. Nato sem med lebdenjem nad tlemi pozkusil na hitro dodajati gas in qvad prav tako brez problema pospeši kot nor in že je bil nad elekto žicami in lučjo na obcestnem stebru z lučjo.
Ob hitrem dodajanju in hitrem odvzemanju gasa quad prav lepo brez stranskega nihanja lepo pada in se dviga ... skratka kot lahko sklepam iz testnega leta izgleda da je vse OK in da lahko letim brez strahu. Zanimiva situacija, ki me kljub pozitivnem rezultatu testnega leta vseeno malo bega.
Skupaj sem na majhni površini naletel dobrih 12 minut in sprobal vse kar se je pač dalo brez kakršnega koli problema.
Ko bo čas in vreme naredim še kakšen let bolj na odprtem in upam da bo tudi v prihodnje vse OK.
Pred samim poletom še enkrat naredim kalibracijo KK2.1, prekontroliram da je res vklopljena self level funkcija in počasi dodajam gas ...
Najprej se vklopita dva motoja ... spredaj desno in zadaj levo, nato še zadnji desni in ko ga že malo dvigne zadaj se vklopi še prvi levi motor. Quad se takoj umiri in se res zelo lepo in mirno dvigne s tal
Najprej ga držim pol metra nad travo in ga začnem počasi dvigat na cca 5 metrov in ga spuščat proti tlem ... vse lepo mirno in brez problemov. Nato pristanem ga izklopim za pol minute, vklopim nazaj ( samo s komando ) in ko hočem ponovno poletet se vsi 4 motorji zasučejo v eno in quad spet lepo mirno poleti. Kot da bi se sami nastavili !?
To še nakajkrat ponovim in vedno znova se motorji lepo sinhronizirano zavrtijo. Nato sem med lebdenjem nad tlemi pozkusil na hitro dodajati gas in qvad prav tako brez problema pospeši kot nor in že je bil nad elekto žicami in lučjo na obcestnem stebru z lučjo.
Ob hitrem dodajanju in hitrem odvzemanju gasa quad prav lepo brez stranskega nihanja lepo pada in se dviga ... skratka kot lahko sklepam iz testnega leta izgleda da je vse OK in da lahko letim brez strahu. Zanimiva situacija, ki me kljub pozitivnem rezultatu testnega leta vseeno malo bega.
Skupaj sem na majhni površini naletel dobrih 12 minut in sprobal vse kar se je pač dalo brez kakršnega koli problema.
Ko bo čas in vreme naredim še kakšen let bolj na odprtem in upam da bo tudi v prihodnje vse OK.
Ma saj gre ... če ne po luftu pa po tleh.
Re: Splošna debata o multikopterjih
Sem tudi sam šel drugje po forumih malenkost brat o teh DJI30A OPTO. Dejansko se ne kalibrirajo. Kar delujejoKot rečeno par postov nazaj sem se odločil za testni let. Kako dobro da imam tik pred vhodom zelo močno ulično razsvetljavo, ki lepo osvetljuje majhen kos zelince ob ograji.
Pred samim poletom še enkrat naredim kalibracijo KK2.1, prekontroliram da je res vklopljena self level funkcija in počasi dodajam gas ...
Najprej se vklopita dva motoja ... spredaj desno in zadaj levo, nato še zadnji desni in ko ga že malo dvigne zadaj se vklopi še prvi levi motor. Quad se takoj umiri in se res zelo lepo in mirno dvigne s tal
Najprej ga držim pol metra nad travo in ga začnem počasi dvigat na cca 5 metrov in ga spuščat proti tlem ... vse lepo mirno in brez problemov. Nato pristanem ga izklopim za pol minute, vklopim nazaj ( samo s komando ) in ko hočem ponovno poletet se vsi 4 motorji zasučejo v eno in quad spet lepo mirno poleti. Kot da bi se sami nastavili !?
To še nakajkrat ponovim in vedno znova se motorji lepo sinhronizirano zavrtijo. Nato sem med lebdenjem nad tlemi pozkusil na hitro dodajati gas in qvad prav tako brez problema pospeši kot nor in že je bil nad elekto žicami in lučjo na obcestnem stebru z lučjo.
Ob hitrem dodajanju in hitrem odvzemanju gasa quad prav lepo brez stranskega nihanja lepo pada in se dviga ... skratka kot lahko sklepam iz testnega leta izgleda da je vse OK in da lahko letim brez strahu. Zanimiva situacija, ki me kljub pozitivnem rezultatu testnega leta vseeno malo bega.
Skupaj sem na majhni površini naletel dobrih 12 minut in sprobal vse kar se je pač dalo brez kakršnega koli problema.
Ko bo čas in vreme naredim še kakšen let bolj na odprtem in upam da bo tudi v prihodnje vse OK.
LP, Andrej
Re: Splošna debata o multikopterjih
Žal so opto esc-ji jetra. To je samo moje mnenje.
Re: Splošna debata o multikopterjih
Sem montiral kar nekaj teh esc-jev in z nobenim ni bilo težav in nikoli nisem kalibriral.
LP
LP
http://www.onedrone.com
http://www.okarbon.eu
http://www.kopterworx.com
http://www.lipo.si
http://www.okarbon.eu
http://www.kopterworx.com
http://www.lipo.si
Re: Splošna debata o multikopterjih
Nisem navdusen nad njimi.
Re: Splošna debata o multikopterjih
Jaz imam opto esc-je na električni rolki. V navodilih esc-jev piše, da se karibrirajo sami, kar je tudi res, sem preizkusil. Kako se sami kalibrirajo pa nimam pojma.
e.pavlin.si
Re: Splošna debata o multikopterjih
e.pavlin.si
Re: Splošna debata o multikopterjih
tezko je rect kaj je slo narobe.Najlazje je rect : pilot error
o_O
Re: Splošna debata o multikopterjih
Hm, kot prvo ni kalibriral kompasa. Čeprav je potem letel v manual mode-u.
Naza flyawayi se dogajajo v GPS mode-u, tako da težko rečt. Se ne vidi dobro, morda je v trenutku ko se mu je sfecljalo ravno vklopil GPS mode.
Naza flyawayi se dogajajo v GPS mode-u, tako da težko rečt. Se ne vidi dobro, morda je v trenutku ko se mu je sfecljalo ravno vklopil GPS mode.
Re: Splošna debata o multikopterjih
Jaz se tudi strinjam, da ni bil skalibriran kompas. Kot prvo, ko model vklopiš, mora biti primeru toliko časa, dokler ne utripa zelena led za GPS in nekaj hitrih vtripov zelene, ki povedo, da je kompas kalibriran. Njemu je ves čas model vrtelo levo desno. To, da je letel v manual načinu, bi rekel, da je padec modela njegova krivda. Ker preprosto ne obvladuje modela. Zdi se mi tudi, da ta model ni najbolje nastavljen, ker se ves čas pozibava. To mora bit pribito na mestu. Primer mojega quada v močnem vetru https://www.youtube.com/watch?v=jpA1LZL ... NoMJuvQ71A