problemi in nasveti drift pomoč
Moderator: jannyy
Re: problemi in nasveti drift pomoč
Imam en problem imam EZ-RUN Brushless Motor 9T regler Hobby King 100A Brushless Car ESC in sicer mi gre hitrejše ( bol se zavrti )"rikverc" kot naprej in sem probal zamenjati polja pri motorju in nastavitvami na komandi pa je isti učinek
Re: problemi in nasveti drift pomoč
Nekaj od tega mora delovati (1.ali 2.ali 3.):MatBurgi napisal/-a:Imam en problem imam EZ-RUN Brushless Motor 9T regler Hobby King 100A Brushless Car ESC in sicer mi gre hitrejše ( bol se zavrti )"rikverc" kot naprej in sem probal zamenjati polja pri motorju in nastavitvami na komandi pa je isti učinek
1. Zamnejas zunanji zici na motorju
2. Na komandi nastavis CH2 reverse
3. Z HK kartico gres v nastavitve motorja in spremenis nastavitve (Motor Rotation - mislim da ima 2 nastavitvi "normalno" in "kontra").
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: problemi in nasveti drift pomoč
ja 1.in 2 opcijo sem probal tako da samo se 3. mi ostane ... morem naročiti kartico razen če mi jo kdo posodi za nastavitev
Re: problemi in nasveti drift pomoč
Drugače pa pri driftu niti ni pomembna brzina, ne naprej, ne nazaj(npr sam rikverca niti nimam). Sine recimo vozi na 60% gasa, jaz dosti manj, ca 40%.
Mentor modelarskega krožka.
Re: problemi in nasveti drift pomoč
Jaz imam pri mojem rikverc izključen, ker recimo pri kategoriji Twin drift ne smeš uporabiti rikverca...drugače sledi diskvalifikacija.Buschi napisal/-a:Drugače pa pri driftu niti ni pomembna brzina, ne naprej, ne nazaj(npr sam rikverca niti nimam). Sine recimo vozi na 60% gasa, jaz dosti manj, ca 40%.
Re: problemi in nasveti drift pomoč
Mislim, da je z mojim modelom nekaj narobe. Imam Maverick strado tc rtr z naslednjimi komponentami:
-original motor (23T krtačni)
-servomotor HISPEED
-komanda LRP
-regulator LRP Runner
-NiMh baterija 2000 mAh 7,2v
Problem je, da ko vozim kakšno minuto ali dve, mi začne delovati potem s polovično močjo. Hitrost je taka, da ga sploh ne moram spraviti v drift. Naj še povem, da ko dam včasih komando na off, mi začne tuliti mislim da iz servomotorja.
Kakšen nasvet?
-original motor (23T krtačni)
-servomotor HISPEED
-komanda LRP
-regulator LRP Runner
-NiMh baterija 2000 mAh 7,2v
Problem je, da ko vozim kakšno minuto ali dve, mi začne delovati potem s polovično močjo. Hitrost je taka, da ga sploh ne moram spraviti v drift. Naj še povem, da ko dam včasih komando na off, mi začne tuliti mislim da iz servomotorja.
Kakšen nasvet?
Re: problemi in nasveti drift pomoč
1. nasvet:white napisal/-a:Mislim, da je z mojim modelom nekaj narobe. Imam Maverick strado tc rtr z naslednjimi komponentami:
-original motor (23T krtačni)
-servomotor HISPEED
-komanda LRP
-regulator LRP Runner
-NiMh baterija 2000 mAh 7,2v
Problem je, da ko vozim kakšno minuto ali dve, mi začne delovati potem s polovično močjo. Hitrost je taka, da ga sploh ne moram spraviti v drift. Naj še povem, da ko dam včasih komando na off, mi začne tuliti mislim da iz servomotorja.
Kakšen nasvet?
Nikoli ne izklapljaj komande pred izklopom modela! Sicer se ti lahko model nenadzorovano odpelje.
2. nasvet:
Menjaj akumulator za taksnega z vecjo kapaciteto (vec mAh).
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: problemi in nasveti drift pomoč
1. Dobro da vem. Se mi je res že parkrat zgodilo, da se je odpeljal, ampak, ker nimam blage veze, sem mislil, da je nekaj narobe.
2. Bi res lahko posledica vsega tega slaba baterija?
Sicer pa čakam na naslednji meet, da pridem, pa mi kdo od vas strokovnjakov še v živo malo razloži stvari.
LP
2. Bi res lahko posledica vsega tega slaba baterija?
Sicer pa čakam na naslednji meet, da pridem, pa mi kdo od vas strokovnjakov še v živo malo razloži stvari.
LP
Re: problemi in nasveti drift pomoč
Predvidevam da si zraven modela dobil tudi navodila za uporabo, v kolikor jih nisi ti priporocam, da jih poisces na spletu in preberes. Tako se bos najlazje izognil neljubim pripetljajem in izvedel kaj vec o svojem modelu.
Pri akumulatorjih z tako nizko kapaciteto "sapa" hitro poide. V kolikor akumulator ni bil v pravilni oz. predpisani rabi, se to zgodi se hitreje. Torej ja, povsem mozno je, da je vzrok vsega tega le akumulator.
Pri akumulatorjih z tako nizko kapaciteto "sapa" hitro poide. V kolikor akumulator ni bil v pravilni oz. predpisani rabi, se to zgodi se hitreje. Torej ja, povsem mozno je, da je vzrok vsega tega le akumulator.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: problemi in nasveti drift pomoč
Navodil nisem dobil nobenih, ker sem kupil rabljenega.
Bo pa kupil novo baterijo, pa da vidimo potem.
Bo pa kupil novo baterijo, pa da vidimo potem.
Re: problemi in nasveti drift pomoč
Imam en problemček pa če ima kdo kakšno rešitev -predlog . Povečal sem zavijalni kot samo sedaj je problem za servo kam in kako ga montirat ...
teh podatki serva
Weight:48grams / 1.59oz
Dimensions:39.0 x 19 x 38.5 mm (1.56 x 0.74 x 1.54 inch)
Torque At 4.8V:7.6kg/cm , 110oz/in
Speed At 4.8V: 0.11sec / 60 deg
Torque At 6.0V:9.1kg/cm , 126 oz/in
Speed At 6.0V: 0.09sec / 60 deg
če bi bil180 stopinski servo bi ga lahko imel tam kot je v orginalu
teh podatki serva
Weight:48grams / 1.59oz
Dimensions:39.0 x 19 x 38.5 mm (1.56 x 0.74 x 1.54 inch)
Torque At 4.8V:7.6kg/cm , 110oz/in
Speed At 4.8V: 0.11sec / 60 deg
Torque At 6.0V:9.1kg/cm , 126 oz/in
Speed At 6.0V: 0.09sec / 60 deg
če bi bil180 stopinski servo bi ga lahko imel tam kot je v orginalu
Re: problemi in nasveti drift pomoč
In kaj je narobe da ne daš nazaj na svoje staro mesto serva?
Mentor modelarskega krožka.
Re: problemi in nasveti drift pomoč
ker potem premalo zavija oz samo v eno stran zavije v drugo pa ne
Re: problemi in nasveti drift pomoč
Ne zavija enako v obe smeri, ker ročica na 'končniku' ni vzporedna na srednjico kolesa, potem je tu še drugo kolo in se ti hod servomotorja zgubi v geometriji.
1. Lahko probaš ročico na servo zmontirat pod istim odklonom od 0, kot je na desnem 'končniku'. Tako bi mogel dobiti približno enak hod v obe smeri, verjetno pa hitrost v obe smeri nebo enaka.
2. Povezavo od servota priklopiš na sredini povezave koles. Ker sedaj bolj zgleda, da krmiliš desno kolo, levo pa pač sledi koliko mu geometrija določa.
Je pa še ena možnost. Da podaljšaš ročice na originalnih krmilnih stebričkih, ki si jih vzel ven in skrajšaš ročice na 'končnikih' tam ko imaš sedaj karbonske podaljške. Saj če hočeš povečati končne hode moraš vedno met daljše ročice na servo strani in krajše na kolesih. Ti pa si naredil ravno obratno. Mislim tudi, da bi ti original sistem delal manj problemov z geometrijo. Ta način ki ga imaš sedaj se uporablja bolj pri modelih, ki imajo tudi fixno os.
Upam, da je koliko toliko razumljivo, kar sem napisal.
P.S.
Evo sliko kak naj bi bila razmerja. Dejansko si podaljševal na napačnem koncu. Kot zanimivost, tem dolgim ročicam se reče wipers - brisalci , dokaj očitno.
1. Lahko probaš ročico na servo zmontirat pod istim odklonom od 0, kot je na desnem 'končniku'. Tako bi mogel dobiti približno enak hod v obe smeri, verjetno pa hitrost v obe smeri nebo enaka.
2. Povezavo od servota priklopiš na sredini povezave koles. Ker sedaj bolj zgleda, da krmiliš desno kolo, levo pa pač sledi koliko mu geometrija določa.
Je pa še ena možnost. Da podaljšaš ročice na originalnih krmilnih stebričkih, ki si jih vzel ven in skrajšaš ročice na 'končnikih' tam ko imaš sedaj karbonske podaljške. Saj če hočeš povečati končne hode moraš vedno met daljše ročice na servo strani in krajše na kolesih. Ti pa si naredil ravno obratno. Mislim tudi, da bi ti original sistem delal manj problemov z geometrijo. Ta način ki ga imaš sedaj se uporablja bolj pri modelih, ki imajo tudi fixno os.
Upam, da je koliko toliko razumljivo, kar sem napisal.
P.S.
Evo sliko kak naj bi bila razmerja. Dejansko si podaljševal na napačnem koncu. Kot zanimivost, tem dolgim ročicam se reče wipers - brisalci , dokaj očitno.
RC Addict!
Re: problemi in nasveti drift pomoč
ja sem razumel HVALA
bom pač dal nazaj kako je bilo
bom pač dal nazaj kako je bilo