TeamAssociated TC4 DR!fT
Moderator: jannyy
TeamAssociated TC4 DR!fT
Yo!
Kot sem že omenil... me nekaj časa ni bilo kaj dosti slišat, pa verjamem, da ni to neka grozna škoda LOL
... ampak vseeno sem obljubil, da še ta teden predstavim tole zadevco, ki sem jo z veseljem sestavljal, pa čeprav ni še končana (karoserija...) !
Šasija: Asso TC4 Factory team
Set up:
-regulator: HPI Motiv brushless
-motor: LRP Erasser 9,5T brushless
-servo: Futaba 3003s ... za zdaj...
-baterija: LRP 5300 LiPO hardcase 28c
-oddajnik in sprejemnik: LRP C3 STX 2,4GHz
-Yeah Racing Dark drifter led sistem
Set up šasije:
-višina: 5mm
-chamber: 0 spredaj in zadaj
-toe: 0 spredaj in -1 zadaj
-caster 0
-diferencial: spredaj odvit, zadaj zategnjen do konca
-amortizerji: spredaj odviti, olje 30 wt, mehak antiroll-bar ; zadaj naviti, olje 40 wt, trd antiroll-bar
Karoserija:
- Zbral sem si slavno Nissan S15 in sicer HPI-jevo 200mm različico, tudi zato, ker pride že z notranjimi nastavki za luči; spredaj in zadaj... Za to širino sem pa uporabil 6mm offset feltne in zadeva lepo sede na šasijo 190mm... Uporabljeni HPI-jevi feltni Works XSA Zlati...
Barva... hahhh... ni mi uspela niti približno, kakor sem si predstavljal, pa vseeno je koncept nekako uspel... Camo (kamuflaža) + Flushy (bleščeče) = c@moflush ...precej sem pa bil razočaran nad priloženimi nalepkami in jih zato nisem pretirano uporabil... raje si naročim kjere druge...
Sledi pa še update z nočnimi utinki...
LP & Počezzzzz
Kot sem že omenil... me nekaj časa ni bilo kaj dosti slišat, pa verjamem, da ni to neka grozna škoda LOL
... ampak vseeno sem obljubil, da še ta teden predstavim tole zadevco, ki sem jo z veseljem sestavljal, pa čeprav ni še končana (karoserija...) !
Šasija: Asso TC4 Factory team
Set up:
-regulator: HPI Motiv brushless
-motor: LRP Erasser 9,5T brushless
-servo: Futaba 3003s ... za zdaj...
-baterija: LRP 5300 LiPO hardcase 28c
-oddajnik in sprejemnik: LRP C3 STX 2,4GHz
-Yeah Racing Dark drifter led sistem
Set up šasije:
-višina: 5mm
-chamber: 0 spredaj in zadaj
-toe: 0 spredaj in -1 zadaj
-caster 0
-diferencial: spredaj odvit, zadaj zategnjen do konca
-amortizerji: spredaj odviti, olje 30 wt, mehak antiroll-bar ; zadaj naviti, olje 40 wt, trd antiroll-bar
Karoserija:
- Zbral sem si slavno Nissan S15 in sicer HPI-jevo 200mm različico, tudi zato, ker pride že z notranjimi nastavki za luči; spredaj in zadaj... Za to širino sem pa uporabil 6mm offset feltne in zadeva lepo sede na šasijo 190mm... Uporabljeni HPI-jevi feltni Works XSA Zlati...
Barva... hahhh... ni mi uspela niti približno, kakor sem si predstavljal, pa vseeno je koncept nekako uspel... Camo (kamuflaža) + Flushy (bleščeče) = c@moflush ...precej sem pa bil razočaran nad priloženimi nalepkami in jih zato nisem pretirano uporabil... raje si naročim kjere druge...
Sledi pa še update z nočnimi utinki...
LP & Počezzzzz
Zadnjič spremenil kr3ature, dne 01 Feb 2010, 15:28, skupaj popravljeno 1 krat.
Alt + Ctrl + Middle figer
Hvala!!!
Kakor je že Jure95 povedal, sem jih naročil preko Mantue... Poveš šifro in naročiš... Zadnje čase pa imajo že kr nekaj na zalogi, ker se tiče off-set feltnov....Offshore napisal/-a:Čeden ko pes!!!
Me pa zanima kje si dobil te feltne,ker jih tudi sam iščem že nekaj časa in jih nikjer nimajo na zalogi ne pri nas ne v tujini???
Alt + Ctrl + Middle figer
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 56
- Pridružen: 05 Avg 2009, 12:48
Kljub vsemu lepemu, kar sem danes prebral in še 1x hvala vsem, me je danes razveselil še poštar... Ko sem vstal sem prejel paketič iz Japonske...
... ker nekateri že vedo, da imam 2 šasiji in bo zato ena namenjena predelavi za "coutresteer", pa sem prejel kit zobnikov za diferenciale, ki sem jih naročil lani pred silvestrovim...
Tako, da se v prihodnosti obeta countersteer TC4 - hudoben dvojček moje Silvie... :-bd
... trenutno stanje je pa tako, da si bom moral še konkretno zavihat rokave in vse skupaj sestavit kamor spada...
... pa še ena fotka "hudobnih" dvojčkov...
... ker nekateri že vedo, da imam 2 šasiji in bo zato ena namenjena predelavi za "coutresteer", pa sem prejel kit zobnikov za diferenciale, ki sem jih naročil lani pred silvestrovim...
Tako, da se v prihodnosti obeta countersteer TC4 - hudoben dvojček moje Silvie... :-bd
... trenutno stanje je pa tako, da si bom moral še konkretno zavihat rokave in vse skupaj sestavit kamor spada...
... pa še ena fotka "hudobnih" dvojčkov...
Alt + Ctrl + Middle figer
Tle maš še HPIjeve dift gume po 7€: (maš tud s profilom)
http://www.liquidrc.com/index.php?main_ ... =hpi+drift
http://www.liquidrc.com/index.php?main_ ... =hpi+drift
Tle so pa 4 komadi po 10 eur... http://www.rc-race-and-drift-japan.com/ ... ts_id=1001
Alt + Ctrl + Middle figer
Update:
Ni več heca.... Slovenija ima COUNTERSTEER
http://www.youtube.com/watch?v=2wGwmP0ng_8
Uživajte....
Ni več heca.... Slovenija ima COUNTERSTEER
http://www.youtube.com/watch?v=2wGwmP0ng_8
Uživajte....
Alt + Ctrl + Middle figer
Nisem ravno vešč drift kategorije, a me vseeno zanima v čem je finta oz. prednost COUNTERSTEER-a??kr3ature napisal/-a:Update:
Ni več heca.... Slovenija ima COUNTERSTEER
http://www.youtube.com/watch?v=2wGwmP0ng_8
Uživajte....
Lp
Updated on 9.7.2019
Kupim OFF-ROAD Brushless model, v merilu vsaj 1:10
Kupim OFF-ROAD Brushless model, v merilu vsaj 1:10
Fora je v temu, da avto sploh ne gre več ravno, ampak se nenehno obnaša, kot da ima zaden pogon in bolj kontrolirano drsi (ker je še vedno 4x4) tudi pri nizki hitrosti... Pri vožnji je pa tako, da nenehno krmariš in popravljaš zavoj v kontra-smeri (bolj realistični drift), iz tega izhaja counter-steer...
Alt + Ctrl + Middle figer