F5G by brejker
F5G by brejker
Živjo.
Imam lupino, jambor, servote, skytex, željo po ponovni vrnitvi v jadralske vode,...
Nimam izkušenj oz. podatkov kje naj bi kaj stalo na barki.
Imam sliko neke osnovne oblike jadrnice katero sem skotiral.
Vaša naloga je:
- Da v tekst vstavite svoje dimenzije (Primer: A= 250mm, B= 367mm,...)
- Zanimivo bi bilo primerjati dimenzije od čim več različnih jadralcev.
Slika:
C in E dimenzije potrebujem, da lahko odrežem viška lupine, ker je vzeta iz kalupa za metrsko jadrnico in mislim, da ima previsoke boke.
Jadra vem, da so poglavje zase. O razmerju težišča jader in težišča lupine bi raje debatiral na tekmi
Potrebujem samo preverjeno osnovo, da lahko mirne vesti zalepim nosilec jambora, kaseto za kobilico, izrežem jadra,..-
Hvala za vaš čas.
LP
Imam lupino, jambor, servote, skytex, željo po ponovni vrnitvi v jadralske vode,...
Nimam izkušenj oz. podatkov kje naj bi kaj stalo na barki.
Imam sliko neke osnovne oblike jadrnice katero sem skotiral.
Vaša naloga je:
- Da v tekst vstavite svoje dimenzije (Primer: A= 250mm, B= 367mm,...)
- Zanimivo bi bilo primerjati dimenzije od čim več različnih jadralcev.
Slika:
C in E dimenzije potrebujem, da lahko odrežem viška lupine, ker je vzeta iz kalupa za metrsko jadrnico in mislim, da ima previsoke boke.
Jadra vem, da so poglavje zase. O razmerju težišča jader in težišča lupine bi raje debatiral na tekmi
Potrebujem samo preverjeno osnovo, da lahko mirne vesti zalepim nosilec jambora, kaseto za kobilico, izrežem jadra,..-
Hvala za vaš čas.
LP
Zadnjič spremenil brejker, dne 27 Jan 2014, 11:32, skupaj popravljeno 1 krat.
www.okarbon.eu
Re: F5G dimenzije
Zdravo
Lepo, da bomo dobili še enega konstruktorja. Sicer se je že nekako kazal z izdelavo odlitkov v snegu, potem pa ni bilo pravega nadaljevanja (hy).
Univerzalnih mer za postavitve žal ni. Precej je odvisno od volumna in oblike trupa in razporeditve le tega. Pravilo je, da naj bo težišče balasta in kobilice v težišču trupa - to pomeni, da se bo obtežena jadrnica na mirni vodi postavila v pravilno vodno linijo. Pri plovbi pa se pojavijo težave pri vožnji v krmo, da tiste z ozkim klunom bolj potapljajo.
Za F5G je edina omejitev dolžina trupa - 75 cm, vse ostalo pa je stvar okusa in poizkusov. Dosti se da pridobiti z več kompleti jader in več različno težkimi balasti.
Moje jadrnice imajo dolžino kobilice 50 cm - od palube skozi dno do balasta. Širina spodaj 5 cm in zgoraj 7 cm.
Trenutno imamo na regatah tri tipe trupov. Letos je hit Fila, ki jo je urihtal Erik. Lahko pa še sproti luščimo orehe in rešujemo probleme.
LP Niko
Lepo, da bomo dobili še enega konstruktorja. Sicer se je že nekako kazal z izdelavo odlitkov v snegu, potem pa ni bilo pravega nadaljevanja (hy).
Univerzalnih mer za postavitve žal ni. Precej je odvisno od volumna in oblike trupa in razporeditve le tega. Pravilo je, da naj bo težišče balasta in kobilice v težišču trupa - to pomeni, da se bo obtežena jadrnica na mirni vodi postavila v pravilno vodno linijo. Pri plovbi pa se pojavijo težave pri vožnji v krmo, da tiste z ozkim klunom bolj potapljajo.
Za F5G je edina omejitev dolžina trupa - 75 cm, vse ostalo pa je stvar okusa in poizkusov. Dosti se da pridobiti z več kompleti jader in več različno težkimi balasti.
Moje jadrnice imajo dolžino kobilice 50 cm - od palube skozi dno do balasta. Širina spodaj 5 cm in zgoraj 7 cm.
Trenutno imamo na regatah tri tipe trupov. Letos je hit Fila, ki jo je urihtal Erik. Lahko pa še sproti luščimo orehe in rešujemo probleme.
LP Niko
Re: F5G dimenzije
To z luščenjem orehov me skrbi .
Imel sem priložnost vozit različne jadrnice in tukaj je problem ker strmim k dobrimi plovnimi lastnostmi.
V glavi imam samo to, da se mi bo barka v vožnji pravokotno na veter začela sama od sebe obračati proti vetru. Kar sčasoma postane zelo neprijetno.
V kolikor se spomnim teh ličkarskih sestavkov na bajerju se to dogaja zaradi napačne postavitve jadra (težišče jadra/težišče trupa).
Glede na dobljene podatke je verjetno najbolje, da skico ki sem jo skotiral povečam v Avtocadu na 1:1 velikost (dolžina trupa 750mm) in skotiram vse ostale gabaritne mere, ki jih potrebujem?
Zlepim, pridem na tekmo in se predebatira optimalna nastavitev?
Imel sem priložnost vozit različne jadrnice in tukaj je problem ker strmim k dobrimi plovnimi lastnostmi.
V glavi imam samo to, da se mi bo barka v vožnji pravokotno na veter začela sama od sebe obračati proti vetru. Kar sčasoma postane zelo neprijetno.
V kolikor se spomnim teh ličkarskih sestavkov na bajerju se to dogaja zaradi napačne postavitve jadra (težišče jadra/težišče trupa).
Glede na dobljene podatke je verjetno najbolje, da skico ki sem jo skotiral povečam v Avtocadu na 1:1 velikost (dolžina trupa 750mm) in skotiram vse ostale gabaritne mere, ki jih potrebujem?
Zlepim, pridem na tekmo in se predebatira optimalna nastavitev?
www.okarbon.eu
Re: F5G dimenzije
Zdravo
Res jadrnice zgledajo kot mala malca, vendar se zadaj skriva kar precej zahtev. Lahko si zavežeš oči in streljaš vsevprek in upaš, da boš kaj zadel, ali pa začneš postopno luščiti čebulo in najdeš sredino. Je pa dosti bolje, če razumeš zakaj in kako kot pa na slepo streljanje.
Tu sta najmočnejša Luka in Erik. Naredi nekaj, preizkusi, spremeni in napreduj. Dobro pa je, da ti je to delo v veselje.
LP Niko
Res jadrnice zgledajo kot mala malca, vendar se zadaj skriva kar precej zahtev. Lahko si zavežeš oči in streljaš vsevprek in upaš, da boš kaj zadel, ali pa začneš postopno luščiti čebulo in najdeš sredino. Je pa dosti bolje, če razumeš zakaj in kako kot pa na slepo streljanje.
Tu sta najmočnejša Luka in Erik. Naredi nekaj, preizkusi, spremeni in napreduj. Dobro pa je, da ti je to delo v veselje.
LP Niko
Re: F5G dimenzije
Vsekakor.Niko napisal/-a:Dobro pa je, da ti je to delo v veselje.
Ko bo napredek poročam v novi temi...
LP
www.okarbon.eu
Re: F5G dimenzije
Zdarvo.
Brejker, Niko ti je dal ze precej uporabnih podatkov. Ker vem, da ti obvladas epoxy in vlakna ne dvomim da bo tvoja barka uspešno plula.
Trenutno delam eno barko ki je iz tega kalupa kot tvoja-glej f5g evolution temo. Luka je naredil ze en tak model. Trup je bil znižan za 2cm na krmi in 0.5cm spredaj. Ko sem jaz vozil to barko sem videl da se paluba preveč namaka, zato ne nižaj bokov. video: http://s1186.photobucket.com/user/spade ... 4.mp4.html (ce ne dela povej, veter:katastrofa pa jaz tudi ne vozim odlicno, na temi evolution mas par slik kak zgleda barka z mojim riggom pa se en video se mi zdi)
ko konstruiraš. se drži tega postopka: nalepi letvice balze na trup, vlepi zrcalo,ter zapri premec. v barko natoči vodo, ta naj sega do idejne vodne linije, toliko vode kot gre not, priblizno toliko je idejna končna teža(to bo ene 1600g za ta trup odvisno kako boš odrezal. Potem pa najdi utež(ki je težka kot idejna teža minus teža trup-a) in na bazenu/ribniku/v banji ugotovi kam moras postaviti utez da se trup poravna na vodno linijo. tam kjer je utrež pride kobilica(kobilica naj ima površino ene strani okoli 180cm2, to je moje izmerjeno povprečje na osnovi 10 bark ki jih vidiš na večini naših regat), krmilo naj bo čim bolj nazaj, površina okoli 90cm2(predimenzionirano, ze več kontrole) nato zračunaš težišče podvodnih površin, t.j. proecirano(enostransko površino) krmila in kobilice, trup lahko zanemaris. ko to dobis(sploh ce mas avtocad bo to mala malica) postavis težišče jader 8-12% vodne linije pred težišče podvodnih površin.
v tem območju, 8% --> barko bolj nosi(nosi =zavija) v veter 12%--->manj nosi v veter.. se pač igraš probaj z 2 luknama za jambor drugace pa gres komot do 18% ce hoces popolnoma nevtralno barko.
evo tu sta moj a rigg in b rigg, za sibek in mocnejsi veter:
jamborja sta 8mm karbonski cevki, + nagni jambor nazaj za 5 stopinj tako barko dosti manj tunka v krmo, ampak ne pozabi z nagibom gre tezisce jader nazaj, na skicah je oznaceno z x(glej mali x na skici za arigg, takoj za sprednjim robom glavnega jadra nad stevilko 17.6, na b rigu je tezice 1 cm za jamborjem 35 cm visoko)
Barko gradi čim lažje, za palubo imaš več kot dovolj 1x160g karbona+steklo proti poroziji. pri kobilici ne špraja, naj bo 2-3 plasti 160g karbona na vsaki strani in naj se oža z globino.
krmilo je lahko lahko in plava, ampak naj bo debelo vsaj 12% dolžine(krmila, ne barke), da neboš meu separacije laminarnega toka(<--uf smo postali strokovnjaki ) oz stalla na vsakem obratu.
Ko gradiš si pusti bulb za na konec. najprej naredis vse cim lažje potem pa narediš bulb tolko težki kolko teže ti fali do idejne teže. pri bulbu se drzi 20-35% dolžine je debelina. najdebeleša točka pa je lahko na 40-50% procentov dolžine bulba, taki bulbi so zdaj aktualni in kažejo zadovoljive rezultate, za dejanske dimenzije si pomagaj s programom bulb calculator(bulb calc).. ..najdes ga na googlu.
Upam da ti bo to kaj pomagalo, ce kaj nisi ziher vprasaj! se vidimo na regatah
Lp
Brejker, Niko ti je dal ze precej uporabnih podatkov. Ker vem, da ti obvladas epoxy in vlakna ne dvomim da bo tvoja barka uspešno plula.
Trenutno delam eno barko ki je iz tega kalupa kot tvoja-glej f5g evolution temo. Luka je naredil ze en tak model. Trup je bil znižan za 2cm na krmi in 0.5cm spredaj. Ko sem jaz vozil to barko sem videl da se paluba preveč namaka, zato ne nižaj bokov. video: http://s1186.photobucket.com/user/spade ... 4.mp4.html (ce ne dela povej, veter:katastrofa pa jaz tudi ne vozim odlicno, na temi evolution mas par slik kak zgleda barka z mojim riggom pa se en video se mi zdi)
ko konstruiraš. se drži tega postopka: nalepi letvice balze na trup, vlepi zrcalo,ter zapri premec. v barko natoči vodo, ta naj sega do idejne vodne linije, toliko vode kot gre not, priblizno toliko je idejna končna teža(to bo ene 1600g za ta trup odvisno kako boš odrezal. Potem pa najdi utež(ki je težka kot idejna teža minus teža trup-a) in na bazenu/ribniku/v banji ugotovi kam moras postaviti utez da se trup poravna na vodno linijo. tam kjer je utrež pride kobilica(kobilica naj ima površino ene strani okoli 180cm2, to je moje izmerjeno povprečje na osnovi 10 bark ki jih vidiš na večini naših regat), krmilo naj bo čim bolj nazaj, površina okoli 90cm2(predimenzionirano, ze več kontrole) nato zračunaš težišče podvodnih površin, t.j. proecirano(enostransko površino) krmila in kobilice, trup lahko zanemaris. ko to dobis(sploh ce mas avtocad bo to mala malica) postavis težišče jader 8-12% vodne linije pred težišče podvodnih površin.
v tem območju, 8% --> barko bolj nosi(nosi =zavija) v veter 12%--->manj nosi v veter.. se pač igraš probaj z 2 luknama za jambor drugace pa gres komot do 18% ce hoces popolnoma nevtralno barko.
evo tu sta moj a rigg in b rigg, za sibek in mocnejsi veter:
jamborja sta 8mm karbonski cevki, + nagni jambor nazaj za 5 stopinj tako barko dosti manj tunka v krmo, ampak ne pozabi z nagibom gre tezisce jader nazaj, na skicah je oznaceno z x(glej mali x na skici za arigg, takoj za sprednjim robom glavnega jadra nad stevilko 17.6, na b rigu je tezice 1 cm za jamborjem 35 cm visoko)
Barko gradi čim lažje, za palubo imaš več kot dovolj 1x160g karbona+steklo proti poroziji. pri kobilici ne špraja, naj bo 2-3 plasti 160g karbona na vsaki strani in naj se oža z globino.
krmilo je lahko lahko in plava, ampak naj bo debelo vsaj 12% dolžine(krmila, ne barke), da neboš meu separacije laminarnega toka(<--uf smo postali strokovnjaki ) oz stalla na vsakem obratu.
Ko gradiš si pusti bulb za na konec. najprej naredis vse cim lažje potem pa narediš bulb tolko težki kolko teže ti fali do idejne teže. pri bulbu se drzi 20-35% dolžine je debelina. najdebeleša točka pa je lahko na 40-50% procentov dolžine bulba, taki bulbi so zdaj aktualni in kažejo zadovoljive rezultate, za dejanske dimenzije si pomagaj s programom bulb calculator(bulb calc).. ..najdes ga na googlu.
Upam da ti bo to kaj pomagalo, ce kaj nisi ziher vprasaj! se vidimo na regatah
Lp
Re: F5G dimenzije
Tebe sem čakal
Glede na napisano dobim asociacijo: http://www.youtube.com/watch?v=K8E_zMLCRNg
Javim, ko preštudiram težišča.
Glede na napisano dobim asociacijo: http://www.youtube.com/watch?v=K8E_zMLCRNg
Javim, ko preštudiram težišča.
Kakšno zrcalo? Zaprt premec?nalepi letvice balze na trup, vlepi zrcalo,ter zapri premec
www.okarbon.eu
Re: F5G dimenzije
Se vidi da so počitnice,... ljudje imajo čas in kreativnost si da duška
Evo, midva s sinom tudi že imava novo barko na papirju,... v naslednjih dneh sin dobi nalogo da žaga rebra iz šperplošče in pokriva z balso , pa poliester kalup in končni karbon sendvič odlitek... do kosez mora biti v vodi
Evo, midva s sinom tudi že imava novo barko na papirju,... v naslednjih dneh sin dobi nalogo da žaga rebra iz šperplošče in pokriva z balso , pa poliester kalup in končni karbon sendvič odlitek... do kosez mora biti v vodi
Re: F5G dimenzije
@brejker
haha, si dočakal.
zrcalo je zadnje rebro, krma barke:
https://www.google.si/search?client=fir ... 1024%3B680
glej tu je slika mojega evolutiona(enak trup kot tvoj), odlitek sem naredil krajši že v osnovi, tako nastane luknja spredaj:
ker ima ta trup spredaj ful malo volumna, lahko na tvojem ki je meterski(ce se ne motim) odrezes prvih par cm.
če še vedno nisem uspel razjasnit poglej na moj blog, sem objavil par slik footy-a, kateri pride iz kalupa takšen da mu je treba zapolniti premec.
poglej si slike tu:
viewtopic.php?f=13&t=78103
Vrjamem, da te to spominja na marsikateri nečloveški jezik ampak nihče se osnov ni naučil v 1 tednu kaj šele vseh trikov, ki naredijo hitrejšo barko.
@Surfer do kosez je se dosti časa za gradnjo in izboljšave, pa pokaži kake slike
p.s. bumper na premcu(če je iz elastičnega materiala: pena, guma) se ne smatra kot del trupa, zato mas lahko trup 75cm +1 cm
haha, si dočakal.
zrcalo je zadnje rebro, krma barke:
https://www.google.si/search?client=fir ... 1024%3B680
glej tu je slika mojega evolutiona(enak trup kot tvoj), odlitek sem naredil krajši že v osnovi, tako nastane luknja spredaj:
ker ima ta trup spredaj ful malo volumna, lahko na tvojem ki je meterski(ce se ne motim) odrezes prvih par cm.
če še vedno nisem uspel razjasnit poglej na moj blog, sem objavil par slik footy-a, kateri pride iz kalupa takšen da mu je treba zapolniti premec.
poglej si slike tu:
viewtopic.php?f=13&t=78103
Vrjamem, da te to spominja na marsikateri nečloveški jezik ampak nihče se osnov ni naučil v 1 tednu kaj šele vseh trikov, ki naredijo hitrejšo barko.
@Surfer do kosez je se dosti časa za gradnjo in izboljšave, pa pokaži kake slike
p.s. bumper na premcu(če je iz elastičnega materiala: pena, guma) se ne smatra kot del trupa, zato mas lahko trup 75cm +1 cm
Re: F5G dimenzije
Ekola. Ni trajalo dolgo dokler nisem z lupino skakal po vrtu in bratu kazal in razlagal "kvantno" fiziko ki sloni na težiščih jadrovja in trupa
Imel sem dve lupini. Eno metrsko sem daroval Kristu z optimizmom, da jo dokonča glede na njegov renome...a izgleda lupina nabira prah
To f5g sem naredil samo zase. Nevem zakaj dileme, da sem obdržal metrsko lupino ko pa ni tekmovanj v Slo.
Premec sem zaprl-zlaminiral že v kalupu:
Zrcalo oz. krmo tudi. Ko sem imel v rokah kalup je bila poleg tudi predelna stena s katero si lahko izdelal lupino v enem kosu za f5g. Zelo uporabno.
Brat se tolče po glavi zakaj tudi sebi ni odlil kakšne f5g lupince ko je bila prilka (ko je bil kalpu na voljo) Se vidi njegov nasmešek v odsevu
Je pa lupina 99% takšna kakršna je bila vzeta iz kalupa tako, da ne ozirajte se na odvečno tkanino ki gleda preko roba
V lupino sva nalila 1,6l vode, da sva dobila občutek kako deluje oblika na vodni površini.
Vodo sem odlil in namestil utež kakor mi je priporočal Spade:
Za takšen položaj težišča kobilice sem se odločil:
Opazil sem, da ima Evolution kobilico postavljeno zelo proti krmi-to je za lažje glisiranje ko gre barka z vetrom?
Imel sem dve lupini. Eno metrsko sem daroval Kristu z optimizmom, da jo dokonča glede na njegov renome...a izgleda lupina nabira prah
To f5g sem naredil samo zase. Nevem zakaj dileme, da sem obdržal metrsko lupino ko pa ni tekmovanj v Slo.
Premec sem zaprl-zlaminiral že v kalupu:
Zrcalo oz. krmo tudi. Ko sem imel v rokah kalup je bila poleg tudi predelna stena s katero si lahko izdelal lupino v enem kosu za f5g. Zelo uporabno.
Brat se tolče po glavi zakaj tudi sebi ni odlil kakšne f5g lupince ko je bila prilka (ko je bil kalpu na voljo) Se vidi njegov nasmešek v odsevu
Je pa lupina 99% takšna kakršna je bila vzeta iz kalupa tako, da ne ozirajte se na odvečno tkanino ki gleda preko roba
V lupino sva nalila 1,6l vode, da sva dobila občutek kako deluje oblika na vodni površini.
Vodo sem odlil in namestil utež kakor mi je priporočal Spade:
Za takšen položaj težišča kobilice sem se odločil:
Opazil sem, da ima Evolution kobilico postavljeno zelo proti krmi-to je za lažje glisiranje ko gre barka z vetrom?
www.okarbon.eu
Re: F5G dimenzije
Evo me.....najlepše se je učiti na napakah drugih.....torej, če si mislil moj evolution ima naslednje napake:
-kbilica za cca 7-8 cm preveč proti krmi, zato je sedaj dobil še eno krmino na pramcu.
-izredno premajhna jadra, tak trup (pazi, moj je nekoliko predelan) nosi bistveno več jader kot jih je imel nazadnje v kosezah vsaj 30% več.
-tesnost karbona - včasih zna kje kej puščat.
dam ti še nekaj nasvetov za nadaljno gradno: razmišljaj samo o klasiki za jadra, swing rig ni za tako barko, če se dobro obnese na ozkih, se na širokih toliko bolj obese klasika.
flok poskusi vpet čim bolj naprej in naj bo kar velik.
zelo, zelo pazi na težo modela, ker z 1,6kg težko barko, bo glisiranje skoraj nemogoče, razen pri nas na morju z vožnjo dol po valu.
imej možnost premikati težišče barke, lahko baterije npr. premikaš naprej in nazaj, ker se tukaj statična in dinamična vodna linija precej razlikujeta in je morda nekoliko boljše pri tem modelu, da malo bolj "sedi" na krmi in da ima med vožnjo pramac iz vode.
čeprav barki dva krmila vizuelno pašeta, imej samo enega, problem nastane v orci ko se barka nagne in se vodna linija toliko spremeni, da začneta krmila zavirati.
evo to je na kratko to...upam da bo kej v pomoč.
-kbilica za cca 7-8 cm preveč proti krmi, zato je sedaj dobil še eno krmino na pramcu.
-izredno premajhna jadra, tak trup (pazi, moj je nekoliko predelan) nosi bistveno več jader kot jih je imel nazadnje v kosezah vsaj 30% več.
-tesnost karbona - včasih zna kje kej puščat.
dam ti še nekaj nasvetov za nadaljno gradno: razmišljaj samo o klasiki za jadra, swing rig ni za tako barko, če se dobro obnese na ozkih, se na širokih toliko bolj obese klasika.
flok poskusi vpet čim bolj naprej in naj bo kar velik.
zelo, zelo pazi na težo modela, ker z 1,6kg težko barko, bo glisiranje skoraj nemogoče, razen pri nas na morju z vožnjo dol po valu.
imej možnost premikati težišče barke, lahko baterije npr. premikaš naprej in nazaj, ker se tukaj statična in dinamična vodna linija precej razlikujeta in je morda nekoliko boljše pri tem modelu, da malo bolj "sedi" na krmi in da ima med vožnjo pramac iz vode.
čeprav barki dva krmila vizuelno pašeta, imej samo enega, problem nastane v orci ko se barka nagne in se vodna linija toliko spremeni, da začneta krmila zavirati.
evo to je na kratko to...upam da bo kej v pomoč.
Re: F5G dimenzije
Verjetno bom gradnjo nadaljeval kar v tej temi
Glede na to, da bo jadrnica večino časa preživela statično, sem ji danes izdelal stojalo:
Glede na to, da bo jadrnica večino časa preživela statično, sem ji danes izdelal stojalo:
Zadnjič spremenil brejker, dne 27 Jan 2014, 11:40, skupaj popravljeno 1 krat.
www.okarbon.eu
Re: F5G by brejker
Delam na pramodelu za palubo.
Jadrnica bo bolj "za gledat" kot pa za tekmovat Vsekakor se bom pa udeležil srečanj/tekmovanj, da si razširim obzorje tehničnega/praktičnega znanja
Jadrnica bo bolj "za gledat" kot pa za tekmovat Vsekakor se bom pa udeležil srečanj/tekmovanj, da si razširim obzorje tehničnega/praktičnega znanja
- Priponke
-
- CAM02513.jpg (77.21 KiB) Pogledano 5305 krat
-
- CAM02514.jpg (76.33 KiB) Pogledano 5305 krat
www.okarbon.eu
Re: F5G by brejker
ne glede na izgled, če bodo težišča štimala in če bo imela prave proporcije, zna bit tudi dokaj konkurenčna
Re: F5G by brejker
super !
Kakšno vodno linijo imaš , koliko je barka dvignjena spredaj in zadaj, če jo položiš na tla ?
Kakšno vodno linijo imaš , koliko je barka dvignjena spredaj in zadaj, če jo položiš na tla ?
Re: F5G by brejker
Predvidena vodna linija je vidna na sliki zgoraj.
Razmišljam, da bom pomaknil težišče trupa malo bolj nazaj... A več o težiščih po tem ko bo končana paluba.
Razmišljam, da bom pomaknil težišče trupa malo bolj nazaj... A več o težiščih po tem ko bo končana paluba.
www.okarbon.eu
Re: F5G by brejker
Pokital sem robove in zbrusil v livarsko prijazne oblike
Čakam, da mi kolega javi kdaj lahko pridem iskat Iverno ploščo, da izdelam delilno ravnino. Nato bom nanašal stekleno tkanino...
Čakam, da mi kolega javi kdaj lahko pridem iskat Iverno ploščo, da izdelam delilno ravnino. Nato bom nanašal stekleno tkanino...
- Priponke
-
- CAM02528.jpg (62.71 KiB) Pogledano 5180 krat
-
- CAM02529.jpg (70.14 KiB) Pogledano 5180 krat
www.okarbon.eu
Re: F5G by brejker
Delilna je fertik. Ko sem palubo s spodnje strani privijačil na iverko sem s prstom potegnil akrilni kit kjer se stikata, da sem poskrbel za polno površino brez lukenj.
Včeraj sem zatapkal prvo lego stekla. Opazil sem, da delo s smolo ni več "packanje" kot včasih
Sem pa tja je kakšen mehurček, ki odkriva napake predhodnega kitanja stirodurja.
Včeraj sem zatapkal prvo lego stekla. Opazil sem, da delo s smolo ni več "packanje" kot včasih
Sem pa tja je kakšen mehurček, ki odkriva napake predhodnega kitanja stirodurja.
- Priponke
-
- CAM02546.jpg (151.44 KiB) Pogledano 5114 krat
www.okarbon.eu
Re: F5G by brejker
Šprickit No.2
- Priponke
-
- Komora še polna barve med slikanjem :)
- CAM02559.jpg (71.03 KiB) Pogledano 5031 krat
www.okarbon.eu
Re: F5G by brejker
krasna zadevica.....res lepo zgleda, vidim pa samo en problemček, sicer stvar posameznika; ko boš delal odprtine za dostopat do notranjosti modela, zna bit da boš te nekoliko težje naredil....če, kot sem gledal bo težišče tik pod kabino, vidim tu edino varjanto, da se ta v celoti lahko odstrani.....samo pol ostane problem vpetja škote.....no, bom spremljal naprej gradnjo, me res zanima kakšne rešitve bomo vidli
Re: F5G by brejker
Večji problem je to, da delam pramodel na podlagi odlitka in ne kalupa lupine
Probal bom zmontirat večino opreme preden bom zalepil palubo.
Bodo stvari dostopne v primeru menjave baterije in podobno
Glede dostopnosti sem pokravžljal že nekaj možgančkov.
Imam v planu par varjant za preizkusit.
A več o tem ko napraskam skupaj za potreben material, da dejansko naredim prvi odlitek
Razmišljam tudi o semiscale profiliranem jamborju,floku in bumu. Izdelava le teh niti ni tako problematična kot naprimer na roke izdelat ličen pramodel palube
Probal bom zmontirat večino opreme preden bom zalepil palubo.
Bodo stvari dostopne v primeru menjave baterije in podobno
Glede dostopnosti sem pokravžljal že nekaj možgančkov.
Imam v planu par varjant za preizkusit.
A več o tem ko napraskam skupaj za potreben material, da dejansko naredim prvi odlitek
Razmišljam tudi o semiscale profiliranem jamborju,floku in bumu. Izdelava le teh niti ni tako problematična kot naprimer na roke izdelat ličen pramodel palube
www.okarbon.eu
Re: F5G dimenzije
A ti misliš tisto zeleno limono tam desno spodaj?brejker napisal/-a: Se vidi njegov nasmešek v odsevu
lp
Sašo
Sašo
Re: F5G by brejker
Mislim tegale majstra ki vaga model in opazuje vodno linijo
- Priponke
-
- CAM01859.jpg (81.54 KiB) Pogledano 4940 krat
www.okarbon.eu
Rokca pihne
Nekaj se še praska
Bratranec ima avtoličarsko delavnico tako, da mi je pihnil pramodel šeenkrat v šprickit. Kasneje v 2k barvo, da se bo posvetl
Bratranec ima avtoličarsko delavnico tako, da mi je pihnil pramodel šeenkrat v šprickit. Kasneje v 2k barvo, da se bo posvetl
www.okarbon.eu