Ideje, prototipi, larifari..
Re: Ideje, prototipi, larifari..
http://www.mx-next.com/mar3_2014.html
Se kdo strinja da je 12000$ preveč za enosedega, enotrupega dinghy-a?
https://www.youtube.com/watch?v=CTxXUIR ... 2yPJ85jS1A
Pa še leteče zanimivosti iz spodnje poloble
Se kdo strinja da je 12000$ preveč za enosedega, enotrupega dinghy-a?
https://www.youtube.com/watch?v=CTxXUIR ... 2yPJ85jS1A
Pa še leteče zanimivosti iz spodnje poloble
Re: Ideje, prototipi, larifari..
Na momente precej živčna zadeva!Spade napisal/-a: https://www.youtube.com/watch?v=CTxXUIR ... 2yPJ85jS1A
Pa še leteče zanimivosti iz spodnje poloble
Bo treba "implementirat" Flight Controlerje z multikopterjev, da bodo optimirali krmila, kobilice, uzde...
Re: Ideje, prototipi, larifari..
Mhm, zelo.
Uporabit flight controler bo enostavno, problem bo vrjetno design kril, sodeč po nizkih renoldsih je tok okoli krila zelo nestabilen.
Ali je ta hipoteza mimo?
Uporabit flight controler bo enostavno, problem bo vrjetno design kril, sodeč po nizkih renoldsih je tok okoli krila zelo nestabilen.
Ali je ta hipoteza mimo?
Re: Ideje, prototipi, larifari..
edino če se gre na kako regato v avstrijo malo pogledat kako imajo to narejeno.......drugače pa ni drugega kot poskusuit in izpopolnit.... mislim, da pri tako malih modelih, je primerjava z velikimi barkami zelo varljiva, sploh pa računanje..... postaja pa vsekakor zanimiva tudi naša scena.....upam, da bomo lahko letos na vodi vidli kakšno novost
drugače pa glih ki sem tu.....trup od rg-ja je že skoraj končan oz. končan pred laminiranjem
drugače pa glih ki sem tu.....trup od rg-ja je že skoraj končan oz. končan pred laminiranjem
Re: Ideje, prototipi, larifari..
http://rcsailing.tumblr.com/
http://rcsailing.tumblr.com/post/818225 ... ittle-ones
F5g klasa je ravno odplula v mednarodne vode
Luka se strinjam da bi blo treba it malo v tujino pogledat
glede primerjave pa smo ze predebatirali,
Rg, huh, pa obstajajo kake slike?, al je ogled le teh omejen?
http://rcsailing.tumblr.com/post/818225 ... ittle-ones
F5g klasa je ravno odplula v mednarodne vode
Luka se strinjam da bi blo treba it malo v tujino pogledat
glede primerjave pa smo ze predebatirali,
Rg, huh, pa obstajajo kake slike?, al je ogled le teh omejen?
Re: Ideje, prototipi, larifari..
ma super.....morda bomo letos postregli svet z nekoliko več tehnologije....no, vsaj delamo na temu.
ne, ni še slik, zmanjkalo balze, je pa čisto taka, vmesna in hitra gradnja, nič ekstremnega, ampak vseeno všečna linija.....delam bom za to, da naredim dve iste za kakšno mach race tekmovanje....pa mi je rg65 idealna glede velikosti....
no, morda pa naredim kakšno sliko...
ne, ni še slik, zmanjkalo balze, je pa čisto taka, vmesna in hitra gradnja, nič ekstremnega, ampak vseeno všečna linija.....delam bom za to, da naredim dve iste za kakšno mach race tekmovanje....pa mi je rg65 idealna glede velikosti....
no, morda pa naredim kakšno sliko...
Re: Ideje, prototipi, larifari..
Ne se hecat, tako krmilo deluje, in to dobro. problem je umočena površina ki je prevelika, napram enostavno povečanemu krmilu.
morem najt slike mojega prototipa takega krmila.
Re: Ideje, prototipi, larifari..
Takole..
po sestih urah printanja (eni nimamo struznice, printa pa se lahko v sluzbi) je nastal model utezi.. Dolzina - 19cm, predvidena teza v svincu - 750g.. Bomo videli, ce moja matematika se drzi
http://1.bp.blogspot.com/-DhPOlP_C4Xs/U ... 0/bulb.JPG
Sledi spric kit, brusenje, potem pa izdelat kalup iz mavca..
lpa
po sestih urah printanja (eni nimamo struznice, printa pa se lahko v sluzbi) je nastal model utezi.. Dolzina - 19cm, predvidena teza v svincu - 750g.. Bomo videli, ce moja matematika se drzi
http://1.bp.blogspot.com/-DhPOlP_C4Xs/U ... 0/bulb.JPG
Sledi spric kit, brusenje, potem pa izdelat kalup iz mavca..
lpa
Re: Ideje, prototipi, larifari..
V teh 6 urah izrezes iz balse in zbrusis in gres v Portorož na pico in nazaj (malo šale ne škodi brez zamere )
ashi napisal/-a:Takole..
po sestih urah printanja (eni nimamo struznice, printa pa se lahko v sluzbi) je nastal model utezi.. Dolzina - 19cm, predvidena teza v svincu - 750g.. Bomo videli, ce moja matematika se drzi
http://1.bp.blogspot.com/-DhPOlP_C4Xs/U ... 0/bulb.JPG
Sledi spric kit, brusenje, potem pa izdelat kalup iz mavca..
lpa
Re: Ideje, prototipi, larifari..
Absolutno se strinjam! hec mora bit!
Tole je bolj vaja v matematiki (mal integralov za malico), fiziki (gostota in to), malo vaje v CADu in eno noc printanja (jasno, ni treba bit buden zraven, ane).. Sicer pa dvomim, da bi jaz znal tako precizno zbrusit balzo, kot tale sprinta..
Lp,a
Tole je bolj vaja v matematiki (mal integralov za malico), fiziki (gostota in to), malo vaje v CADu in eno noc printanja (jasno, ni treba bit buden zraven, ane).. Sicer pa dvomim, da bi jaz znal tako precizno zbrusit balzo, kot tale sprinta..
Lp,a
Surfer10 napisal/-a:V teh 6 urah izrezes iz balse in zbrusis in gres v Portorož na pico in nazaj (malo šale ne škodi brez zamere )
ashi napisal/-a:Takole..
po sestih urah printanja (eni nimamo struznice, printa pa se lahko v sluzbi) je nastal model utezi.. Dolzina - 19cm, predvidena teza v svincu - 750g.. Bomo videli, ce moja matematika se drzi
http://1.bp.blogspot.com/-DhPOlP_C4Xs/U ... 0/bulb.JPG
Sledi spric kit, brusenje, potem pa izdelat kalup iz mavca..
lpa
Re: Ideje, prototipi, larifari..
Ja že, in fališ obliko, tu maslo pa tam malo, pa se že konkretno pozna če uporabljaš kaki zahtevni profilV teh 6 urah izrezes iz balse in zbrusis in gres v Portorož na pico in nazaj (malo šale ne škodi brez zamere )
@oba a bosta pripravljena za bled? rabimo svež veter s strani novih zagrižencev
lp
Re: Ideje, prototipi, larifari..
Racunam na Bled, da, ampak s staro barko Nova jadra so ze na obesalniku..
Lpa
Lpa
Re: Ideje, prototipi, larifari..
zanimiva oblika bulba...sicer smo podobne oblike imeli že leta `90... jaz drugače imam stružnico, samo vseeno raje naredim model kar iz lesa, balze.....naredim polovičko, in tudi iz mavca imam pol samo polovico kalupa tako, da ko odlijem, imam dve polovici, ki jih skupaj zlepim.
Tak sistem omogoča tudi približno določitev teže bulba, ker če ne zalijem kalupa do konca dobim še vedno lepo polovičko, je da je nekoliko lažja.....kar kalup iz enega kosa oz dva dana skupaj ne omogočata.
Tak sistem omogoča tudi približno določitev teže bulba, ker če ne zalijem kalupa do konca dobim še vedno lepo polovičko, je da je nekoliko lažja.....kar kalup iz enega kosa oz dva dana skupaj ne omogočata.
Re: Ideje, prototipi, larifari..
Ufa.. Leta '90 me se ni bilo zraven, ampak nekje je treba zacet.. Ce se ta oblika ne bo obnesla, bom naredil drugo, pa tretjo, pa..
Sistem s polovickami sem ze preskusil, pa sem imel slabe izkusnje, ker polovicki potem nista pasali skupaj.. Vsaka je bil namrec lepo zakrivljena ob robovih. Zato sem se tokrat odlocil, da jo poskusim zaliti kar v enem kosu..
Sistem s polovickami sem ze preskusil, pa sem imel slabe izkusnje, ker polovicki potem nista pasali skupaj.. Vsaka je bil namrec lepo zakrivljena ob robovih. Zato sem se tokrat odlocil, da jo poskusim zaliti kar v enem kosu..
Re: Ideje, prototipi, larifari..
krasna bo že ta oblika....veliko se na sami obliki dela, koliko pa dejasnko prinese, je pa vprašanje.....
ja, res je, radius na robovih malo pokvari vzdušje pol ko moreš polovički skupaj sestavit, je pa meni lažje tako utor za kobilico delat pot kasneje vrtat edino če se ulije že z utorom oz das e ga v kalupu naredi npr. iz lesa.....
glede krmila, sem to tudi jaz nekaj časa najaz gledal, samo ne vem, me ne prepriča.....po moje je bolj da stabilizira vzdolžne premike po valovih, sploh ko je nagnjena, drugače ne vem kaj bi lahko pomagalo.... taka barka dela po moje največ kaki 7-8 vozlov z jadri tako, da edino glede stabilizacije tako kej pomaga, da se penzionisti na njej lažje gibljejo....
ja, res je, radius na robovih malo pokvari vzdušje pol ko moreš polovički skupaj sestavit, je pa meni lažje tako utor za kobilico delat pot kasneje vrtat edino če se ulije že z utorom oz das e ga v kalupu naredi npr. iz lesa.....
glede krmila, sem to tudi jaz nekaj časa najaz gledal, samo ne vem, me ne prepriča.....po moje je bolj da stabilizira vzdolžne premike po valovih, sploh ko je nagnjena, drugače ne vem kaj bi lahko pomagalo.... taka barka dela po moje največ kaki 7-8 vozlov z jadri tako, da edino glede stabilizacije tako kej pomaga, da se penzionisti na njej lažje gibljejo....
Re: Ideje, prototipi, larifari..
Po nekaj premora, dela na barki Volvo napredujejo malo hitreje...končno barka dobiva palubo (sendvič : Airex + 80g stekla). Sama lupina barke je Laminat 160g karbon-twill + 160g stekla, vakumirano seveda... Na palubi bom vse luknje izrezkal po laminiranju palube, čim večje seveda
Ker je to nulta serija barke , s palubo ne kompliciram zato je kar ravna, ... če se bo pa zadeva dobro peljala, pa naredim še kalup za palubo v bolj "estetskih" oblinah
Jadra bodo klasika tam okoli 4500 in 5500cm2.
Jambor super lahek Skyshark 7,4mm debeline
Za naslednja verzijo lupine bo H-glass steklo,... ki je enih 30% bolj trden pri isti gramaži kot navadno steklo.
Ker je to nulta serija barke , s palubo ne kompliciram zato je kar ravna, ... če se bo pa zadeva dobro peljala, pa naredim še kalup za palubo v bolj "estetskih" oblinah
Jadra bodo klasika tam okoli 4500 in 5500cm2.
Jambor super lahek Skyshark 7,4mm debeline
Za naslednja verzijo lupine bo H-glass steklo,... ki je enih 30% bolj trden pri isti gramaži kot navadno steklo.
- Priponke
-
- Na sredini barke dobro viden box za kobilico...
- paluba1.JPG (96.7 KiB) Pogledano 4740 krat
-
- barka1.JPG (169.61 KiB) Pogledano 4740 krat
-
- barka2.JPG (189.47 KiB) Pogledano 4740 krat
Re: Ideje, prototipi, larifari..
Imel sem priliko stestirati to obliko stekla. A me zanima kako se potem položi lega v kalup glede na to, da se druga polovica H profila začne hitro dvigovati?Surfer10 napisal/-a:
Za naslednja verzijo lupine bo H-glass steklo,... ki je enih 30% bolj trden pri isti gramaži kot navadno steklo.
Infuzija? Potem pa vakum spustit ko je vse prepojeno (Da se dvigne v H profil)?
www.okarbon.eu
Re: Ideje, prototipi, larifari..
Malo težje se prepoji pri laminiranju in na koncu ni prozorno (kot navadno steklo).
Jaz delam ročno z moher valjčkom, malo namažem kalup, vložim steklo, pa potem še nanašam smolo in jo vtiram , pa peel-ply in breather in potem v vakuum vrečko.
http://shop1.r-g.de/item/190050
Jaz delam ročno z moher valjčkom, malo namažem kalup, vložim steklo, pa potem še nanašam smolo in jo vtiram , pa peel-ply in breather in potem v vakuum vrečko.
http://shop1.r-g.de/item/190050
brejker napisal/-a:Imel sem priliko stestirati to obliko stekla. A me zanima kako se potem položi lega v kalup glede na to, da se druga polovica H profila začne hitro dvigovati?Surfer10 napisal/-a:
Za naslednja verzijo lupine bo H-glass steklo,... ki je enih 30% bolj trden pri isti gramaži kot navadno steklo.
Infuzija? Potem pa vakum spustit ko je vse prepojeno (Da se dvigne v H profil)?
Re: Ideje, prototipi, larifari..
opa!
zgleda zanimivo.. vzdrzljivostna regata.. ce bo le cas (in druzina) dopuscal..
za mojo barko se da 10km lepo hodit.. za kaksnimi barkami bo pa treba tect in ce kapitan omaga..
zgleda zanimivo.. vzdrzljivostna regata.. ce bo le cas (in druzina) dopuscal..
za mojo barko se da 10km lepo hodit.. za kaksnimi barkami bo pa treba tect in ce kapitan omaga..
Re: Ideje, prototipi, larifari..
Zgleda ne
Bo treba it lovit kake meterce!
Sej so dovoljeni postanki.
Teh 10 milj ni kr tak, če je ta razdalja dejansko 10 nautičnih milj pol bi v dobrih pogojih lahko z f5g barko končal v 4,76 urah. torej skoraj 5 ur, fuh kr dolg sprehod.
Predpostavke so tu da veter piha vzdolž proge(ena smer krma druga orca).
da barka v krmo jadra malo nad hitrostjo trupa, v orco pa okoli hitrosti trupa. rabim čas za postanke.
Torej, kar sem lani zmeril z gpsom.
V orco vozim malo čez 1m/s
V krmo pa okoli 1.3m/s če je kakih 10 cm vala, če je vala več je hitrost višja.
Če vzamem zgornje vrednosti kot povp. hitrost imam 24 min za postanke(menjava baterij, hrana, toaleta ipd.)
Bo treba it lovit kake meterce!
Sej so dovoljeni postanki.
Teh 10 milj ni kr tak, če je ta razdalja dejansko 10 nautičnih milj pol bi v dobrih pogojih lahko z f5g barko končal v 4,76 urah. torej skoraj 5 ur, fuh kr dolg sprehod.
Predpostavke so tu da veter piha vzdolž proge(ena smer krma druga orca).
da barka v krmo jadra malo nad hitrostjo trupa, v orco pa okoli hitrosti trupa. rabim čas za postanke.
Torej, kar sem lani zmeril z gpsom.
V orco vozim malo čez 1m/s
V krmo pa okoli 1.3m/s če je kakih 10 cm vala, če je vala več je hitrost višja.
Če vzamem zgornje vrednosti kot povp. hitrost imam 24 min za postanke(menjava baterij, hrana, toaleta ipd.)
Re: Ideje, prototipi, larifari..
Mogoče še nekaj za razmislit:
http://www.ibextrax.com/Update/201403.pdf
Strani 29, 30..
Pa še nov mini40:
https://www.youtube.com/watch?v=xSH-DHan890
http://www.ibextrax.com/Update/201403.pdf
Strani 29, 30..
Pa še nov mini40:
https://www.youtube.com/watch?v=xSH-DHan890
Re: Ideje, prototipi, larifari..
Evo kanting keel projekt
http://cantingkeelrcsailboat.wordpress.com
Tak sistem tut jaz rišem.. ..samo da nebo tak masiven.
Če pogledate še "photoshoot" sekcijo se vidi enostaven sistem za t.i. Offset floka.
http://cantingkeelrcsailboat.wordpress.com
Tak sistem tut jaz rišem.. ..samo da nebo tak masiven.
Če pogledate še "photoshoot" sekcijo se vidi enostaven sistem za t.i. Offset floka.
Re: Ideje, prototipi, larifari..
Ja, kot ideja je zanimiva, samo ne more izkoristit dejansko celotnega hoda.... in ja, to je zagotovo zelo masivna zadevica. obstaja kakšen video v vodi?
se mi pa zdi, da jadrovje ni gih najboljše, lepo izgleda ampak upam, da je štral floka trenutno slučajno tako spuščen, sicer zadeva bo bolj slabo funkcijonirala.
se mi pa zdi, da jadrovje ni gih najboljše, lepo izgleda ampak upam, da je štral floka trenutno slučajno tako spuščen, sicer zadeva bo bolj slabo funkcijonirala.