Projekt nachreifung

Debate o Jadrnicah ter opremi...

Moderatorji: JohnNiko

Uporabniški avatar
Spade
Tekmovalec
Prispevkov: 406
Pridružen: 28 Avg 2011, 19:39
Kraj: Where the snow is
Kontakt:

Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a Spade » 06 Maj 2012, 21:21

ali dozorenje..
..oblika jadrnice file mi je bila zelo všeč že ko še nisem znal jadrat in me jadrnice niso tako zanimale kot me zdaj...
..na včerajšni regati v kosezah pa..
Slika
..tam je ležala, na pol dokončana, rahlo zapuščena..
..seveda po treh besedah očetu in..
Slika
..je bila ze v mojih rokah O:)
..na srečo ima že vgrajeno kobilico in bulb.. ..ki se je danasnjem namakanju izkazal za dovolj težkega/lahkega in težišče je tudi ok,

no cilji za to jadrnico... ..ta vikend.. ..more biti na vodi(tehnično sposobna, še ne pobarvana).. ..z provizoričnim jadrom.. ..ko pa bo vrsta rigg-a ki jo bom uporabil dovršena pa bo ta jadrnica sposobna tekmovanj :)

Odlocil sm se da plošč za servote in rv opremo ne odstranim kljub..
Slika
...uspel sem vlepiti cevko za krmilo.. ..in narediti 1 pravo luknjo.. ..saj 2 že narejeni nista bili na pravem mestu..
Slika
zbrusil rob..
Slika
odstranil karbonski lok ki ga nisem rabil, izrezal nove luknje za servote..
Slika
simbolično vstavil krmilo za f5g ki je bilo pri roki..
Slika
..in to je to za danes..
..krmilo bom izdelal novo z to jadrnico.. ..malo bom poexperimentiral z Lerx-om http://www.google.si/imgres?q=Lerx+on+s ... =143&ty=70 http://en.wikipedia.org/wiki/Leading_edge_extension
..sledi kitanje, "bumper" za spredaj, sistem za skoto in zadnjo rebro O:)
..um, za koncno barvo pa se nagibam h kakšni metalik rjavi, z rdeco ali pa belo črto..

Lp

lucky
Profesor
Prispevkov: 1396
Pridružen: 05 Jul 2002, 01:00
Kraj: Portorož
Kontakt:

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a lucky » 08 Maj 2012, 12:39

Pohvalno,

Si se pa prav konkretno lotil zadeve, no, trup je ziher konkurenčen in ob pravi nadradnji bo tudi celoten model.

z veseljem bom spremljal gradnjo.

l.p. Luka.

Uporabniški avatar
Spade
Tekmovalec
Prispevkov: 406
Pridružen: 28 Avg 2011, 19:39
Kraj: Where the snow is
Kontakt:

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a Spade » 08 Maj 2012, 21:14

Update,
včeraj sem malo pacal z steklenimi vlakni, saj mi je zmanjkalo ploč iz steklenih vlaken..
ravno toliko da je bilo stanovanje polno "dlakic"
Nastala pa je plošča iz katere bodo nastale ročice za kontroliranje jader
Slika
Zrcalo file, ki je sedaj že zalepljeno...
Slika
..zrcalo, f5g modela s katerim bom letos tekmoval..
Slika
nekje na obzorju je ze krmilo, nagibam se k naca profilu nekje 0012 ...
Slika
Avto kit je po novem pink-i ? :D
Slika
bulb čaka na še nekaj ljubezni
Slika
servoti so not!
Slika
aha, včeraj je tudi pozitiv za novo obliko footy-a dobil svoji plasti steklenih vlaken
Slika
nagibam se k najbolj primitivnemu sistemu za izpust škote.. ..vendar bo geometrija rahlo drugacna saj bo sila tam pri klicaju velika oz. osredotočena v eno smer.. ..treneje.. ..tega pa nočemo saj se bo servo mučil..
Slika
ali vidi kdo nasmešek na barki? :-s (dve luknji oči, luknja na premcu usta, luknja proti krmi kapa..)
Slika

Lp

Uporabniški avatar
HyperJack
Profesor
Prispevkov: 1229
Pridružen: 16 Maj 2004, 11:07
Kraj: Kočevje
Kontakt:

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a HyperJack » 08 Maj 2012, 21:32

Spade napisal/-a:Update,
Slika
Lp

Vidim ja :D... nekaj takega..

Slika

Uporabniški avatar
Spade
Tekmovalec
Prispevkov: 406
Pridružen: 28 Avg 2011, 19:39
Kraj: Where the snow is
Kontakt:

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a Spade » 13 Maj 2012, 19:14

Haha, ja nekaj takega,

No Fila je bila danes na vodi..
..priprave..
Slika
..plava!..
Slika
Najprej sva(tudi oče je vozo :D )
jadrala v delu gramoznice kjer ni bilo toliko vetra..
Slika
Slika
..kljub provizoričnem jadru, bodočemu B-rigg-u je jadrnica dokaj hitra, in zelo zelo odzivna.. ..dosti bolj kot sem pričakoval..
Slika
Slika
..potem pa je sledila selitev na vetrovni del..
Slika
..malo majn kot 10 vozlov povprečje.. ..refuli okoli 15..
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika



...potem pa je prišel na vrsto footy..
Slika

No, nad trupom sem ZELO navdušen, velika stabilnost, obilo volumna.. ..in kr je ta v podvodnem delu bolj spredaj tudi krasna odzivnost.. ..teža jadrnice s tem jadrom je 1760g... ..kar ni ravno lahka kategorija.. ..vendar je vseeno dovolj lahka z kosanje z najhitrejšimi :D

Projekt še ni končan.. ..čaka še na lastno krmilo, barvo/lak... ter jadra(ki jih izdeluje oče..).. ..načrtujem 3 rigg-e.. ..saj na naši gramoznici zna zakaditi tudi 20tka :D

lucky
Profesor
Prispevkov: 1396
Pridružen: 05 Jul 2002, 01:00
Kraj: Portorož
Kontakt:

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a lucky » 14 Maj 2012, 08:09

Živijo,

no, me veseli, da si zadovoljen z modelom.

kar se trupa tiče ja, je dokaj preštudirana zadevica, še posebej glede volumnov. Model, ni pretežek saj je krmno zrcalo res samo malenkost pod vodno gladino med plovbo pa mislim, da sploh ne.

vidim, da si obdržal obstoječo luknjo za vrtišče jamborja, si iml kakšne težave z smerjo z jadranjem v veter?

priporočam ti, da morda malček za kakih 15-20% pretiravaš z velikostjo krmila, to bo pomagalo, da se ti ne bo barka toliko v veter ustavljala in še bolj odzivna bo.

l.p. Luka.

Niko
Profesor
Prispevkov: 1477
Pridružen: 05 Dec 2001, 01:00
Kraj: Hrastnik

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a Niko » 14 Maj 2012, 08:16

Zdravo
Ti si pa res pohitel. Lepo. Kot kaže boš uvedel uni rigg tudi v F5G. Zanimivo. Kakšne so tvoje izkušnje? Se da voziti tudi v močnejšem vetru (zadnjič na Kosezah je kar pihalo). Tako jadrnico vozita tudi Đon in Živa. Zanimiva bo primerjava voženj.
LP Niko

Uporabniški avatar
Spade
Tekmovalec
Prispevkov: 406
Pridružen: 28 Avg 2011, 19:39
Kraj: Where the snow is
Kontakt:

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a Spade » 14 Maj 2012, 16:29

Mhm, trup je res suveren :D
ok um... ..to z luknjo in postavljanje v veter bo težko razlozit..
..um...bom poskusil razložiti tako da vas bo čim več razumelo "finto una rigg-a"
Lucky svetoval si mi da je luknja malo preveč nazaj.. ..pri tem si se seveda bal da se bo dogajalo to da me bo obračalo v veter in da sploh nebom mogel zaštartati(dobiti dovolj hitrosti da bi postalo krmilo efektivno)..

jadro zadaj uporabljajo ribiške barke.. ..da lahko varno plujejo proti valu ob neurjih..

Slika

torej upam da ta slika pokaže to.. (Rdeče pike so jamboriji.. modre puščice veter, rdeče smeri "obračanja" trupa)
Slika
..če je jambor proti prednjemu delu barke ima ta tendenco da obračanja od vetra, če je jambor proti krmi ima ta tendenco zavijanja v veter.. ..oba ekstrema voditav nevoznost jadrnice.

no zaradi tega tisti ki vozite swing rigge težite k temu da je jambor bolj naprej, da vam jadrnice ne postavlja v veter.. ..problem nastane da ko date naprej jambor gre z njim naprej tudi površina jader.. ..pri močnem vetru pa pomeni to da začenja jadrnica v krmo, in lahke mezonave(bočno na veter)riti po vodi..
Slika
(rije, just like that ;) )

Una rig pa ta jambor "prestavi naprej", torej naprej od vrtišča.
Slika
^^v primerjavi z swing riggom...
..zato una rigg nerabi imeti vrtišča tako naprej..
..to pa pomeni..
Slika
da je jambor pri una rigg-u v krmo bolj nazaj = majn tunkanja.., vrco pa se "zavrti" v pozicijo ki je krebko (pri meni 14,5cm) pred vrtiščem :)


OK, zdaj sm opeval una rigg kot da je njegovo delovanje samoumevno...
..vendar če unarigg ni dobro uravnotežen, je popolnoma nevozen...
Problem:
Slika

Slika

Uravnoteži pa se una rigg z spreminjanjem kota z elementa, ali pa utežmi na bumu..
...pomembno je tudi da je večina površine jadra za vrtiščem!

Tako, upam da sem odgovoril na vsa vprasanja, in še kaka so dobrodošla..
..z tako uravnoterženim riggom se da voziti v vsakem vetru.. ..oz, odvisno koliko moči od jadra zdrži trup :)

Đon in živa imata odlična modela... ..ko bo za mojo filo pripravljeno se jadro ki je približno tako veliko kot njuna, pa pričakujem da bom imel v orco malo majn kota kot ona2 in malo več hitrosti(sodeč po tem kako meni odpira vantam, zadnji rob jadra..), v krmo pa kdo ima večje jadro :)
Se že veselim regate v preddvoru :)
Lp

lucky
Profesor
Prispevkov: 1396
Pridružen: 05 Jul 2002, 01:00
Kraj: Portorož
Kontakt:

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a lucky » 14 Maj 2012, 17:08

Glede ventana je pri tebi tako, isto je kot pri kateremukoli drugemu jadrovju, z zvijanjem jamborja oz. nastavljanjem krmnega štrala (kerse pač tu bum ne da dol potegnit) odpiraš in zapiraš tako ventan kot vijolino (zgprni prives jadra) tisto kar se tebi gor vrti je ok, samo nimaš pa možnosti takega zategovanja in posledično manj orce.....po mpoje če bi pogruntal kako spreminjat kot jamborja glede na boom bi lahko zgoraj kej naredil.

Glede težišča, kakršnokoli jadro imaš gor, pa ne glede kje je jambor in kje je vpet, se vedno gleda samo težišče jadra oz. rezultanto med dvema na ram rezultanti težišč (površinskih) spodnjega dela, lahko je una rig, klasika ali swing, jambor ne igra nobene vloge.....vse je odvisno kako so sile površin.
problem swing riga je ta, da more bit flok v določenem razmerju z glavnim jadrom, sicer je kompenzacija vetra prevelika in se dohaja to kar si tudi sam narisal, flok obrne jadru v veter.

mi je pa ta rig zelo všeč, ker dejansko imaš zelo malo upora in veliko površino, če bi v razmerju gledali footija in filo, bi fila lahko nosila cca 2 metra visok jambor.

pa še to: kar se ribiških bark tiče in jadra zadaj, je pa ta služil, zato, da je med plovbo stabilizirala rolanje barke, in proti valu oz. v veter ni imelo kej veliko učinka, je pa tam zadaj samo za to, ker prednji jambor je služil kot dvigalo za mreže. tako, da to jadro ni imelo pogonske funkcije, je samo umirilo plovilo med plovbo z bočnim valom da se pač kište z ulovom ni premetavalo po trupu in skladiščnem prostoru.

Uporabniški avatar
Spade
Tekmovalec
Prispevkov: 406
Pridružen: 28 Avg 2011, 19:39
Kraj: Where the snow is
Kontakt:

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a Spade » 14 Maj 2012, 18:46

Um, glede zapiranja vantama sm razmišlal že na footy-u..
..in sicer kr je bom negibljiv je tako rešeno da jadro zategujem proti bumu, ne samo po bumu.. ..kar vsaj malo skrajša vantam
..na f5g pa bom zategoval jadro navzgor, na tisto vrtečo stvar na vrh jambora :)
..vsaj to je ideja..

@lucky, glede jambora sem hotel povedat da je od njega odvisno kje je sprednji rob glavnega jadra :), drugace pa sva na isti ferkvenci ;)

Rigg-u bom pa dodal še pripone, križ pa se bo vrtel na Z-delu..., to zato da zmanjšam silo na jambor, in da mi nebo karbonska cevka(jambor) razpokala ;



Joj, upam da zgoraj ni izpadlo kot da sem hotel povedat da so mele ribiške ladje ono jadro za pogon :oops:


Zdaj imam pa še jas eno vprašanje, in sicer iščem nek trdi(ki se da lepo brusiti) prozorni lak... ..ladijskega ne maram preveč.. ..kaki avto lak? kje bi ga lahko dobil?obi baumax itd nimajo nic kaj.. hvala
kaj vi uporabljate?(razen sprejec, in gelcoata :))

Lp

lucky
Profesor
Prispevkov: 1396
Pridružen: 05 Jul 2002, 01:00
Kraj: Portorož
Kontakt:

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a lucky » 18 Maj 2012, 09:21

Živijo,

ne, se se razumeva.....ni problema, me pa zanima ta razvoj tega riga, ima določene prednosti pred ostalimi, ki so mi kar všeč.....edino je res, da na "Z" delu nastajajo kar velike sile....ampak po moje se da tudi to rešit brez večjih težav, morda z enodelnim karbonskim odlitkom......po moje bi to zadostovalo pa še lahko bi vse skupaj bilo.

glede laka, poskusi uporabit poliester smolo, je dovolj trda, se jo da lepo brusit in tudi spolirat.....mislim, da bi ti to bila najboljša izbira.....

Uporabniški avatar
Spade
Tekmovalec
Prispevkov: 406
Pridružen: 28 Avg 2011, 19:39
Kraj: Where the snow is
Kontakt:

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a Spade » 06 Jun 2012, 18:03

Koončno malo "ličarskega" napredka..
Slika

Pripravlja pa se tudi izboljšan unarigg..

Uporabniški avatar
Spade
Tekmovalec
Prispevkov: 406
Pridružen: 28 Avg 2011, 19:39
Kraj: Where the snow is
Kontakt:

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a Spade » 28 Nov 2012, 17:51

Našel sem tudi nekajčasa za prelepo filo
..dobila je beli 2k lak.
Slika
Slika
in pripone, narejene iz sponk za papir(tistih s plastičnim ovojem)
Slika
Slika
Slika
Izdelat je treba se rigg a in b, jo sestavit in barka bo skoraj pripravljena na sezono (=
..ce bo slo vse posreci jo bo vozil prijatelj ki prihaja iz jadralskih voda.
LP

lucky
Profesor
Prispevkov: 1396
Pridružen: 05 Jul 2002, 01:00
Kraj: Portorož
Kontakt:

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a lucky » 30 Nov 2012, 09:46

Pol bo kar zanimiva konkurenca naslednje leto.....

lahko bi se malo z kako grafiko poigral, saj ima barka kar veliko primernih površin....

Uporabniški avatar
Spade
Tekmovalec
Prispevkov: 406
Pridružen: 28 Avg 2011, 19:39
Kraj: Where the snow is
Kontakt:

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a Spade » 30 Nov 2012, 14:58

No z moje strani malo bolj kot letos, upam da se bo pridruzil se kdo ki bo mešal štrene :D
..sicer ful nimam idej, ampak ce bo prišla kaka dobra ne izklučujem poslikave :-({|=

kaj pa kalupi za filo se obstajajo? oz,.. ..ker sem razmisljal da bi proti koncu naslednjega leta naredil karbonsko filo..

lucky
Profesor
Prispevkov: 1396
Pridružen: 05 Jul 2002, 01:00
Kraj: Portorož
Kontakt:

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a lucky » 30 Nov 2012, 16:20

ja kalup obstaja ja, in ha ima kolega, lahko ga vprašam če bi ga posodil....sicer pa je pri fili tako, da je skoraj na koncu svojega potencijala, iz nje se ne da več veliko iztisnit.... ker je model, ki se ne bo dvignil iz vodne površine, mišljen je bil kot šolski model, kjer kakih 100-200 gramov več, se nebi poznalo na plovne lastnosti in ki ker ima veliko prostora v sebi idealen za otroke in začetnike saj je vse lepo doseglivo in priročno. seveda pa tudi lepo jadra.....

Uporabniški avatar
Spade
Tekmovalec
Prispevkov: 406
Pridružen: 28 Avg 2011, 19:39
Kraj: Where the snow is
Kontakt:

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a Spade » 31 Mar 2013, 23:54

Slika
Slika
fila z novim krmilom, in riggom od moje f5g..
..za filo pa nacrtujem klasiko z 5500cm2, verjetno jo bo na regatah vozil moj oče.
..treningi se začnejo ko v mb kaj zapiha! ;)

Uporabniški avatar
Spade
Tekmovalec
Prispevkov: 406
Pridružen: 28 Avg 2011, 19:39
Kraj: Where the snow is
Kontakt:

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a Spade » 09 Apr 2013, 22:28

no fila je pripravljena, manjka samo se ime na barki, na slikah pa je novi a rigg! obcutek danes je bil super, saj barka gre, in je dobro uravnotezena, bomo videli kako bodo primerjave.
Slika
Slika
Slika
se vidimo na bledu!
P.s. Pit jutri bom po 5h na ribniku.

Uporabniški avatar
Spade
Tekmovalec
Prispevkov: 406
Pridružen: 28 Avg 2011, 19:39
Kraj: Where the snow is
Kontakt:

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a Spade » 06 Maj 2013, 16:50

Update

No fila je s tezo 1850g ze zabelezila prvo zmago.
Cilj tega projekta je bil razviti barko ki gre dobro po vsakem vetru in je enostavna za uporabo, sicer se zastavljene barvne sheme nisem drzal ampak ostalo pa je blo po vecini dosezeno, spodaj je slika b riga. Manjka pa se c rig.
Fila bo barka s katero bom odpeljal to sezono regat..
..sproti in kasneje pa bo sluzila kot primerjava za nove modele iz moje delavnice.
Slika
Tu pa je link do poti prvega testiranja b riga na glinokopo pri framu
http://www.runtastic.com/sport-sessions/68107114
Lp

Uporabniški avatar
Spade
Tekmovalec
Prispevkov: 406
Pridružen: 28 Avg 2011, 19:39
Kraj: Where the snow is
Kontakt:

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a Spade » 13 Maj 2013, 20:16

update,
danes je bil a rig že na zgornji meji, še vedno se učim nastavljat barko, v orco gre dobro ce naredim jadru malo trebuha in imam sprednji bum precej zaprt..(kote morem še zmerit)
drugace pa rabim novi servo kr v orco noce zategnit jader, in ne morem spuscat jader po obratu da bi barka pospesila kot lahko.
..b-rigg, kot nalašča za filo, v orco je super uravnotezena, obrati so suvereni, krmo pa tudi gre. danes sem z b rigom tudi meril hitrost(runtastic app za telefon v barki), Povprecna hitrost je 3.6km/h kar je 1.9nekaj vozla, to pa je le malo pod t.i. hullspeedom f5g jadrnice(2.1 vozla), povprečje je nižje ker sem začel merit ko je bila barka se na suhem, vmes pa sem jo še enkrat pripeljal not za nastavitve. Ampak splošno mislim da je to super, za barko katera je v bistvu zelo konzervativna.
Slika

Slika

Slika

tu sta dva videa z pokušino, kaj dosti več pa tudi nisem posnel ker je baterija v telefonu omagala.
Zanimivo je to da je moj a rigg(5500cm2) skoraj tako velik kot a rig meterce(6200) :D,88% površine in 46% teže.

Uporabniški avatar
Spade
Tekmovalec
Prispevkov: 406
Pridružen: 28 Avg 2011, 19:39
Kraj: Where the snow is
Kontakt:

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a Spade » 07 Avg 2013, 22:56

Update
Fila je bila na morju!, spet na burji in valovih..
pretekli teden so bili v premanturi 4je dnevi burje, z moje strani izkoriščeni za iskanje nastavitev b-rigga na fili...
..meril sem pa tudi hitrost, in dobil par konstantnih podatkov ki bojo zelo koristni za f5g naslednje generacije.
no tu je par slik:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
..zdaj je fila dobro nastavljena, oziroma sem našel osnovno nastavitev iz katere lahko pac variiram(ce je vec/majn vala, ali pa ce je veter ze na zgornji meji rigga...

..problem je edino ta ki ga izpostavlja luka.. ..ni dovolj liftinga(slika spodaj), ampak situacija se bo kmalo spremenila, ne na fili ampak na bodočih modelih

Slika

drugače pa v veter jadra le malo pod hitrostjo trupa(pricakovano glede na val, in ne popolnoma izkoriscen izravnalni moment barke..
...v krmo pa jadra nekje od 1.5 do 1.8 krat hitrosti trupa.. ..to je od 3-3.8 vozla.. seveda ko so prisotni valovi več kot 20cm.. ..na bolj mirni površini je hitrost pol vola manjša..

lucky
Profesor
Prispevkov: 1396
Pridružen: 05 Jul 2002, 01:00
Kraj: Portorož
Kontakt:

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a lucky » 11 Avg 2013, 19:29

ja, to je v bistcu ena od redkih bark, ki bi po takem vetru sploh lahko jadrala.....in je prav zabavo se z njo po močnem vetru igrat....tudi sam ko grem z barko ven, vzamem sabo najraje Filo...prav zaradi tega ker to pač gre....ima toliko volumna da se skoraj v nobenih pogojih ne matra pretirano.

za regat, sploh pa v notranjih vodah pa ja....tam so pogoji fajn drugačni, ni vala, ni veta,....nič kar bi lahko fili bilo na kožo pisano vsaj v "morski" izvedni ne zato je pa treba skoraj da pretiravat z jadri....

ja, lifting spodaj je nekaj kar se po moje da rešit.....sicer ti si računal, da hitrosti ki jih modeli dosegajo so premajhne, da bi to funkcijoniralo....je pa dejatvo, da če nebi vsaj poskusil, bi mi bilo žal......:):)

Uporabniški avatar
Intruder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2281
Pridružen: 16 Nov 2004, 22:56
Kraj: Maribor

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a Intruder » 12 Avg 2013, 21:01

Jaz sem te pa opazoval iz par parcel višje :D

Lepo gre, ni kaj.

Jan

Uporabniški avatar
Spade
Tekmovalec
Prispevkov: 406
Pridružen: 28 Avg 2011, 19:39
Kraj: Where the snow is
Kontakt:

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a Spade » 14 Avg 2013, 23:21

No me vesli!

Če me še kaj vidiš pristopi. :D

Uporabniški avatar
Spade
Tekmovalec
Prispevkov: 406
Pridružen: 28 Avg 2011, 19:39
Kraj: Where the snow is
Kontakt:

Re: Projekt nachreifung

Odgovor Napisal/-a Spade » 27 Sep 2013, 22:30

Deli za rigg so prispeli
Slika
Slika
iz 2mm rostfreia(ja niso najlažji, ampak držijo večno) Čaka jih brušenje po robovih in poliranje.
če pa koga zanima so tudi na voljo :)
križ, ring z dodatno luknjo(za vang) in tiste okrogle podložke so mišljene za 8mm jambor,
mali ring z luknjo je za 6mm bum,
hakli so mišljeni za pripone,
napenjalci imajo 2mm luknje, in so bolj primerni za žičko, delujejo pa tudi za vrvice.

Odgovori

Vrni se na