Nikolina
Re: Nikolina
aja, ja to je pa pol drugo...nisem si tako predstavljal.....pa ti misliš pridet tekmovat? to bo še zanimivo......
Re: Nikolina
Tekmovat? Ah ne... Zanima me predvsem tehnični izziv. Še sploh, ker imam nekaj zamisli, ki so malce čudne...lucky napisal/-a:aja, ja to je pa pol drugo...nisem si tako predstavljal.....pa ti misliš pridet tekmovat? to bo še zanimivo......
Re: Nikolina
Zdravo,
se bom spet vmešal v debato
zgoraj je skica kobilice, ideja je težiče spraviti čim višje. Bulb bo vpet na vertikali ki leži na 40% ozkega dela kobilice, tako bi jaz preprečil torzijsko zvijanje spodnjega dela, torzijsk zvijanje zgornjega je pa v osnovi veča vpadni kot kobilice glede na leeway(bočno odnašanje) kar je ok... ..skupni vgrez hmm.. ..65-70cm?.. (http://www.users.on.net/~malcolmandjane ... pics1.html)
@Luka to kobilico bi jaz uporabil na fili če bi lahko kako dobil še en trup, setup bi bil identičen kot je trenutno na moji(Št.87), samo s to kobilico.
tu pa je še skica modela kjer je bil cilj jambor premakniti či bolj nazaj.(Zelena je zadnjaverzija kobilice)
se bom spet vmešal v debato
zgoraj je skica kobilice, ideja je težiče spraviti čim višje. Bulb bo vpet na vertikali ki leži na 40% ozkega dela kobilice, tako bi jaz preprečil torzijsko zvijanje spodnjega dela, torzijsk zvijanje zgornjega je pa v osnovi veča vpadni kot kobilice glede na leeway(bočno odnašanje) kar je ok... ..skupni vgrez hmm.. ..65-70cm?.. (http://www.users.on.net/~malcolmandjane ... pics1.html)
@Luka to kobilico bi jaz uporabil na fili če bi lahko kako dobil še en trup, setup bi bil identičen kot je trenutno na moji(Št.87), samo s to kobilico.
tu pa je še skica modela kjer je bil cilj jambor premakniti či bolj nazaj.(Zelena je zadnjaverzija kobilice)
Re: Nikolina
Spade napisal/-a:Zdravo,
se bom spet vmešal v debato
zgoraj je skica kobilice, ideja je težiče spraviti čim višje. Bulb bo vpet na vertikali ki leži na 40% ozkega dela kobilice, tako bi jaz preprečil torzijsko zvijanje spodnjega dela, torzijsk zvijanje zgornjega je pa v osnovi veča vpadni kot kobilice glede na leeway(bočno odnašanje) kar je ok... ..skupni vgrez hmm.. ..65-70cm?.. (http://www.users.on.net/~malcolmandjane ... pics1.html)
@Luka to kobilico bi jaz uporabil na fili če bi lahko kako dobil še en trup, setup bi bil identičen kot je trenutno na moji(Št.87), samo s to kobilico.
tu pa je še skica modela kjer je bil cilj jambor premakniti či bolj nazaj.(Zelena je zadnjaverzija kobilice)
Spade,
torzijsko zvijanje kobilice učinkovito preprečiš z uporabo biax-karbonske tkanine (45stop cik-cak) v kobilici.
Jaz imam na obeh straneh eno plast 200g biax-karbona + uni-karbon 200g in NI ŠANSE da ga zviješ z roko kaj šele da bi pri vožnji kaj takega ze zvijalo. Sredica pa seveda balsa 4mm in nič več.
lp
Re: Nikolina
"Vpadni kot".
Če gledamo letalo, ima krilo najboljše drsno razmerje (razliko med vzgonom in uporom) pri dobesedno samo enem vpadnem kotu. Čim le tega povečujemo ali zmanjšujemo, se finesa slabša.. seveda bolj ko je sprememba kota večja, tem bolj se to odraža tudi prostemu očesu.
Kolikor sem jadral s svojo Nikolino, sem od oka zategoval jadro, glede na to, kako se je sama jadrnica na to odzivala in seveda držal tam, kjer se mi je "zdelo", da gre najhitreje.
Če dam na jadro dva tanka booma in na koncu njih "smerni stabilizator", ki bo upravljan s servomotorjem, lahko zelo natančno "doziram" vpadni kot jadra (govorim o jadru-krilu) in s tem zagotovim enakomerno delovanje ob spremembah smeri vetra zaradi morebitnih vrtincev, ki se vsake toliko pripodijo prek vodne gladine, povzročeni zaradi okoliškega drevja in ostalih ovir.
ne bom delal tajko jadro. Le kažem na stabilizator, s katerim se da nastavljati vpadni kot jadra.
V času ne-vodenih modelov jadrnic, so obstajali posebni mehanizmi, ki so vzdrževali vedno najbolj ugoden kot jadra glede na navidezni veter. S tem je jadro dajalo vedno najbolj čisto vlečno silo (z najmanj bočne sile). Spodnja risba.
Seveda pa ko sem gledal regate (F5G youtube), sem videl, da se te odvijajo tudi v popolnem zatišju, pa do pogojev, ko se čez vodo privali nenaden sunek, ki vse jadrnice momentalno "položi" z jadri tik ob vodo. Mislim, da tu. le budno oko in spretnost modelarja reši nastalo situacijo, in v teh dveh ekstremih mislim, da se nobena "avtomatika" ne obnese.
Če gledamo letalo, ima krilo najboljše drsno razmerje (razliko med vzgonom in uporom) pri dobesedno samo enem vpadnem kotu. Čim le tega povečujemo ali zmanjšujemo, se finesa slabša.. seveda bolj ko je sprememba kota večja, tem bolj se to odraža tudi prostemu očesu.
Kolikor sem jadral s svojo Nikolino, sem od oka zategoval jadro, glede na to, kako se je sama jadrnica na to odzivala in seveda držal tam, kjer se mi je "zdelo", da gre najhitreje.
Če dam na jadro dva tanka booma in na koncu njih "smerni stabilizator", ki bo upravljan s servomotorjem, lahko zelo natančno "doziram" vpadni kot jadra (govorim o jadru-krilu) in s tem zagotovim enakomerno delovanje ob spremembah smeri vetra zaradi morebitnih vrtincev, ki se vsake toliko pripodijo prek vodne gladine, povzročeni zaradi okoliškega drevja in ostalih ovir.
ne bom delal tajko jadro. Le kažem na stabilizator, s katerim se da nastavljati vpadni kot jadra.
V času ne-vodenih modelov jadrnic, so obstajali posebni mehanizmi, ki so vzdrževali vedno najbolj ugoden kot jadra glede na navidezni veter. S tem je jadro dajalo vedno najbolj čisto vlečno silo (z najmanj bočne sile). Spodnja risba.
Seveda pa ko sem gledal regate (F5G youtube), sem videl, da se te odvijajo tudi v popolnem zatišju, pa do pogojev, ko se čez vodo privali nenaden sunek, ki vse jadrnice momentalno "položi" z jadri tik ob vodo. Mislim, da tu. le budno oko in spretnost modelarja reši nastalo situacijo, in v teh dveh ekstremih mislim, da se nobena "avtomatika" ne obnese.
- Priponke
-
- Automatsko trimanje jader.. vetrokaz, kontakti, motor....
- AutomaticSailTrimming.jpg (99.32 KiB) Pogledano 1519 krat