F1 v letu 2015
F1 v letu 2015
Danes je bil prvi tan testiranj.
Poročilo in slike si lahko ogledate tukaj: http://www.formula1.com/news/headlines/ ... 16793.html
Red Bull je tako pobarval avto, da niti slučajno ne moreš razvozlati prave oblike, kaj šele detajle.
LP,J.
Poročilo in slike si lahko ogledate tukaj: http://www.formula1.com/news/headlines/ ... 16793.html
Red Bull je tako pobarval avto, da niti slučajno ne moreš razvozlati prave oblike, kaj šele detajle.
LP,J.
- Priponke
-
- Maskirne barve.
- 2015 feb. 1, Jerez RB11.jpg (120.44 KiB) Pogledano 5538 krat
Re: F1 v letu 2015
Konec testiranja v Jerezu. LP,J.
1.Unofficial Sunday testing times from Jerez:
1. Sebastian Vettel, Ferrari, 1m 22.620s, 60 laps
2. Marcus Ericsson, Sauber, 1m 22.777s, 73 laps
3. Nico Rosberg, Mercedes, 1m 23.106s, 157 laps
4. Daniel Ricciardo, Red Bull, 1m 23.338s, 35 laps
5. Valtteri Bottas, Williams, 1m 23.906s, 73 laps
6. Carlos Sainz Jr, Toro Rosso, 1m 25.327s, 46 laps
7. Fernando Alonso, McLaren, 1m 40.738s, 6 laps
2. Unofficial Monday testing times from Jerez:
1. Sebastian Vettel, Ferrari, 1m 20.984s, 88 laps
2. Felipe Nasr, Sauber, 1m 21.867s, 89 laps
3. Valtteri Bottas, Williams, 1m 22.319s, 61 laps
4. Lewis Hamilton, Mercedes, 1m 22.490s, 91 laps
5. Max Verstappen, Toro Rosso, 1m 24.167s, 73 laps
6. Pastor Maldonado, Lotus, 1m 25.802s, 41 laps
7. Jenson Button, McLaren, 1m 54.655s, 6 laps
8. Daniil Kvyat, Red Bull, No time, 18 laps
3. Unofficial Tuesday testing times from Jerez:
1. Felipe Nasr, Sauber, 1m 21.545s, 109 laps
2. Kimi Raikkonen, Ferrari, 1m 21.750s, 94 laps
3. Nico Rosberg, Mercedes, 1m 21.982s, 151 laps
4. Felipe Massa, Williams, 1m 22.276s, 71 laps
5. Pastor Maldonado, Lotus, 1m 22.713s, 96 laps
6. Carlos Sainz Jr, Toro Rosso, 1m 23.187s, 137 laps
7. Daniel Ricciardo, Red Bull, 1m 23.901s, 49 laps
8. Fernando Alonso, McLaren, 1m 35.553s, 32 laps
4. Unofficial Wednesday testing times from Jerez
1. Kimi Raikkonen, Ferrari, 1m 20.841s, 106 laps
2. Felipe Nasr, Sauber, 1m 22.019s, 112 laps
3. Lewis Hamilton, Mercedes, 1m 22.172s, 117 laps
4. Max Verstappen, Toro Rosso, 1m 22.553s, 97 laps
5. Felipe Massa, Williams, 1m 23.116s, 73 laps
6. Romain Grosjean, Lotus, 1m 23.802s, 53 laps
7. Daniil Kvyat, Red Bull, 1m 23.975s, 64 laps
8. Jenson Button, McLaren, 1m 27.660s, 35 laps
1.Unofficial Sunday testing times from Jerez:
1. Sebastian Vettel, Ferrari, 1m 22.620s, 60 laps
2. Marcus Ericsson, Sauber, 1m 22.777s, 73 laps
3. Nico Rosberg, Mercedes, 1m 23.106s, 157 laps
4. Daniel Ricciardo, Red Bull, 1m 23.338s, 35 laps
5. Valtteri Bottas, Williams, 1m 23.906s, 73 laps
6. Carlos Sainz Jr, Toro Rosso, 1m 25.327s, 46 laps
7. Fernando Alonso, McLaren, 1m 40.738s, 6 laps
2. Unofficial Monday testing times from Jerez:
1. Sebastian Vettel, Ferrari, 1m 20.984s, 88 laps
2. Felipe Nasr, Sauber, 1m 21.867s, 89 laps
3. Valtteri Bottas, Williams, 1m 22.319s, 61 laps
4. Lewis Hamilton, Mercedes, 1m 22.490s, 91 laps
5. Max Verstappen, Toro Rosso, 1m 24.167s, 73 laps
6. Pastor Maldonado, Lotus, 1m 25.802s, 41 laps
7. Jenson Button, McLaren, 1m 54.655s, 6 laps
8. Daniil Kvyat, Red Bull, No time, 18 laps
3. Unofficial Tuesday testing times from Jerez:
1. Felipe Nasr, Sauber, 1m 21.545s, 109 laps
2. Kimi Raikkonen, Ferrari, 1m 21.750s, 94 laps
3. Nico Rosberg, Mercedes, 1m 21.982s, 151 laps
4. Felipe Massa, Williams, 1m 22.276s, 71 laps
5. Pastor Maldonado, Lotus, 1m 22.713s, 96 laps
6. Carlos Sainz Jr, Toro Rosso, 1m 23.187s, 137 laps
7. Daniel Ricciardo, Red Bull, 1m 23.901s, 49 laps
8. Fernando Alonso, McLaren, 1m 35.553s, 32 laps
4. Unofficial Wednesday testing times from Jerez
1. Kimi Raikkonen, Ferrari, 1m 20.841s, 106 laps
2. Felipe Nasr, Sauber, 1m 22.019s, 112 laps
3. Lewis Hamilton, Mercedes, 1m 22.172s, 117 laps
4. Max Verstappen, Toro Rosso, 1m 22.553s, 97 laps
5. Felipe Massa, Williams, 1m 23.116s, 73 laps
6. Romain Grosjean, Lotus, 1m 23.802s, 53 laps
7. Daniil Kvyat, Red Bull, 1m 23.975s, 64 laps
8. Jenson Button, McLaren, 1m 27.660s, 35 laps
- shqwarch
- Profesor
- Prispevkov: 1482
- Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
- Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
- Kontakt:
Re: F1 v letu 2015
Ta McLaren pa nekam čudno deluje. Glede na to, da je Honda imela za razvoj in testiranje ogromno časa te številke niso nekaj spodbudne. Tako pogonski agregat kot menjalnik bi lahko testirali eno leto, tako kot v dobrih starih časih.
Re: F1 v letu 2015
Mene bolj čudi Ferrari. Oba Ferrari in Sauber sta bila ves čas v ospredju. Očitno je motor dobro narejen.
Takole je komebtiral šef Ferrarija:
"In terms of performance, I don't think our competitors - one in particular - have shown their true potential over these past days. I think we will only discover the truth about them and about ourselves at the last Barcelona test session."
Lotusu Mercedesov motor za enkrat ni kaj dosti pomagal.
McLaren s Hondo je tam kjer so bili vsi lansko leto, na začetku.
Marsikdo pa še kaj skriva in tudi ni še vsega naredili kar je imel v planu.
Force India bo še na prihodnjem testiranju z dirkalnikom 2014.
LP,J.
Takole je komebtiral šef Ferrarija:
"In terms of performance, I don't think our competitors - one in particular - have shown their true potential over these past days. I think we will only discover the truth about them and about ourselves at the last Barcelona test session."
Lotusu Mercedesov motor za enkrat ni kaj dosti pomagal.
McLaren s Hondo je tam kjer so bili vsi lansko leto, na začetku.
Marsikdo pa še kaj skriva in tudi ni še vsega naredili kar je imel v planu.
Force India bo še na prihodnjem testiranju z dirkalnikom 2014.
LP,J.
Re: F1 v letu 2015
Še dva dni za finese in meritve.
Tudi Zebri so z mrežo izmerili veter.
Razmerja sil se počasi malo spreminjajo.
LP,J.
Tudi Zebri so z mrežo izmerili veter.
Razmerja sil se počasi malo spreminjajo.
LP,J.
- Priponke
-
- Vetrovnik na prostem.
- 150227 Barcelona Red Bull.jpg (133.58 KiB) Pogledano 5268 krat
Zadnjič spremenil JozeS, dne 28 Feb 2015, 13:30, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: F1 v letu 2015
Kaj točno merijo s temi mrežami? In vetrovniki niso primerni?
Re: F1 v letu 2015
V razvoju aero-paketa dirkalnika so vsaj tri stopnje.LaKi206 napisal/-a:Kaj točno merijo s temi mrežami? In vetrovniki niso primerni?
1. Design in računalniške simulacije.
2. Test modela 1:2 v vetrovniku.
3. Test dirkalnika na stezi z meritvami.
LP,J.
Re: F1 v letu 2015
Čez deset dni bo prva dirka v letu 2015 v Melbournu AUS.
Najbrž se nihče več ni skrival in so razmerja moči približno taka kot zadnji rezulatati iz Barcelone.
This week's unofficial aggregate test times from Barcelona:
1. Nico Rosberg, Mercedes, 1m 22.792s, 254 laps
2. Lewis Hamilton, Mercedes, 1m 23.022s, 124 laps
3. Valtteri Bottas, Williams, 1m 23.063s, 179 laps
4. Felipe Massa, Williams, 1m 23.262, 205 laps
5. Kimi Raikkonen, Ferrari, 1m 23.276s, 216 laps
6. Sebastian Vettel, Ferrari, 1m 23.469s, 272 laps
7. Felipe Nasr, Sauber, 1m 24.023s, 300 laps
8. Carlos Sainz Jr, Toro Rosso, 1m 24.191s, 218 laps
9. Romain Grosjean, Lotus, 1m 24.200s, 191 laps
10. Marcus Ericsson, Sauber, 1m 24.276s, 245 laps
11. Max Verstappen, Toro Rosso, 1m 24.527s, 224 laps
12. Daniel Ricciardo, Red Bull, 1m 24.638s, 200 laps
13. Nico Hulkenberg, Force India, 1m 24.939s, 235 laps
14. Sergio Perez, Force India, 1m 25.113s, 130 laps
15. Kevin Magnussen, McLaren, 1m 25.225s, 39 laps
16. Jenson Button, McLaren, 1m 25.327s, 138 laps
17. Daniil Kvyat, Red Bull, 1m 25.947s, 159 laps
18. Pastor Maldonado, Lotus, 1m 26.705s, 176 laps
Toliko so prevozili motorji na vseh treh testiranjih.
Overall mileage across the 12 days of pre-season testing - by team:
1. Mercedes, 1,340 laps - 6,121 km
2. Sauber, 1,245 laps - 5,709 km
3. Toro Rosso, 1,206 laps - 5,534 km
4. Ferrari, 1,182 laps - 5,423 km
5. Williams, 1,069 laps - 4,913 km
6. Red Bull, 943 laps - 4,352 km
7. Lotus, 918 laps - 4,230 km
8. Force India, 669 laps - 3,114 km
9. McLaren, 380 laps - 1,751 km
LP,J.
Najbrž se nihče več ni skrival in so razmerja moči približno taka kot zadnji rezulatati iz Barcelone.
This week's unofficial aggregate test times from Barcelona:
1. Nico Rosberg, Mercedes, 1m 22.792s, 254 laps
2. Lewis Hamilton, Mercedes, 1m 23.022s, 124 laps
3. Valtteri Bottas, Williams, 1m 23.063s, 179 laps
4. Felipe Massa, Williams, 1m 23.262, 205 laps
5. Kimi Raikkonen, Ferrari, 1m 23.276s, 216 laps
6. Sebastian Vettel, Ferrari, 1m 23.469s, 272 laps
7. Felipe Nasr, Sauber, 1m 24.023s, 300 laps
8. Carlos Sainz Jr, Toro Rosso, 1m 24.191s, 218 laps
9. Romain Grosjean, Lotus, 1m 24.200s, 191 laps
10. Marcus Ericsson, Sauber, 1m 24.276s, 245 laps
11. Max Verstappen, Toro Rosso, 1m 24.527s, 224 laps
12. Daniel Ricciardo, Red Bull, 1m 24.638s, 200 laps
13. Nico Hulkenberg, Force India, 1m 24.939s, 235 laps
14. Sergio Perez, Force India, 1m 25.113s, 130 laps
15. Kevin Magnussen, McLaren, 1m 25.225s, 39 laps
16. Jenson Button, McLaren, 1m 25.327s, 138 laps
17. Daniil Kvyat, Red Bull, 1m 25.947s, 159 laps
18. Pastor Maldonado, Lotus, 1m 26.705s, 176 laps
Toliko so prevozili motorji na vseh treh testiranjih.
Overall mileage across the 12 days of pre-season testing - by team:
1. Mercedes, 1,340 laps - 6,121 km
2. Sauber, 1,245 laps - 5,709 km
3. Toro Rosso, 1,206 laps - 5,534 km
4. Ferrari, 1,182 laps - 5,423 km
5. Williams, 1,069 laps - 4,913 km
6. Red Bull, 943 laps - 4,352 km
7. Lotus, 918 laps - 4,230 km
8. Force India, 669 laps - 3,114 km
9. McLaren, 380 laps - 1,751 km
LP,J.
Re: F1 v letu 2015
LP,J.
V .doc se lepše vidi.
V .doc se lepše vidi.
- Priponke
-
- 2015 F1Teams.doc
- Moštva, motorji in vozniki.
- (106 KiB) Prenešeno 82 krat
-
- 2015 F1.jpg (74.89 KiB) Pogledano 5101 krat
Re: F1 v letu 2015
- Priponke
-
- Ferrari, mercedes, Renault in Honda
- 2015 F1 engine.jpg (24.45 KiB) Pogledano 5059 krat
Re: F1 v letu 2015
Danes ni bilo prav zanimivo. Za prvo dirko v sezoni bi moralo biti bolje. Kot, da jih polovica še ni dovolj pripraljenih.
Results
Pos. Driver Team Gap Points
1 Lewis Hamilton Mercedes AMG 1:31:54.067 25
2 Nico Rosberg Mercedes AMG +1.36s 18
3 Sebastian Vettel Ferrari +34.523s 15
4 Felipe Massa Williams +38.196s 12
5 Felipe Nasr Sauber +95.149s 10
6 Daniel Ricciardo Red Bull Racing +1 lap 8
7 Nico Hulkenberg Force India +1 lap 6
8 Marcus Ericsson Sauber +1 lap 4
9 Carlos Sainz Toro Rosso +1 lap 2
10 Sergio Perez Force India +1 lap 1
11 Jenson Button McLaren +2 laps 0
RT Kimi Räikkönen Ferrari DNF 0
RT Max Verstappen Toro Rosso DNF 0
RT Romain Grosjean Lotus F1 DNF 0
RT Pastor Maldonado Lotus F1 DNF 0
DNS Daniil Kvyat Red Bull Racing DNS 0
DNS Kevin Magnussen McLaren DNS 0
Results
Pos. Driver Team Gap Points
1 Lewis Hamilton Mercedes AMG 1:31:54.067 25
2 Nico Rosberg Mercedes AMG +1.36s 18
3 Sebastian Vettel Ferrari +34.523s 15
4 Felipe Massa Williams +38.196s 12
5 Felipe Nasr Sauber +95.149s 10
6 Daniel Ricciardo Red Bull Racing +1 lap 8
7 Nico Hulkenberg Force India +1 lap 6
8 Marcus Ericsson Sauber +1 lap 4
9 Carlos Sainz Toro Rosso +1 lap 2
10 Sergio Perez Force India +1 lap 1
11 Jenson Button McLaren +2 laps 0
RT Kimi Räikkönen Ferrari DNF 0
RT Max Verstappen Toro Rosso DNF 0
RT Romain Grosjean Lotus F1 DNF 0
RT Pastor Maldonado Lotus F1 DNF 0
DNS Daniil Kvyat Red Bull Racing DNS 0
DNS Kevin Magnussen McLaren DNS 0
Re: F1 v letu 2015
Formula je izgubila svoj čar, po pravici povedano je MotoGP kralj avto-moto športov. Dirke so napete od začetka do konca, polno prehitevanj, hitrosti praktično enake F1, s tem da je zvok bistveno boljši.
Re: F1 v letu 2015
Dokler bo Bernie Eclestone, kljub 84 letom, vodil F1 ne bo prave osvežitve.
Skopuh plačuje samo tistim ekipam, ki osvojijo točke. Tako vsako leto F1 zapustijo tisti na zadnjih mestih. Pa tudi organizatorji so bolj zadržani. Nemci so kar odpovedali letošnjo dirko.
Prevelik vpliv imajo pogonski sklopi, ki so kar od štirih proizvajalcev. Gume dobavlja samo eden.
Dirka F1 na Kitajskem je bila ena najslabših v zadnjih letih. V Turčiji je bilo nekoliko bolje.
V Formuli E so avtomobili tehnično veliko bolj enaki, razlikujajo se v glavnem po barvah ekip. Tam je dirkanje precej bolj izenačeno. Monte Carlo bo že v soboto 9.5.2015.
LP,J.
Skopuh plačuje samo tistim ekipam, ki osvojijo točke. Tako vsako leto F1 zapustijo tisti na zadnjih mestih. Pa tudi organizatorji so bolj zadržani. Nemci so kar odpovedali letošnjo dirko.
Prevelik vpliv imajo pogonski sklopi, ki so kar od štirih proizvajalcev. Gume dobavlja samo eden.
Dirka F1 na Kitajskem je bila ena najslabših v zadnjih letih. V Turčiji je bilo nekoliko bolje.
V Formuli E so avtomobili tehnično veliko bolj enaki, razlikujajo se v glavnem po barvah ekip. Tam je dirkanje precej bolj izenačeno. Monte Carlo bo že v soboto 9.5.2015.
LP,J.
Re: F1 v letu 2015
Ate že ve, kaj počne...čeprav se meni bolj zdi, da se maščuje za dogodke izpred let, ko so ga poiskušali izrinit iz F1.
Učasih sem redno spremljal F1, danes pa bolj na hitro zadevo v nedeljo prevrtim. Se mi zdi, da je bila formula pred leti bolj atraktivna, glasna, danes pa skoraj da ne zaspim ob gledanju. Dejansko kdor prvi štarta, ponavadi tudi zmaga...
Škoda, ker ni več postankov za polnenje goriva, ker so bile dirke zaradi njih atraktivnejše. Danes pa gledam in upam, da bo kdo z slabo pritrjeno gumo zapeljal iz boksov.
Učasih sem redno spremljal F1, danes pa bolj na hitro zadevo v nedeljo prevrtim. Se mi zdi, da je bila formula pred leti bolj atraktivna, glasna, danes pa skoraj da ne zaspim ob gledanju. Dejansko kdor prvi štarta, ponavadi tudi zmaga...
Škoda, ker ni več postankov za polnenje goriva, ker so bile dirke zaradi njih atraktivnejše. Danes pa gledam in upam, da bo kdo z slabo pritrjeno gumo zapeljal iz boksov.
Re: F1 v letu 2015
Samo nekaj ukrepov za atraktivnejšo F1
- uvesti ročne/sekvenčne menjalnike
- pogonska elektrika naj bo v posebni kategoriji, ne pa v F1
- motorji vsaj 8 cilindrov
- no limit goriva
- telemetrija izključno za spremljanje, ne pa za spreminjanje nastavitev med dirko
- ukiniti radijsko zvezo
- zmanjšati elektronska pomagala na minimum /razni nadzori zdrsov, start programi, .../
- vsaj dva štarta za eno tekmo, drugi štart v spremenjenem vrstnem redu /recimo 10,9,8,7,.../
-
-
-
Kdaj: NIKOLI!!
- uvesti ročne/sekvenčne menjalnike
- pogonska elektrika naj bo v posebni kategoriji, ne pa v F1
- motorji vsaj 8 cilindrov
- no limit goriva
- telemetrija izključno za spremljanje, ne pa za spreminjanje nastavitev med dirko
- ukiniti radijsko zvezo
- zmanjšati elektronska pomagala na minimum /razni nadzori zdrsov, start programi, .../
- vsaj dva štarta za eno tekmo, drugi štart v spremenjenem vrstnem redu /recimo 10,9,8,7,.../
-
-
-
Kdaj: NIKOLI!!
Re: F1 v letu 2015
Se popolnoma strinjam.Čur napisal/-a:Samo nekaj ukrepov za atraktivnejšo F1
- uvesti ročne/sekvenčne menjalnike
- pogonska elektrika naj bo v posebni kategoriji, ne pa v F1
- motorji vsaj 8 cilindrov
- no limit goriva
- telemetrija izključno za spremljanje, ne pa za spreminjanje nastavitev med dirko
- ukiniti radijsko zvezo
- zmanjšati elektronska pomagala na minimum /razni nadzori zdrsov, start programi, .../
- vsaj dva štarta za eno tekmo, drugi štart v spremenjenem vrstnem redu /recimo 10,9,8,7,.../
-
-
-
Kdaj: NIKOLI!!
- shqwarch
- Profesor
- Prispevkov: 1482
- Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
- Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
- Kontakt:
Re: F1 v letu 2015
Jaz bi dodal, da morebiti ni toliko važno število valjev ampak kubatura valja. Večji kot je ta bolj je hrupen, 20k obratov na minuto so pa že dosegli. No zadnje enkrat sem spremljal predstavitev nizkocenovnega Jaguarja F-TYPE in ima zelo lep glas. Vsebuje prav tako 6 valni motor ampak razlika je ta, da ima 3l prostornino napram 1,6. Zdajšnja formula bi bila lahko bolj hrupna, če bi naredili V4 1,6l motor namesto V6. Problem je tudi, da so znižali vrtljaje, ki delujejo do 15k. Prejšnje se je minimalno vrtelo, ko so naši normalni bili že v rdečem, zato je tudi bilo hrupno.
Nemara pa je Lotus 97T že imel v zgodovini 1,5 litrski 6 valjni motor z twin turbo polnjenjem vendar se niso šparali s kurjenjem oktanov. Če nebi bilo omeitve z gorivom bi lahko naredili 1,6l V12 twin turbo agregat vendar učinkovitost bi bila samo na zvoku.
Neka ameriška serija je uporabljala kratek čas twin turbo 2,5l V8 motor.
Nemara pa je Lotus 97T že imel v zgodovini 1,5 litrski 6 valjni motor z twin turbo polnjenjem vendar se niso šparali s kurjenjem oktanov. Če nebi bilo omeitve z gorivom bi lahko naredili 1,6l V12 twin turbo agregat vendar učinkovitost bi bila samo na zvoku.
Neka ameriška serija je uporabljala kratek čas twin turbo 2,5l V8 motor.
Re: F1 v letu 2015
Večino tega kar si napisal ima ameriški Nascar.Čur napisal/-a:Samo nekaj ukrepov za atraktivnejšo F1
- uvesti ročne/sekvenčne menjalnike
- pogonska elektrika naj bo v posebni kategoriji, ne pa v F1
- motorji vsaj 8 cilindrov
- no limit goriva
- telemetrija izključno za spremljanje, ne pa za spreminjanje nastavitev med dirko
- ukiniti radijsko zvezo
- zmanjšati elektronska pomagala na minimum /razni nadzori zdrsov, start programi, .../
- vsaj dva štarta za eno tekmo, drugi štart v spremenjenem vrstnem redu /recimo 10,9,8,7,.../
-
-
-
Kdaj: NIKOLI!!
Vedeti pač moramo, da je F1 nek paradni konj avtomobilskega napredka in je tak, kot je. Večina normalnih bencinarjev ima 1.2 , 1.4 ali 1.6 mašine, turbino, tekmujejo v nižji porabi, ogromno je hibridov, elektronika vsepovsod.
Mentor modelarskega krožka.
- shqwarch
- Profesor
- Prispevkov: 1482
- Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
- Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
- Kontakt:
Re: F1 v letu 2015
Formula se pač imenuje zato, ker morajo konstruktorji izdelat dirkalnik po neki formuli, ki jo določijo. Če mene včrašate bi potem morali pravila igre še bolj intenzivno spreminjat. Iz tega bi potem lahko postalo bolj zanimivo. Se pa že sliši, da so talk hibridni formuli prekmalu šteti dnevi tudi zaradi obiska se že ponekod dobro čuti primankljaj.
Re: F1 v letu 2015
Jaz bolj cenim napredno tehniko, kot pa divji hrup iz 12 cil, 3L.
V tovarni dobiš k plači dodatek za hrup in vato za v ušesa, na dirki pa plačaš vstopnico, da slišiš čim več dB?
LP,J.
V tovarni dobiš k plači dodatek za hrup in vato za v ušesa, na dirki pa plačaš vstopnico, da slišiš čim več dB?
LP,J.
- shqwarch
- Profesor
- Prispevkov: 1482
- Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
- Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
- Kontakt:
Re: F1 v letu 2015
Nekateri so prav zaradi zvoka motorja plačevali vstopnice. Tak specifičen zvok motorja je bolj redek. Imajo ga še pri GP2 potem se pa kmalu konča.
Mladost je norost zato tudi tisto vato pobirajo iz dušilcev, saj ko rataš starejši morebiti prideš nekoliko k pameti in te tako ne gane več.
Ja meni je tudi večino časa trpljenje pošlušati ta staro široki kolotek BCS z Acme motorjem, pa je slednji, ko je pravilno nastavljen še najmanj hrupen. Nekje so omenjal, da naj bi bila ta varčna formula za mlado rajo zvokovno dostopna. Drugi so rekli bolje bo da gredo v modelarstvo dirkat ali pa gokart vozit.
Mladost je norost zato tudi tisto vato pobirajo iz dušilcev, saj ko rataš starejši morebiti prideš nekoliko k pameti in te tako ne gane več.
Ja meni je tudi večino časa trpljenje pošlušati ta staro široki kolotek BCS z Acme motorjem, pa je slednji, ko je pravilno nastavljen še najmanj hrupen. Nekje so omenjal, da naj bi bila ta varčna formula za mlado rajo zvokovno dostopna. Drugi so rekli bolje bo da gredo v modelarstvo dirkat ali pa gokart vozit.