F1 sezona 2014
Re: F1 sezona 2014
Hmm, jaz zaenkrat vem samo da nikoli ne bom pozabil zvoka V10 motorjev (ker v12 nisem imel priložnosti slišat na dirkah ), kot je recimo tale ferrari f2005
http://www.youtube.com/watch?v=6Vs4Mv7ibkA
nekatere stvari v življenju se po mojem mnenju enostavno ne bi smele spreminjati
http://www.youtube.com/watch?v=6Vs4Mv7ibkA
nekatere stvari v življenju se po mojem mnenju enostavno ne bi smele spreminjati
Re: F1 sezona 2014
Zvok Ferrarija V12 vsaj za spomin:
http://www.youtube.com/watch?v=psp31ZAprUg
Spremembe so gibalo napredka.
LP,
J.
http://www.youtube.com/watch?v=psp31ZAprUg
Spremembe so gibalo napredka.
LP,
J.
Re: F1 sezona 2014
Spremembe F1iz 2013 na F1 2014, za voznikom je kar precej "prazno".
Več v članku za meglene dni:
http://www.f1technical.net/features/190 ... d2b35fd91d
LP,
Jože
Več v članku za meglene dni:
http://www.f1technical.net/features/190 ... d2b35fd91d
LP,
Jože
- Priponke
-
- 2014-regs-engine-side.jpg (49.03 KiB) Pogledano 5346 krat
- shqwarch
- Profesor
- Prispevkov: 1482
- Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
- Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
- Kontakt:
Re: F1 sezona 2014
Ehh, nič kaj bolj prazno ne bo, prej verjetno še bolj natrpano. Če sem prav prebral bojo elektriko proizvajali na več načinov, polek tega bodo morali narediti nove močnejše menjalnike saj bodo morali ustaviti še več „trib” za 8 prestavo. Čudi me zakaj so pa morali vrtljaje motorja na končnih obratih znižati še za 3k rpm? Poškodbe?...za voznikom je kar precej "prazno".
Re: F1 sezona 2014
Nov pogonski sistem z 1,6T 6 cil in dvemi elektro motorji-generatorji. Nižji vrtljaji in skupno višji moment, računajo na 3 do 5 sec počasneje na krog.
LP,J.
LP,J.
- Priponke
-
- power_unit_structure_renault_f1_V6.jpg (108.88 KiB) Pogledano 5186 krat
Re: F1 sezona 2014
Ali kakšna moštva že kaj testirajo nove dirkalnike ? Čez slabe tri mesece se bo začelo,pa še nič uradnih predstavitev,mislim,da se nobeden ne upa prehitro preveč pokazati,obenem se pa bojijo,če so na pravi poti.Mislim,da bodo letos vsaj na tačetku velike razlike in presenečenja.
Gregor
Gregor
Na zrak !
Re: F1 sezona 2014
Posamezne komponente moštva verjetno že testirajo, sicer pa je prvo testiranje dirkalnikov od 28.-31. januarja, drugo od 19.-22. februarja in tretje od 27. februarja do 2. marca.
Prav tako večina ekip predstavi dirkalnike tik pred testiranji, nekateri neposredno na testiranjih, nekateri prva testiranja celo izpustijo in pridejo na drugo ali tretje.
Se pa že namiguje, da bo ključnega pomena vzdržljivost dirkalnika in ne hitrost. Vsaj v začetku sezone. Bomo videli.
Prav tako večina ekip predstavi dirkalnike tik pred testiranji, nekateri neposredno na testiranjih, nekateri prva testiranja celo izpustijo in pridejo na drugo ali tretje.
Se pa že namiguje, da bo ključnega pomena vzdržljivost dirkalnika in ne hitrost. Vsaj v začetku sezone. Bomo videli.
Re: F1 sezona 2014
Zahteve za vzdržljivost so se kar hudo povečale ob tem, da je ves pogonski sklop nov.
Vsak motor bo moral zdržati 4.000 km pred zamenjavo, lani 2.000 km. Dovoljenih bo 5 motorjev, lani 8.
LP,
J.
Vsak motor bo moral zdržati 4.000 km pred zamenjavo, lani 2.000 km. Dovoljenih bo 5 motorjev, lani 8.
LP,
J.
Re: F1 sezona 2014
Ali so predvidene kakšne sankcije,če se motor prej pokvari ,da je treba zamenjati kompletnega ?
Na zrak !
Re: F1 sezona 2014
Toliko angleščine ža znamo, da bomo razumeli besedilo o kaznih pri menjavi motorja ali njegovih delov:
Drivers will only be able to use five engines over the course of a season in 2014, down from eight in 2013. Drivers who use a sixth engine will start the race from pit lane, as opposed to the ten-place grid penalty handed down for going over the engine quota in previous season.[75] The engine unit will be further divided up into individual elements, including the turbocharger, ERS unit or KERS battery, with drivers allocated five of each component. Should a driver go over this quota for any individual element, they will incur a ten-place grid penalty.[76] They will receive a further five-place penalty for going over the five-unit allocation of any other element after the original ten-place penalty is applied in a bid to stop teams changing multiple elements of the engine unit after receiving a grid penalty.[72]
In the event that such a penalty relegates a driver past the back row of the grid, the remaining penalty will carry over to the next race. For example, if a driver qualifies in nineteenth position and receives a five-place grid penalty, they will drop to twenty-second and last place for that race, and then receive an additional two-place penalty in the next Grand Prix. These penalties can only be carried over to the next race, rather than accumulate.[76]
LP, J.
Drivers will only be able to use five engines over the course of a season in 2014, down from eight in 2013. Drivers who use a sixth engine will start the race from pit lane, as opposed to the ten-place grid penalty handed down for going over the engine quota in previous season.[75] The engine unit will be further divided up into individual elements, including the turbocharger, ERS unit or KERS battery, with drivers allocated five of each component. Should a driver go over this quota for any individual element, they will incur a ten-place grid penalty.[76] They will receive a further five-place penalty for going over the five-unit allocation of any other element after the original ten-place penalty is applied in a bid to stop teams changing multiple elements of the engine unit after receiving a grid penalty.[72]
In the event that such a penalty relegates a driver past the back row of the grid, the remaining penalty will carry over to the next race. For example, if a driver qualifies in nineteenth position and receives a five-place grid penalty, they will drop to twenty-second and last place for that race, and then receive an additional two-place penalty in the next Grand Prix. These penalties can only be carried over to the next race, rather than accumulate.[76]
LP, J.
- shqwarch
- Profesor
- Prispevkov: 1482
- Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
- Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
- Kontakt:
Re: F1 sezona 2014
Dovoljenih bo pet motorje na kaj? Dirkalnik? Moštva imajo po dva ali tri dirkalnike ter še za približno ene toliko rezervnih delov. Koliko v praksi so zdržali motorji v prejšnji sezoni? Govora je bilo samo o par menjanih menjalnikih, potem sklepam, da so glede na uložene denarce in švic pri razvoju sposobni odpeljati celo sezono. No ja na zadnji dirki sezone je tudi odpro motor eni ekipi (se ne spomnem več kateri).
Re: F1 sezona 2014
shqwarch napisal/-a:Dovoljenih bo pet motorje na kaj? Dirkalnik?
Torej.. na voznika.JozeS napisal/-a:Drivers will only be able to use five engines over the course of a season in 2014..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: F1 sezona 2014
V letu 2013 je vsak imel 8 motorjev.kurnt29 napisal/-a:shqwarch napisal/-a:Dovoljenih bo pet motorje na kaj? Dirkalnik?Torej.. na voznika.JozeS napisal/-a:Drivers will only be able to use five engines over the course of a season in 2014..
LP,J.
Re: F1 sezona 2014
Tole je F. Alonso objavil na FB ... Niti ni tak fejst švoh, najbolj mi pade v oči prav velikost, ki je za moje pojme občutno manjša...?
lp
lp
Re: F1 sezona 2014
Dirkači so izbrali svoje stalne štartne številke:
http://www.formula1.com/news/headlines/ ... 15372.html
Vettel je izbral 5, letos bo vozil s številko 1 kot aktualni svetovni prvak.
LP,J.
http://www.formula1.com/news/headlines/ ... 15372.html
Vettel je izbral 5, letos bo vozil s številko 1 kot aktualni svetovni prvak.
LP,J.
Re: F1 sezona 2014
shqwarch napisal/-a: Čudi me zakaj so pa morali vrtljaje motorja na končnih obratih znižati še za 3k rpm?
Če omejiš volumen goriva, vrtljaje, prostornino in polnilni tlak, se morajo konstrukterji resnično pozabavat z izkoristkom agregata, če hočejo imet večjo moč od konkurence in posledično bi lahko nastalo kaj koristnega za množično industrijo.
Obremenitve materialov bodo večje kot brez teh omejitev, saj se da izkoristek večat več ali manj le z višjo temperaturo izgorevanja čim bolj revne zmesi gorivo-zrak in ravno ti dve zadevi sta najhujši za motor, da ne govorimo o z obema hecema povezani povišani kompresiji.
Potrebni bodo še boljši oblikovni pristopi za vrtinčenje zmesi in preprečevanje klenkanja, razviti bodo morali še boljša maziva in drsne materiale, da bat ne ribne, prekrivanje ventilov bo moralo biti še natančneje vodeno čez celo območje vrtljajev, turbine bodo bolj vroče kot v lovskih letalih...
lp
Sašo
Sašo
- shqwarch
- Profesor
- Prispevkov: 1482
- Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
- Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
- Kontakt:
Re: F1 sezona 2014
raktivec, ker je FIA že opravljala teste predno so se pri Renaultu in Mercedezu spravili dokončno delat agregate, me zanima ali so ti poskušali testirana tudi z agregati za dizel tako z njegovim gorivom kot bencinom ali metanolom. Po mojem bi bili rezultati bistveno drugačni.
Re: F1 sezona 2014
Prva predstavitev 2014.
- Priponke
-
- forceindia-vjm07.jpg (27.67 KiB) Pogledano 4490 krat
Re: F1 sezona 2014
Stvar okusa sicer a meni se barvna kombinacija prav dopade.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: F1 sezona 2014
Tudi meni, prav lep je.
Tole zanimivost sem prebral včeraj:
Imam občutek da bo res zanimiva sezona, edino kar me moti so dvojne točke na zadnji dirki. To je pa po mojem mnenju čisto brca v temo.
Tole zanimivost sem prebral včeraj:
Lani se spomnem marsikdaj KERS komu ni delal, posebej RedBull-u. Letos si tega ne bodo mogli privoščiti.In 2013 a failure of KERS might cost 0.3 to 0.4 seconds a lap.
In 2014 an ERS failure will drop drivers over a second a lap and may give them a double whammy of having to save more fuel and go even slower.
Imam občutek da bo res zanimiva sezona, edino kar me moti so dvojne točke na zadnji dirki. To je pa po mojem mnenju čisto brca v temo.
Re: F1 sezona 2014
Ne vem zakaj bi bila brca v temo, zadnja dirka je zadnja dirka, nekakšen finale, zaradi dvojnih točk sigurno ne bo manj zanimiva.nob napisal/-a: Imam občutek da bo res zanimiva sezona, edino kar me moti so dvojne točke na zadnji dirki. To je pa po mojem mnenju čisto brca v temo.
Z dvojnimi točkami se dirkača, ki med sezono morda nekoliko preveč odskoči, dalj časa drži za jajca, da se na koncu ne more it nekih taktičnih igric, možnost dvojnih točk na koncu, bo vse dirkače do konca držalo v bolj negotovem položaju kot sedaj. Vse to bo vplivalo na manjšo predvidljivost in napetost do konca.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???