F1 sezona 2013
F1 sezona 2013
V nedeljo se je v Avstraliji začelo prvenstvo F1 2013: 1. Raikkonen, 2. Alonso, 3. Vettel.
F1 bodo samo še letos poganjali 2,4 litrski motorji.
Prihodnje leto bodo obvezni novi 1,6 litrski motorji z turbopolnilnikom, kar bo korenito spremenilo tudi aerodinamiko dirkalnikov.
http://www.formula1.com/default.html
LP,
Jože
F1 bodo samo še letos poganjali 2,4 litrski motorji.
Prihodnje leto bodo obvezni novi 1,6 litrski motorji z turbopolnilnikom, kar bo korenito spremenilo tudi aerodinamiko dirkalnikov.
http://www.formula1.com/default.html
LP,
Jože
- Priponke
-
- slika-600x340f-1363509572-864534.jpg (34.02 KiB) Pogledano 5070 krat
Re: F1 sezona 2013
Zaključek.
Torej če ste kaj spremljali, se je danes sezona končala in po poletnem premoru je Vetel dominantno 9x zapored zmagal in postal še 4 svetovni prvak
Hja, kaj pa vem, nekateri pravijo da se je zaključilo neko obdobje v F1, saj bo drugo leto, kot je že Joze povedal čisto drugačna aerodinamika dirkalnikov, ter seveda - motorji...
Pustimo se presenetit, zdaj pa do 16.3. dooolga dirkaška pavza
Lp, Nejc
Torej če ste kaj spremljali, se je danes sezona končala in po poletnem premoru je Vetel dominantno 9x zapored zmagal in postal še 4 svetovni prvak
Hja, kaj pa vem, nekateri pravijo da se je zaključilo neko obdobje v F1, saj bo drugo leto, kot je že Joze povedal čisto drugačna aerodinamika dirkalnikov, ter seveda - motorji...
Pustimo se presenetit, zdaj pa do 16.3. dooolga dirkaška pavza
Lp, Nejc
Re: F1 sezona 2013
Hja, malce je pa tut odvisno kolko se poglobiš v tehnologijo in pa seveda na katerem programu spremljašHvasti napisal/-a:Živ dolgčas tale F1.
Čeprav je pa res dejstvo, da bi se z dosti manj dnarja kot se ga trenutno obrača, dalo 100x bolj zanimivo gledalcem nardit
Re: F1 sezona 2013
Lahko, da je za koga dolgočasno. Če poznamo osnovne tehnične zahteve F1 in zmogljivosti posameznih ekip, ki temu prilagajo taktiko za vsako dirko posebej, tudi razumemo dogajanje na stezi. Veliko kar prinese do zmage je očem skrito in narejeno z znanjem, trudom in vrhunsko tehnologijo.
Ne zmaguje samo dirkač, zmaguje tudi tisti, ki zna narediti avto in ga natančno "strima" za vsako dirko posebej.
Prav poučni so rezultati kvalifikacij.
Razvijalcem ni nikoli dolgčas. Prihodnje leto bo količina goriva omejena na 100 litrov, letos je zadostovalo 150 do 160 litrov za dirko.
Tukaj je opisan nov pogonski sistem, vredno branja:
http://www.formula1-dictionary.net/engi ... d_ers.html
LP,
Jože
Ne zmaguje samo dirkač, zmaguje tudi tisti, ki zna narediti avto in ga natančno "strima" za vsako dirko posebej.
Prav poučni so rezultati kvalifikacij.
Razvijalcem ni nikoli dolgčas. Prihodnje leto bo količina goriva omejena na 100 litrov, letos je zadostovalo 150 do 160 litrov za dirko.
Tukaj je opisan nov pogonski sistem, vredno branja:
http://www.formula1-dictionary.net/engi ... d_ers.html
LP,
Jože
- Priponke
-
- vettel-9wins.jpg (28.58 KiB) Pogledano 4825 krat
Re: F1 sezona 2013
Bi bilo zanimivo videt kaksnega od teh novodobnih dirkacev v takem stroju in na taki dirki
http://www.youtube.com/watch?v=aZmX6eSdQJ8
http://www.youtube.com/watch?v=aZmX6eSdQJ8
"Letenje je bolj šport kot služba; letenje je čista strast in hrepenenje, ki napolni celotno življenje."Adolf Galland
Re: F1 sezona 2013
V zgornjem videu so stari WRC Rally avtomobili in gledalci tik ob cesti.
Kimi Raikkonen je 2010, 2011 in 2012 vozil na WRC rally prvenstvu. Sedaj se je vrnil v F1.
Nekateri so mnenja, da je rally bolj zahteven od F1. Kot se vzame: rally etape so recimo 10 minut, dirka F1 je lahko neprekinjeno 2 uri. Prostor in čas za popravilo napak sta popolnoma različna. Rally vozijo v startnem zaporedju, pri F1 pa jih je 22 hkrati na povprečno 5,5 km progi.
Oboje ima edinstveno tehnologijo in čar.
LP,
J.
Kimi Raikkonen je 2010, 2011 in 2012 vozil na WRC rally prvenstvu. Sedaj se je vrnil v F1.
Nekateri so mnenja, da je rally bolj zahteven od F1. Kot se vzame: rally etape so recimo 10 minut, dirka F1 je lahko neprekinjeno 2 uri. Prostor in čas za popravilo napak sta popolnoma različna. Rally vozijo v startnem zaporedju, pri F1 pa jih je 22 hkrati na povprečno 5,5 km progi.
Oboje ima edinstveno tehnologijo in čar.
LP,
J.
Re: F1 sezona 2013
Na posnetku je Grupa B, ki nima z WRCjem skoraj nic skupnega vem pa, da obstaja nekje na youtube posnetek kako g.Schumacher testira lancio delto s4 martini.Se mi zdi da je blo na rally legends dirki moram pobrskat za posnetkom.
"Letenje je bolj šport kot služba; letenje je čista strast in hrepenenje, ki napolni celotno življenje."Adolf Galland
Re: F1 sezona 2013
Ali niso grupo B zaradi varnosti ukinili?
LP,
J.
LP,
J.
Re: F1 sezona 2013
Res je, po nekaj hudih tragedijah se je FIA odlocila za ukinitev.Baje naj bi bili zadaj tudi ekonomski razlogi,vec je bilo zanimanja za rally kot pa za F1.Na to temo je ogromno napisanega,posnetih pa je tudi kar nekaj dokumentarnih filmov.
"Letenje je bolj šport kot služba; letenje je čista strast in hrepenenje, ki napolni celotno življenje."Adolf Galland
- shqwarch
- Profesor
- Prispevkov: 1482
- Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
- Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
- Kontakt:
Re: F1 sezona 2013
Ja ma ena bistvena razlika ja tudi od FIA restriktiv. Pri rellyu praktično ni omeitev(naj me popravijo, če se motim), med tem ko pri f1 jih je cel kup (z naslednjo sezono še mnogo več) zato se morajo najprej usest inženirji (tudi letalski) potem pa še izobrazit mehankarje. Namreč, če jim odpove menjalnik ali motor morajo to poservisirat pod budnim očesom FIA komisarjev. Če se jim to zgodi med kvalkfikacijami na menjalniku padejo za 5 štartnih mest.
Re: F1 sezona 2013
No ja, nekaj jih je:shqwarch napisal/-a: Pri rellyu praktično ni omeitev(naj me popravijo, če se motim)..
http://www.wrc.com/about-wrc/the-cars/
http://www.wrc.com/about-wrc/wrc-rules/
Kar pa se tice tega, da so kazni, ce kaj odpove, je to nam vsem v prid. Na tak nacin se dodano vzujajo razvoj bolj vzdrzljivih komponent/materialov, ki se cez nekaj let pocasi zacnejo seliti tudi v nase "normalne" avtomobile. To velja za vse sporte, ki so povezani z bencinom, ne le za F1.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
- shqwarch
- Profesor
- Prispevkov: 1482
- Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
- Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
- Kontakt:
Re: F1 sezona 2013
V kosih sem se lotil gledat posnetke iz EvroSport od 24 urne dirke Le Mans. To vidiš je šele lahko dolgočasno, jih za nalašč gledam zvečer namesto uspavanke, da me lažje zmanka.Hvasti napisal/-a:Živ dolgčas tale F1.
Po drugi strani, če se navežem na kurentov zgornji prispevek. Tu se tudi pokaže vzdržljivost tako voznika(teh je seveda več kateri se v boxih zamenjajo) kot materialov saj je zadeva praktično nonstop v pogonu edino v boxih ugasnejo motor, ko dolivajo gorivo.
Re: F1 sezona 2013
Tale tema se lahko razvije v prerekanje, kateri (avtomoto) šport je bolj dolgočasen. V resnici vsak šport postreže z nečim izjemnim z nečim nadpovprečnim in zanimivim, ne glede za kakšen nivo športa gre.
Ker pa smo ljudje različni, vsem niso privlačne enake stvari, povrhu je v primeru športa, za to, da v njem lahko uživamo, potrebno še nujno, vsaj zasilno poznavanje pravil, ki v posameznem športu veljajo.
Lep primer kako smo različni se npr vidi, če pogledamo pobliže naše prenose F1 na televiziji. Ko Ališič tuli v mikrofon v določenih situacijah, nekateri to sprejmejo kot logično navdušenje nad dogajanjem, saj komentira napeto, zanimivo dogajanje na dirki, drugi pa se zgražajo nad butastim, za komentatorja na televiziji nedostojnim, dretjem, oz. načinom komentiranja. Pravo nasprotje je bil Mihelič umirjen, nekateri menijo da se je spoznal na formulo in da je posredoval veliko podatkov. Mnogim je bil všeč, čeprav je dirko F1 komentiral kot prenos s seje CK ZKJ. Morda se spozna na F1, a ko sem na neki dirki opazil, da sploh ne komentira dirke, pač pa prevaja kar se pogovarjata komentatorja na avstrijski televiziji, se mi je zazdelo, da ga ni vredno več poslušati.
Tako pač je, so športi ki ene privlačijo in druge odbijajo in obratno. Verjetno da še sreča, da je tako, sicer bi se na svetu vrhunsko razvil samo en šport.
Ker pa smo ljudje različni, vsem niso privlačne enake stvari, povrhu je v primeru športa, za to, da v njem lahko uživamo, potrebno še nujno, vsaj zasilno poznavanje pravil, ki v posameznem športu veljajo.
Lep primer kako smo različni se npr vidi, če pogledamo pobliže naše prenose F1 na televiziji. Ko Ališič tuli v mikrofon v določenih situacijah, nekateri to sprejmejo kot logično navdušenje nad dogajanjem, saj komentira napeto, zanimivo dogajanje na dirki, drugi pa se zgražajo nad butastim, za komentatorja na televiziji nedostojnim, dretjem, oz. načinom komentiranja. Pravo nasprotje je bil Mihelič umirjen, nekateri menijo da se je spoznal na formulo in da je posredoval veliko podatkov. Mnogim je bil všeč, čeprav je dirko F1 komentiral kot prenos s seje CK ZKJ. Morda se spozna na F1, a ko sem na neki dirki opazil, da sploh ne komentira dirke, pač pa prevaja kar se pogovarjata komentatorja na avstrijski televiziji, se mi je zazdelo, da ga ni vredno več poslušati.
Tako pač je, so športi ki ene privlačijo in druge odbijajo in obratno. Verjetno da še sreča, da je tako, sicer bi se na svetu vrhunsko razvil samo en šport.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???
Re: F1 sezona 2013
Nekaj o komentatorjih je napisano že zgoraj.
Zanimivo je primerjati komentatorje za isti športni dogodek na EUROSPORT, RTL, SLO, RAI.
Razlike so ogromne. Med tem, ko eni v trenutku strokovno povedo kaj se dogaja, drugi do onemoglosti razlagajo nepomembne stvari za 20 in tudi 30 let nazaj. To se najbolj opazi v sučarskih skokih, smučanju, F1, nogometu, ...
Tudi o politiki so že govorili, ko je bilo dogajanje najbolj napeto. To samo kaže na nepoznavanje in se potem skrijejo za nečem drugim.
Če športno panogo dovolj dobro poznaš in te dogodek zanima, točno veš kaj se dogaja. Sam izberem tisti kanal, kjer komentator ve kaj se dogaja, sicer je bolje najbolje izklopiti zvok.
LP,
Jože
Zanimivo je primerjati komentatorje za isti športni dogodek na EUROSPORT, RTL, SLO, RAI.
Razlike so ogromne. Med tem, ko eni v trenutku strokovno povedo kaj se dogaja, drugi do onemoglosti razlagajo nepomembne stvari za 20 in tudi 30 let nazaj. To se najbolj opazi v sučarskih skokih, smučanju, F1, nogometu, ...
Tudi o politiki so že govorili, ko je bilo dogajanje najbolj napeto. To samo kaže na nepoznavanje in se potem skrijejo za nečem drugim.
Če športno panogo dovolj dobro poznaš in te dogodek zanima, točno veš kaj se dogaja. Sam izberem tisti kanal, kjer komentator ve kaj se dogaja, sicer je bolje najbolje izklopiti zvok.
LP,
Jože
Re: F1 sezona 2013
Pri Ferrariju so Massi ob slovesu za darilo dali star motor iz 2008 ???? Kaj naj si mislim ob tem?
http://www.formula1.com/news/headlines/ ... 15348.html
LP,
Jože
http://www.formula1.com/news/headlines/ ... 15348.html
LP,
Jože
Re: F1 sezona 2013
Podarili so mu motor, ki ga je pripeljal najblizje naslovu svetovnega prvaka. Kaj je s tem narobe?JozeS napisal/-a:Pri Ferrariju so Massi ob slovesu za darilo dali star motor iz 2008 ???? Kaj naj si mislim ob tem?
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: F1 sezona 2013
Narobe je to, da je pri Ferrariju vedno prvi dirkač privilegiran, drugi pa mora narediti kar mu naročijo. Samo spomnimo se navodil iz boksov, ki jih je cel svet spregledal.
Dobro, da je Rubens Barichello v Indianapolisu naredil po svoje.
LP,
J.
Dobro, da je Rubens Barichello v Indianapolisu naredil po svoje.
LP,
J.
Re: F1 sezona 2013
In kaj ima to veze s tvojim zgornjim prispevkom?
Sicer pa se do dogaja pri vseh mostvih. Enega izmed dirkacev postavijo na "prvo" mesto in ta je prva violina mostva, "drugi" dirkac pa mu je v podporo. Strategija pac..
Sicer pa se do dogaja pri vseh mostvih. Enega izmed dirkacev postavijo na "prvo" mesto in ta je prva violina mostva, "drugi" dirkac pa mu je v podporo. Strategija pac..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: F1 sezona 2013
Kaj pa tole: http://www.zurnal24.si/schumacher-prest ... nek-217977
No, upam da mu uspe okrevati maximalno ...
lp
No, upam da mu uspe okrevati maximalno ...
lp
Re: F1 sezona 2013
Bolje, da bi se vozil se naprej s formulo. Je bolj varno.nnejc napisal/-a:Kaj pa tole: http://www.zurnal24.si/schumacher-prest ... nek-217977
No, upam da mu uspe okrevati maximalno ...
lp
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: F1 sezona 2013
Šumi je pa res pošteno nastradal. Celo živjenje s 300 na uro,potem pa ena skala z 10 na uro pa se vse obrne.Želim mu vse dobro,vendar je vse v višjih rokah !
LP Gregor
LP Gregor
Na zrak !
- shqwarch
- Profesor
- Prispevkov: 1482
- Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
- Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
- Kontakt:
Re: F1 sezona 2013
Ma to so en fenomen ljudje. Alpinist pride le mal ozebu na vrh 8 tisočaka potem, ko ima pa doma poleti na strehi za zamenat par korcev se pa polomi. Pa še jih je takih.