Kaj trenutno počnete?
Re: Kaj trenutno počnete?
Sedaj sem dokončal.
Iz trenutne konfiguracije sem izcedil 32 minut delovanja z enim navijanjem. V svitku je vzmet od tračnega metra (2 meterskega), ki veliko jermenico zavrti 5x, potem pa ji poide moči. Daljši čas delovanja bi dosegel z večjim premerom vztrajnikov, kar bi znižalo frekvenco nihanja in podaljšalo število nihanj med ponovnimi zagoni, vzmet bi pa uporabil od kakega močnejšega metra..recimo 5 ali 8 meterskega.
LP Mitja
Re: Kaj trenutno počnete?
Moj ročno narejeni cnc si sam dela nove boljše dele. Z os je danes oživela.
- Priponke
-
- 1-20151029_202908-001.jpg (107.77 KiB) Pogledano 6570 krat
LP Andrej
Re: Kaj trenutno počnete?
"Helper" kontrolira geometrijo glavnega krila jaz pa študiram naprej... viewtopic.php?f=66&t=92394&p=578439#p578439
- Priponke
-
- Roke kvišku :)
- 1 008.jpg (149.94 KiB) Pogledano 6418 krat
Re: Kaj trenutno počnete?
VALE je naredil več, kot se je dalo, bravo. Od sedaj je za mene prof. dr. Valentino .
L.P. VOJC
L.P. VOJC
Ta star mormo skup držat!
Re: Kaj trenutno počnete?
Vale je odpeljal odlično!!!
Res škoda, da sta predzadnji dve dirki odločili naslov prvaka...
Res škoda, da sta predzadnji dve dirki odločili naslov prvaka...
Re: Kaj trenutno počnete?
Iskal sem nek regulator,kaj si je tale dal opravka,mislim to je poštnina za 250g koverticoBelgien (8,00 €)
Dänemark (10,00 €)
Estland (17,50 €)
Finnland (24,50 €)
Frankreich (12,00 €)
Griechenland (26,50 €)
GroĂźbritannien (13,00 €)
Irland (28,50 €)
Italien (16,00 €)
Lettland (22,50 €)
Litauen (24,00 €)
Luxemburg (8,00 €)
Malta (44,50 €)
Monaco (19,50 €)
Niederlande (8,00 €)
Ă–sterreich (8,00 €)
Polen (17,00 €)
Portugal (27,50 €)
San Marino (33,50 €)
Schweden (16,50 €)
Slowakei (18,50 €)
Slowenien (10,50 €)
Spanien (22,50 €)
Tschechische Republik (15,50 €)
Ungarn (18,00 €)
Zypern (42,50 €)
Re: Kaj trenutno počnete?
Tele poštnine imajo nekateri res neverjetne, predvsem nemci, angleži.AlesZ napisal/-a:Iskal sem nek regulator,kaj si je tale dal opravka,mislim to je poštnina za 250g koverticoBelgien (8,00 €)
Dänemark (10,00 €)
Estland (17,50 €)
Finnland (24,50 €)
Frankreich (12,00 €)
Griechenland (26,50 €)
GroĂźbritannien (13,00 €)
Irland (28,50 €)
Italien (16,00 €)
Lettland (22,50 €)
Litauen (24,00 €)
Luxemburg (8,00 €)
Malta (44,50 €)
Monaco (19,50 €)
Niederlande (8,00 €)
Ă–sterreich (8,00 €)
Polen (17,00 €)
Portugal (27,50 €)
San Marino (33,50 €)
Schweden (16,50 €)
Slowakei (18,50 €)
Slowenien (10,50 €)
Spanien (22,50 €)
Tschechische Republik (15,50 €)
Ungarn (18,00 €)
Zypern (42,50 €)
Pred kratkim sem na ebay.de kupoval rolo prtljažnika za karavan in je ena firma hotela 121€ za poštnino. Nato sem našel prodajalca kakih 50km stran od le tega in ta mi je poslal identični rolo za 20€.
Pa ni roleta majhen in lahek paket... nasledja basa... 12 štofeljcov za kopačke adidas... cca 10€ onlajn šop, gre v tamalo podloženo kuverto hočejo imet 15€ za poštarja... a oni mi je poslal za 20€ 7kg paket in precej velika pakunga.
Dostikrat so ugodne cene čisto Alan-Fordovski biznis... " Ulaz besplatan- Izlaz 50C "
šmergl itaq rulz
Re: Kaj trenutno počnete?
Zima je tu in spet bo več časa za modelarsko delavnico...
Za začetek ena predelava akumulatorskega vijačnika na lipo, čakam še lušten lipo checker ki bo vgrajen v vrtalniku in z pritiskom na tipko odčita kapaciteto (napetost) lipo in prikaže s pomočjo 5 ledic.
V ohišje baterije sem uspel stlačiti 2 paketa 1300mAh 4s kar je natanko 2x več od prejšnjih 1300mAh, baterije sem vezal zaporedno žica na žico tako glavne kot balansirne.
Iz ohišja šem pustil še 4mm konektorje če pride potreba po hitrm polnjenju na pravem polnilcu.
V ohišje polnilca sem vgradil 8$ polnilec plug & charge težave imam z napajalnikom trafo ima 18V ko pretvorim na DC pride čez 20V polnilec gre do 16V vse skupaj spravim čez 7815to3 z hladilnimi rebri ampak se še vedno greje da topi plastiko četudi naj bi polnilec vlekel 1-1,5A. Ne vidim druge rešitve kot nov napajalnik.
Pri tem polnilcu polnjenje poteka le preko balansirnega konektorja, kar delo precej olajša, samo 5 konektorjev vlepimo pa je
Pravtako jih vlepimo na baterijo paziti pa je potrebno da baterijo še vedno lahko nataknemo na vrtalnik
Iz polnilca sem prespajkal led prikazovalnik na bolj vidno mesto:
Super pri tem polnilcu je da če nima napajanja nam prikazuje napetost za vsako celico ko pa priklopimo napajanje z dvema piskoma naznani da polni, ko je zaklučeno piska in prikazuje "FUL"
Skratka z izdelkom sem zadovoljen saj deluje dovolj original da ni potrebno biti modelar da napolnimo baterijo, saj ima enako mašino tudi fotr katero sem moral isti moment ko sem mu pokazal rezultat tudi nadgraditi na lipo, polnilec bo šel njemu sam pa bom filal kar na 4010...
Mašina je zadovoljna 100 na uro in prav lepo žvižga, sem že pozabil zvok polne baterije, saj so te nicd imele max 5% zmogljivosti.
Teža original nicd baterij z ohišjem nekje 830g lipo z 2x večjo kapaciteto pa malenkost čet 400g skratka win, win, win situacija.
Če bo kdo hotel jamrati da baterije niso zato, da se baterije ne shranjuje polne, da se napihujejo... Sam imam z tem dobre izkušnje eno baterijsko sem pravtako predelel pred dobrim letom pa še zdaj deluje BP, skupen strošek pa nekje 30€ (baterije po 11€ polnilec 8€ drobni material)
toliko pa LP
Za začetek ena predelava akumulatorskega vijačnika na lipo, čakam še lušten lipo checker ki bo vgrajen v vrtalniku in z pritiskom na tipko odčita kapaciteto (napetost) lipo in prikaže s pomočjo 5 ledic.
V ohišje baterije sem uspel stlačiti 2 paketa 1300mAh 4s kar je natanko 2x več od prejšnjih 1300mAh, baterije sem vezal zaporedno žica na žico tako glavne kot balansirne.
Iz ohišja šem pustil še 4mm konektorje če pride potreba po hitrm polnjenju na pravem polnilcu.
V ohišje polnilca sem vgradil 8$ polnilec plug & charge težave imam z napajalnikom trafo ima 18V ko pretvorim na DC pride čez 20V polnilec gre do 16V vse skupaj spravim čez 7815to3 z hladilnimi rebri ampak se še vedno greje da topi plastiko četudi naj bi polnilec vlekel 1-1,5A. Ne vidim druge rešitve kot nov napajalnik.
Pri tem polnilcu polnjenje poteka le preko balansirnega konektorja, kar delo precej olajša, samo 5 konektorjev vlepimo pa je
Pravtako jih vlepimo na baterijo paziti pa je potrebno da baterijo še vedno lahko nataknemo na vrtalnik
Iz polnilca sem prespajkal led prikazovalnik na bolj vidno mesto:
Super pri tem polnilcu je da če nima napajanja nam prikazuje napetost za vsako celico ko pa priklopimo napajanje z dvema piskoma naznani da polni, ko je zaklučeno piska in prikazuje "FUL"
Skratka z izdelkom sem zadovoljen saj deluje dovolj original da ni potrebno biti modelar da napolnimo baterijo, saj ima enako mašino tudi fotr katero sem moral isti moment ko sem mu pokazal rezultat tudi nadgraditi na lipo, polnilec bo šel njemu sam pa bom filal kar na 4010...
Mašina je zadovoljna 100 na uro in prav lepo žvižga, sem že pozabil zvok polne baterije, saj so te nicd imele max 5% zmogljivosti.
Teža original nicd baterij z ohišjem nekje 830g lipo z 2x večjo kapaciteto pa malenkost čet 400g skratka win, win, win situacija.
Če bo kdo hotel jamrati da baterije niso zato, da se baterije ne shranjuje polne, da se napihujejo... Sam imam z tem dobre izkušnje eno baterijsko sem pravtako predelel pred dobrim letom pa še zdaj deluje BP, skupen strošek pa nekje 30€ (baterije po 11€ polnilec 8€ drobni material)
toliko pa LP
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim
Re: Kaj trenutno počnete?
LP
Tole pa dvomim, da bo ok. Baterijo si zvezal vzporedno in ne zaporedno kot si napisal. Pri zaporedni vezavi bi imel 28,8V in ne 14,4V, kar bi ti verjetno skurilo motor, zagotovo pa regulator.
Tvoja napaka pa je , da si zvezal balansirne priključke. Te moraš pustiti vsake zase in vsakega zase priključiti na tester. Tebi kaže napetost celice, ki ima večjo napetost, druga pa je lahko že pod kritično mejo.
Tole pa dvomim, da bo ok. Baterijo si zvezal vzporedno in ne zaporedno kot si napisal. Pri zaporedni vezavi bi imel 28,8V in ne 14,4V, kar bi ti verjetno skurilo motor, zagotovo pa regulator.
Tvoja napaka pa je , da si zvezal balansirne priključke. Te moraš pustiti vsake zase in vsakega zase priključiti na tester. Tebi kaže napetost celice, ki ima večjo napetost, druga pa je lahko že pod kritično mejo.
Re: Kaj trenutno počnete?
Če sta vzporedna vezana balanser priključka je vse ok. Tako povezane celice izenačijo napetost in je vidna napetost prava.pidalc napisal/-a:LP
Tole pa dvomim, da bo ok. Baterijo si zvezal vzporedno in ne zaporedno kot si napisal. Pri zaporedni vezavi bi imel 28,8V in ne 14,4V, kar bi ti verjetno skurilo motor, zagotovo pa regulator.
Tvoja napaka pa je , da si zvezal balansirne priključke. Te moraš pustiti vsake zase in vsakega zase priključiti na tester. Tebi kaže napetost celice, ki ima večjo napetost, druga pa je lahko že pod kritično mejo.
Re: Kaj trenutno počnete?
Res je moja napaka celice sem vezal vzporedno, napetost se izenači prikazana napetost je prava.
Lp
Lp
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim
Re: Kaj trenutno počnete?
Boš morda v vrtalnik vgradil tudi kakšno zaščito, ki samodejno odklopi pri izpraznitvi?
LP David
Re: Kaj trenutno počnete?
Sem gledal take zaščite na ebayu, zraven pa je vgrajen še polnilnik, samo priklopimo DC in je. Težava je da so le tam do 8A ali pa je cena previsoka.dkulcar napisal/-a:Boš morda v vrtalnik vgradil tudi kakšno zaščito, ki samodejno odklopi pri izpraznitvi?
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim
Re: Kaj trenutno počnete?
Zanimiva predelava.
Imam pa nekaj dvomov prvi je primernost LiPO členov za take obremenitve. Pri testih baterijskih vrtalnikov jih obremenimo, da potegnejo cca 50 A konstantno, pri LiHD baterijah pa celo 100A.
Tokovna in zaščita pred izpraznitvijo sta obvezna na stikalu stroja, če želiš normalno delati (oz. če s tako predelavo dela nekdo drug)
Tako se izogneš dimnim signalom ali celo kaj hujšemu.
Vprašanje je tudi, kako bo PERLES-ov motor prenesel večji tok in napetost, že tako jih rado pobira. Sedaj je pa še problem z deli, Perles je namreč v stečaju.
Imam pa nekaj dvomov prvi je primernost LiPO členov za take obremenitve. Pri testih baterijskih vrtalnikov jih obremenimo, da potegnejo cca 50 A konstantno, pri LiHD baterijah pa celo 100A.
Tokovna in zaščita pred izpraznitvijo sta obvezna na stikalu stroja, če želiš normalno delati (oz. če s tako predelavo dela nekdo drug)
Tako se izogneš dimnim signalom ali celo kaj hujšemu.
Vprašanje je tudi, kako bo PERLES-ov motor prenesel večji tok in napetost, že tako jih rado pobira. Sedaj je pa še problem z deli, Perles je namreč v stečaju.
Davno nazaj smo na balso v vrstah čakali!!!!!!!!
Re: Kaj trenutno počnete?
Počasi končujem z modeliranjem dnevne sobe.
Re: Kaj trenutno počnete?
@Krist: Lepo...oreh? Masiva ali iveral? Boš sam delal?
Ko ravno debatirate o predelavi baterijskih vrtalnikov/vijačnikov. Veliko boljša izbira so LiFePo4 celice, ki niso tako občutljive in če že gre kaj narobe niso tako nevarne. Industrijske imajo sicer precej zasoljeno ceno, če niso kitajske. Zelo uporabni pa so LiFe modelarski "žaklčki", ki imajo smešno nizko ceno. Sam že dobra tri leta uporabljam in včasih celo malo zlorabljam eno OBI kitajsko mašinco, ki je bila original 12V NiCd. Predelal sem jo na 4S2P LiFe ravno s temi žaklčki. Podvojena kapaciteta, strošek pod 12€.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=14466
Pa še moja zadnja predelava, kjer je bilo potrebno izdelati tudi ohišje baterije. Nekaj risanja in par poizkusnih printov in baterija paše v nulo. Predelava Bosch PSR 960 iz 9.6V NiCd na 3S A123 18650 LiFePo4. Če slučajno kdo rabi fajle...
http://www.thingiverse.com/thing:1151652
Ko ravno debatirate o predelavi baterijskih vrtalnikov/vijačnikov. Veliko boljša izbira so LiFePo4 celice, ki niso tako občutljive in če že gre kaj narobe niso tako nevarne. Industrijske imajo sicer precej zasoljeno ceno, če niso kitajske. Zelo uporabni pa so LiFe modelarski "žaklčki", ki imajo smešno nizko ceno. Sam že dobra tri leta uporabljam in včasih celo malo zlorabljam eno OBI kitajsko mašinco, ki je bila original 12V NiCd. Predelal sem jo na 4S2P LiFe ravno s temi žaklčki. Podvojena kapaciteta, strošek pod 12€.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=14466
Pa še moja zadnja predelava, kjer je bilo potrebno izdelati tudi ohišje baterije. Nekaj risanja in par poizkusnih printov in baterija paše v nulo. Predelava Bosch PSR 960 iz 9.6V NiCd na 3S A123 18650 LiFePo4. Če slučajno kdo rabi fajle...
http://www.thingiverse.com/thing:1151652
- Priponke
-
- DSC_0465.JPG (93.36 KiB) Pogledano 5314 krat
-
- DSC_0464.JPG (38.75 KiB) Pogledano 5314 krat
-
- batt1.png (82.59 KiB) Pogledano 5314 krat
I didn't know it was impossible when i did it!
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com
Re: Kaj trenutno počnete?
Bela visoki sijaj in oreh. Bo kar iveral. Žal nimam orodja, tako da bo mizar.
Re: Kaj trenutno počnete?
V zaključni fazi je "ata-hči" projekt kozolca, po Mitjatovem/Ultralajtovem načrtu. Vse pasalo u nulo! Ja, cnc je zakon . Sedaj so na vrsti argumenti za barvanje ali samo mazanje z kakšnim oljem da bo EKO.
- Priponke
-
- 1-DSC06871.JPG (105.41 KiB) Pogledano 4956 krat
-
- 1-DSC06875.JPG (104.01 KiB) Pogledano 4956 krat
-
- 1-20151228_164212.jpg (93.18 KiB) Pogledano 4956 krat
LP Andrej
Re: Kaj trenutno počnete?
Za EKO varianto se raje odloči, glede barvanja, pa že tak svetovno zgleda ...URAN8 napisal/-a:V zaključni fazi je "ata-hči" projekt kozolca, po Mitjatovem/Ultralajtovem načrtu. Vse pasalo u nulo! Ja, cnc je zakon . Sedaj so na vrsti argumenti za barvanje ali samo mazanje z kakšnim oljem da bo EKO.
Ko enkrat poskusiš letenje, boš vedno hodil po zemlji z očmi uprtimi v nebo, ker tam si bil in tja se želiš vrniti.
Re: Kaj trenutno počnete?
Jaz sem mojega premazal kar s krpico omočeno s kuhinjskim oljem, potem pa spoliral.
Sem se bal, da bo oljni premaz sčasoma dobil kak neprijetenj von, a ga ni.
Sem se bal, da bo oljni premaz sčasoma dobil kak neprijetenj von, a ga ni.
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 171
- Pridružen: 14 Jul 2012, 14:10
- Kraj: Ljubljana
Re: Kaj trenutno počnete?
... urejam slike z današnje smuke na Krvavcu
Re: Kaj trenutno počnete?
Živjo!
Po dolgem času spet nazaj, začenjam projekt izdelave kalupa za konusno karbonsko cev dolžine 1000mm premer pa 16/9.
Zanima me pa če je kaj interesentov?
Lp
Jan
Po dolgem času spet nazaj, začenjam projekt izdelave kalupa za konusno karbonsko cev dolžine 1000mm premer pa 16/9.
Zanima me pa če je kaj interesentov?
Lp
Jan
What goes up usually comes down.
Re: Kaj trenutno počnete?
LP. Lep novoletni pozdrav vsem modelarjem širom po Sloveniji. Želim vam, da bi v letošnji letalni sezoni naduse uživali v letenju z modeli, ki jih pač premorete. Je pa po novem STROGO PREPOVEDANO KREŠIRAT modele je dovoljeno samo uživanje brez želostnih pogledov na kup razbitin.
Sem pa malo pospravljal po delavnici, in sem nekaj dni nazaj vkotu na panku (delovni mizi)za kupom balze ter raznih načrtov našel nekaj kar pa bodo spoznali samo STARI mariborski modelarji, ki so to zadevo tudi uporabljali za letenje. Jaz sicer vem kaj, in kako bi pa postavil vprašanje ČE se kdo še spomni kako se je imenoval model kateri je imel ta trup. Ajde starine mariborske se še spomnite pa še to trup je star okoli 50 let haha. No pa da vidimo spomin. No da vas malo spomnim kdo ga je vse vozil (letel) Šuntner, Began Rajšp, Vošnik, Oberlajt, in še nekateri pa se trenutno ne spomnim priimkov naj mi oprostijo so že leta tu haha.
LP. Joža Mihalič čujčuj
Sem pa malo pospravljal po delavnici, in sem nekaj dni nazaj vkotu na panku (delovni mizi)za kupom balze ter raznih načrtov našel nekaj kar pa bodo spoznali samo STARI mariborski modelarji, ki so to zadevo tudi uporabljali za letenje. Jaz sicer vem kaj, in kako bi pa postavil vprašanje ČE se kdo še spomni kako se je imenoval model kateri je imel ta trup. Ajde starine mariborske se še spomnite pa še to trup je star okoli 50 let haha. No pa da vidimo spomin. No da vas malo spomnim kdo ga je vse vozil (letel) Šuntner, Began Rajšp, Vošnik, Oberlajt, in še nekateri pa se trenutno ne spomnim priimkov naj mi oprostijo so že leta tu haha.
LP. Joža Mihalič čujčuj
- Priponke
-
- TRUP JE SLIKAN ZUNAJ, KER MI JE V DELAVNICI PREGORELA VAROVALKA.
- 20160202_095133 (Custom).jpg (111.67 KiB) Pogledano 4313 krat
pebi gas tam gledaj ki letiš.