Gledam in občudujem..najhitrejši elektro avto

Karkoli se vam zdi zanimivo, vredno ogleda,..., objavite tukaj!
Uporabniški avatar
Pisaneli
Dr. Modelar
Prispevkov: 3490
Pridružen: 13 Sep 2006, 20:47
Kraj: Žiče-Slov. Konjice

Odgovor Napisal/-a Pisaneli » 08 Okt 2010, 22:57

Malo razmišljanja, elektro avtomobili bi verjetno bili že veliko bolj razviti, če ne bi bilo od zadaj naftnega lobija, ki bi ta razvoj zaviral.
Po drugi strani pa smo krivi tudi uporabniki z svojim nepremišljenim trošenjem. Samo poglejte kam pelje ta nenasitna sla po črnem zlatu. V manj kot letu dni dve veliki ekološki katastrofi. Človeka res ničesar ne izuči.

Slika

Slika

Osebno sem zelo ekološko naravnan in komaj čakam, da naredijo zmogljiv in praktičen družinski elektro avto.
Fear of a Flat Planet.

klima49
Freak
Prispevkov: 542
Pridružen: 21 Mar 2009, 18:00
Kraj: Sv. Tomaž / Pršetinci

Odgovor Napisal/-a klima49 » 09 Okt 2010, 10:12

Sem gledal eno oddajo, da so v enem podjetju (ne spomnim se v katerem) razvili sistem, kjer imajo avtomobili akomulator v podvozju. Na za to namenjenih postajah ti plačaš določen znesek, pa ti tam prazen akomulator zamenjajo z celim. Sicer to k čistejšemu okolju ne premore, ampak ti plačaš za eno polnjenje več, da pa bi akomulator postal zanič pa se ni treba bati, saj jih oni zamenjujejo.

Zanimiv koncept je tudi avto, ki energijo skladišči v obliki stisnjenega zraka. Sem gledal na Youtubu pa posnetka ne najdem. Na vsakem kolesu je boben, v katerem stisnjen zrak obrača kolo. Ko pa avto zavira pa se ventili v tem bobnu obrnejo in z kolesi polnimo rezervarje. Avto pa bi imel majhen bencinski kompresor, ki bi te rezervarje polnil.

Podoben sistem ima tale.
http://www.youtube.com/watch?v=D-A3XHFT5qc

Meni osebno je zrak boljši način kot elektrika, saj se rezervarji ne izrabijo. Res pa je, da se mora avto nekako napolniti z zrakom.
LP Klemen

Ceniš tisto, kar narediš sam.
Slika

Uporabniški avatar
rbreznik
Tekmovalec
Prispevkov: 354
Pridružen: 15 Avg 2005, 18:47
Kraj: Maribor
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a rbreznik » 09 Okt 2010, 12:30

lp Rok
corona 2.4GHz

klima49
Freak
Prispevkov: 542
Pridružen: 21 Mar 2009, 18:00
Kraj: Sv. Tomaž / Pršetinci

Odgovor Napisal/-a klima49 » 09 Okt 2010, 12:38

Ja, prav imaš.
LP Klemen

Ceniš tisto, kar narediš sam.
Slika

Uporabniški avatar
shqwarch
Profesor
Prispevkov: 1482
Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a shqwarch » 09 Okt 2010, 18:36

Samo men se poraja še vprašanje, kaj bolj onesnažuje razlitje naftne ploščadi oz. izgorevanje nafte/bencina ali možnost recikliranja akumulatorjev. Žal glede na globalizacijo nič ne mora biti popolnoma čista energija in potencial, ker čisto znajo živeti samo domorodci kateri se še upirajo globalizaciji. Proizvodnja ni čista je pa vsaj uporaba čistejša.
Slika

Uporabniški avatar
mark8o7
Razpravljalec
Prispevkov: 111
Pridružen: 18 Nov 2004, 17:38
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a mark8o7 » 09 Okt 2010, 21:13

klima49 napisal/-a:Sem gledal eno oddajo, da so v enem podjetju (ne spomnim se v katerem) razvili sistem, kjer imajo avtomobili akomulator v podvozju. Na za to namenjenih postajah ti plačaš določen znesek, pa ti tam prazen akomulator zamenjajo z celim. Sicer to k čistejšemu okolju ne premore, ampak ti plačaš za eno polnjenje več, da pa bi akomulator postal zanič pa se ni treba bati, saj jih oni zamenjujejo.

Zanimiv koncept je tudi avto, ki energijo skladišči v obliki stisnjenega zraka. Sem gledal na Youtubu pa posnetka ne najdem. Na vsakem kolesu je boben, v katerem stisnjen zrak obrača kolo. Ko pa avto zavira pa se ventili v tem bobnu obrnejo in z kolesi polnimo rezervarje. Avto pa bi imel majhen bencinski kompresor, ki bi te rezervarje polnil.

Podoben sistem ima tale.
http://www.youtube.com/watch?v=D-A3XHFT5qc

Meni osebno je zrak boljši način kot elektrika, saj se rezervarji ne izrabijo. Res pa je, da se mora avto nekako napolniti z zrakom.
pred časom je v Ljubljani zagorel avtobus LPP-ja, ki je imel ravno ta tip HIBRIDNEGA pogona, kar v bistvu pomeni kombinaciijo 2 načinov proizvodnje energije/moči za pogon vozila, pri hibridu na komprimiran zrak gre v bistvu za shranjeno energijo iz zaviranja, ki se nato troši kot dodatna moč z višanjem tlakov v cilindru pri pospeševanju, pri tem se pojavljajo težave s hlajenjem komprimiranega zraka in še bolj težave s hlapi olja v komprimiranem zraku, kar lahko povzroči požar, ne verjamem pa da bi z motornim kompresorjem stiskali zrak ker s tem povzročimo dvojno izgubo- že tako ali tako so vsi motorji po izkoristku slabi potem pa še dodatna izguba na kompresorju.

glede na to, da je komprimiran zrak v splošnem eden najdražjih nosilcev energije in da je tlačno posodo težko absolutno zatesniti, se po mojem tak hibrid masovno ne bo uporabljal

zanimiva smer je tudi proizvodnja vodika z viški električne energije iz pasovnih elektrarn (termo, nukleake), ki imajo ponoči viške in jih sedaj v Slo porabimo z obcestnimi svetilkami, tak projekt nastaja v Šoštanju pod okriljem FS Ljubljana, dobra plat je ta da je vodik enostavno in hitro pretvorljiv, so pa težave spet s shranjevanjem, bo pa po mojem eden od energentov prihodnosti zagotovo vodik, samo je vprašljivo kdaj, ker dokler bo nafta na svetu NE BO drugačnih energentov (lobiji)
lp Marko

Uporabniški avatar
belovic
Profesor
Prispevkov: 1291
Pridružen: 16 Nov 2004, 00:06

Odgovor Napisal/-a belovic » 25 Avg 2011, 07:14

Malo da osvežim tole temo... Mladi Rimac je med tem ustanovil podjetje z 20 zaposlenimi (med njimi je tudi modelar) v katerem izdelujejo E-superšportnika in ki bo svojo svetovno premiero doživel 13.9. na avtomobilskem salonu v Frankfurtu 8)
http://img546.imageshack.us/img546/9006/r1net.jpg
http://img535.imageshack.us/img535/1003/r2net.jpg

Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
Prispevkov: 2989
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a AlesZ » 25 Avg 2011, 08:30

kakor koli se obrneš ,matematika je hudič,pa še energijo rabiš......40 litrov nafte ti da 400kWh energije,240 kilski lLi-Ion pa 16kWh....pa dirkaj kolikor hočeš........
Slika

Uporabniški avatar
belovic
Profesor
Prispevkov: 1291
Pridružen: 16 Nov 2004, 00:06

Odgovor Napisal/-a belovic » 13 Sep 2011, 07:59

Svetovna premiera na Avto-salonu v Frankfurtu 2011 8)

Slika

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=MSjAnl8asaU

Uporabniški avatar
ok11
Freak
Prispevkov: 888
Pridružen: 25 Feb 2008, 20:53
Kraj: Sevnica

Odgovor Napisal/-a ok11 » 13 Sep 2011, 09:54

Si res upa , in seveda ima s čim ... =D> =D> =D>
Priponke
rimac-automobili-electric-supercar-teaser_100361703_m.jpg
rimac-automobili-electric-supercar-teaser_100361703_m.jpg (16.73 KiB) Pogledano 1696 krat
Zadnjič spremenil ok11, dne 14 Sep 2011, 08:19, skupaj popravljeno 1 krat.
Lep dan Franc

razkent
Freak
Prispevkov: 905
Pridružen: 21 Mar 2006, 19:11
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a razkent » 13 Sep 2011, 13:07

kapo dol

Uporabniški avatar
pegasus
Dr. Modelar
Prispevkov: 2840
Pridružen: 14 Okt 2002, 01:00
Kraj: http://jure.pecar.org/prodam/index.html
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a pegasus » 13 Sep 2011, 13:25

Naj že cunjo dol potegnejo ...

... ampak tako lep, kot je Aptera, pa gotovo ne bo 8)

Uporabniški avatar
T0RN4D0
Dr. Modelar
Prispevkov: 2979
Pridružen: 15 Feb 2010, 20:40
Kraj: sevnica

Odgovor Napisal/-a T0RN4D0 » 13 Sep 2011, 14:18

AlesZ napisal/-a:kakor koli se obrneš ,matematika je hudič,pa še energijo rabiš......40 litrov nafte ti da 400kWh energije,240 kilski lLi-Ion pa 16kWh....pa dirkaj kolikor hočeš........
Tole ja. Sicer imajo li-ion baterije danes nekje do 200wh/kg, kar ti da pri 240kg optimističnih 48kWh. Pa recimo da ti v realnosti uspe dobit 40, je situacija še vedno precej boga... Ampak lahko pa dobiš energijo ven iz baterije z malo boljšim izkoristkom kot iz benza. :)
Fly it like you stole it!

Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
Prispevkov: 2989
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a AlesZ » 13 Sep 2011, 14:45

Vzel sem za osnovo en povprečen avto,ki se ga da kupiti za recimo "soliden"denar.....res nisem delal seminarske na to temo.Določeni modeli z visokozmogljivimi akumulatorji pa potem koristijo povraten vod od klimatske naprave za hlajenje celic...... :P
Slika

Uporabniški avatar
belovic
Profesor
Prispevkov: 1291
Pridružen: 16 Nov 2004, 00:06

Odgovor Napisal/-a belovic » 13 Sep 2011, 20:51

pegasus napisal/-a:Naj že cunjo dol potegnejo ...
http://www.engadget.com/photos/rimac-au ... 0/#4441184

Uporabniški avatar
T0RN4D0
Dr. Modelar
Prispevkov: 2979
Pridružen: 15 Feb 2010, 20:40
Kraj: sevnica

Odgovor Napisal/-a T0RN4D0 » 13 Sep 2011, 22:19

Ni napačno =)
Fly it like you stole it!

Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane » 14 Sep 2011, 07:04

Vsega občudovanja vrdno, še najbolj me pa zanima, od kod uspejo ljudje financirati razvoj česa takega.
Res je pa tudi, da moje začetno navdušenje nad prihajajočo novo tehnologijo plahni, vse je božjastno drago, ob tem tudi navdušenje nad takole eksotiko splahni.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???

Uporabniški avatar
frr
Razpravljalec
Prispevkov: 65
Pridružen: 09 Feb 2009, 18:12
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a frr » 14 Sep 2011, 08:29

Brane napisal/-a:Vsega občudovanja vrdno, še najbolj me pa zanima, od kod uspejo ljudje financirati razvoj česa takega.
Res je pa tudi, da moje začetno navdušenje nad prihajajočo novo tehnologijo plahni, vse je božjastno drago, ob tem tudi navdušenje nad takole eksotiko splahni.
malo nazaj piše upati se , in seveda IMETI s čim

pa znal je že od vsega začetka motivirati prave ljudi ( kakšen e.motor čem dat, kdo ve kje bi ga dobil...)

Uglavnem, BRAVO =D> =D> =D>
leti vse, če res dobro vržeš

Odgovori

Vrni se na