Stran 2 od 2

Objavljeno: 26 Dec 2011, 23:37
Napisal/-a simonl
Še dve... :D

Objavljeno: 30 Dec 2011, 00:06
Napisal/-a simonl

Objavljeno: 30 Dec 2011, 06:13
Napisal/-a Klemen P
Malo gledam kako imaš uštimano za hlajenje motorja ter izstopne reže?Tole se zna precej gret..

Objavljeno: 30 Dec 2011, 08:45
Napisal/-a simonl
Klemen P napisal/-a:Malo gledam kako imaš uštimano za hlajenje motorja ter izstopne reže?Tole se zna precej gret..
Vstop zraka od spredaj skozi tri odprtine-ena direktno na rebra valja.Izstop zraka pa spodaj. V mislih imam ,da bi mogoče še na vsaki strani dal grill. Kako imaš ti to urejeno na svojem?

Objavljeno: 30 Dec 2011, 12:34
Napisal/-a Klemen P
Pri mojem piperju je kaputaža bolj ozka in se motor ne skrije kompleten spodaj,je pa zato obrezana okoli cilindra in spodaj na okroglo kjer je dokaj velika izstopna odprtina.Sicer ne zgleda tako lepo kot pri tvoji cessni kjer se vsa mašinerija lepo skrije pod pokrov,vendar je hlajenje zadovoljivo.
Prilagam sliko..

Objavljeno: 30 Dec 2011, 12:38
Napisal/-a simonl
Evo danes sem jo malo dal ven na travo(offroad) :D .

Bom še malo potestiral temp.motorja. Na tem posnetku se je segrel na 70 stopinj. Je pa res,da ni dolgo laufal in ni bil veliko obremenjen,pa še mrzlo je zunaj.

http://www.youtube.com/watch?v=zKidwdUz ... e=youtu.be

P.s.: zvok na posnetku malo zamuja

Objavljeno: 30 Dec 2011, 16:09
Napisal/-a simonl
Evo sem naredil test max temp.motorja. 107 stopinj je bilo največ.

Objavljeno: 30 Dec 2011, 17:00
Napisal/-a flesh
Kar precej visoka glede na okolico...

Objavljeno: 30 Dec 2011, 17:08
Napisal/-a Klemen P
Vidim da vžigaš motor od spredaj ne da imaš privezan rep.Jest bi pri extri na ta način že 1x ratal skoraj teta..
Zaradi varnosti in sebe če se imaš kaj rad,jo drugič priveži.

Objavljeno: 30 Dec 2011, 17:33
Napisal/-a simonl
Klemen P napisal/-a:Vidim da vžigaš motor od spredaj ne da imaš privezan rep.Jest bi pri extri na ta način že 1x ratal skoraj teta..
Zaradi varnosti in sebe če se imaš kaj rad,jo drugič priveži.
Jp se strinjam.

Objavljeno: 30 Dec 2011, 18:21
Napisal/-a simonl
flesh napisal/-a:Kar precej visoka glede na okolico...
Bom še malo dodelal izstopne odprtine-se mi zdi da so premajhne.

Ima kdo mogoče vgrajen kak ventilator na svojem modelu za hlajenje cilindrov?

Objavljeno: 30 Dec 2011, 21:58
Napisal/-a Klemen P
najboljši je kar propeler če so odprtine dovolj velike

Objavljeno: 31 Dec 2011, 09:02
Napisal/-a SUKHOI
Ponavadi je problem odvod zraka.

Objavljeno: 31 Dec 2011, 10:10
Napisal/-a AlesZ
Ponavadi je problem odvod zraka.
Hlajenje naj bi delalo pri dejanski uporabi,pri vožnji po tleh pa.......?

Objavljeno: 31 Dec 2011, 10:48
Napisal/-a SUKHOI
Odprtine za odvajanje zraka morajo biti večje kot za dovajanje.
Včasih je dobro tudi prisilno hladiti "auspuh".