ASM CESSNA 182-120''

Spletna stran: http://aeroklub.litija.com

Moderatorji: Roadracervan Primoz

simonl
Razpravljalec
Prispevkov: 80
Pridružen: 18 Jan 2011, 15:10

Odgovor Napisal/-a simonl » 26 Dec 2011, 23:37

Še dve... :D
Priponke
cessna 018.jpg
cessna 018.jpg (36.04 KiB) Pogledano 5822 krat
cessna 021.jpg
cessna 021.jpg (67.69 KiB) Pogledano 5822 krat

simonl
Razpravljalec
Prispevkov: 80
Pridružen: 18 Jan 2011, 15:10

Odgovor Napisal/-a simonl » 30 Dec 2011, 00:06


Uporabniški avatar
Klemen P
Dr. Modelar
Prispevkov: 2369
Pridružen: 25 Feb 2011, 15:14
Kraj: na vasi ..

Odgovor Napisal/-a Klemen P » 30 Dec 2011, 06:13

Malo gledam kako imaš uštimano za hlajenje motorja ter izstopne reže?Tole se zna precej gret..

simonl
Razpravljalec
Prispevkov: 80
Pridružen: 18 Jan 2011, 15:10

Odgovor Napisal/-a simonl » 30 Dec 2011, 08:45

Klemen P napisal/-a:Malo gledam kako imaš uštimano za hlajenje motorja ter izstopne reže?Tole se zna precej gret..
Vstop zraka od spredaj skozi tri odprtine-ena direktno na rebra valja.Izstop zraka pa spodaj. V mislih imam ,da bi mogoče še na vsaki strani dal grill. Kako imaš ti to urejeno na svojem?

Uporabniški avatar
Klemen P
Dr. Modelar
Prispevkov: 2369
Pridružen: 25 Feb 2011, 15:14
Kraj: na vasi ..

Odgovor Napisal/-a Klemen P » 30 Dec 2011, 12:34

Pri mojem piperju je kaputaža bolj ozka in se motor ne skrije kompleten spodaj,je pa zato obrezana okoli cilindra in spodaj na okroglo kjer je dokaj velika izstopna odprtina.Sicer ne zgleda tako lepo kot pri tvoji cessni kjer se vsa mašinerija lepo skrije pod pokrov,vendar je hlajenje zadovoljivo.
Prilagam sliko..
Priponke
DSC00814.jpg
DSC00814.jpg (36.56 KiB) Pogledano 5492 krat

simonl
Razpravljalec
Prispevkov: 80
Pridružen: 18 Jan 2011, 15:10

Odgovor Napisal/-a simonl » 30 Dec 2011, 12:38

Evo danes sem jo malo dal ven na travo(offroad) :D .

Bom še malo potestiral temp.motorja. Na tem posnetku se je segrel na 70 stopinj. Je pa res,da ni dolgo laufal in ni bil veliko obremenjen,pa še mrzlo je zunaj.

http://www.youtube.com/watch?v=zKidwdUz ... e=youtu.be

P.s.: zvok na posnetku malo zamuja

simonl
Razpravljalec
Prispevkov: 80
Pridružen: 18 Jan 2011, 15:10

Odgovor Napisal/-a simonl » 30 Dec 2011, 16:09

Evo sem naredil test max temp.motorja. 107 stopinj je bilo največ.

Uporabniški avatar
flesh
Profesor
Prispevkov: 1005
Pridružen: 11 Dec 2006, 22:16
Kraj: Logatec

Odgovor Napisal/-a flesh » 30 Dec 2011, 17:00

Kar precej visoka glede na okolico...

Uporabniški avatar
Klemen P
Dr. Modelar
Prispevkov: 2369
Pridružen: 25 Feb 2011, 15:14
Kraj: na vasi ..

Odgovor Napisal/-a Klemen P » 30 Dec 2011, 17:08

Vidim da vžigaš motor od spredaj ne da imaš privezan rep.Jest bi pri extri na ta način že 1x ratal skoraj teta..
Zaradi varnosti in sebe če se imaš kaj rad,jo drugič priveži.

simonl
Razpravljalec
Prispevkov: 80
Pridružen: 18 Jan 2011, 15:10

Odgovor Napisal/-a simonl » 30 Dec 2011, 17:33

Klemen P napisal/-a:Vidim da vžigaš motor od spredaj ne da imaš privezan rep.Jest bi pri extri na ta način že 1x ratal skoraj teta..
Zaradi varnosti in sebe če se imaš kaj rad,jo drugič priveži.
Jp se strinjam.

simonl
Razpravljalec
Prispevkov: 80
Pridružen: 18 Jan 2011, 15:10

Odgovor Napisal/-a simonl » 30 Dec 2011, 18:21

flesh napisal/-a:Kar precej visoka glede na okolico...
Bom še malo dodelal izstopne odprtine-se mi zdi da so premajhne.

Ima kdo mogoče vgrajen kak ventilator na svojem modelu za hlajenje cilindrov?

Uporabniški avatar
Klemen P
Dr. Modelar
Prispevkov: 2369
Pridružen: 25 Feb 2011, 15:14
Kraj: na vasi ..

Odgovor Napisal/-a Klemen P » 30 Dec 2011, 21:58

najboljši je kar propeler če so odprtine dovolj velike

Uporabniški avatar
SUKHOI
Profesor
Prispevkov: 1140
Pridružen: 11 Okt 2007, 20:14
Kraj: Vir
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SUKHOI » 31 Dec 2011, 09:02

Ponavadi je problem odvod zraka.
Počasi se daleč pride, hitr pa še dlje.
http://www.micra-tech.com

LP Miha

Uporabniški avatar
AlesZ
Dr. Modelar
Prispevkov: 2864
Pridružen: 22 Maj 2002, 01:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a AlesZ » 31 Dec 2011, 10:10

Ponavadi je problem odvod zraka.
Hlajenje naj bi delalo pri dejanski uporabi,pri vožnji po tleh pa.......?
Slika

Uporabniški avatar
SUKHOI
Profesor
Prispevkov: 1140
Pridružen: 11 Okt 2007, 20:14
Kraj: Vir
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SUKHOI » 31 Dec 2011, 10:48

Odprtine za odvajanje zraka morajo biti večje kot za dovajanje.
Včasih je dobro tudi prisilno hladiti "auspuh".
Počasi se daleč pride, hitr pa še dlje.
http://www.micra-tech.com

LP Miha

Odgovori

Vrni se na