SABRE - Mali elektro helikopter
hja, je pač heli, ki ga dobiš za majhen denar... ne moreš od njega pričakovat čudežev, ampak leti pa. In če si odločen, se ga boš tudi naučil lepo peljat.
Sicer bi ti pa priporočil Lamo, ki ima sicer dva glavna rotorja (kar mi še kar izgleda grdo), ampak je pa super za začetek. Moj mlajši brat je začel s tem in zdaj že kar obvlada. Letiva pa na dokaj majhnem prostoru in je zato še bolj zanimivo. Če te zanima video, sem objavil link v tejle temi.
lp
Peter
Sicer bi ti pa priporočil Lamo, ki ima sicer dva glavna rotorja (kar mi še kar izgleda grdo), ampak je pa super za začetek. Moj mlajši brat je začel s tem in zdaj že kar obvlada. Letiva pa na dokaj majhnem prostoru in je zato še bolj zanimivo. Če te zanima video, sem objavil link v tejle temi.
lp
Peter
Jz bi tud rd začel pa sm odpru temo v kateri sm dubiu dost smislne odgovore mal prebrskej po temu linku
viewtopic.php?t=21043
viewtopic.php?t=21043
Vaja dela monstra!
Evo, zracing... ko si že ravno po PM prosil...
Heli je zakon za brezvetrno letenje na nizkih višinah. Res da nima vsega, kar imajo veliki in dragi, ima pa vse glavne lastnosti helikopterjev z enimi elisami.
Model je težko obvladljiv za začetnika. Če še nimaš izkušenj z modelarstvom, ne misli, da boš z njim letel kontrolirano v prvem tednu! Mogoče v prvem mesecu. Če lahko pri Lami spustiš kontrole in se ti poravna sama, moraš vse to pri Sabretu in 'pravih' modelih helikopterjev narediti sam. Helikopter si predstavljaj kot dolgo palico, ki jo želiš stabilizirati na roki. Palica ima dve prostostni stopnji gibanja pri tem (lahko se nagne naprej-nazaj ali pa levo-desno), helikopter pa jih ima 4! Če si pripravljen na izziv, vzami Sabre-ta, če pa so ti helikopterji všeč in še ne veš, kako delujejo, vzami Lamo, ker boš veliko bolj srečen ('Ignorance is a bliss...').
+ Leti kot pravi helikopter
+ Lahko letiš zunaj
+ Dokaj obvladljiv in hiter
+ Rezervni deli poceni (v glavnem potrebuješ samo generične karbonske palice in pristajalne sanke)
- več stroškov (nujno je vzeti lažje LiPo baterije -> baterije+polnilec+balanser)
- 'živček' - zahteva precej privajanja
Heli je zakon za brezvetrno letenje na nizkih višinah. Res da nima vsega, kar imajo veliki in dragi, ima pa vse glavne lastnosti helikopterjev z enimi elisami.
Model je težko obvladljiv za začetnika. Če še nimaš izkušenj z modelarstvom, ne misli, da boš z njim letel kontrolirano v prvem tednu! Mogoče v prvem mesecu. Če lahko pri Lami spustiš kontrole in se ti poravna sama, moraš vse to pri Sabretu in 'pravih' modelih helikopterjev narediti sam. Helikopter si predstavljaj kot dolgo palico, ki jo želiš stabilizirati na roki. Palica ima dve prostostni stopnji gibanja pri tem (lahko se nagne naprej-nazaj ali pa levo-desno), helikopter pa jih ima 4! Če si pripravljen na izziv, vzami Sabre-ta, če pa so ti helikopterji všeč in še ne veš, kako delujejo, vzami Lamo, ker boš veliko bolj srečen ('Ignorance is a bliss...').
+ Leti kot pravi helikopter
+ Lahko letiš zunaj
+ Dokaj obvladljiv in hiter
+ Rezervni deli poceni (v glavnem potrebuješ samo generične karbonske palice in pristajalne sanke)
- več stroškov (nujno je vzeti lažje LiPo baterije -> baterije+polnilec+balanser)
- 'živček' - zahteva precej privajanja
Lp,
Matevž
Matevž
EF sabre +liPo
Živijo!
Pred nekaj meseci sem si kupil rabljenega sabra. Do zdaj sem se nekako naučil te najnujnejše osnove- letenje je pravi užitek in iziv ob enem. Problem so original akumulatorji ki takoj zgubijo voltažo tako, da helikopter nima nekih možnosti za dolg polet in tako je tudi učenje oteženo. V eni temi sem že zasledil to vprašanje (sabre liPo) samo ni bilo ravno odgovorjeno. Zanima me kakšne lipo naj kupim 7.5V-1800mAh ali raje 11V ta zadnja bi mi dala več obratov samo nevem če bi mi regler zdržal, aja original so 8,4V NiMh.
Če kdo ve kaj več o tem bi prosil za nasvet.
hvala!
Pred nekaj meseci sem si kupil rabljenega sabra. Do zdaj sem se nekako naučil te najnujnejše osnove- letenje je pravi užitek in iziv ob enem. Problem so original akumulatorji ki takoj zgubijo voltažo tako, da helikopter nima nekih možnosti za dolg polet in tako je tudi učenje oteženo. V eni temi sem že zasledil to vprašanje (sabre liPo) samo ni bilo ravno odgovorjeno. Zanima me kakšne lipo naj kupim 7.5V-1800mAh ali raje 11V ta zadnja bi mi dala več obratov samo nevem če bi mi regler zdržal, aja original so 8,4V NiMh.
Če kdo ve kaj več o tem bi prosil za nasvet.
hvala!
viewtopic.php?t=13123 Tole si si že prebral?
Sabre - Težave s pristankom
Pozdravljeni! Imam sabreta in sem začetnica. Vozim še s križem. Sabreta že lepo in visoko spravim v zrak, vendar nato nastane težava. Ko ga začnem spuščati mi ga začne bočno v polkrogu zanašati, tako, da sploh nemorm pristati. Ga poizkušam poravnati, vendar brez uspeha. Če povečam obrate in ga poskušam poravnati mi ga zabije še bolj Ima kdo izkušnje, ve kaj naj naredim?
LP, ana
LP, ana
Re: Pristanek
Če si začetnica, koliko daleč si prišla? Pomojem ni bistvo v tem, da ga spraviš visoko, razen če ti je to nek poseben cilj, ob nepomembnosti da ga z lahkoto razbiješ.
Bistvo za začetnico je, da ga lahko držiš v lebdenju kake pol metra od tal. Ko ga lahko, počasi začni vadit druge pozicije helikopterja (nos proti tebi, nos v levo in desni).
Bistvo za začetnico je, da ga lahko držiš v lebdenju kake pol metra od tal. Ko ga lahko, počasi začni vadit druge pozicije helikopterja (nos proti tebi, nos v levo in desni).
Problem: sabre se ne dvigne v zrak
Kupil sem ga pred 4 meseci. Od takrat pa do sedaj še nisem pošteno letel.
Baterije so NiMh 1000mAh. Z originalno baterijo 650mAh se dvigne 1,5m.
Baterije sem dal testirati v mantuo in pravijo da so dobre?
Danes sem SABREta čist razkopal a je videti vse O.K.
Če kdo mene vpraša, vem da niso baterije tiste zaradi česar ne morem leteti!
Baterije so NiMh 1000mAh. Z originalno baterijo 650mAh se dvigne 1,5m.
Baterije sem dal testirati v mantuo in pravijo da so dobre?
Danes sem SABREta čist razkopal a je videti vse O.K.
Če kdo mene vpraša, vem da niso baterije tiste zaradi česar ne morem leteti!