Vprašanje glede voltaže!!!

Debata o modelih: PicoZ, Hummingbird, Sabre, Dragonfly, MicroBell, Ikarus Piccolo, Walkera in podobnih
Odgovori
kaltenekar
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 15 Avg 2009, 15:23

Vprašanje glede voltaže!!!

Odgovor Napisal/-a kaltenekar »

Evo bil sm v angliji in sem kupil helihopter SYMA-s006 Alloy Shark.

http://www.xheli.com/s006-helicopter.html

Za začetnika vredu, leti tud kr ok, zdej me pa neki zanima.

Original ima 3.7v 1000 miliampersko baterijo. Na enih straneh kot originalni del ponujajo 7.2v baterijo.

Sedaj mislim nabavit novo baterijo za rezervo ker se fila 1 do 1,5 ure in traja cca 10 minut, pa me zanima če kupim 7.2v baterijo bo preveč?
Ker mi je čudn zakaj prodajajo tako močno baterijo če je original 3.7v

PS
Ni nujno da za moj model kupim baterijo sam da je 3.7v pa čimveč amperov, prklučk bom pa že naredu????

LP kaltenear
janjan1212
Tekmovalec
Prispevkov: 299
Pridružen: 02 Sep 2008, 13:25
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a janjan1212 »

Če lepo leti z 3.7v in ima dovolj moči ne vidim potrebe za menjavo na 2s.

predlagam ti da kupiš 2s 1000-1500mah in jo razdeliš na 1s. tako boš dobil dve dodatni bateriji za zelo nizko ceno.

ta na linku je 4,62$

http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=9170
lemut
Tekmovalec
Prispevkov: 357
Pridružen: 15 Okt 2008, 18:07
Kraj: vrhpolje pri vipavi

Odgovor Napisal/-a lemut »

7,4 v baterija je pretežka za ta heli pa tud najbrš je regulator narejen za 3.7v.
nima smisla dajat kaj več miliampersko baterijo ker maš na helikopterju krtačne motorje in jih boš prej ali slej skuril če boš pretiraval s kapaciteto.
kaltenekar
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 15 Avg 2009, 15:23

Odgovor Napisal/-a kaltenekar »

Aha no poj če zastopim je brez veze kupovat 7.2v baterijo razen če je dvojna da jo razdelim, sam ne vem če bi se s tem zajebaval.

Zdej mam pa še eno vprašanje, polni mi baterijo 1 uro in pol, ker adapter da od sebe samo 100 miliamperov. Če zamenjam adapter (polnilec) bo kej hitrej nafilal al bo škodoval bateriji, ker se mi ne da čakat eno uro in pol da lahko 8 minut leti.

Al je kaka druga varianta?
janjan1212
Tekmovalec
Prispevkov: 299
Pridružen: 02 Sep 2008, 13:25
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a janjan1212 »

lemut napisal/-a: nima smisla dajat kaj več miliampersko baterijo ker maš na helikopterju krtačne motorje in jih boš prej ali slej skuril če boš pretiraval s kapaciteto.
Če povečaš kapaciteto baterij nikakor ne moreš skuriti motorja! Motor lahko skuriš če povečaš napetost....v tem primeru iz 3,7 na 7,4V



Kalteneker...

če bi ti polnilec polnil s 100mAh bi polnil vsaj 10ur tako, da tvoj polnilec polni s 1000mAh glede na to, da si omenil, da ti napolni v malo več kot uri.

Lahko bi zamenjal polnilec in polnil s recimo 2000mAh kar bi pomenilo, da bi bila celica polna v 30min vendar to ne bi preveč blagodejno vplivalo na celice sploh če bi to počel redno.
kaltenekar
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 15 Avg 2009, 15:23

Odgovor Napisal/-a kaltenekar »

Evo tkole piše na adapterju, če komu kej pomaga

Slika

Kok zdej to polne?

LP
Uporabniški avatar
JKSniper
Dr. Modelar
Prispevkov: 3614
Pridružen: 02 Sep 2005, 12:38
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a JKSniper »

650mA :) ... OUTPUT se gleda, jasno. Če zanemariš izgube ti polne 1000mAh 92min. Ker pa akku ni čisto prazen, se polne nekaj manj, ker pa so izgube pri polnenju pa nekaj več... tako da bo ura in pol kar nekje držala...

Če bi mel dober modelarski polnilec ki podpira li-po, potem bi lahko nastavil polnenje na 1C, kar bi pomenilo da bi bil akumulator poln v eni uri, če bi pa malo reskiral akkuje pa 2C, tako da bi bilo polno v pol ure. Blagodejno zanje ni, vendar nekateri polnejo izključno s takim tokom in ni nobenih problemov. Res pa je da se gre za večje in zmoglivejše celice.

LP!
Jure
CNC Frezanje Aluminija, medenine, lesa, karbona in umetnih materialov + Struženje kovin
3D Tisk PLA, PETG, ABS, TPU
Konstruiranje, izdelava in lotanje tiskanih vezij
www.JKTech.si
Uporabniški avatar
FastOne
Freak
Prispevkov: 686
Pridružen: 06 Maj 2007, 20:10
Kraj: M. Sobota

Odgovor Napisal/-a FastOne »

Ah ta elektrika ....

Na sliki je adapter, naprava, ki zmanjša 230V napetost na 6V, jo usmeri in zmore dati od sebe največ 650mA. Če ga obremeniš več se pregreva ali celo pregori. Na to zadevo ne moreš direktno priključiti LiPo baterije, nekje vmes mora biti nekakšne enostaven polnilec, ki omejuje tok polnjenja in napetost na 4,2V za eno celico. Podobno imajo rešeno mobilni telefoni, polnilno vezje je namreč nekje v telefonu, priključimo pa samo navaden adapter in ne ponilec.

lp Mitja
kaltenekar
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 15 Avg 2009, 15:23

Odgovor Napisal/-a kaltenekar »

Poj bo treba počakat kar eno uro in pol. Drugač ma ta adapter eno ledico ki gori ko ni helihopter prikloplen in ko pa se polni pa ugasne in ko je baterija polna se spet prižge.

Hvala za vso pomoč, nism glih štromar zato prašam strokovnjake.

LP
Uporabniški avatar
FastOne
Freak
Prispevkov: 686
Pridružen: 06 Maj 2007, 20:10
Kraj: M. Sobota

Odgovor Napisal/-a FastOne »

kaltenekar napisal/-a:Poj bo treba počakat kar eno uro in pol. Drugač ma ta adapter eno ledico ki gori ko ni helihopter prikloplen in ko pa se polni pa ugasne in ko je baterija polna se spet prižge.
LP
Lipo baterije se načeloma polni 1 uro, hitreje jih naj ne bi. Torej več kot pol ure niti ne moreš skrajšati časa polnjenja. Ledica v adapterju verjento gori samo, ko je ta neobremenjen, zato zagori, ko polnilno vezje v helikopterju zaključi polnjenje.

lp Mitja
Odgovori

Vrni se na Mikro-elektro helikopterji