E-Sky Lama v3, v4...

Debata o modelih: PicoZ, Hummingbird, Sabre, Dragonfly, MicroBell, Ikarus Piccolo, Walkera in podobnih
Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ajnstajn » 02 Apr 2008, 18:24

1. Imel se nesrečo, ker mi je helikopter v trenutku podivjal v prostoru visokem 2m. Kakšen je bil razlog za to? (baterija je bila polna)
Motnje? Podivjal misliš za trenutek in je potem nehal, ali dalj časa in ni nehal?
2. Ali mora biti antena (žica) napeljana po helikopterju ali je dovolj, če je zvita?
Lahko je zvita, vsaj jaz sem vedno tako letel brez težav.
3. Kako velik prostor potrebujem za nemoteno letenje?
Kolikor ga pač rabiš. Pa čim manj ovir (mize, stoli, omare, psi...)
4. Ali lahko letim zunaj, če ni vetra?
Zakaj pa ne, ampak res samo, če ni vetra.

martinzone
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 02 Apr 2008, 18:02
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a martinzone » 02 Apr 2008, 18:28

Podivjal je za nekaj sekund, kar je bilo dovolj za "strmoglavljenje". Izgledalo je tako, da ga je naenkrat izstrelilo v strop, nato pa je omahnil na tla. :evil: :evil: :evil:

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 3996
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 02 Apr 2008, 20:51

Kaj si pa delal tisti trenutek z helikopterjem? Kje je bila pozicija gasa (leva ročica gor/dol). Kje so bila stikala smeri kanalov oz. t.i. reversi?

martinzone
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 02 Apr 2008, 18:02
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a martinzone » 03 Apr 2008, 18:42

Hvala za nasvete. Prvič mi je lama podivjala zaradi izpraznjenosti baterije na daljincu. Drugič pa je bila baterija polna (tudi baterija v helikopterju). Možno je bilo, da so bile za strmoglavljenje krive motnje...
Imam še dve vprašanji:
Ali je možno, da pride v prostorum, visokem 2m do "odboja" zraka in da zaradi tega helikopter ponori?
Ali je možno, da majhen prepih zmanjša upravljalnost helikopterja?

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 3996
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 03 Apr 2008, 19:07

martinzone napisal/-a:Hvala za nasvete. Prvič mi je lama podivjala zaradi izpraznjenosti baterije na daljincu. Drugič pa je bila baterija polna (tudi baterija v helikopterju). Možno je bilo, da so bile za strmoglavljenje krive motnje...
Imam še dve vprašanji:
Ali je možno, da pride v prostorum, visokem 2m do "odboja" zraka in da zaradi tega helikopter ponori?
Ali je možno, da majhen prepih zmanjša upravljalnost helikopterja?

Sprejemnik, kot ga imaš na lami bo brez signala od oddajnika (če se ti sprazne baterija, ali če ni prižgan, pobiral vse možne signale iz okolice, zato ti je v prvo tudi podivjal. To je nekaj običajnega. Zapomni si, prvo oddajnik, nato sprejemnik in pri ugašanju obratno, prvo sprejemnik (izključi baterijo, nato oddajnik).

Motnje so vsakdanjik na PPM sistemih. Gre za nekodirano povezavo med oddajnikom in sprejemnikom.

Helikopter se da povsem lepo leteti v zaprtih prostorih s stropom višine 2m. Zrak nima toliko vrtinčenja da bi helikopter "ponorel". Manjši prepih ali veter na prostem z lahkoto vpliva na tako mali helikopter, poleg tega pa ima zelo primitivno krmiljenje in je zaradi tega še bolj dovzeten do izgube kontrole nad letenjem.

www
Začetnik
Prispevkov: 15
Pridružen: 21 Apr 2008, 12:28

Odgovor Napisal/-a www » 21 Apr 2008, 13:51

Phoinix napisal/-a:Helikopter je nestabilen letalni stroj. Premakneš eno komando le to vpliva in zahteva opravke vseh drugih komand in osi.

Noben helikopter ni absolutno stabilen. Počakaj da (če) boš letel večje, zaresne helikopterje. Tam pride nestabilnost do izraza veliko bolj.

Alu set nič ne bo pripomogel k stabilnosti ali upravljivosti, le bol trden je v primeru crasha.

Oblekica takih helikopterjev zelo malo vpliva na letalne lastnosti helikopterja, razen če hočemo biti picazli :D
Se strinjam z večino tvojega posta, vendar v primeru teh majnih "poceni" helikopterjev se aluminjasti deli dobro odnesejo seveda če je pilot relativno izkušen, ker imajo originalni plastični deli veliko "lufta", in so zaradi tega razloga po večini nestabilni in neprecizni.

sam itak dobiš simulator zraven teh E-Sky Lam kar bi ti mogel pomagat z začetk letenja

Drgač je Lama pač ko-aksialc, za relativno malo denarja se lahko ima z njim velik zabave :P ne moreš pa pričakovat kej preveč :P

www

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 3996
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 22 Apr 2008, 07:27

www napisal/-a: Se strinjam z večino tvojega posta, vendar v primeru teh majnih "poceni" helikopterjev se aluminjasti deli dobro odnesejo seveda če je pilot relativno izkušen, ker imajo originalni plastični deli veliko "lufta", in so zaradi tega razloga po večini nestabilni in neprecizni.
Moram rečt, da nisem opazil nobene razlike, ko sem micro 47G nadgradil v ALU. V žepu je bolelo, helikopterček je bil pa še vedno stabilen kot balon na štrikcu :D

www
Začetnik
Prispevkov: 15
Pridružen: 21 Apr 2008, 12:28

Odgovor Napisal/-a www » 22 Apr 2008, 11:15

Hehe :lol:

Ja ti micro helikopterji, so res težko obvladljivi, hehe, mogoče pa ti dodatki ne pomagajo toliko pri ko-aksialcih? Ker, ko sem si na Piccolu menjal swashplate pa v bistvu celotno glavo, je bila razlika dan in noč. Moram priiznat da z ko-aksialci res nima izkušenj, in je to mogoče razlog da se pri tebi letalne sposobnosti niso izboljšale?

Hvala
www

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 3996
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 22 Apr 2008, 11:24

ALU dodatke na koaksialcih se splača kupovat le za primere crashov. Obe glavi sem polomil med crashi, zato sem potem vložil nekaj denarja v ALU. Letalne sposobnosti se niso kaj dosti spremenile, sem pa privarčeval nekaj denarja, oz. punca ga je :D Pomojem ne gre toliko za preciznost, ker je tako ali tako stabilen.

Za piccolo in razne sabre pa veramem, da se že pozna, ko se odpravi nekaj zračnosti.

h3x0r
Razpravljalec
Prispevkov: 107
Pridružen: 10 Mar 2008, 18:08
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a h3x0r » 22 Apr 2008, 13:28

Hm to se sploh ne splača kupovat.

www
Začetnik
Prispevkov: 15
Pridružen: 21 Apr 2008, 12:28

Odgovor Napisal/-a www » 22 Apr 2008, 14:11

In kakšni se ti zdijo te koaksialci? Sem malo razmišlju da si bi enega kupil, da bom lahko brez skrbi po hiši malo letel. Veliko ljudi pravi da so totalno brezveze, sam bi rad mel en heli za katerega mi ni portebno toliko skrbet

Na piccola sem dal MS Hornet blades-e pa Orion Elite Pro motor, kar pomeni izredno visoki head speed-i (manj majo pitch-a kot original), kar pomeni veliko bolečin ali za mene ali pa za pohištvo in helikopter, ko gre kej narobe :P

Hvala
www

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 3996
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 22 Apr 2008, 15:31

Za po hiši letet so super. Neobčutljivi na konkretne poškodbe, prav tako pa pohištvo nebi smelo biti poškodovano, če le pred trkom ugasneš motorja :D

Pomojem so primerni le za tako letenje. Progresivni let ni za ta helikopter. Slej ko prej se zaradi mehanizma (zgornji, stabilizirani rotor), popolnoma ustavi, čeprav imaš ciklično komando popolnoma v eno smer. Ostri zavoji v večini primerov pomenijo srečanje s tlemi.

Jaz ga imam na strani trenutno, ampak me pa od časa do časa zamika, in ga poženem.

Uporabniški avatar
ajnstajn
Freak
Prispevkov: 577
Pridružen: 13 Avg 2006, 09:58
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ajnstajn » 22 Apr 2008, 15:40

Tudi, če priletiš v pohištvo s prižganim motorjem ne bo hudega. Jaz sem npr. s polnim gasom priletel v steno, zavese, stole, mizo, omare, enkrat se je celo badminton lopar nekako znašel na poti in ni vidnih sledov na pohištvu :lol:

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 3996
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 22 Apr 2008, 16:06

Hehe... Kids, don't try this at home... no really :D

Slika

www
Začetnik
Prispevkov: 15
Pridružen: 21 Apr 2008, 12:28

Odgovor Napisal/-a www » 22 Apr 2008, 16:42

Hehehe :D

Zvenijo dost zabavni

Po teh postih, si ga bom skoraj sigurno mogu dobit :wink:

Hvala
www

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 3996
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 23 Apr 2008, 08:09

Hehe, lejga. Čist not padu :D

Uporabniški avatar
Jernej21
Razpravljalec
Prispevkov: 58
Pridružen: 30 Dec 2007, 20:10
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jernej21 » 22 Maj 2008, 14:12

Imam težavo z mojo Lamo. Približno 2 meseca ga nisem vozil in zdaj ga nemorem niti vklopiti. Kaj je lahko to kriva baterija?
HPI Baja 5B SS
Carson CP - L Chassis - BMW M3 GTR
Carson MT - 1 Nitro
___________________

Jernej

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 3996
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 22 Maj 2008, 14:15

Si pustil baterijo priklopljeno ali napolnjeno v tem času? Je baterija napihnjena?

Uporabniški avatar
Jernej21
Razpravljalec
Prispevkov: 58
Pridružen: 30 Dec 2007, 20:10
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jernej21 » 22 Maj 2008, 15:09

HPI Baja 5B SS
Carson CP - L Chassis - BMW M3 GTR
Carson MT - 1 Nitro
___________________

Jernej

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 3996
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 22 Maj 2008, 15:11

Napihnjena ni. Kaka je voltaža?

Uporabniški avatar
Jernej21
Razpravljalec
Prispevkov: 58
Pridružen: 30 Dec 2007, 20:10
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jernej21 » 22 Maj 2008, 18:54

7.4V/1200mAh

To piše na bateriji, upam da sem prav prepisal.
HPI Baja 5B SS
Carson CP - L Chassis - BMW M3 GTR
Carson MT - 1 Nitro
___________________

Jernej

Uporabniški avatar
andrej007
Profesor
Prispevkov: 1245
Pridružen: 06 Okt 2006, 12:43
Kraj: Domžale

Odgovor Napisal/-a andrej007 » 22 Maj 2008, 18:59

On misli kakšna je voltaža sedaj (po premoru) :wink:
Modelarstvo je droga ,ki škoduje predvsem finančnemu stanju odvisnika :lol: :roll: :lol:


lp Andrej

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 3996
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 22 Maj 2008, 19:07

Kaka je voltaža na bateriji če pomeriš z multimetrom?

Phoinix
Dr. Modelar
Prispevkov: 3996
Pridružen: 27 Okt 2005, 21:19

Odgovor Napisal/-a Phoinix » 01 Jun 2008, 12:49

@Jernej, si ugotovil kaj je narobe? Kako je potem z baterijo?

Uporabniški avatar
zosek
Tekmovalec
Prispevkov: 218
Pridružen: 08 Avg 2008, 13:47
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a zosek » 15 Avg 2008, 21:38

Da ne bom odpiral nove teme bom kar tukaj napisal moj problem z lamo.
Danes popoldan sem svojega helija vozil zunaj na travniku v rahlem vetriču, ko je le ta postal pre hud, sem s helikopterjem pristal in počakal na umiritev vetra. Vse lepo in prav dokler mi lama kar naenkrat ni hotela več v zrak. Postavil sem jo na gladko površino saj sem mislil, da se zataknila v kakšno travnato bilko ali kaj podobnega. Na gladki površini počasi dodajam plin, nakar se mi helikopter začne vrteti na mestu. Po kratkem opazovanju sem opazil, da se spodnji rotor vrti prepočasi. Na dotik sta se mi zdela oba motorja enako vroča, tudi po vohu zadnji motor (poganja spodnji rotor) ni nič smrdel. Helikopter sem pustil počivati ~15min nakar sem ponovno vzletel. Deloval je slabih 5min nakar se je zopet začel vrteti na mestu. Sedaj pa se sprašujem kaj bi lahko bilo narobe. Ali je možno, da se je helikopter zaradi prevečih vzletov iz trave preveč segrel in tako skuril? Prosim za pomoč [-o< :)

Hvala, LP
Matija

edit: problem je rešen, mi je počil en zobnik

Odgovori

Vrni se na