Blade CX2 RTF Electric Coaxial Micro Heli
Blade CX2 RTF Electric Coaxial Micro Heli
Še en mali heli, ki pa se že spogleduje z novo tehnologijo. V kompletu so namreč komande 2.4GHz DSM.
http://www.e-fliterc.com/Products/Defau ... D=EFLH1250
http://www.e-fliterc.com/Products/Defau ... D=EFLH1250
- Priponke
-
- 4Blade-CX2-layout-shot_sm.jpg (7.79 KiB) Pogledano 5213 krat
Lp Matej
Ne še. Zadeva je zelo enostavna za leteti pa tudi precej zdržljiva je. Pred 5 minutami sem sicer po nesreči zadel rob pohištva z rotorji (kdo je rekel kaj o enostavnosti ? ). Malo pred trkom sev vzel gas do konca, da ne bi še kaj dodatnega počilo če že gre neizogbno trku nasproti. Nakar je padel z enega metra na tla - brez poškodb .
Za letenje v dnevni sobi je priporočljivo imeti kar nekaj prakse, saj veter, ki ga ustvarja sam helikopter ustvarja precej nemirno ozračje in te lahko hitro preseneti blizu tlem in sten, v telovadnici pa moraš bit res trotl, daga razbiješ.
Drugače pa imaš kar nekaj video-ov na netu.
Za letenje v dnevni sobi je priporočljivo imeti kar nekaj prakse, saj veter, ki ga ustvarja sam helikopter ustvarja precej nemirno ozračje in te lahko hitro preseneti blizu tlem in sten, v telovadnici pa moraš bit res trotl, daga razbiješ.
Drugače pa imaš kar nekaj video-ov na netu.
Predelava Blade CX2
Nabavo sem si Blade CX2. Najprej se moram še naučiti leteti, ampak me že vnaprej okvirno zanima kak je s predelavo, naročanjem delom itd. Ker sem malo gledal da z malo predelave lahko narediš helikopter sposoben letenja tudi ob vetru.
Pozdravljen na forumu!
Mogoče bi ta tema bolje sodila v mapo "Mikro-elektro helikopterji".
Blade CX2 je tako imenovan "koaksialni helikopter" in je v enakem razredu kot priljubljena Lama in micro 47G. Od takega helikopterja nikakor ne moreš pričakovati letenja v vetru saj je omejen že v osnovi, ker nima kolektivne komande oz. spremembe vpadnega kota lopatic za spremembo vzgona. Vzgon reguliraš s spremembo obratov obeh glavnih rotorjev.
Lahko zaupaš, kje si prebral da je z modifikacijami zmožen takega letenja?
Mogoče bi ta tema bolje sodila v mapo "Mikro-elektro helikopterji".
Blade CX2 je tako imenovan "koaksialni helikopter" in je v enakem razredu kot priljubljena Lama in micro 47G. Od takega helikopterja nikakor ne moreš pričakovati letenja v vetru saj je omejen že v osnovi, ker nima kolektivne komande oz. spremembe vpadnega kota lopatic za spremembo vzgona. Vzgon reguliraš s spremembo obratov obeh glavnih rotorjev.
Lahko zaupaš, kje si prebral da je z modifikacijami zmožen takega letenja?
Npr. http://youtube.com/watch?v=MW0WqOtnG00
tail boom karbonasti se kupi, jas ga bom verjetno, pa še lahko se kupi drug trup.
tail boom karbonasti se kupi, jas ga bom verjetno, pa še lahko se kupi drug trup.
Karbonski trup namesto strukturnega, ki ima večjo površino, bo le malo vplival na "ne"očutljivost na veter. Malenkost manj bo "weathervane" efekta, ali obračanje nosa v veter, karkoli drugega bo pa ostalo kot je.
Kar helikopter naredi relativno neobčutljiv na veter je večja masa in/ali večje sposobnosti krmiljenja. Nič od tega se na tvojemu heliju ne bo spremenilo. Vlaganje v take dodatke bo prej ko ne razočaranje za kar nekaj denarja.
Kar helikopter naredi relativno neobčutljiv na veter je večja masa in/ali večje sposobnosti krmiljenja. Nič od tega se na tvojemu heliju ne bo spremenilo. Vlaganje v take dodatke bo prej ko ne razočaranje za kar nekaj denarja.
Dobil sem blade... ves navdušen ga odšel vozit nakar se mi je zlomil en krak . Ki ga naj dobim.. če se da na kaki slo trgovini dobit al samo ebay za take stvari obstaja?
Poleg tega še... helikopter se več noče odzivat na komande, sem probal napolnit baterijo in mi pokaže charge error. btw ( po padcu so se motorji 2x kar sami zavrteli čeprav sem imel izključen rc al kak se reče čudesu ).
Poleg tega še... helikopter se več noče odzivat na komande, sem probal napolnit baterijo in mi pokaže charge error. btw ( po padcu so se motorji 2x kar sami zavrteli čeprav sem imel izključen rc al kak se reče čudesu ).
Plast1c napisal/-a:Dobil sem blade... ves navdušen ga odšel vozit nakar se mi je zlomil en krak . Ki ga naj dobim.. če se da na kaki slo trgovini dobit al samo ebay za take stvari obstaja?
Poleg tega še... helikopter se več noče odzivat na komande, sem probal napolnit baterijo in mi pokaže charge error. btw ( po padcu so se motorji 2x kar sami zavrteli čeprav sem imel izključen rc al kak se reče čudesu ).
Na to je vedno potrebno prej gledat. Marsikje se dobi poceni helikopter, kje pa dele? Kot lexmark tiskalniki. Printer je poceni, čakaj da ti zmanjka kartuše. Pri tvojem helikopterju je drugače le to, da moraš še od daleč naročati rezervne dele. Nisem pred kratkim ravno pri Mibo modelih zasledil da se zalagajo z EF robo, med katero je tudi Blade?
Ne motim se, res je tudi Blade vmes. Vsaj rezervni deli bodo.
viewtopic.php?t=25958
Če si LiPo baterijo izpraznil preko pod določene voltaže je to to. Mogoče ima tvoj oče prav. V temi Akumuatorji in polnilniki si preberi kako se rokuje s temi baterijami, preden bo še več denarja v igri.
V navodilih poleg helikopterja sigurno piše redosled vklaplanja in izklapljanja oddajnika in sprejemnika. Sprejemnik brez oddajnika dela vse na pamet, karkoli pač pobere, uporabi. Odvisno seveda kak oddajniški sistem imaš.
Drugič pa prvo brat, potem kupovat. Prišparaš in privarčuješ kak sivi las.
Ja to bo to... jas na začetku baterije sploh napolnil nisem in sem jo verjetno zato preveč sprazno. Glede delov in tega mi je bilo že pred nakupom jasno da se nebojo dali dobit v sloveniji, vendar se dajo. Iz tiste trgovine kjer se ga naročo https://www.cool-pc.org/ se da dobit vse rezervne dele. Kupo pa sem si ravno blada zarai tega, ker se mi zdi da je ravno neki vmes med indoor in outdoor in zato pomoje nebo problem letet pri malo vetra. Zato sem pa malo reskiral za rezervne dele. Drugače pa hvala za pomoč.
Neglede na to, kaj pravijo na youtube, blade CX nikakor ne more biti outdoor zadeva. To boš kmalu ugotovil, upam da s čim manj škode. Indoor/outdoor je pogojno 200 elektro klasa (zaradi precej večje upravljivosti) in potem od 400 naprej. Z večanjem mase se odpornost na veter povečuje, pogojno pa tudi z večanjem krmarljivosti.
Če še vedno nisi našel odgovora zakaj se tvoj helikopter vedno narahlo vrti v desno smer:Blade CX2 Manual
V tem manualu poišči stran 33. Tam ti piše, kaj moraš narediti.
V tem manualu poišči stran 33. Tam ti piše, kaj moraš narediti.
Oprostite za zeeeeelo pozen odgovor ... heli leti vredu, ga že kar obvladam. Edino pojma nimam in se resnično zmeden, keri helikopter bi naj kupil sedaj. Toliko je stvari, na katere moraš pazit pri nakupu, da me zmede čisto ....pa še denar je kolko tolko problem ker sem gimnazijec. Bo treba delat čez počitnice!