RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
Moderatorji: tornado, bostjan9a, John
Re: RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
Glavni sodnik podeli par rumenih kartonov,kdor se ne umiri pa dobi rdečega,potem pa vsi nastopajoči precej bolj previdno sodelujejo......
Sicer je bil pa nekdo od udeleženih nekoč glavni sodnik(prostovoljno se je javil) in je med dirko komentiral. "Ti trojka, če ne obvladaš čolna pojdi domov trenirat".
Sicer je bil pa nekdo od udeleženih nekoč glavni sodnik(prostovoljno se je javil) in je med dirko komentiral. "Ti trojka, če ne obvladaš čolna pojdi domov trenirat".
Re: RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
Skode se dobro zavedam saj mi je odtrgalo nosilec motorja in polomilo eliso pa tudi lupina ni ravno perfektna. Ps: upam da bo taksnih trkov cim manj in upam tudi da bodo rezultati kmalu objavljeni
Re: RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
Vožnja nekaterih je bila obupna in nedopustna. Tisti ki še niste prebrali pravilnika in ne veste, kako se prehiteva, popravlja boje, ... predlagam, da si dobro preberete. Na včerajšnji tekmo so bile največje pomanjkljivosti po naslednji točkah:
- Vožnjo mimo boje po notranji strani, se lahko ponavlja, pri tem se ne sme ovirati drugih
modelov. Če pride do oviranja je lahko tekmovalec diskvalificiran.
- Ko hitrejši model prehiteva počasnejšega, ga počasnejši pri tem ne sme ovirati, vijugati ali
spreminjati smeri vožnje.
- Hitrjši model med prehitevanjem ne sme ovirati ali odrivati počasnejšega.
- Hitrejši model po prehitevanju lahko zapelje na linijo počasnejšega po treh dolžinah modela.
- Ko se počasnejši model približuje boji, ga lahko hitrejši model prehiti po notranji strani le v
primeru, da je počasnejši model za pet dolžin oddaljen od boje.
Če bi to upoštevali, nekateri ne bi smeli nadaljevati tekme! Strogo moramo določiti sodnika, ki bo razsodil, kaj je prav in kaj narobe!
Lahko bi se tudi menjali, odvisno kdaj ima kdo tek?
- Vožnjo mimo boje po notranji strani, se lahko ponavlja, pri tem se ne sme ovirati drugih
modelov. Če pride do oviranja je lahko tekmovalec diskvalificiran.
- Ko hitrejši model prehiteva počasnejšega, ga počasnejši pri tem ne sme ovirati, vijugati ali
spreminjati smeri vožnje.
- Hitrjši model med prehitevanjem ne sme ovirati ali odrivati počasnejšega.
- Hitrejši model po prehitevanju lahko zapelje na linijo počasnejšega po treh dolžinah modela.
- Ko se počasnejši model približuje boji, ga lahko hitrejši model prehiti po notranji strani le v
primeru, da je počasnejši model za pet dolžin oddaljen od boje.
Če bi to upoštevali, nekateri ne bi smeli nadaljevati tekme! Strogo moramo določiti sodnika, ki bo razsodil, kaj je prav in kaj narobe!
Lahko bi se tudi menjali, odvisno kdaj ima kdo tek?
Life is too short to dance with an ugly woman
Re: RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
Še eno vprašanje: a rezultati so že?
Kako je bil četrti tek?
Kako je bil četrti tek?
Life is too short to dance with an ugly woman
Re: RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
Kreš na prvi boji. Mi je odtrgalo drugi propeler ko sem se umikal. Vozili trije. Poljšak, Bulc ter jaz. Poljšak je nato zakjučil tek. Čoln ostal na prvi boji ker mi je propeler pofrzenkalo ko sem se umikal ter s properjem udaril v trup "kolega".
En trk štekam. Dva pa malce težje sploh če mi gresta po gobe 2 odlična propelerja. Še prebolevam. Vsekakor pa na naslednji temi en skupni pogovor kako in kaj ni odveč. Mislim, da nam vse gre za užitek in se bomo že kaj dogovorili. Če ne drugega bomo napisana pravila nekoliko obudili. Vsekakor pa uvedba sankcij ni odveč, tako bo vsaj tehnika vožnje ki je ključna za dober rezultat prišla do izraza. Bo potrebno pač več trenirati in posledično se bomo večkrat videvali.
Drugače pa je bila tekma zanimiva in se vsekakor veselim prihodnje, ki bo 25. maja. Samo še ta pravo eliso si moram omislit ker sta taboljše šle po gobe. Lp
En trk štekam. Dva pa malce težje sploh če mi gresta po gobe 2 odlična propelerja. Še prebolevam. Vsekakor pa na naslednji temi en skupni pogovor kako in kaj ni odveč. Mislim, da nam vse gre za užitek in se bomo že kaj dogovorili. Če ne drugega bomo napisana pravila nekoliko obudili. Vsekakor pa uvedba sankcij ni odveč, tako bo vsaj tehnika vožnje ki je ključna za dober rezultat prišla do izraza. Bo potrebno pač več trenirati in posledično se bomo večkrat videvali.
Drugače pa je bila tekma zanimiva in se vsekakor veselim prihodnje, ki bo 25. maja. Samo še ta pravo eliso si moram omislit ker sta taboljše šle po gobe. Lp
Re: RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
To velja le če sta oba modela na idealni liniji.Če je počasnejši model na liniji ,zunaj to je desno,mora zavoj končati v isti oddaljenosti od boje kot je zavoj začel, in ne sme "zategniti" zavoja.Torej če je v tem primeru hitrejši na idealni liniji lahko mirno nadaljuje vožnjo,seveda pod enakimi pogoji,v enaki oddaljenosti kot je ovinek začel,ga mora tudi končati......Ko se počasnejši model približuje boji, ga lahko hitrejši model prehiti po notranji strani le v
primeru, da je počasnejši model za pet dolžin oddaljen od boje.
- Priponke
-
- nav p.PDF
- (293.69 KiB) Prenešeno 94 krat
Re: RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
The Edge napisal/-a:Vožnja nekaterih je bila obupna in nedopustna. Tisti ki še niste prebrali pravilnika in ne veste, kako se prehiteva, popravlja boje, ... predlagam, da si dobro preberete. Na včerajšnji tekmo so bile največje pomanjkljivosti po naslednji točkah:
- Vožnjo mimo boje po notranji strani, se lahko ponavlja, pri tem se ne sme ovirati drugih
modelov. Če pride do oviranja je lahko tekmovalec diskvalificiran.
- Ko hitrejši model prehiteva počasnejšega, ga počasnejši pri tem ne sme ovirati, vijugati ali
spreminjati smeri vožnje.
- Hitrjši model med prehitevanjem ne sme ovirati ali odrivati počasnejšega.
- Hitrejši model po prehitevanju lahko zapelje na linijo počasnejšega po treh dolžinah modela.
- Ko se počasnejši model približuje boji, ga lahko hitrejši model prehiti po notranji strani le v
primeru, da je počasnejši model za pet dolžin oddaljen od boje.
Če bi to upoštevali, nekateri ne bi smeli nadaljevati tekme! Strogo moramo določiti sodnika, ki bo razsodil, kaj je prav in kaj narobe!
Lahko bi se tudi menjali, odvisno kdaj ima kdo tek?
Absolutno se strinjam da bi se menjali in bi sodili mi, tekmovalci. In menim da so ti prekrski cedalje bolj predrzni a spregledani. Predlagam pa da bi sodili tekmovalci in sicer vsak te k drugi da bi se izognili kasnejsim opazkam ces da nisem dobro vozil, saj me je oviral sodnik ali pa da naj bi bil pristranski.
Re: RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
Iz tega bo še večja" štala".Sodnik mora biti en in neodvisen.To sem napisal takoj zgoraj,pa verjetno niste razumeli za kaj gre...anze BDSH napisal/-a:The Edge napisal/-a:
Absolutno se strinjam da bi se menjali in bi sodili mi, tekmovalci. In menim da so ti prekrski cedalje bolj predrzni a spregledani. Predlagam pa da bi sodili tekmovalci in sicer vsak te k drugi da bi se izognili kasnejsim opazkam ces da nisem dobro vozil, saj me je oviral sodnik ali pa da naj bi bil pristranski.
vglavnem oseba ki se je prostovolno javila se sodnika je takoj pametovala,glede na to,da je bila vsaj po mojih podatkih sedaj glavni akter kreširanja...........................................................................................................................................................Sicer je bil pa nekdo od udeleženih nekoč glavni sodnik(prostovoljno se je javil) in je med dirko komentiral. "Ti trojka, če ne obvladaš čolna pojdi domov trenirat".
Re: RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
Aleš se strinjam s tabo, da mora biti ena oseba sodnik. problem je dobiti človeka, ki si bo 4 ure vzel časa. Spremljevalci so ponavadi pomočniki in nimajo časa. Mogoče bi DML imelo stalnega sodnika na tekmah (samo predlog)?
Life is too short to dance with an ugly woman
Re: RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
Kdaj bodo rezultati objavljeni?
Re: RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
Objavljam rezultate 2. tekme za DP .
lp
lp
- Priponke
-
- 2 tekma 11_05_2014_tekmovalci.pdf
- Rezultati 2. tekme za DP
- (117.98 KiB) Prenešeno 138 krat
Re: RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
Malo v razmislek tistim ki ;;ne vejo;; kaj delajo.
Naviga world championship 2013, pa poglejte kako se vozi.
http://youtu.be/crlGGESy5XE
Tole pa je Ruski finale 2013
http://youtu.be/iqDK08rGxlE
L.p.
Naviga world championship 2013, pa poglejte kako se vozi.
http://youtu.be/crlGGESy5XE
Tole pa je Ruski finale 2013
http://youtu.be/iqDK08rGxlE
L.p.
Together we build, united we race.
Re: RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
Objava 3. tekme v kategoriji FSR-M bo kmalu zunaj tako da se lahko prijaviš.
Več kot nas bo bolj bo veselo
Pa še o redečih ter rumenih kartah je govora pa niso Tarok
Mislim, da če bo vsak svojo linijo vozil po pameti nebo težav ter polomij kot smo jih imeli na zadnji tekmi.
Vsekakor se veslim naslednjega srečanja. Upam, da se vidimo v čim večjem številu!!
Več kot nas bo bolj bo veselo
Pa še o redečih ter rumenih kartah je govora pa niso Tarok
Mislim, da če bo vsak svojo linijo vozil po pameti nebo težav ter polomij kot smo jih imeli na zadnji tekmi.
Vsekakor se veslim naslednjega srečanja. Upam, da se vidimo v čim večjem številu!!
Re: RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
Rusi celo zimo na trdo trenirajo..................
Re: RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
Haha, tistega brkota pa poznam...
Lep pozdrav,
Jaro
___________________________________
"Zeit ist weg! Letzte Runde!" (Ivan Kneys)
Jaro
___________________________________
"Zeit ist weg! Letzte Runde!" (Ivan Kneys)
Re: RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
Tole sem pobral v drugi temi......... kaj ni to po pravilniku takoj rdeč karton ? Za onega ki ga je zadel seveda...Med drugo vožnjo je eden od čolnol obtičal prav na liniji med drugo in tretjo bojo. Parkrat sem se ga ognil, med enim krogom pa nisem bil pozorn nanj in sem ga zadel "na polno". Oba sva jo k sreči odnesla samo z odrgninami:
Re: RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
Da ne bo kakega iskanja kje in kako - tule: viewtopic.php?f=4&t=88103AlesZ napisal/-a:Tole sem pobral v drugi temi......... kaj ni to po pravilniku takoj rdeč karton ? Za onega ki ga je zadel seveda...Med drugo vožnjo je eden od čolnol obtičal prav na liniji med drugo in tretjo bojo. Parkrat sem se ga ognil, med enim krogom pa nisem bil pozorn nanj in sem ga zadel "na polno". Oba sva jo k sreči odnesla samo z odrgninami:
Tisti, ki je gazil sem bil jaz. Če je to za rdeči karton?
Pravilnik: download/file.php?id=195168
Notri piše marsikaj - in to zagotovo z razlogom. Že na tekmi mi je nekdo omenil, da večina tekmovalcev, ki že leta tekmujejo, pravilnika še ni prebrala. Zgleda da je to res....
Par citatov:
4. Modeli v kategorijah FSRE, Eco, Mono in Hidro morajo imeti obvezno obarvano 1/3 dna v
vidno živo barvo, da ostali tekmovalci lažje opazijo obrnjeni model na vodi.
1. Vsak tekmovalec mora imeti na pomolu zagotovljen prostor v širini 1.5m. Za F1 in F3 pa 3m.
Štartna mesta za FSRE, ECO, Mono, Hidro in Eco-Team morajo biti oštevilčena. Štartne
številke so na štartnem mestu postavljene od leve proti desni. Če ima kategorija več tekov so
tekmovalci za vsak tek razvrščeni na drugem mestu. Če je bil tekmovalec v prvem teku na
prvem mestu, je v naslednjem teku na zadnjem mestu in obratno.
4. Štartno mesto mora biti stabilno in ne sme spreminjati položaja ali lege. Zgornji rob pomola
mora biti največ 250 mm od vodne gladine.
6. Modelov drugih tekmovalcov med tekmo ne smemo ovirati. Počasnejše modele lahko
prehitavamo po zunanji strani in to za dolžino čolna. Kakršnokoli oviranje in trk se lahko
kaznjuje z rumenim kartonom, če pa je to večji prekršek pa lahko tudi z rdečim kartonom. Trije
rumeni kartoni so diskvalifikacija za tisti tek, ravno tako en rdeči.
13. Tekmovalec se lahko pisno pritoži v desetih minutah po končanem teku.
Drugi prekršek, večje oviranje ali trk v stoječ model se kaznuje z odbitkom enega kroga in rumenim
kartonom
konec citatov......
Torej moje mnenje:
- ni pametno sodit stvari, ki jih nisi videl in ne poznaš vseh podrobnosti (zato tistih 10 minut)
- pravila so zapisana in če se jih striktno držimo, lahko sezono kar zaključimo, ker bodo vse tekme nelegalne (sodniki, pomol od vode, število reševalnih čolnov...)
- več kot pol čolnov je nelegalnih (vključno z mojim, ki je lani dosegal vidna mesta - pobarvanost dna...)
- če še zaostrimo pravila (samo tista, ki bi komu prišla prav), bo veliko krega o tem ,zakaj se nekatera pravila ostrijo, druga opuščajo, udeležba še manjša in posledično še bolj oskubljena scena - se morda vidimo naslednje leto...
- kazen za trk v stoječ model je jasno predpisana, za neskladen model pa tudi... 10 minut tudi
Po tekmi nas je na ZS kontaktiral Boštjan o mojem mnenju glede tekme:
Za naslednjo tekmo so prijave že v teku, naj se prijavijo tisti ki mislijo tekmovat, sodniki, reševalci .... Tekmovalci pa naj si le preberejo pravilarc-ryder napisal/-a:Zadeva: RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
Zdravo!bostjan9a napisal/-a:Rezultati današnjega tekmovalnega dne bodo objavljeni v nekaj dneh. Najprej bi pa rad pojasnila glede vožnje nekaterih tekmovalcev in unečenja oz. poškodovanja modelov. Osebno so mi taka dejanja nedopustna in kot vodja elektro sekcije jih ne bom toleriral. Prosim vse udeležence tekmovanja da podajo izjave in svoja videnja lahko tudi na ZS.
Hvala in lep pozdrav na naslednji tekmi 25, maja.
Boštjan
Najprej vse pohvale za izvedbo tekmovanja!
Peljati tekmo, zraven še voziti dve kategoriji in miriti udeležence in mimoidoče - ni glih za vsakogar!
Glede vožnje in lomljenja modelov pa - se dogaja. A odvisno od tega, kako se dogaja. Če se po nesreči in zaradi neznanja je pač to treba vzeti v zakup kot del športa.
Drugo pa je brezbrižna vožnja, ki ima za posledico kar koli že, samo da je rezultat...
Nisem v poziciji, da bi dal oceno o razlogih za kreš, ker je bila to moja prva tekma - a ne želim si, da bi moral po vsaki tekmi ponovno izdelati model - tako da se strinjam z ukrepi za bolj defenzivno plovbo!
LP in čestitke še enkrat Andreju.
Pred tekmo naj bo kratek brifing (in se pojasni, katera pravila se bo med to tekmo striktno upošteval in kaj naj bi tekmovalci izboljšali do konca sezone)
Predvsem modele za letos pustimo kot so, glede vožnje in defenzivnosti le te pa z moje strani ni nobenih zadržkov - celo želja, da se zadeva umiri!
In potem tekma po dogovorjenih pravilih. Deset minut po tekmi pa naj bo mir in tišina Pa kaj hladnega za po grlu
Zame je to predvsem zabava na fer-play nivoju in želim, da to tudi ostane.
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
V tem ali podobnem duhu bi morali tudi ostati. Ne gremo se profesionalce, če pa kdo hoče biti, naj gre v tujino.rc-ryder napisal/-a:
Zame je to predvsem zabava na fer-play nivoju in želim, da to tudi ostane.
LP
Naše tekme sigurno ne ustrezajo vsem tehničnim zahtevam, mogoče tudi nekateri modeli ne 100%, je pa največji variabilni del naša vožnja, ki se jo moramo naučiti in upoštevati pravila med vožnjo.
Life is too short to dance with an ugly woman
Re: RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
Nisem nameraval sploh nikogar obtoževat,zato sem šel v drugo temo.Imel pa sem v spominu da je za to neka kazen.Mislim da pravila niso posodobljena in je verjetno kaka razlika.Še takrat ko sva z Alešem tekmovala,smo pač vedno zapisali,da pri nejasnostih prevlada Naviga pravilnik.Kot se spomnim ga pa nismo precej časa popravljali.Verjetno bo moral nekdo to malo preverit odstopanja in to uskladit.Tisti, ki je gazil sem bil jaz. Če je to za rdeči karton?
Re: RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
Slovenci smo znani po tem, da smo bolj papeški od papeža....AlesZ napisal/-a:Nisem nameraval sploh nikogar obtoževat,zato sem šel v drugo temo.Imel pa sem v spominu da je za to neka kazen.Mislim da pravila niso posodobljena in je verjetno kaka razlika.Še takrat ko sva z Alešem tekmovala,smo pač vedno zapisali,da pri nejasnostih prevlada Naviga pravilnik.Kot se spomnim ga pa nismo precej časa popravljali.Verjetno bo moral nekdo to malo preverit odstopanja in to uskladit.Tisti, ki je gazil sem bil jaz. Če je to za rdeči karton?
Sem poiskal Naviga pravilnik (2011) Kar najdem o kaznih in pravilih za Eco Expert je tole:
3. The hulls of boats in the classes FSRE, Eco(Mini Eco Expert, Mini Eco Standard, Eco Standard, Eco Expert, Eco Team, Mini Eco Team), Mono/Hydro must have a well recognizable colour. (This well recognizable colour must amount at least 1/3 of the bottom of the hull). This should contribute to the clear recognition of a capsized model. Dark, for example black, deep-blue or similar colours are not permitted
4. Should the recovery boat have to drive onto the course during a heat, the recovery boat always has priority of way. The recovery boat is to be passed at slow speed. Any danger for the recovery boat and its occupants is absolutely to be avoided. If the recovery boat is touched by a boat during a heat this counts to an automatic disqualification of the competitor. With an accidental touch a 1 lap penalty can occur (this lies in the judgement of the starting judge).
pri nas so ta pravila bolj ostra...
Potem o prvi pomoči:
12. At a World Championship event, Medical Personal has to be present at all times, every race platform must have a First Aid kit available.
Pri nas v pravilu, da mora vsak tekmovalec na tekmi imeti svoj komplet prve pomoči....
Splošne kazni letijo predvsem na trke in nešportno vedenje (ta del je precej usklajen z našim...):
D. Penalties
1. All penalties are to be declared to the competitor immediately. There is no Protest to this judgement.
6. If any competitor runs over a non moving boat, a yellow card with a 1 lap deduction penalty is given to the driver of that boat who hit the non moving boat, when avoiding it was possible. If the same driver hits this non moving boat a second time, a red card is given. This means disqualification for that heat. If the non moving boat is declared a " dead " boat by the Platform Judge any running into it automatically leads to a red card.
7. Should a boat pop out of the water or suddenly spin out so a collision is unavoidable, no penalty will be called.
9. If in certain classes, a buoy is passed on the wrong side, one is allowed to turn back and round the buoy in the correct manner. However if any other competitor is hindered or touched in doing so, a 1 lap penalty is given. Another similar incident leads to disqualification for that heat.
10. A slower boat can be passed on either side. The slower boat should then hold its course and in no way hinder the overtaking boat. Any obstruction will lead to a 1 lap penalty. If a slower boat repeats this, he will be disqualified for that heat. Any form of "Team" racing, hindering other competitors boats or even damaging them will be sanctioned with a Red card. A faster boat overtaking a slower boat can also not cause any obstruction to the slower boat, if a collision occurs caused by the faster boat, a Yellow card will be given. Should this lead to the early retirement of the slower boat, a Red card will be given.
11. Un- sportsmanlike conduct, hindering another competitor, causing danger to spectators or hitting the race platform can be sanctioned by the Platform Judge at his own judgement,
a.) First offence, official warning ( yellow card)
b.) At a second time or in case of reckless behaviour, a red card will be given ( disqualification). The competitor is to take his boat out of the water immediately.
12. Fair play is to be respected at all times. Should a competitor behave un-sportsmanlike towards other competitors or Judges, he will be disqualified immediately for the event by the Main Judge; ( on advice from the Platform Judge). Any physical violence towards other people leads to an immediate expelling from the grounds. This also counts for start helpers. Further penalty will be decided afterwards by the Naviga Presidium.
Torej na kratko in po slovensko:
- hitrejši ne sme trčiti v počasnejšega
- počasnejši ne sme ovirati hitrejšega
- rumen karton na prvo besedo sodnika v primeru kakršnegakoli namernega oviranja sotekmovalcev - ponovitev istega dejanja takoj rdeč karton
- če hitrejši trči v počasnejšega, dobi rumen karton in odbitek enega kroga
- če hitrejši onesposobi počasnejšega potem hitrejši dobi rdeč karton (diskvalifikacija za en tek)
- nešportno vedenje pomeni takojšnjo izključitev iz dirke
Dejansko pa se pravilo razlikuje prav pri mojem prekršku... Pri nas rumen karton in odbitek, v Navigi rdeč karton.
Vzamemo pa tisto pravilo, ki je za nas ostrejše.
Tako da nam je težje ... Vse je jasno;-)
Torej Naviga ali naš pravilnik? Al po dogooru? Boštjan?
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: RAZPIS 2. TEKMA FSR-M, za DP Koseze z dne 11.5.2014
V kolikor sem sodeloval na čolnarskih tekmah nikoli ni bil izveden brifing.rc-ryder napisal/-a: Pred tekmo naj bo kratek brifing (in se pojasni, katera pravila se bo med to tekmo striktno upošteval in kaj naj bi tekmovalci izboljšali do konca sezone)
Edino takrat ko sem s hydrotom ponavljal bojo (kakor to storijo v eco klasi) sem bil deležen par komentarjev kaj se lahko in kaj ne počne. Sedaj vem za vedno
Ostala modelarska tekmovanja pri katerih sem sodeloval so vedno vsebovala brifing pilotov pred tekmovanjem. Pa če tudi so okoli zbrani sami znani in izkušeni obrazi, ki so preposlušali pravila tekmovanja več kot 100krat. Je brifing izveden s strani vodije tekmovanja.
www.okarbon.eu