Staudacher GS-600

Ravne na Koroškem, Kotlje 84, 2394 Kotlje, Kontaktna oseba: Andrej Kodrun, andrej.kodrun@amis.net, GSM: 041-527-210

Moderator: akodrun

Uporabniški avatar
mato
Freak
Prispevkov: 956
Pridružen: 22 Dec 2004, 15:56
Kraj: Slovenj Gradec

Odgovor Napisal/-a mato » 12 Maj 2007, 20:51

Bray:
Za servote in sprejemnik imam BEC, ker imam napajanje z LiPo. Za motor pa imam NiMh brez BEC-a

Tale BEC:
http://www.der-schweighofer.at/web/prod ... prodID=443

Ni pa problem v BEC-u, saj sem tik pred padcem delal počasen šolski krog, torej nič takega, kar bi bilo obremenjujoče za serve - posledično za BEC.

Miskolin:
Imaš prav, res ti vse dol pade. Če ga bo kdo hotel odpeljati, ga bom dal, drugače ga bom pa pokrpal. Po ponovnem pregledu sem ugotovil, da popravilo niti ne bo zahtevno. Zanimivo mi je, da je bajonet ostal nepoškodovan. Očitno je večino sile prevzelo podvozje, se je izplačalo, da sem ga navrtal.
Lp Matej

Uporabniški avatar
mico
Tekmovalec
Prispevkov: 275
Pridružen: 12 Mar 2007, 16:07
Kraj: Dravograd

Odgovor Napisal/-a mico » 12 Maj 2007, 20:52

To pa res ni fajn niti slisat, kaj sele dozivet...
Dej ga popravi, pa naprej... zakaj bi obupal, ziher se da kaj postimat da bojo manjse motjne.
Lp, Mitja

Uporabniški avatar
mato
Freak
Prispevkov: 956
Pridružen: 22 Dec 2004, 15:56
Kraj: Slovenj Gradec

Odgovor Napisal/-a mato » 12 Maj 2007, 21:07

Še slika mojga reveža.

Ena noga je odtrgana, ker ne bi smelo biti problem popraviti.
Nosilni stranici za pritrditev motorja sta počeni od tam naprej, ko sem rezal luknje, torej lahko na njiju pritrdim novo škatlo. Zgornja in spodnja sta bili itak samo s trikotno letvijo prilepljeni na trup.
Pokrov motorja bo pa rabil kakšno oplato tkanine odznotraj in odzunaj malo kita in barve. Na srečo ne manjka noben kos. Enako z levim copatkom. Desni je preživel.
Izpuh je doživel majhne aerodinamične popravke - cev je zapigana za par stopinj nazaj. Motor je v celoti ostal nedotaknjen vključno z GFK spinerjem :o

Če ne bi zmotal, da sem pristal na kolesa, bi verjetno bilo več škode.
Priponke
mini-P1110666.JPG
mini-P1110666.JPG (76.96 KiB) Pogledano 3308 krat
Zadnjič spremenil mato, dne 12 Maj 2007, 21:10, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp Matej

Uporabniški avatar
mato
Freak
Prispevkov: 956
Pridružen: 22 Dec 2004, 15:56
Kraj: Slovenj Gradec

Odgovor Napisal/-a mato » 12 Maj 2007, 21:08

Ve kdo, če je na letališču SG kaka zadeva, ki dela na 2,4 GHz?
Lp Matej

Uporabniški avatar
bray
Freak
Prispevkov: 928
Pridružen: 04 Maj 2006, 20:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a bray » 12 Maj 2007, 21:20

Torej BEC je linearni regulator, ki nic ne smeti, kar bi bilo mozno pri kaksnem switcherju...tako da tudi to odpade.
Hmm.....kot je ze rekel nekdo na rcgroups za DX7...

"odlicen izdelek ampak zal nepacno frekvencno podrocje" ;)
I didn't know it was impossible when i did it!
http://www.sdgpslogger.com
http://bpp-blog.blogspot.com

Slowfly
Profesor
Prispevkov: 1015
Pridružen: 11 Jun 2003, 19:04
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Slowfly » 12 Maj 2007, 21:23

Sploh ni treba, da je taka zadeva na letališču. Lahko je celo zelo daleč. Dovolj je, da letaličše "seka" signal kake linkovske povezave, ki dela na 2,4 GHz. Oddajne moči sicer niso brutalne, uporabljajo pa se zelo usmerjene parabolične antene. V snopu, ki je mimogrede zelo ozek, pa so nivoji signala kar konkretni. Snop signala je lahko tako ozek in oster, da nekaj metrov stran vse deluje brez najmanjše težave. Tudi meritev s skenerjem dosti ne pomaga, saj je na tleh ponavadi vse v redu. Problemi se pojavijo šele na določeni višini, nad snopom, pa je spet vse lepo in krasno. Sicer ne trdim, da je to to, vendar ob preletu takega snopa, tvoj sprejemnik najbrž ni ravno "navdušen", če pa bi slučajno nekaj časa letel vzdolž snopa, ne izključujem možnosti popolne odpovedi komand.
Skušaj se spomniti, kdaj in kje so se motnje pojavljale.

Uporabniški avatar
miskolin
Dr. Modelar
Prispevkov: 2747
Pridružen: 02 Feb 2004, 22:52
Kraj: VESOLJE

Odgovor Napisal/-a miskolin » 12 Maj 2007, 23:06

mato napisal/-a:Še slika mojga reveža.

Ena noga je odtrgana, ker ne bi smelo biti problem popraviti.
Nosilni stranici za pritrditev motorja sta počeni od tam naprej, ko sem rezal luknje, torej lahko na njiju pritrdim novo škatlo. Zgornja in spodnja sta bili itak samo s trikotno letvijo prilepljeni na trup.
Pokrov motorja bo pa rabil kakšno oplato tkanine odznotraj in odzunaj malo kita in barve. Na srečo ne manjka noben kos. Enako z levim copatkom. Desni je preživel.
Izpuh je doživel majhne aerodinamične popravke - cev je zapigana za par stopinj nazaj. Motor je v celoti ostal nedotaknjen vključno z GFK spinerjem :o

Če ne bi zmotal, da sem pristal na kolesa, bi verjetno bilo več škode.
To imas zrihtano v enem popoldnevu. Verjetno bo najdlje trajalo susenje barve. 8)
V akcijo.
LP

Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane » 13 Maj 2007, 09:19

Da nebi spet zašli v brezplodne znanstvene debate, bi se jaz omejil na tisto kar je bilo o težavah napisano.
Prva ugotovitev- bilo je vedno slabše
Druga ugotovitev-ni bilo vezano na določeno točko med letenjem
Tretja ugotovitev-možno (ampak samo možno) da ni bil preobremenjen BEC
Četrta ugotovitev-BEC ima menda navadno stikalo za vklop ( kot regulatorji za el motorje in podobno) tako stikalo na večji motorni model ne paše, ker je zaradi takih stikal padlo dol že malo morje modelov. Če ima BEC kakšno dodatno varovanje proti odklopu, je ta ugotovitev brezpredmetna.
Peta ugotovitev-težave so se začele, ko si hotel narediti nek manever (ta ugotovitev, je zadosten dokaz, da težav ni iskati v kakih zunanjih motečih dejavnikih, motnjah, snopih ...)
Šesta ugotovitev- da še marsikaj pomembnega ne vem, ker nisem bil tam.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???

Ultralajt
Dr. Modelar
Prispevkov: 13455
Pridružen: 15 Nov 2004, 17:57
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Ultralajt » 13 Maj 2007, 09:21

Pred skoraj dvema letoma sem imel podobno težavo z modelom...šel trikrat v zrak...vsakič so bili simptomi hujši... vse do bridkega konca.
zelo podobno kot v tvojem primeru.
Pa se je potem izkazalo, da niso bile radijske motnje.

viewtopic.php?t=5050

LP Mitja

Uporabniški avatar
mato
Freak
Prispevkov: 956
Pridružen: 22 Dec 2004, 15:56
Kraj: Slovenj Gradec

Odgovor Napisal/-a mato » 13 Maj 2007, 11:18

Zaradi Ultralajtovega posta sem ponovno pregledal ruševine in prišel do novega odkritja, ki zadeve malo spremeni. Sicer je možno, da je do tega prišlo pri padcu, vendar sem skoraj 95%, da je to vzrok padca.

Zagodla sta jo dva zatiča.
To je ena od redkih stavri, ki je bila že narejena na tem modelu, ko sem ga kupil, pa žal nisem šel preverjati, če je dobro narejena. #-o
Nikoli več ne kupim rabljen model. Pri tem modelu imam same težave zaradi tega :evil:

Lep dan vsem skupaj.
Priponke
mini-P1110670.JPG
Dva taka zatiča sta vlepljena v krilo in oba sta med letom zlezla iz krila, zato se je le to verjetno prosto sukalo okoli bajoneta.
mini-P1110670.JPG (50.54 KiB) Pogledano 3554 krat
mini-P1110669.JPG
Evo krivca nesreče.
mini-P1110669.JPG (67.89 KiB) Pogledano 3554 krat
Lp Matej

Uporabniški avatar
miskolin
Dr. Modelar
Prispevkov: 2747
Pridružen: 02 Feb 2004, 22:52
Kraj: VESOLJE

Odgovor Napisal/-a miskolin » 13 Maj 2007, 12:55

A krilo ni privijaceno na steno trupa?
LP

Uporabniški avatar
mato
Freak
Prispevkov: 956
Pridružen: 22 Dec 2004, 15:56
Kraj: Slovenj Gradec

Odgovor Napisal/-a mato » 13 Maj 2007, 15:33

Ne, krilo je nataknjeno na bajonet in po rotaciji fiksirano na trup z tema dvema zatičema. Med seboj ju pa zvežem z vezicami.
Baje ni dobro kril pritrjevati na trup, ker potem trup razteguje. Če pa sta krili povezani med seboj, pa trup v tej smeri ni obremenjen .
Lp Matej

Uporabniški avatar
Brane
Dr. Modelar
Prispevkov: 4585
Pridružen: 15 Nov 2004, 12:30
Kraj: Moste

Odgovor Napisal/-a Brane » 13 Maj 2007, 17:31

Če so luknje v katerih naj bi nalegala zatiča kaj nabite ali scefrane, sta zatiča izpadla pri krešu, če pa so luknje relativno lepe sta sigurno izpadla že prej. Tako enostavno se je prepričati kaj se je dogajalo.
Kaj bo, ko se razve, da so nekatere kopije že boljše od originalov???

akodrun
Razpravljalec
Prispevkov: 145
Pridružen: 24 Nov 2004, 12:12
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a akodrun » 14 Maj 2007, 15:39

Zal mi je, da slisim taksne stvari.

Samo me tolaži dejstvo, da ni veliko popravila, zato upam da bo
kmalu spet letelo.
Ne zgubi upanja!
Upam, da NE bos našel kupca za latalo!


Lep pozdrav!

Uporabniški avatar
mato
Freak
Prispevkov: 956
Pridružen: 22 Dec 2004, 15:56
Kraj: Slovenj Gradec

Odgovor Napisal/-a mato » 17 Maj 2007, 11:47

Letalo menjalo lastnika. Novemu lastniku želim veliko užitkov pri letenju. 8)
Lp Matej

sasos
Freak
Prispevkov: 712
Pridružen: 19 Sep 2003, 02:21
Kraj: Postojna
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a sasos » 17 Maj 2007, 12:29

mato napisal/-a: Hotel sem narediti luping, potegnem višino na sebe, letalo pa omahne na levo :o .
Stvar ponovim, zopet podoben efekt.
Si prepričan, da ni šlo za dinamični kovit?

Uporabniški avatar
mato
Freak
Prispevkov: 956
Pridružen: 22 Dec 2004, 15:56
Kraj: Slovenj Gradec

Odgovor Napisal/-a mato » 17 Maj 2007, 14:25

Seveda se lahko motim, vendrar mislim, da ni šlo.
Lp Matej

Slowfly
Profesor
Prispevkov: 1015
Pridružen: 11 Jun 2003, 19:04
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Slowfly » 17 Maj 2007, 15:26

Si ugotovil vzrok kreša?

Uporabniški avatar
mato
Freak
Prispevkov: 956
Pridružen: 22 Dec 2004, 15:56
Kraj: Slovenj Gradec

Odgovor Napisal/-a mato » 17 Maj 2007, 18:21

Na prejšnji strani je napisano. Zatiča, ki preprečujeta krilu, da se suče okrog nosilca, sta se odlepila od kril in zlezla v trup. Tako se je krilo lahko prosto gibalo par stopinj gor in dol.
Lp Matej

Odgovori

Vrni se na