SPAD S XIII
Moderator: mihasodja
SPAD S XIII
Ker je lep in ker se triplane ni preveč posrečil sem se odločil, da zgradim nov avion in to je francoski SPAD S XIII. Letalo je precej zahtevno za izdelavo (vsaj jaz kompliciram), ker se trudim, da bi bilo čimbolj scale. Barvna shema bo takšna:
- Priponke
-
- dsc07431.jpg (106.92 KiB) Pogledano 7123 krat
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
Re: SPAD S XIII
Nastajanje... (Načrta žal ni, ampak samo "delavniške risbe" in precej sprotne improvizacije...
- Priponke
-
- 2013-04-24 10.03.04.jpg (106.37 KiB) Pogledano 7120 krat
-
- 2013-04-25 16.11.35.jpg (178.63 KiB) Pogledano 7120 krat
-
- 2013-05-07 17.10.35.jpg (164.81 KiB) Pogledano 7120 krat
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
Re: SPAD S XIII
Pohvaljen!
Tega modela se mnogi izogibajo, ker ima dvojno podporje med krili in je zato nekoliko kompliciran.
Sicer pa je to eno najboljših letal iz tistega obdobja. Gotovo boš zadovoljen s karakteristikami..
Kaj pa imaš v ozadju zadnje slike? Sopwith triplane? 1:8?
Tega modela se mnogi izogibajo, ker ima dvojno podporje med krili in je zato nekoliko kompliciran.
Sicer pa je to eno najboljših letal iz tistega obdobja. Gotovo boš zadovoljen s karakteristikami..
Kaj pa imaš v ozadju zadnje slike? Sopwith triplane? 1:8?
Re: SPAD S XIII
To z krili ni tak problem. dva para "nosilnih" reberc več zašniclaš. Bolj je hec s temi prehodi v trupu, kjer gre iz oglatega v okrogli nos. Upam, da bo lepo letel. Rep je velik, tako da upam, da bo stabilen, predvsem po smeri.
PS Ja, v ozadju je triplane v merilu 1:8. Za samo ima zgolj nekaj letov, ki pa so pokazali strahotno nestabilnost po smeri. Sicer ne kovitira ampak pri mali hitrosti brez motorja sam od sebe zavija v levo, pri tem pa smerno krmilo sploh ne prime. Ko dodaš gas je boljše. Ne znam si smisleno razložit zakaj se to dogaja. Edino morda to, da so krilne opornice zelo široke in premagajo moment smernega krmila - stabilizatorja in potegnejo letalo v smer, pri plinu pa je obtekanje smeri vseeno dovolj močno, da dela.... Če ima kdo še kakšno razlago ali rešitev bi bil zelo vesel...
LP
PS Upam, da mi uspe priti na tekmo...
PS Ja, v ozadju je triplane v merilu 1:8. Za samo ima zgolj nekaj letov, ki pa so pokazali strahotno nestabilnost po smeri. Sicer ne kovitira ampak pri mali hitrosti brez motorja sam od sebe zavija v levo, pri tem pa smerno krmilo sploh ne prime. Ko dodaš gas je boljše. Ne znam si smisleno razložit zakaj se to dogaja. Edino morda to, da so krilne opornice zelo široke in premagajo moment smernega krmila - stabilizatorja in potegnejo letalo v smer, pri plinu pa je obtekanje smeri vseeno dovolj močno, da dela.... Če ima kdo še kakšno razlago ali rešitev bi bil zelo vesel...
LP
PS Upam, da mi uspe priti na tekmo...
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
Re: SPAD S XIII
Pri hellcatu sem imel resne težave s stabilnostjo v zraku. Ko sem smerni stabilizator povečal za cca 30% več od merila, so težave izginile..
Povečan rep se na oko težko opazi, na letalne lastnosti pa ima kr velik vpliv. Zato svetujem, da poizkusiš.
Povečan rep se na oko težko opazi, na letalne lastnosti pa ima kr velik vpliv. Zato svetujem, da poizkusiš.