Fokker DVII in ENYA SS25

Moderator: mihasodja

Odgovori
kuglca
Začetnik
Prispevkov: 17
Pridružen: 11 Maj 2012, 09:31

Fokker DVII in ENYA SS25

Odgovor Napisal/-a kuglca » 22 Feb 2013, 20:42

Fantje, prosim za eno veliko pomoč. Gradim maketo Fokker DVII. Letalo bo imelo 115 cm čez zgornja krila in 96 cm čez spodnja. Dolžina letala bo 92 cm. Kolikor sem gledat tole temo so to približne mere vaših letal za combat. No sedaj pa k problemu. Sprva sem mislil delati elektro varianto, nato pa sem se premislil. Doma mi leži praktično nerabljen dvotaktni motor ENYA SS25 (4 cm3, po podatkih z neta 0,65 konjske moči). Ali mi lahko svetujete ali bi ta motor lahko uporabil v zgoraj omenjenem letalu. Ne gre se mi za tekmovanje ampak za čimboljšo maketo letala, ki bo namenjena letenju za zabavo. Kolikšna je lahko maksimalna teža modela za ta motor, če pride motor v poštev. Upam da nisem preveč zakompiciral.
Zakaj rabim podatek o motorju pred dokončanjem modela? Zato, ker mislim izpuh modelarskega motorja vdelati v izpuh makete pravega motorja in rabim mere motorja. To pa pomeni ali je ENYA SS25 ali pa nov motor (??? cm3)

Za odgovore se lepo zahvaljujem!

Lp Uroš

Uporabniški avatar
Big A
Profesor
Prispevkov: 1933
Pridružen: 17 Nov 2003, 09:11
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Fokker DVII in ENYA SS25

Odgovor Napisal/-a Big A » 22 Feb 2013, 21:29

kuglca napisal/-a:Fantje, prosim za eno veliko pomoč. Gradim maketo Fokker DVII. Letalo bo imelo 115 cm čez zgornja krila in 96 cm čez spodnja. Dolžina letala bo 92 cm. Kolikor sem gledat tole temo so to približne mere vaših letal za combat. No sedaj pa k problemu. Sprva sem mislil delati elektro varianto, nato pa sem se premislil. Doma mi leži praktično nerabljen dvotaktni motor ENYA SS25 (4 cm3, po podatkih z neta 0,65 konjske moči). Ali mi lahko svetujete ali bi ta motor lahko uporabil v zgoraj omenjenem letalu. Ne gre se mi za tekmovanje ampak za čimboljšo maketo letala, ki bo namenjena letenju za zabavo. Kolikšna je lahko maksimalna teža modela za ta motor, če pride motor v poštev. Upam da nisem preveč zakompiciral.
Zakaj rabim podatek o motorju pred dokončanjem modela? Zato, ker mislim izpuh modelarskega motorja vdelati v izpuh makete pravega motorja in rabim mere motorja. To pa pomeni ali je ENYA SS25 ali pa nov motor (??? cm3)

Za odgovore se lepo zahvaljujem!

Lp Uroš
Ej Kuglca,

tipične teže za avijon kot je tvoj, so med 1,5 do 1,8 kg. Lahko tudi več.. odvisno, kako si pazil.
Motor Enya .25 je zanesljivo dovolj močan za solidne performanse (saj z njim ne boš delal akro programa?).
Tole okrog modificiranja auspuha mi je pa sumljivo.
Dvotaktniki so izjemno občutljivi na modifikacije izpuha. Če bo ob predelavi nastal le neznaten dodaten upor pri pretoku izpušnih plinov,
bo moč motorja takoj upadla, morda pa bo motor celo ugašal zaradi pregrevanja..
Ne vem, zakaj bi to hotel. Ne glede na to, kaj boš napravil, bo model po letenju zamaščen..

lp

kuglca
Začetnik
Prispevkov: 17
Pridružen: 11 Maj 2012, 09:31

Re: Fokker DVII in ENYA SS25

Odgovor Napisal/-a kuglca » 22 Feb 2013, 22:22

Hvala za zelo hiter odgovor Big A. Da je motor ustrezen je zelo dobra novica. Glede auspuha je pa tako, ne gre se mi za to da bo model po koncu letenja čist, ker mi je jasno da ne bo. Gre se mi bolj za to, da ne bi original auspuh kazil izgleda modela. V planu imam izdelati in montirati auspuh tipa pitts, le da bi izstopni cevi povezal oz speljal po trasi, kjer naj bi bil originalni izpuh. zavedam se da so to morda le sanje oz zgrešen projekt, ampak probal bom. Material, možnost varjenja aluminija imam tako, da me ne stane veliko, original auspuh bo pa tudi ostal nedotaknjen in bom lahko hitro zamenjal izpuh. Vse bo pa itak sprobano na tleh. Upam da mi uspe. Pošljem slike ko bo gotov model.

Lp

Uporabniški avatar
Big A
Profesor
Prispevkov: 1933
Pridružen: 17 Nov 2003, 09:11
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Fokker DVII in ENYA SS25

Odgovor Napisal/-a Big A » 23 Feb 2013, 07:53

OK.
Pred leti se spomnim, da sem delal poseben auspuh za webro 20 ccm.
Motor potem ni dobro deloval. Po kakšni minuti je enostavno crknil.
Nekaj tednov nisem uspel ugotoviti, da je stvar povezana z izpuhom.
Menjaval sem vplinjač, rezervoar, svečice, gorivo, celo ves motor.. ma čisto vse kar mi je prišlo na misel...
Potem pa sem izpuh snel... ko sem ga vžgal, je res ropotalo, ampak motor je popupcal župco za zadnje kapljice! ....
Rešitev je bila preprosta (kot pač vse, ko se nekaj naučiš).
Enostavno sem povečal izhodne cevke na izpuhu.. pa je šlo..
Napravil se še korak naprej..
Izmeril sem maksimalne vrtljaje motorja s a) standardnim izpuhom, b)brez izpuha, c) z homemade izpuhom.
Največji so bili seveda brez izpuha, s standardnim izpuhom jih je bilo okrog 500 manj, s homemade pa več kot 1000 manj.
Očitno se je motor preveč matral in zato pregreval.
Poduk:
ko delaš nov izpuh, izmeri vrtljaje motorja s standardnim izpuhom.
Potem pa izhodne luknje novega prilagodi tako, da bodo vrtljaji ostali nespremenjeni.
Tako bo tudi nadtlak v izpuhu ostal enak in bo lepo srkal gorivo,m motor pa bo deloval v režimu, ki ga je vajen.

lp

Bevcan
Freak
Prispevkov: 583
Pridružen: 06 Jun 2006, 07:36
Kraj: Vrhnika

Re: Fokker DVII in ENYA SS25

Odgovor Napisal/-a Bevcan » 23 Feb 2013, 14:02

Pred leti sem izdelal izpuh za mvvs 8ccm. Razlog enak kot tvoj, torej da sem ga skril v trup. Narejen je bil iz kovinske pločevinke za plin za spajkalnike, nekaj bakrenih cevi za centrlno, in železne prirobnice. Motor je imel celo več obratov z tem izpuhom kot z originalnim.
Gravitacija je hudič.

LP Primož Iskra

Odgovori

Vrni se na