Fokker dr1 - drugič
Moderator: mihasodja
Fokker dr1 - drugič
Ker je zunaj sneg, mraz in plundra, ter želja po brušenju in vdihavanju balse velika, sva se s kolegom Dejanom odločila izdelati nove modele za WW1. Po večurnem slinjenju in gledanju filmov sva se odločila za (že preizkušenega) Fokkerja Dr1. Ker načrti zanj že obstajajo v mojem predalu, sva se samo dogovorila za dan in uro in po triurnem modelarjenju je nekaj malega že nastalo.
- Priponke
-
- Je ravno? Seveda... tudi odokativno se da!
- DSC00264_renamed.jpg (46.7 KiB) Pogledano 12056 krat
-
- Jap, nekaj se že vidi...
- DSC00269_renamed.jpg (54.24 KiB) Pogledano 12056 krat
-
- Brusi, brusi...
- DSC00262_renamed.jpg (66 KiB) Pogledano 12056 krat
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
Ahoj!
No, ker se obeta raketni napad Nieportov, se moramo seveda braniti... Šalo na stran. Danes je bil uspešni prvi let (in še nekaj ostalih) novega borca Dr1. Opravil sem ga že tradicionalno na LCM.
V lepem, sončnem in malo hladnem vremenu je najprej malo ponagajal motor, ki ni hotel vžgat. No, po nekaj časa sem ga prepričal, tako da je potem deloval zelo zansljivo.
Fokker se je ob 3/4 plina odlepil po dobrih 3m zaleta (ne letalu je semi-scale profil z močno vbočeno spodnjo stranjo) in se pričel zelo lepo vzpenjati. Malo sem moral popraviti trime v levo in navzdol. Drugače pa kot po tirnicah. V kovit se ga ni dalo kar tako spravit, lupingi pa pravi užitek. Na pristanku se ga pelje z velikimi vpadnimi koti, in ne kaže nobene grde navade padca na krilo (kovita). Zgolj hitrje prične tonit proti tlom, tako da je bilo potrebno potem povečat hod višine...
Letalo je čisto izpolnilo pričakovanja...
LP R.
No, ker se obeta raketni napad Nieportov, se moramo seveda braniti... Šalo na stran. Danes je bil uspešni prvi let (in še nekaj ostalih) novega borca Dr1. Opravil sem ga že tradicionalno na LCM.
V lepem, sončnem in malo hladnem vremenu je najprej malo ponagajal motor, ki ni hotel vžgat. No, po nekaj časa sem ga prepričal, tako da je potem deloval zelo zansljivo.
Fokker se je ob 3/4 plina odlepil po dobrih 3m zaleta (ne letalu je semi-scale profil z močno vbočeno spodnjo stranjo) in se pričel zelo lepo vzpenjati. Malo sem moral popraviti trime v levo in navzdol. Drugače pa kot po tirnicah. V kovit se ga ni dalo kar tako spravit, lupingi pa pravi užitek. Na pristanku se ga pelje z velikimi vpadnimi koti, in ne kaže nobene grde navade padca na krilo (kovita). Zgolj hitrje prične tonit proti tlom, tako da je bilo potrebno potem povečat hod višine...
Letalo je čisto izpolnilo pričakovanja...
LP R.
- Priponke
-
- DSC00976.jpg (115.53 KiB) Pogledano 10726 krat
-
- DSC00970.jpg (151.45 KiB) Pogledano 10726 krat
-
- DSC00969.jpg (177.03 KiB) Pogledano 10726 krat
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
Fantazija
Ker sem bolj začetnik takih slik sploh še nebi smel gledat, ampak kaj tako lepega še nisem videl, tudi barva in slika ...Manfred bi dal takoj svojega prebarvat.
Upam, da se tole ne bo slišalo kot kakšna ženska; "A mi daš recept?", sam bi te res uprašal kje se da dobit tale načrt?
V zračnih bojih pa ti želim, da Črni baron doseže doseže še več zmag kot jih je Rdeči.
Upam, da se tole ne bo slišalo kot kakšna ženska; "A mi daš recept?", sam bi te res uprašal kje se da dobit tale načrt?
V zračnih bojih pa ti želim, da Črni baron doseže doseže še več zmag kot jih je Rdeči.
Divji Mustang je lep na travniku, še lepši je Fordov na cesti, ni ga pa čez Mustanga P51D v zraku !
Re: Fokker dr1 - drugič
Jast pa bi prosil če bi lahko izvedel upadne kote posameznih kril.
Re: Fokker dr1 - drugič
Letalo se lahko v celoti razstavi. Kar pomeni, da se lahko krila in podvozje sname.
Koti kril.... khm... sem naredil odokativno, pa ni vredu. Tako, da tega podatka nimam. Je pa v planu, da to uredim in bom potem javil kako in kaj.
Lp
Koti kril.... khm... sem naredil odokativno, pa ni vredu. Tako, da tega podatka nimam. Je pa v planu, da to uredim in bom potem javil kako in kaj.
Lp
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!