Sopwith Camel
Moderator: mihasodja
Sopwith Camel
Ker sem imel ta vikend nekaj časa viška, in veliko željo po novem modelu je včeraj nastal trup za dolgo željeni WW1 lovec Sopwith Camel (merilo 1:8 seveda).
Z gradnjo sem kar nekaj časa odlašal, ker ima letalo zelo kratek nos in temu primerne so težave s težiščem. Sedaj sem to rešil tako, da sem baterije dal nad motor (enako kot pri Dr1) servote (2x standart servo) pa mi je uspelo stiščati v "grbo" pred izrezom za kabino, saj so dovolj visko, da gre pod njimi še 150ml rezeroar. Tako mi je uspelo težiče postavit slab cm pred spodnjim krilom. Sedaj še samo krila in .... barvna shema bo pa takšna kot jo ima ta na sliki...
Z gradnjo sem kar nekaj časa odlašal, ker ima letalo zelo kratek nos in temu primerne so težave s težiščem. Sedaj sem to rešil tako, da sem baterije dal nad motor (enako kot pri Dr1) servote (2x standart servo) pa mi je uspelo stiščati v "grbo" pred izrezom za kabino, saj so dovolj visko, da gre pod njimi še 150ml rezeroar. Tako mi je uspelo težiče postavit slab cm pred spodnjim krilom. Sedaj še samo krila in .... barvna shema bo pa takšna kot jo ima ta na sliki...
- Priponke
-
- camel-011.jpg (67.28 KiB) Pogledano 7225 krat
-
- PC280226_renamed.jpg (57.61 KiB) Pogledano 7225 krat
-
- PC280224_renamed.jpg (59.29 KiB) Pogledano 7225 krat
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
Gradnja je napredovala.... Manjka še nakaj nalepk in podvozje. Trenutna teža 1256g, pričakovana max. 1400.
- Priponke
-
- P1050230_renamed.jpg (67.21 KiB) Pogledano 7043 krat
-
- P1050229_renamed.jpg (54.35 KiB) Pogledano 7043 krat
-
- P1050227_renamed.jpg (68.09 KiB) Pogledano 7043 krat
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
Hvala Dejan...
Glede barvne sheme je pa tako.... Že po tistem, ko sem se odločil za barvno shemo sem ugotovl, da je letalo v teh barvah pripadalo Royu Brownu (pilot, ki bi naj sestrelil Baronovega Dr1).... Tako da imam sedaj oba nasprotnika pri hiši...
lp R.
Glede barvne sheme je pa tako.... Že po tistem, ko sem se odločil za barvno shemo sem ugotovl, da je letalo v teh barvah pripadalo Royu Brownu (pilot, ki bi naj sestrelil Baronovega Dr1).... Tako da imam sedaj oba nasprotnika pri hiši...
lp R.
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
Oj!
Danes je bil opravljen preizkusni let....
Letalo sem preizkusil na modelarski stezi v LCM (Skoke)... Po pripravah in še zadnjih nastavitvah je bil Camel pripravljen. Pri dodajanju plina je model mocno potegnilo v levo (kot motorja premalo v desno). Ko sem letalo odlepil, in povečal hitrost se je umiril in pričel precej strmo vzpenjati. Hitro sem popravil trim... Poizkusim prvi zavoj in ugotivim, da letalo zelo lepo "sede" v zavoj in ga pripeljem nadse. Odzivnost na krilca je čudovita in potrebni niso bili nikakršni popravki, medtem, ko sem moral malo trimat smer, zaradi napačne postavitve motorja. Letalo me preseneti z mirnim letom in z ZELO tesnimi zavoji... Tudi lupingi so pravi užitek... Smerno krmilo je manj učinkovito kot pri Dr1 zato je tudi precej bolj krotek v raversmanih... Maksimalna hitros je khm... kar nekaj višja kot pri Dr1, se pa le-ta nekoliko bolje vzpenja (tako na oko). Preizkusim še minimalno hitrost, ki je ZELO zadovoljiva in letalo ne kaže nobene grde navade da bi brez opozorila padlo na krilo... Pripravim se na pristanek in ravno v finalu mi ugasne motor. Kar zmrazilo me je, kajti če bi se to zgodilo z Dr1 skoraj zagotovo ne bi dosegel steze, tukaj pa je letalo letelo in letelo in me ZELO presenetilo z dobrim drsnim razmerjem in ubogljivostjo, saj sem bil na koncu skoraj predolg... Pristanek je bil ŠOLSKI na tri točke in letalo je ostalo na podvozju (se ni prekucnilo)... Ze letalom sem ZELO zadovoljen...
Lp R.
Danes je bil opravljen preizkusni let....
Letalo sem preizkusil na modelarski stezi v LCM (Skoke)... Po pripravah in še zadnjih nastavitvah je bil Camel pripravljen. Pri dodajanju plina je model mocno potegnilo v levo (kot motorja premalo v desno). Ko sem letalo odlepil, in povečal hitrost se je umiril in pričel precej strmo vzpenjati. Hitro sem popravil trim... Poizkusim prvi zavoj in ugotivim, da letalo zelo lepo "sede" v zavoj in ga pripeljem nadse. Odzivnost na krilca je čudovita in potrebni niso bili nikakršni popravki, medtem, ko sem moral malo trimat smer, zaradi napačne postavitve motorja. Letalo me preseneti z mirnim letom in z ZELO tesnimi zavoji... Tudi lupingi so pravi užitek... Smerno krmilo je manj učinkovito kot pri Dr1 zato je tudi precej bolj krotek v raversmanih... Maksimalna hitros je khm... kar nekaj višja kot pri Dr1, se pa le-ta nekoliko bolje vzpenja (tako na oko). Preizkusim še minimalno hitrost, ki je ZELO zadovoljiva in letalo ne kaže nobene grde navade da bi brez opozorila padlo na krilo... Pripravim se na pristanek in ravno v finalu mi ugasne motor. Kar zmrazilo me je, kajti če bi se to zgodilo z Dr1 skoraj zagotovo ne bi dosegel steze, tukaj pa je letalo letelo in letelo in me ZELO presenetilo z dobrim drsnim razmerjem in ubogljivostjo, saj sem bil na koncu skoraj predolg... Pristanek je bil ŠOLSKI na tri točke in letalo je ostalo na podvozju (se ni prekucnilo)... Ze letalom sem ZELO zadovoljen...
Lp R.
- Priponke
-
- 200107 017.jpg (89.39 KiB) Pogledano 6580 krat
-
- 200107 008.jpg (62.26 KiB) Pogledano 6580 krat
-
- 200107 001(3)_renamed.jpg (86.19 KiB) Pogledano 6580 krat
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
- slo-warhavk
- Freak
- Prispevkov: 704
- Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
- Kraj: Hrastnik