Dr 1
Moderator: mihasodja
Dr 1
Doma nastaja nov model za WW1 in sicer Dr1...
Poganjal ga bo 5ccm 4T, ki je že utečen in čaka montažo... Model pa bo dokončan takoj ko se mi zacelijo prsti (me je dohitel prop pri utekanju... )
LP R.
Poganjal ga bo 5ccm 4T, ki je že utečen in čaka montažo... Model pa bo dokončan takoj ko se mi zacelijo prsti (me je dohitel prop pri utekanju... )
LP R.
- Priponke
-
- P9050183.jpg (100.68 KiB) Pogledano 7293 krat
-
- P9050182.jpg (80.45 KiB) Pogledano 7293 krat
-
- P9050181.jpg (123.34 KiB) Pogledano 7293 krat
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
dr1
Bravo
Kar lahko storiš danes, preloži na pojutrišnjem; ostal ti bo en prost dan!
Lep pozdrav Zoran
Lep pozdrav Zoran
Prst je malo bolje in delo je napredovalo! Manjka še podvozje potem pa... tresoča kolena...
Teža brez podvozja z vso opremo 1230g...
Teža brez podvozja z vso opremo 1230g...
- Priponke
-
- P9080190_renamed.jpg (58.44 KiB) Pogledano 7069 krat
-
- P9080186_renamed.jpg (54.53 KiB) Pogledano 7069 krat
-
- P9080185_renamed.jpg (64.71 KiB) Pogledano 7069 krat
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
- slo-warhavk
- Freak
- Prispevkov: 704
- Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
- Kraj: Hrastnik
V bistvu je težišče bolj določilo samo sebe! Pri načrtovanju sem pač vse stvari, ki se dajo spravil v nos tja stiščal. Tako je nad motorjem prostor za 4AA akkuje. Težišče je trenutno na sprednjem robu spodnjega krila.
Bi bil zelo hvaležen, če ima kdo že izkušnje s podobnim letalom, za kakšen nasvet...
LP R.
Bi bil zelo hvaležen, če ima kdo že izkušnje s podobnim letalom, za kakšen nasvet...
LP R.
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
Kdaj bomo zvedli? In kje? Prideš v Šikole?RobertH napisal/-a:
... Upam, da bo letalo res čim okretnejše...
kakorkoli, sporoči, pridema s fotoaparatom...
Morda še en nasvetek, sicer ga (še) sam nisem upošteval:
- kako je z motorjem, če se model prekucne na nos? ali podrajsa po tleh? da ne bi po nepotrebnem ventilov odpililo... tudi sam že malo razmišljam o tem pri bebiki...
Um je poput padobrana. Radi samo ako je otvoren...
Prvi polet (ali vsaj poizkus) bo s trave! Se že dogovatjam na LCM v Skokah da mi pokosijo.... (mam neke veze)
Če že prineseš fotoaprat potem še kako v avto za predpoletnega, da se mi bodo manj kolena tresla....
Po letenju bom pa jaz dal za ... Če bo uspešno na uspeh, če pa bo "drožje" potem pa na nov projekt... ...
Če že prineseš fotoaprat potem še kako v avto za predpoletnega, da se mi bodo manj kolena tresla....
Po letenju bom pa jaz dal za ... Če bo uspešno na uspeh, če pa bo "drožje" potem pa na nov projekt... ...
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
Zmejeno! Ti samo javi, baterije se filajo, pir je v hladilniki...RobertH napisal/-a:Prvi polet (ali vsaj poizkus) bo s trave! Se že dogovatjam na LCM v Skokah da mi pokosijo.... (mam neke veze)
Če že prineseš fotoaprat potem še kako v avto za predpoletnega, da se mi bodo manj kolena tresla....
Po letenju bom pa jaz dal za ... Če bo uspešno na uspeh, če pa bo "drožje" potem pa na nov projekt... ...
lp, Dejan
Um je poput padobrana. Radi samo ako je otvoren...
Juhej!
Včeraj sem poletel z Dr1. Poizkusni let je bil opravljen na letališču v Skokah (LCM). Odločil sem se da bom prvič poletel s trave, predvsem zaradi tega, ker je motor precej izpostavjen. Štartam motor, nastavim mešanico (za prvih nekaj letov bo še bolj na bogato) preizkusim komande in dam gas. Pričakujem močan moment motorja v levo, vendar na moje presenečenje letalo potegne kar lepo naravnost. Potreboval sem dokaj male popravke smernega krmila. Ko se letalo odlepi, hoče močno navzgor (trim preveč nazaj). Po nagibu je bil trim nepotreben. Odletim š.k. in pristanem (grše kot bi lahko). Spočijem živčke ter spet na stezo. Tokrat že popravim središčno lego servota za višino in po dobrem poletanju popnem višje da preizkusim odzvivnost krilc in smernega krmila. Letalo me presenti s hitro rolo (glede na samo en par krilc), ter s stabilnim letom pri višjih hitrostih. Zavoji so preprosti (imam vkopljen mix smer/nagib) - sem lenoba - in ne izgubja višine. Letalo je v priemerjavi z SE5 dosti okretnejše.
Potem pa pri srednji hitrosti obrnem samo smerno krmilo (je celotno premično in dokaj malo - scale) do konca in zgodi se....ne vem točno kako se imenuje manever (izgleda nekaj med dinamičnim kovitom in XXX) , letalo se v sekundi nekajkrat obrne okoli vseh osi!!! Zanimiv manever če maš koga za repom, ki hoče ulovit trak!!!
Minimalna hitrost je dokaj nizka, letalo pa pri totolanem prevlečenju omahne na levo krilo.
Sledi pristanek ki mi ni bil ravno v ponos... Letalo preživelo brez poškodb, pilot zadovoljen...
Uh, sem se razpisal...
lp R.
Včeraj sem poletel z Dr1. Poizkusni let je bil opravljen na letališču v Skokah (LCM). Odločil sem se da bom prvič poletel s trave, predvsem zaradi tega, ker je motor precej izpostavjen. Štartam motor, nastavim mešanico (za prvih nekaj letov bo še bolj na bogato) preizkusim komande in dam gas. Pričakujem močan moment motorja v levo, vendar na moje presenečenje letalo potegne kar lepo naravnost. Potreboval sem dokaj male popravke smernega krmila. Ko se letalo odlepi, hoče močno navzgor (trim preveč nazaj). Po nagibu je bil trim nepotreben. Odletim š.k. in pristanem (grše kot bi lahko). Spočijem živčke ter spet na stezo. Tokrat že popravim središčno lego servota za višino in po dobrem poletanju popnem višje da preizkusim odzvivnost krilc in smernega krmila. Letalo me presenti s hitro rolo (glede na samo en par krilc), ter s stabilnim letom pri višjih hitrostih. Zavoji so preprosti (imam vkopljen mix smer/nagib) - sem lenoba - in ne izgubja višine. Letalo je v priemerjavi z SE5 dosti okretnejše.
Potem pa pri srednji hitrosti obrnem samo smerno krmilo (je celotno premično in dokaj malo - scale) do konca in zgodi se....ne vem točno kako se imenuje manever (izgleda nekaj med dinamičnim kovitom in XXX) , letalo se v sekundi nekajkrat obrne okoli vseh osi!!! Zanimiv manever če maš koga za repom, ki hoče ulovit trak!!!
Minimalna hitrost je dokaj nizka, letalo pa pri totolanem prevlečenju omahne na levo krilo.
Sledi pristanek ki mi ni bil ravno v ponos... Letalo preživelo brez poškodb, pilot zadovoljen...
Uh, sem se razpisal...
lp R.
- Priponke
-
- 21092006_017_207.jpg (66.78 KiB) Pogledano 6146 krat
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!
- slo-warhavk
- Freak
- Prispevkov: 704
- Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
- Kraj: Hrastnik
dr1
Še nekaj slik:
- Priponke
-
- IMG_5396.JPG (32.77 KiB) Pogledano 6062 krat
-
- IMG_5366.JPG (117.73 KiB) Pogledano 6062 krat
Kar lahko storiš danes, preloži na pojutrišnjem; ostal ti bo en prost dan!
Lep pozdrav Zoran
Lep pozdrav Zoran
dr1
še
- Priponke
-
- IMG_5390.JPG (36.09 KiB) Pogledano 5985 krat
-
- IMG_5387.JPG (58.49 KiB) Pogledano 5985 krat
-
- IMG_5360.JPG (55.2 KiB) Pogledano 5985 krat
Kar lahko storiš danes, preloži na pojutrišnjem; ostal ti bo en prost dan!
Lep pozdrav Zoran
Lep pozdrav Zoran
dr1
še
- Priponke
-
- IMG_5356.JPG (57.78 KiB) Pogledano 5980 krat
-
- IMG_5380.JPG (47.26 KiB) Pogledano 5980 krat
-
- IMG_5382.JPG (58.38 KiB) Pogledano 5980 krat
Kar lahko storiš danes, preloži na pojutrišnjem; ostal ti bo en prost dan!
Lep pozdrav Zoran
Lep pozdrav Zoran