PRAVILA WW1

Moderator: mihasodja

Uporabniški avatar
slo-warhavk
Freak
Prispevkov: 695
Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
Kraj: Hrastnik

Odgovor Napisal/-a slo-warhavk » 12 Feb 2008, 09:15

:-?


Hojla.

Predlagam Andrej, da se sestavi anketa, ki vsebuje kratka vprašanja npr. Dvokrilno letalo dodatne točke DA - NE, klasična gradnja dodatne točke DA - NE, obvezna uporaba 4 t motorja DA - NE....

Naj se zberejo podatki, potem pa naj povprečje odloči...


Gorazd je načel še ne tako pozabljeno zadevo iz WWII, res je da ni več videt modelov kot so Mustang, Spitfire, BF109,... kakšnih Jakov ali Lavočkinov pa tako že prej ni bilo..In zakaj je tako....?


Tudi Enokrilna letala iz WWI so zelo lepa, menim, da je od posameznika odviso ali bo gradil dvo ali enokrilna letala, koliko dela bo v to vložil. Tega ne omejujmo z dodatnimi ali minus bonusi.

Osebno mi je Bevcan-ov predlog najbolj blizu



LP Darko

Uporabniški avatar
Big A
Profesor
Prispevkov: 1930
Pridružen: 17 Nov 2003, 09:11
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Big A » 12 Feb 2008, 09:28

slo-warhavk napisal/-a::-?
Gorazd je načel še ne tako pozabljeno zadevo iz WWII, res je da ni več videt modelov kot so Mustang, Spitfire, BF109,... kakšnih Jakov ali Lavočkinov pa tako že prej ni bilo..In zakaj je tako....?
No, povej mi, zakaj si ne narediš enega mustanga ali pa jaka?
Jaz sem lani več kot pol bitk opravil z malimi modeli (Ki-61, Ki-43, FW-190 D9, Re 2005).
slo-warhavk napisal/-a:.....
Tudi Enokrilna letala iz WWI so zelo lepa, menim, da je od posameznika odviso ali bo gradil dvo ali enokrilna letala, koliko dela bo v to vložil. Tega ne omejujmo z dodatnimi ali minus bonusi.
......
Če bo v pravilniku dovolj ugodna kombinacija točk, bomo vsi (vključno z mano) leteli na enokrilcih s 2T motorjem. A ne vidiš tega?
Zadnjič spremenil Big A, dne 12 Feb 2008, 09:41, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 2916
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo » 12 Feb 2008, 09:40

slo-warhavk napisal/-a:.....
Tudi Enokrilna letala iz WWI so zelo lepa, menim, da je od posameznika odviso ali bo gradil dvo ali enokrilna letala, koliko dela bo v to vložil. Tega ne omejujmo z dodatnimi ali minus bonusi.
......
BigA napisal/-a:Če bo v pravilniku dovolj ugodna kombinacija točk, bomo vsi (vključno z mano) leteli na enokrilcih s 2T motorjem. A ne vidiš tega?
NE! Sam ne bom letel WW1 z dvotakterejm. Pač ne bom letel!
Letim za zabavo in ne zato, da bom doma flikal. Torej mi bo ostalo nedeljsko letenje, kar pa tudi ni tako slabo.

Mipo

Uporabniški avatar
slo-warhavk
Freak
Prispevkov: 695
Pridružen: 19 Nov 2004, 00:10
Kraj: Hrastnik

Odgovor Napisal/-a slo-warhavk » 12 Feb 2008, 09:55

Big A napisal/-a:
slo-warhavk napisal/-a::-?
Gorazd je načel še ne tako pozabljeno zadevo iz WWII, res je da ni več videt modelov kot so Mustang, Spitfire, BF109,... kakšnih Jakov ali Lavočkinov pa tako že prej ni bilo..In zakaj je tako....?
No, povej mi, zakaj si ne narediš enega mustanga ali pa jaka?
Jaz sem lani več kot pol bitk opravil z malimi modeli (Ki-61, Ki-43, FW-190 D9, Re 2005).
slo-warhavk napisal/-a:.....
Tudi Enokrilna letala iz WWI so zelo lepa, menim, da je od posameznika odviso ali bo gradil dvo ali enokrilna letala, koliko dela bo v to vložil. Tega ne omejujmo z dodatnimi ali minus bonusi.
......
Če bo v pravilniku dovolj ugodna kombinacija točk, bomo vsi (vključno z mano) leteli na enokrilcih s 2T motorjem. A ne vidiš tega?


V Prvem primeru Andrej zaradi nekonkurenčnosti in nezanesljivosti manjših motorjev.

V drugem primeru tega ne vidim, ker me za WWI niti malo ne zanima 2T motorizacija, prej bi me zanimala elektrifikacija modela - vendar to ni to....


LP

Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 2916
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo » 12 Feb 2008, 11:26

Big A napisal/-a:Robert,

hvala za angleški prevod!

Andrej
Robert, lepo delo si opravil. Malce sem ga še popilil in pusti spremembe vidne (Track changes). Verjamem pa, da še vedno najde kakšna napaka.

LP
Mipo
Priponke
ww_1_rules_112.doc
(62 KiB) Prenešeno 273 krat

Uporabniški avatar
Stormovik
Trgovina
Prispevkov: 389
Pridružen: 24 Jan 2006, 08:40
Kraj: Ptuj

Odgovor Napisal/-a Stormovik » 12 Feb 2008, 14:23

V vsakem primeru bo namesto COMBAT tekme nedeljsko zabavno letenje s podelitvijo pokalov, ki ga dobi tisti ki ima največ časa za izdelavo modela, saj se z dobrim letenjem ne da dosečt nič...

LP
"Moč ni v obrambi, pač pa v napadu!!!!!!"
www.balcore.si

Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 2916
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo » 12 Feb 2008, 14:32

Stormovik napisal/-a:V vsakem primeru bo namesto COMBAT tekme nedeljsko zabavno letenje s podelitvijo pokalov, ki ga dobi tisti ki ima največ časa za izdelavo modela, saj se z dobrim letenjem ne da dosečt nič...

LP
Tudi na tekmovanju za Miss je dovolj, da si lep(a), pa dobiš lento. In nihče se ne pritožuje, da bi moral misice letet. :D
Pač drugačne vrste tekmovanje.
Bolj navite se grejo pa pretepat v belih kimonih. #-o

Fantje, poizkušajmo razumet, da WW1 ni varianta WW2. Nosi svojo in drugačno filozofijo. Predlogi ostalih EU nacij, ki so bili danes objavljeni, gredo še bolj v smer umirjanja prometa.

Kdor se želi izkazati pri hitrosti, z agresijo, brutalnostjo in brezkompromisnnostjo, bo izbral WW2.
Tisti, ki si želi lepih scale modelov, scale letenja se bo pridružil WW1.

Mipo

Uporabniški avatar
Stormovik
Trgovina
Prispevkov: 389
Pridružen: 24 Jan 2006, 08:40
Kraj: Ptuj

Odgovor Napisal/-a Stormovik » 14 Feb 2008, 10:28

Mipo napisal/-a: Kdor se želi izkazati pri hitrosti, z agresijo, brutalnostjo in brezkompromisnnostjo, bo izbral WW2.
Tisti, ki si želi lepih scale modelov, scale letenja se bo pridružil WW1.

Mipo
Tako je...
Edino potem se naj tekma imenuje namesto ZRAČNI BOJI Miss slovenije za miss neba #-o

Zakaj se pylon dirki ne reče Slow fly racing...? :roll:

LP
"Moč ni v obrambi, pač pa v napadu!!!!!!"
www.balcore.si

Uporabniški avatar
Big A
Profesor
Prispevkov: 1930
Pridružen: 17 Nov 2003, 09:11
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Big A » 14 Feb 2008, 12:00

Bolj berem komentarje, manj se mi zdijo 'stara' pravila za WW1 sporna.
Pravila dajejo dovolj prostora takim, ki radi naredijo lep model in uživajo v scale letenju, pa tudi takim, ki si želijo akcijo.
Sploh ni res, da v WW1 ni akcije... le drugačna je kot pri WW2.

Uporabniški avatar
Marko1
Freak
Prispevkov: 612
Pridružen: 18 Nov 2004, 18:04
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Marko1 » 14 Feb 2008, 18:30

Živijo,

Ko sem prebral VSE tele zadeve sem prišel do sledečega: WW1 combat je namenjen za mirnejše letenje kot ww2 in pa za tiste pilote, ki uživajo v letenju replik oziroma že kar scale scene.
Glede točkovanja je čisto prav, da tekmovalec dobi točke za verodostojen videz z vso navlako, ki jo je imelo letalo in pa štiritakter, kateri dodatno ponazori "bitko". Sem zagovornik klasike se pravi rebrca in pa folija, saj so bila tudi prava letala iz rebrc in platna in ne iz stiro plank ter kak brezvezen štrom, ki samo nekaj piska. Če bi bilo po moje bi v tabelo točk umestil še rubriko SAMOGRADNJA in tako nagradil trud, ki je res velik. Če zadevo preprosto kupiš, nimaš pojma koliko je ur je bilo potrebnih in se ti fučka, če zadaneš nasprotnika, saj si lahko privoščiš nov model.

Pravila: Tukaj se vedno nekaj zatakne kaj in kako in oh in sploh, še najbolj pa je brez veze to, da moramo vedno enačiti pravila z auslenderji-tujci :evil: . Glede na število pilotov ww1 me prav zanima koliko se jih je in se jih še bo odpravilo leteti v tujino??? To lahko lepo sklepam iz kategorije ww2. Vedno je veliko sape kdo vse bo kam šel, ko pa je akcija je pa zatišje. Če bo pa naval tujcev na naše tekme :lol: se jim pa pač razloži naš pravilnik in konec.
Stormovik je napisal, da bo to nedeljsko letenje in pa podeljevanje pokalov in ne COMBAT. Kar je napisal ima v večini čisto prav, samo da bodo pokal dobili tisti kateri letalo bo zdržalo do konca in ga ne bodo polomili med vzletom ali pristankom ali jim celo pade v kovit od silne brzine. Mi je zelo žal za tiste, ki bodo morali gledat to grozno nedeljsko letenje po tekmah ww2 namesto, da bi bile te tekme - nedeljsko letenje ločeno kot so se na for fun tekmi v oktobru na Vrhniki strinjali vsi akterji, potem pa po sili najmanjšega uterali skupaj z ww2.

Še nekaj o ww2: Ker vidim, da vsi berejo to temo bom kar tule nekaj napisal o sezoni 2008. Kot ste lahko videli v koledarju tekem 2008 bomo imeli letos 10 tekem in dva EUROCUPA. Zadeva se je razvila tako, da smo uterali še eno tekmo sredi poletja na lokacijo Vrhnika in dobili 10 tekem s tem pa pravico do dveh EUROCUPOV. Big A se je interno pogovarjal z določeno skupino glavnih akterjev Evropskega kombata in tako ugotovil, da imajo edino Nemci 2 Eurocupa in tako domačo prednost do višjega števila točk v skupni Eurocup lestvici. Po daljšem pogovoru mi je predlagal, da bi tudi Slovenci imeli 2 Eurocupa in tako imamo prvič 2 Eurocupa. Zadeva bo smiselna v kolikor se bo pokazalo, da bodo naši tekmovalci resno hodili na tekme tudi v tujino in tako nabirali točke, da se nam mesto na lestvici vzdigne. Samo kolikor je bila praksa do sedaj, se ne bo spremenilo čisto nič, ali pač??
Kar se pa pravil tiče, ne bo čisto nič drugače kot je bilo sedaj, le to da se bo upoštevalo vsaj kar se barvne sheme tiče in kdor ne bo po pravilih, pač ne bo letu tisti dan in pa upoštevanje varnosti. Vedno gledamo kaj se v tujini dogaja in premalo kako se odvija kombat doma. Menim, da se Slovenski kombat odvija zelo lepo in upam, da se bo še naprej.

Glede na napisano optimistično pričakujem veliko replayov, in ker smo v Sloveniji, več negativnih kot pozitivnih.

Marko Frank
1. NC Slovenija

WineFly
Tekmovalec
Prispevkov: 282
Pridružen: 15 Nov 2004, 14:42
Kraj: Bela krajina

Odgovor Napisal/-a WineFly » 14 Feb 2008, 23:35

Marko1 napisal/-a:Mi je zelo žal za tiste, ki bodo morali gledat to grozno nedeljsko letenje ...
Moram pokomentirat.

Sicer ne tekmujem v WW1, ker mi ritem življenja ne dopušča "zabijanja" časa z gradnjo modela v detajle, prepričan pa sem, da je WW1 zadeva zastavljena prav simpatično, sploh za gledalce. Se spomnem tekme v Kočevju, kjer smo med WW1 vsi navijali in se drli kot norci. Akcija namreč poteka počasi in tudi tisti z dolgimi napeljavami v glavi z lahkoto "online" spremljajo dogajanje med bitko.

WW2 bitke so za gledalce prehitre in le-ti dogajanje dojamejo šele, ko v zraku poči in se čas za par trenutkov "ustavi", ko pa deli letal padejo na zemljo spet zdrvi...

Skratka, za WW1 dvigam palec gor, fantje vsa vam čast. WW2 je pa zakon. Itak.

LP, Tom
==============================================================
Drugovi !!! Meni je važno samo jedno, a to su dve stvari: rad, red i disciplina !!!
==============================================================

Uporabniški avatar
RobertH
Tekmovalec
Prispevkov: 329
Pridružen: 13 Jan 2005, 11:53
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Odgovor Napisal/-a RobertH » 15 Feb 2008, 17:14

Trinajst tistih, ki ste zaenkrat zaintresirani za WW1 sem vas vprašal za mnenje. (Če sem koga zagretega izpustil se opravičujem!) Rezultati:

1. Za uspešen vzlet iz tal se dobi 20 točk. (100% ZA)

2. Za 4T motor se dobi:
a. 50 točk (62% - 8 glasov)
b. 30 točk (30% - 4 glaovi)
c. 0 točk (8% - 1 glas)

3. Klasična gradnja doda 30 točk.
DA (77% - 10 glasov)
NE (23% - 3 glasovi)

4. Večkrilni model doda:
a. 50 točk ( 54% - 7 glasov)
b. 30 točk (30% - 4 glasovi)
c 0 točk (16% - 2 glasova)

5. Lutka pilota + 10 točk: DA - 100%

6. Vezne žice + 10 točk: DA - 100%

7. Strojnice + 10 točk: DA - 100% (eden se ni odločil - glasovalo samo 12)

8. Pristanek + 20 točk: DA - 100%

Iz tega povzamem, da ostane predlog pravil, glede točkovanja enak kot lansko leto.

LP R.
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!

lucky
Profesor
Prispevkov: 1396
Pridružen: 05 Jul 2002, 01:00
Kraj: Portorož
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a lucky » 01 Apr 2008, 15:20

Pozdravljeni, glede na to, da že dalj časa letim skoraj izključno z maketami, pa že dalj časa razmišljam tudi o combat sceni.

Imam eno neskladje glede pravil, no, to je le moje skromno mnenje. Ne zdi se mi prav dati več točk modelu z večjem številu kril kot pa enokrilcu, res je, da je konstrukcjisko bolj zahtevno naredit večkrilno letalo kot enokrilno vendar kaj pa če se zgodi, da je enokrilno letalo bolj detaljno narejeno kot dvokrilno vendar ker nima še drugega krila bo avtomatsko penaliziran napram dvo ali trokrilcu. Zahtevnost gradnje pa je po moje odvisna izključno od tega koliko želi modelar iti v detajle in ne kako je model v osnovi skonstruiran.

Veliko ugodnega vetra, Luka.

Uporabniški avatar
RobertH
Tekmovalec
Prispevkov: 329
Pridružen: 13 Jan 2005, 11:53
Kraj: Lovrenc na Pohorju

Odgovor Napisal/-a RobertH » 02 Apr 2008, 06:27

Pozdravljen Luka!

Enokrilec ne dobi več točk zaradi izgleda (meni je EIII zelo lepo letalo), pač pač zaradi hitrosti letenja, ki se NE more primerjati z dvo ali celo trokrilcem. Enokrilec je po izkušnjah s tekem (Gert občasno leti z EIII) do 30% hitrejši od vseh ostalih letal.
V kolikor se nekdo odloči za enokrilca ima že v štartu precejšnjo prednost in potem bi se zgodilo, da bi vsi piloti, ki si želijo dobre uvrstitve leteli na enokrilcih saj dvokrilna ali trikrilna letala zaradi premajhne hitrosti in večje teže ne bila konkurenčna. Tako pa vsaj nekako s točkami izenačimo zaostanek večkrilcev za enokrilci. Upam, da si zadovoljen z razlago.

LP R.
Trije razlogi zakaj biti učitelj: junij, julij, avgust!

lucky
Profesor
Prispevkov: 1396
Pridružen: 05 Jul 2002, 01:00
Kraj: Portorož
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a lucky » 02 Apr 2008, 08:12

Aha, hvala za razlago, torej gre točka manj enokrilcu izključno zaradi praktičnih razlogov in ne konstrukcijskih oz. estetskih ( to se točkuje drugje).

Še enkrat hvala in upam, da se bomo vidli na kakšni tekmi, na prvih zagotovo kot gledalec, kasneje pa morda tudi kot tekmovalec.

L.P. Luka.

Krist
Dr. Modelar
Prispevkov: 6857
Pridružen: 09 Jul 2005, 05:22

Odgovor Napisal/-a Krist » 02 Apr 2008, 18:10

Fokker DVIII je enokrilec ali dvokrilec?
Dejansko ima med kolesi krilo s profilom, prav tako so žice napete med podvozjem.

Sam sem zelo zagret za to letalo, tako da ga bom do jeseni spravil skupaj, če bo vse po planu, se bo še Roman pridružil, tako da bova lahko ekipa. Ciljam pa definitivno na elektro pogon, ker nisem bil nikoli pretiran ljubitelj motorjev z notranjim zgorevanjem.
LP Kristjan

This sentence does not have a sense...
http://kads-world.com/KADS_World/Welcome.html

Uporabniški avatar
mihasodja
Tekmovalec
Prispevkov: 291
Pridružen: 06 Feb 2005, 12:18
Kraj: Logatec

Odgovor Napisal/-a mihasodja » 02 Apr 2008, 20:04

Zdravo Krist!
Sam imam narejenega Fokkerja D8. Krilo med kolesi se ne šteje kot drugo krilo. To se pravi Fokker D8 je enokrilec. Napenjalne žice pa veljajo!!!!!
LP

Krist
Dr. Modelar
Prispevkov: 6857
Pridružen: 09 Jul 2005, 05:22

Odgovor Napisal/-a Krist » 02 Apr 2008, 21:19

mihasodja napisal/-a:Zdravo Krist!
Sam imam narejenega Fokkerja D8. Krilo med kolesi se ne šteje kot drugo krilo. To se pravi Fokker D8 je enokrilec. Napenjalne žice pa veljajo!!!!!
LP
Ah, nej jim bo.
Bom pa moral bolj "agresivno" letet in napadat zemeljske cilje.
LP Kristjan

This sentence does not have a sense...
http://kads-world.com/KADS_World/Welcome.html

Uporabniški avatar
Mipo
Dr. Modelar
Prispevkov: 2916
Pridružen: 15 Nov 2004, 11:59
Kraj: Vrtojba

Odgovor Napisal/-a Mipo » 03 Apr 2008, 06:43

Krist napisal/-a:
mihasodja napisal/-a:Zdravo Krist!
Sam imam narejenega Fokkerja D8. Krilo med kolesi se ne šteje kot drugo krilo. To se pravi Fokker D8 je enokrilec. Napenjalne žice pa veljajo!!!!!
LP
Ah, nej jim bo.
Bom pa moral bolj "agresivno" letet in napadat zemeljske cilje.
Tudi Fokker DR1 je "samo" trokrilec, čeprav ima četrto krilo med kolesi.

Poleg zemeljskih ciljev obstajajo tudi zračni.Menim, da imaš tu še večjo prednost. Izkoristi jo! =D>

Mipo

Uporabniški avatar
Električar
Tekmovalec
Prispevkov: 310
Pridružen: 13 Sep 2006, 16:16
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Električar » 28 Feb 2009, 19:37

Ali so pravila za leto 2009 enaka kot za 2008? Za elektro model je potem dovoljen propeler 10x4 z največ 12.000 obrati?

Uporabniški avatar
Big A
Profesor
Prispevkov: 1930
Pridružen: 17 Nov 2003, 09:11
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Big A » 01 Mar 2009, 07:59

Električar napisal/-a:Ali so pravila za leto 2009 enaka kot za 2008? Za elektro model je potem dovoljen propeler 10x4 z največ 12.000 obrati?
Živjo,

pravila so ostala enaka.

lp

A

Uporabniški avatar
Električar
Tekmovalec
Prispevkov: 310
Pridružen: 13 Sep 2006, 16:16
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Električar » 01 Mar 2009, 08:36

Slovenska in angleška (prevedena) verzija pravil se razlikujeta. Katera prevlada v delu, v katerem se razlikujeta?

V slovenski verziji so za dvotaktne in štiritaktne motorje navedene točno določene elise, za elektromotorje ni nič navedeno. Ali to pomeni, da je npr. na modelu z elektromotorjem moč uporabiti eliso 10x5 pri 9500 obratih (5 x 9500 = 47.500 kar je v okviru dovoljenega "učinka motorja in propelerja iz točke 3.3 pravil - "učinek" je manjši od 48.000)?

Uporabniški avatar
deepo
Profesor
Prispevkov: 1405
Pridružen: 02 Maj 2005, 11:49
Kraj: Deskle
Kontakt:

Re: PRAVILA WW1

Odgovor Napisal/-a deepo » 29 Mar 2012, 16:12

Po kakšnih pravilih se bo tekmovalo WW1 v tej sezoni? Kot tukaj vidim ni nič (vsaj meni) jasno. Sprašujem zaradi točkovanja in priprave softwarea za tekmo na Lijaku.

Hvala,
LP

Uporabniški avatar
mihasodja
Tekmovalec
Prispevkov: 291
Pridružen: 06 Feb 2005, 12:18
Kraj: Logatec

Re: PRAVILA WW1

Odgovor Napisal/-a mihasodja » 29 Mar 2012, 18:41


Uporabniški avatar
cmaet
Tekmovalec
Prispevkov: 207
Pridružen: 22 Apr 2009, 20:33
Kraj: Ljubljana

Re: PRAVILA WW1

Odgovor Napisal/-a cmaet » 19 Okt 2013, 13:37

Zanima me točkovanje za sam model v kategoriji WWI combat...
Kaj v praksi šteje za klasično gradnjo? Če je pravo letalo imelo krila plankana, bi bilo prav, da se tudi model naredi na tak način.
Jasno mi je, da stiro sredica in oplata ne more štet za klasično gradnjo. Kaj pa krila zgrajena po sistemu rebra/balzova oplata? Je to tudi klasična gradnja, ali ta definicija velja izključno za konstrukcijo rebra/folija?
Elektro pogoni delujejo na bel dim. Če beli dim uide iz pogona, ne dela več.

Odgovori

Vrni se na